Lisätienestejä

Anonyymi-ap

Asuntolainsn korot nousi, sähkö kallistui, bensa kallistui, ruoka kallistui. Rahat ei riitä nykyisellä palkalla elämiseen. Miten perseen myymisellä tänä päivänä pääkaupunkiseudulla ansaitsee? Kolmekymppinen kantasuomalainen nainen, ihan ok näköinen ja kokoinen.

33

2651

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja mistä niitä asiakkaita pitäisi lähteä etsimään jos sille tielle lähtee?
      Aloittaja.

    • Anonyymi

      Trolli.

    • Anonyymi

      Älä mene Mummotunneliin, koska siellä naiset antaa ilmaiseksi.

    • Anonyymi

      Ihan vaikka tällä palstalla. Kirjoita, että harkitset asiaa ja olet aloittamassa. Saat heti vastauksia. Käytä jotain nimimerkkiä, jonka takaa sinut tavoittaa.

      • Anonyymi

        Idiootti heti tyrkyllä


    • Anonyymi

      Seksitreffit, laittaa sinne ilmoituksen. 100e tunti.

      • Anonyymi

        Satasta en pysty millää maksamaan mut hulluha se on jollei puolta tarjoo. 50


    • Anonyymi

      Mee töihin horo eläkä täällä ruikuta noloa

    • Anonyymi

      Minä olen 25-vuotias rouva ja olen sairaalassa vakituisena kokopäivä hommissa ja teen ylimääräisiä vuoroja eikä silti rahat riitä.
      Olen itsekkin harkinnut joitakin vakimiehiä pientä avustusta vastaan.

      • Anonyymi

        Miten sinuun saisi yhteyttä?


      • Anonyymi

        Olen naimisissa oleva mies ja seksiä en valitettavasti saa tarpeeksi. Haluaisin luotettavan naisen kenen luona voisin välillä käydä. En halua kotiin viemiseksi mitään tauteja ja siksi olen epäröinyt maksullisia naisia. Haluaisin tavallisen luotettavan naisen ja mielelläni auttaisin rahallisesti, kunhan tiedän että ei ole mikään ammattikunta vaan tavallinen nainen ja juurikin pientä lisätienestiä omaan palkkaa etsivä. Avasin juuri kik sovelluksen nimimerkillä PK70000


    • Anonyymi

      Kyllä aivan varmaa nyt on tosi vaikeeta, olen 34v eronnut rva, on 2 koulua käyvät tyttö,poika.
      Eikä juoppo iskä en saa senttiäkään.Olen kaupan kassalla työssä,sielläkään, ei saa täysiä tunteja tehdä.
      Kotimme talossa sähkö lämmitys ,viimeinen tikki,rahat ei riitä.
      Olkoon miten vaan,olenko kunniallinen tai ei, mutta tämä on tilanne,koska minulle on tarjottu rahaa jos alistun makaamaan miesten kanssa.
      Nyt kun lapset ovat jo isoja,tekevät illat läksyjä niin olen iltasella käynyt ,oikeesti ukkojen mieste luona
      Rehellisesti vittuani antamassa panemassa,3/4 h olen miesten luona ,niin sitten tulen kotiin vielä hyvissä ajoin lasten luo.Ja300€ laukussa rahaa, ja haarojeni välissä naitu nusittu vittu kosteana limasta märkänä,,tämäkin tärkeä minä tarviin miestä mieheltä mulkkua kyrpää.miehiä on 2/3 joiden luona käyn,ja nyt pärjään erittäin hyvin vk saan lähes 100å€ rahaa.Saan lapsille turvallista elämää,ei tarvii puutetta kärsiä. En tunne mitää synnin tuskaa, koska eronnut rva olen,tarviin miestä kyrpää.,nyt saan sitä, ja saan rahaa,tätä vaan ystäväni ei sukulaiset tiedä,
      Vitustani miehet maksaa, ja on selviö tunnen halua että saan kyrpää miehiltä.Olen sitten huora tai en.
      Mixi tämä yhteiskunta on näin vittumaista meitä kohtaa.Tämä on nyt oma valinta . En itke yhtään.

      • Anonyymi

        Hei ex rva,34v olet tosi ihanan asiallinen nainen
        tuomaan asiat esille niin kuin ne ovat.
        Olet varmasti voimakas tahtoine naine,ja päättäväinen ,olet varmasti tehnyt oikeita päätöksiä mitä toteutat,mistä jotkin voi olla kateellisiakin. Siitä ei pidä välittää. Miksi me eronneet ex rva olisimme muka velvollisia, olemaa ukkoje mieste alla ,polettavana että ukot nauttii siitä kun vittua saavat.
        Tämä on niin tosi asia itse olen 39v eronnut olen 6v sitten , en ole ilman miehiä en, enkä anna ,enkä tule antamaa sen vuoksi että pelkästään mies nautti , vaan tosi asia on koska mua halutaan, siitä myös saavat maksaa,annan kovaakin rajua sexiä,mistä nautin itsekkin.
        Otan 2siki miestä yhtä aikaa luokseni, 1h hinta on 2 si miestä 400€ , varauksia minulla on tosi paljon, ja hyvin tulen toimeen.
        Kukaan ei tiedä millä rahaa teen, kui miehet jotka luonani käyvät,että haaroje välissä on rahan teko lihat vittuni mitä rakastan minkä päällä istun on tosi pankki.
        Ja vittu älkää naiset kärsikö. Terkkuja kaikille ex rva.


