Täs kysymykset:
Kuka olet ja mitä teet työksesi?
Mikä on pohjakoulutuksesi?
Miten päädyit työhösi? Minkälaiset valinnat ovat muokanneet uraasi?
Oletko hankkinut täydennyskoulutusta töidesi ohella? Millaista?
Vastaako nykyinen työsi alkuperäistä koulutustasi?
Oletko vaihtanut alaa työurasi aikana? Mitkä syyt johtivat vaihtoon?
Mitkä ovat työsi parhaita ja toisaalta haasteellisimpia puolia?
Mitä neuvoja antaisit nuorelle, joka on pyrkimässä samalle alalle töihin?
Mun pitää haastatella joku ammattilainen
3
145
Vastaukset
- Anonyymi
Eiks sulla oo yhtään sukulaista, joka on jonkun alan ammattilainen? Siltä sais parempia vastauksia ja se tykkäisi, kun sukulainen pitää yhteyttä.
- Anonyymi
Kuka olet ja mitä teet työksesi?
Olen kouluttaja/opettaja ja opiskelijoina ovat aikuiset eli yli 18-vuotiaas
Mikä on pohjakoulutuksesi? Aikuiskasvatuksen yliopistotutkinto + opettajaopinnot
Miten päädyit työhösi? Minkälaiset valinnat ovat muokanneet uraasi? Tämä on kolmas työni, olen ollut hoitoalalla ja mainosalalla ja nyt viimeiset 20 vuotta opetusalalla
Oletko hankkinut täydennyskoulutusta töidesi ohella? Millaista? Kyllä psykologian opintokokonaisuuksia
Vastaako nykyinen työsi alkuperäistä koulutustasi? Kyllä
Oletko vaihtanut alaa työurasi aikana? Mitkä syyt johtivat vaihtoon? Olen, kolme kertaa kuten kirjoitin. Syynä se, että olen vain kiinnostunut uudesta alasta
Mitkä ovat työsi parhaita ja toisaalta haasteellisimpia puolia? KOhtuu hyvä palkka, kivat loma-ajat, hyvä työyhteisö ja itsenäinen työ
Mitä neuvoja antaisit nuorelle, joka on pyrkimässä samalle alalle töihin? Opieskelu kannattaa aina, mitä paremmin ja enemmän opiskelee, sitä paremmin pärjää tässä työssä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111658Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411415- 541143
- 581063
- 721015
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva54930Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774