Moikka!
Minulla olisi etsinnässä itselleni poni tai hevonen maastoiluun kerran tai useammin viikossa. Täytän tänä vuonna 17 ja olen ollut lähes koko elämäni tekemisissä hevosten kanssa. Olen maastoillut aikaisemmin ja maastoilen edelleen yksin ja minulla on kokemusta erilaisista hevosista.
Toiveena olisi hyvänmielen maastomopo rentoihin maastoihin, jossa voi mennä askellajit läpi. Valitettavasti en pysty tästä tarjoamaan rahallista korvausta, mutta pystyn tarjoamaan paljon muuta korvausta. Esimerkiksi mahdollisesti tallitöiden teko (josta kokemusta on myös säännöllisten tallivuorojen tekemisestä), varusteiden putsaus tai tallikaapin siivoamista. Voidaan sopia jotakin, olen reipas tekemään tätä vastaan töitä!
‼️Eli jos sinulla on tai tiedät jonkun jolla on poni/ hevonen vailla kerran (tai mahdollisesti useammin) viikossa maastoilua työtä vaastaan, vastaathan minulle!☺️ Kerron enemmän itsestäni mielelläni!
Vuokraponi tai hevonen Uusimaa
Anonyymi-ap
0
431
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694801KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1883745- 1823395
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?763175Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502899- 251984
- 241921
- 1791724
- 301676
- 431385