Tyttöystäväni halu

Anonyymi-ap

Tyttöystäväni on kaunis 21 vuotias nainen, hän on pari kertaa ehdottanut että hän haluaisi että nuolisin häntä takaa kun hän olisi sängyllä kontillaan, eihän se vielä mitään mutta hän haluaisi että nuolisin persereikää myöten ja ehkä käyttäisin kieltä myös siellä.
Tämä on minulle vähän liikaa, olemme kyllä tehneet kaikkea muuta kuten roolileikkejä, 69, sitomista ja käsirautoja ja seksiä julkisilla paikoilla.
Tuo hänen viimeisin pyyntö ei vaan innosta itseäni.

76

2203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos et nuole joku muu kyllä nuolee..

      • Anonyymi

        Tuskinpa hän sen vuoksi lähtisi suhteesta jos en tuota tee olemme sentään kihloissskin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa hän sen vuoksi lähtisi suhteesta jos en tuota tee olemme sentään kihloissskin.

        No voi hellanlettas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi hellanlettas.

        Lässyttäminen sopii sinulle 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lässyttäminen sopii sinulle 👍

        Ja perseennuoleminen sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja perseennuoleminen sinulle.

        Et nähtävästi osaa lukea tai sitten ymmärrä lukemaasi mutta sellaiset ei kiinnosta 🤷‍♂️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja perseennuoleminen sinulle.

        Sinähän nuolet pomosi ja poikaystäsi persettä päivittäin.


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🍑 ­­N­­y­m­­­f­­o­­­m­­­a­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17698579K

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Kannattaa testaa vaikka suihkun jälkee aah nyt tekee mieli.

    • Anonyymi

      Mikäs siinä, turhat estot historiaan ja anna mennä vaan ei se pillu myrkkyä ole.

      • Anonyymi

        Eihän kyse nyt ollutkaan pillusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän kyse nyt ollutkaan pillusta.

        Kakkelperin marjat roikkuu perskarvoista sun kihlatulle , ne alkupalaksi ja sit kieli persereikään 😍🥰😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kakkelperin marjat roikkuu perskarvoista sun kihlatulle , ne alkupalaksi ja sit kieli persereikään 😍🥰😍

        No niinkö se teillä menee.eikö teillä pyyhitä persettä.Ois varmaan hyvä jos kävisitte pesulla.Vai onko teille vajakeille sekin liian vaikeaa. 😍🥰😍


    • Anonyymi

      Olen nuollut kakkostakin eikä se paha juttu oo

    • Anonyymi

      Hmmm.. jos pyydettäissin, niin varmaankin nuolisin. Takaapäin nuoleminen on hauskaa, kun nenän kärjellä voi antaa vähän painetta pyllyreiälle. Kiihoittavaa!
      Kannattaa kokeilla. Tai hommaa apumies, keneltä tuo homma sujuu.

      • Anonyymi

        Emme tarvitse mitään apumiestä Seksielämäämme.


    • Anonyymi

      Kannattaa nuolla 😋 sillai pääsee nussimaan kakkoseenkin 😉 ja sitähän se tyttöystävä haluaakin ei vain ilkee pyytää 😄

    • Nuolisin aivan varmasti, tuollaisia kiihottavia pyyntöjä ja vieläpä noin avoimesti ilmaistuja harvemmin kuulee omalta kumppanilta. Täytyy olla luottamus kunnossa kun noin uskaltaa pyytää, peppuleikit on edelleen tabu jollain asteella. Kuten tuossa joku muu sanoi, joku muu sitten tulee nuolemaan sun puolesta. Ennemmin tai myöhemmin, vaikka on kihlattu. Naisesi haluaa selvästi pyllyseksiä, ja sen tulee hakemaan muualta.

      • Anonyymi

        Olemme olleet yhdessä siitä asti kun hän oli täyttänyt juuri 16 vuotta ja itse olin 18v.
        Olemme siis kasvaneet vähän kuten yhteen ja siksi olemme avoimia kaikesta ja pysymme puhumaan kaikesta.
        Enpä usko että hän pelkästään tuon vuoksi pettäisi, sillä hän on alkanut jopa puhumaan häistä🤷‍♂️

        Hän tilasi meille netistä äskettäin paketin netistä jossa on esimerkiksi : käsiraudat, seksinopat, penis juomapillit, eroottinen puku naiselle, tangat 😂, öljyjä, penisrengas, liukasteita, erilaisia dildoja ja anaalidildo(sellainen vihreä jossa on pallukoita jotka vähitellen kasvavat) 🤷‍♂️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemme olleet yhdessä siitä asti kun hän oli täyttänyt juuri 16 vuotta ja itse olin 18v.
        Olemme siis kasvaneet vähän kuten yhteen ja siksi olemme avoimia kaikesta ja pysymme puhumaan kaikesta.
        Enpä usko että hän pelkästään tuon vuoksi pettäisi, sillä hän on alkanut jopa puhumaan häistä🤷‍♂️

        Hän tilasi meille netistä äskettäin paketin netistä jossa on esimerkiksi : käsiraudat, seksinopat, penis juomapillit, eroottinen puku naiselle, tangat 😂, öljyjä, penisrengas, liukasteita, erilaisia dildoja ja anaalidildo(sellainen vihreä jossa on pallukoita jotka vähitellen kasvavat) 🤷‍♂️

        Eiköhän joku jo sitä kakkoseen vetele sinun tietämättä vätys!!!!! 🤡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän joku jo sitä kakkoseen vetele sinun tietämättä vätys!!!!! 🤡

        Ei vetele ja en ole kylläkään mikään vätys 🤷‍♂️🤦‍♂️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vetele ja en ole kylläkään mikään vätys 🤷‍♂️🤦‍♂️

        Hah Hah Hah Hah Hah Hah Hah kyllä olet 🤡🤡 Et osaa edes tyydyttää naistasi!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah Hah Hah Hah Hah Hah Hah kyllä olet 🤡🤡 Et osaa edes tyydyttää naistasi!!

        Osaa kyllä tyydyttää älä siitä huolehdi ollenkaan. Meillä on oikein vilkas ja hyvä seksielämä 🤷‍♂️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemme olleet yhdessä siitä asti kun hän oli täyttänyt juuri 16 vuotta ja itse olin 18v.
        Olemme siis kasvaneet vähän kuten yhteen ja siksi olemme avoimia kaikesta ja pysymme puhumaan kaikesta.
        Enpä usko että hän pelkästään tuon vuoksi pettäisi, sillä hän on alkanut jopa puhumaan häistä🤷‍♂️

        Hän tilasi meille netistä äskettäin paketin netistä jossa on esimerkiksi : käsiraudat, seksinopat, penis juomapillit, eroottinen puku naiselle, tangat 😂, öljyjä, penisrengas, liukasteita, erilaisia dildoja ja anaalidildo(sellainen vihreä jossa on pallukoita jotka vähitellen kasvavat) 🤷‍♂️

        Hah Hah Hah Hah Hah tarttet leluja naisesi tyydytykseen???? 🤡🤡🤡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah Hah Hah Hah Hah tarttet leluja naisesi tyydytykseen???? 🤡🤡🤡

        Oletko epäkypsä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah Hah Hah Hah Hah Hah Hah kyllä olet 🤡🤡 Et osaa edes tyydyttää naistasi!!

        Ukko64 tyypillinen skitsoafektiivinen tapaus avautui jälleen, 🤣😅


    • Anonyymi

      Tyttöystäväsi haluaa anaaliseksiä. Kun hän haluaa että nuolisit hänen pyllyreikää, niin toteutat hänen haaveensa. Sitä tiukkaa reikää vaan rohkeasti nuolet, niin hän varmasti tykkää ja kiihottuu. Ja jatka sitten niin lopuksi voit panna pyllyyn.

    • Anonyymi

      No onhan se kai vähemmän paha juttu, kun se, kun naista pannaan ensin perään, jonka jälkeen mies antaa naiselle munansa nuoltavaksi.

    • Anonyymi

      Sieltä kun nuolee oktaavia alempaa tulle suuhun tuoreen ruisleivän maku.

    • Anonyymi

      Aloittaja ei oikein hallitse seksihommia

    • Anonyymi

      No, mutta tuohan on kuuma visio, maukkaat pakarat ja siisti puhdas pakaravako antautuneena aivan kasvojen edessä. Hommaa voisi vielä visuaalisesti lisämaustaa stay up sukilla ja sukkanauhaliivillä.

      Mutta mutta, joskus jokin juttu ei jossakin elmän vaiheessa ehkä kauheasti nappaa, mutta joskus myöhemmin siitä voi tulla hyvinkin haluttavaa.

      Näkisin kuitenkin, että harvinaista herkkua tuollainen avoimuus ja luottamus parisuhteissa. Älä kuitenkaan tyrmää hänelle ajatusta suorin tein, jätä ovi hieman raolleen idean suhteen.

      ps. Mahtaisko hän olla halukas tarjomaan smaa sinullekin, uusi aulottuvuuksia.