    • Anonyymi

      ^ mikä tää hullu on?

    • Anonyymi

      Kyllähän se ns prostituutio on ok jos oma pää kestää, ja turvallisuudesta on huolehdittu. Ei se ole kuin verottajalta pois, ja tavara joka myydään jää aina varastoon. Se on seksin myymistä, ei itsensä myymistä.

    • Anonyymi

      Kyllä perseestä maksetaan ja pillustakin. Perseellä tienaat enemmän. On iso ja peruuttamaton päätös ryhtyä huoraksi. Alennat itsesi. Raha ei merkkaa kaikkea. Itse päätät.

      • Anonyymi

        Niin.. Kuka maksaa kuka ei..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin.. Kuka maksaa kuka ei..

        Ole sinä säälittävä sitten ilman persettä. Muijasi ei kumminkaan anna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole sinä säälittävä sitten ilman persettä. Muijasi ei kumminkaan anna.

        Antaa se. Jopa sunkin oma muijasi antaa mulle aina kun haluan ja ilman että itse huomaat yhtään mitään. 🤡


    • Anonyymi

      Taidat alkaa myymään persettäsi? Voin ostaa ja painaa. Oon jurrissa nyt saisit kovaa kyytiä.

    • Alastonsuomi.com

      • Anonyymi

        No HYI SAATANA!!!

        Tuonne kun menee ei taatusti paneta. Muutaman kuvan nähtyäsi olet todennäköisesti selibaatissa vähintään vuoden.

        HYI HELVETTI SENTÄÄN


    • Anonyymi

      Jätkät juhlii, että taas yksi nussittava lisää valikoimaan. Perse menee hyvin kaupaksi.

      • Anonyymi

        Kyllähän nämä urpot pökkii mitä vaan kunhan on mulukun mentävä reikä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän nämä urpot pökkii mitä vaan kunhan on mulukun mentävä reikä

        Antaa pökkiä :D Ne ei ole kokeneet tai sitten eivät vain ymmärrä, mitä seksi on naisen kanssa, ketä kunnolla rakastaa. Se on jotain harvinaista ja uskomattoman ihanaa. Se tuo elämään niin paljon muutakin ja isompaa, merkitystä. Harva sellaista löytää.


    • Anonyymi

      Näin eläkeläisenä voisin vaihtaa halvan viinipullon(8,60€)kerran kuussa seksiin kanssasi. Muuten joudun jakamaan viinin muijani kanssa.

    • Anonyymi

      Asuntovelkaiset ja muut santanderin näytelmä autoja ostaneet ovat kusessa velkoineen eikä kaukomatkoille ole varaa joilla kehua someen puhumattakaan kesämökistä luotolla tappiin.

      On ilo katsella ylimielisten hätää velkoineen ja nämä ihmisjätteet menettävät kaiken

      • Anonyymi

        Jaahas kela pummi avautuu muista kun ittestään ei kehtaa.


    • Anonyymi

      Ootko köyhä ? Mee töihin

      • Anonyymi

        Juu teeppä pummi ihan ite.


    • Anonyymi

      Ei se ole väärin. Muista että vie kauan aikaa ennenkuin olet saanut haalittua kasaan vakituisen asiakaspiirin!! Muuten on hyvin hankala saada hyviä asiakkaita tarpeeksi. Sopiva Hinta olisi mielestäni 200 euroa/tunti. Ja se olisi hyvä summa vaikka palvelu ei kestäisi aina kahta tuntia. Laskuttaisit siis aina vähintään tunnista. Jos jotain erikoista niin niistä sovit erikseen asiakkaan kanssa kahden kesken. Pidä mielessäsi että asiakkaita voit joutua odottamaan todella pitkään! Lopuksi vielä että anna itsellesi myös tarpeeksi aikaa palautua.

    • Anonyymi

      Pomo kysyi, olenko 18 vuotta vanha. Kiinnostaisko tienata 5000,- puhtaana viikon reisusta Lappiin ? Se oli ennän kun 2.5 kuukauden palkka kesätöissä. Yritysvieraita, saisit viivdyttää, ei sen kummenpaa. No kyllä sä ymmärrät, neljä miestä niitä on ja tiedät mitä ne haluavat ? Lupasin miettiä huomiseen.
      Seuraavana päivänä kävin ilmoittamassa pomolle suostumukseni. Pomo antoi 300,- euroa ja sanoi, että mee ostamaan itsellesi jotakin seksikästä. Ja siitä se lähti.
      Viikon päästä minulla oli laukussa 5000,- euroa rahaa, mutta ei tuo kovin helpolla tullut.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5319
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4745
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3016
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe