Täs kysymykset:
Kuka olet ja mitä teet työksesi?
Mikä on pohjakoulutuksesi?
Miten päädyit työhösi? Minkälaiset valinnat ovat muokanneet uraasi?
Oletko hankkinut täydennyskoulutusta töidesi ohella? Millaista?
Vastaako nykyinen työsi alkuperäistä koulutustasi?
Oletko vaihtanut alaa työurasi aikana? Mitkä syyt johtivat vaihtoon?
Mitkä ovat työsi parhaita ja toisaalta haasteellisimpia puolia?
Mitä neuvoja antaisit nuorelle, joka on pyrkimässä samalle alalle töihin?
Mun pitää haastatella joku ammattilainen
3
88
Vastaukset
- Anonyymi
Eiks sulla oo yhtään sukulaista, joka on jonkun alan ammattilainen? Siltä sais parempia vastauksia ja se tykkäisi, kun sukulainen pitää yhteyttä.
- Anonyymi
Kuka olet ja mitä teet työksesi?
Olen kouluttaja/opettaja ja opiskelijoina ovat aikuiset eli yli 18-vuotiaas
Mikä on pohjakoulutuksesi? Aikuiskasvatuksen yliopistotutkinto + opettajaopinnot
Miten päädyit työhösi? Minkälaiset valinnat ovat muokanneet uraasi? Tämä on kolmas työni, olen ollut hoitoalalla ja mainosalalla ja nyt viimeiset 20 vuotta opetusalalla
Oletko hankkinut täydennyskoulutusta töidesi ohella? Millaista? Kyllä psykologian opintokokonaisuuksia
Vastaako nykyinen työsi alkuperäistä koulutustasi? Kyllä
Oletko vaihtanut alaa työurasi aikana? Mitkä syyt johtivat vaihtoon? Olen, kolme kertaa kuten kirjoitin. Syynä se, että olen vain kiinnostunut uudesta alasta
Mitkä ovat työsi parhaita ja toisaalta haasteellisimpia puolia? KOhtuu hyvä palkka, kivat loma-ajat, hyvä työyhteisö ja itsenäinen työ
Mitä neuvoja antaisit nuorelle, joka on pyrkimässä samalle alalle töihin? Opieskelu kannattaa aina, mitä paremmin ja enemmän opiskelee, sitä paremmin pärjää tässä työssä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059