    • Anonyymi

      Ei muuta kun suihkun jälkeen pylly pystyyn... Oon kokeillut ja on kyllä kiihottavaa 👍👍

    • Anonyymi

      Millainen osaamaton lerppakulli kieltäytyy tuollaisesta?

      • Anonyymi

        Sä oletkin ainoa sitä laatua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä oletkin ainoa sitä laatua.

        Taidat puhua peilille rassukka, ei ihme että sinua kiusataan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat puhua peilille rassukka, ei ihme että sinua kiusataan.

        Hönö nyt sä taas kommentoit itseäsi.Miksi sua kiusataan ootko outo homo vai mikä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat puhua peilille rassukka, ei ihme että sinua kiusataan.

        Osui ja upposi hönö hinttiä hermoon.Buhaa buhaa kjäh kjäh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osui ja upposi hönö hinttiä hermoon.Buhaa buhaa kjäh kjäh

        Ei jälkeenjääneen kirjoitukset kyllä uppoa mihinkään hermoon.
        Nähtävästi sinuun upposi kun kirjoitit kaksi viestiä perätysten 🤭
        Toistelet samaa koska et otat älyllisesti oppimaan uutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei jälkeenjääneen kirjoitukset kyllä uppoa mihinkään hermoon.
        Nähtävästi sinuun upposi kun kirjoitit kaksi viestiä perätysten 🤭
        Toistelet samaa koska et otat älyllisesti oppimaan uutta.

        Näyttääpi osuneen kun tulit vielä kertoo lisääkin itsestäsi.Jatka vaan avautumista itsestäsi.Mua ei nyt kyl oikees kiinnosta sun vajakin tarinat enempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei jälkeenjääneen kirjoitukset kyllä uppoa mihinkään hermoon.
        Nähtävästi sinuun upposi kun kirjoitit kaksi viestiä perätysten 🤭
        Toistelet samaa koska et otat älyllisesti oppimaan uutta.

        Katos spedehän riehaantui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttääpi osuneen kun tulit vielä kertoo lisääkin itsestäsi.Jatka vaan avautumista itsestäsi.Mua ei nyt kyl oikees kiinnosta sun vajakin tarinat enempää.

        Et nähtävästi edes tyhmyyttäsi ymmärrä lukemaasi, se tosin ei ole ihme 😂
        Kirjoitusasusi kertoo että olet maksimissaan 8 vuotiaan tasolla 😂
        Eikö jo hävetä olla noin tyhmä ja nolata itseään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei jälkeenjääneen kirjoitukset kyllä uppoa mihinkään hermoon.
        Nähtävästi sinuun upposi kun kirjoitit kaksi viestiä perätysten 🤭
        Toistelet samaa koska et otat älyllisesti oppimaan uutta.

        Kateellinen peräkammarin aikamiespoika se siellä piipittää,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat puhua peilille rassukka, ei ihme että sinua kiusataan.

        Taas Ukko64 tyypillinen skitsoafektiivinen tapaus avautui jälleen, 🤣😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kateellinen peräkammarin aikamiespoika se siellä piipittää,

        Niinhän tuo idiootti joka kirjoittelee :"Näyttääpi osuneen kun tulit vielä kertoo lisääkin itsestäsi.Jatka vaan avautumista itsestäsi.Mua ei nyt kyl oikees kiinnosta sun vajakin tarinat enempää."
        Asuu varmaan kotona ja on katkera kun naisia ei kiinnosta sairas ja älyllisesti vajaa luuseri kuten hän.


      • Anonyymi

        Edelleenkään lukemisen ymmärtäminen ei sinulla toimi, kirjoituksesi kertoo heikosta älykkyydestä ja henkisistä ongelmista.
        Olen kylläkin asunut itsenäisesti aina siitä asti kun täytin 18v.

        Et tuolla älykkyydellä tai käytöksellä ikinä saa naista, et nähtävästi edes ymmärrä miten säälittävä olet.
        Surullista oikeasti..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katos spedehän riehaantui.

        Spede onko tuossa mitään uutta.Sulla taitaa sekottaa todella ikävästi. Hopi hopi suunta kohti niuvanniemeä.


    • Anonyymi

      Et­si seks­­ikump­­­pani! Määr­­i­­tä parametrit j­­a kaup­unki 👉 http://7vip.biz/H/t0JF 👈

    • Anonyymi

      En suostunut vieläkään nuolemaan mutta pistin akan nuolemaan mun peräreikää kieli pitkällä!
      Miettii mitä tyhmää seuraavan kerran mulle ehdottaa!!
      Mö oon täydellinen sängyssä ja homot vaa nuolee akkansa perärööriä!
      T: Aloittaja

      • Anonyymi

        Hanki apua.


      • Anonyymi

        Et ole aloittajaa nähnytkään, olet onneton feikki. Kirjoitustapasi on aivan eri, jo muutamasta sanasta tunnistaa, että kirjoittaja on eri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole aloittajaa nähnytkään, olet onneton feikki. Kirjoitustapasi on aivan eri, jo muutamasta sanasta tunnistaa, että kirjoittaja on eri.

        Hah Hah olen Aloittaja oot vaan liian tyhmä tajutakseen sitä.
        Laitoin akan ruotuun kuten pitää! Mö en hänen persettään nuole joku roti sentään!!
        Ei se jätä mua, on liian riippuvainen tästä herkkupalasta.


    • Anonyymi

      He­i! Ku­­­ts­­um­me sinu­­­t käym­­­ään u­­ude­­­ssa cha­tis­sa! Mei­­tä on yl­­­i mil­­jo­ona! 👉 http://7vip.biz/H/Ia3XT 👈

    • Anonyymi

      Sinä teet niin kun tyttöystävä pyytää. Olet saanut jalokiven. Olen kateellinen sinulle.

      • Anonyymi

        En tee mitään mikä ei tunnu itsestä hyvälle, eiköhän hän kuitenkin ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tee mitään mikä ei tunnu itsestä hyvälle, eiköhän hän kuitenkin ymmärrä.

        Voisin veikata, että kohta olet sinkku. Kukaan tietenkään likaista hanuria halua nuolla ja varmaan hän pesee sen. Jos samalla logiikalla ajattelee kuin sinä, niin miksi hän olisi kanssasi, jos hän ei saa sitä, mitä haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin veikata, että kohta olet sinkku. Kukaan tietenkään likaista hanuria halua nuolla ja varmaan hän pesee sen. Jos samalla logiikalla ajattelee kuin sinä, niin miksi hän olisi kanssasi, jos hän ei saa sitä, mitä haluaa.

        Veikkaat väärin, hän on kuitenkin viime aikoina alkanut puhua avioliitosta.


    • Anonyymi

      Kuka nuolisi mun puolesta tota persettä kun sitä tyttöystävä haluaa niin kovasti.
      T: Aloittaja

      • Anonyymi

        Täält voi m23 tulla nuolee puolestas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täält voi m23 tulla nuolee puolestas

        Enpä ajatellut jakaa omaa rakastani.


    • Anonyymi

      Senkun vaan lopaset suihkun jälkeen edestä ja takaa. Ei se niin ihmeellistä ole.

    • Anonyymi

      eiks tyttis 69 asennossa nuole sun persereikää samalla kun vatkaa kullia
      voithn ittekin nuoll ti onks sulla koiraa niin sekin voi hoitaa noi paskahommat

      • Anonyymi

        Sairasta.


    • Anonyymi

      Joko uskalsit nuolla sen tyttöystävän persettä? Millainen vässykkä kieltäytyy moisesta?
      Kohta se etsii tyydytystä muualta pelle.

    • Anonyymi

      En ole vieläkään suostunut moiseen vaikka tyttöystävä eilen ehdotti jälleen asiaa saunan jälkeen.
      Hän meni sängylle kontalleen ja levitti pakaroitaan ja pyysi nuolemaan kaikkia paikkoja.

      Suostuin lopulta normaaliin suuseksiin ja seksiin mutta en kylläkään koskenut peppureikään.

      • Anonyymi

        Luuuuuseeeeeriiii!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuuuuseeeeeriiii!!

        Olet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuuuuseeeeeriiii!!

        En ole, en ole vain innostunut aiheesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole, en ole vain innostunut aiheesta.

        Mä voin nuolla sen persettä, saisi kerrankin tyydytystä miten haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä voin nuolla sen persettä, saisi kerrankin tyydytystä miten haluaa.

        Osaan kyllä tyydyttää tyttöni, en tarvitse muiden apua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaan kyllä tyydyttää tyttöni, en tarvitse muiden apua.

        Hah Hah et osaa!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah Hah et osaa!!!!!!

        Osaan edelleenkin tyydyttää hänet.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1286
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1185
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      51
      852
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      73
      743
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      29
      742
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      724
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      59
      718
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      58
      717
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      655
    Aihe