Vuonna 2020 03 22v naisen ja 23v mies sovimme konkeilevamme kolmen kimppaa.
Mies halusi oman parhaan kaverinsa meille kolmanneksi mikä sopi hyvin minullekkin.
Seksi oli meillä kunnossa, me vain halusimme tyydyttää uteliaisuuttamme.
Tykkäsimme molemmat kun miehet saivat yhteisen kimppanaisen.
Me ollaan jatkettu kimppaa melko usein ja yleensä koko viikonloput.
Mies on keikkahommissa viikon tai kaksi kerrallaan ja olen tämän kaverin kanssa yöt luvan kanssa ja viikonloput ollaan kolmistaan suurimmaksi osaksi.
Kivuton kimppa alku
13
1774
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä mullekki kelpais jos olin kaverin nainen kimppanaisena jota pääsis kaverin kanssa yhdessä sekä luvalla yksin panemaan usein☺️
- Anonyymi
Pääsikö mukaan
- Anonyymi
Moni on päässyt mukaan.
Tuon on parasta ja tosi järkevääkn
- Anonyymi
Minun kokeilusta tuli kans vakijuttu. Nautin olla miesten yhteinen nainen.
- Anonyymi
Helposti meilläkin alkoi kimppa vaikka vaimo lupasi alkaa usein kimppanaiseksi mutta perui jälkeenpäin.
Kerran sitten tultiin kaverin kanssa saunasta ja istuin sohvalle ja vaimo tuli siihen makoilemaan pää sylissäni kaveri istui nojatuolissa.
Silittelin vaimoni hiuksia jonkin aikaa.
Siirryin silittelemään hänen vatsaansa nostaen puseron helmaa ylemmäs eikä vaimo pistänyt vastaan vaan seurasi kaverini ilmeitä.
Vaimo antoi minun nostaa puseron niin että sain rinnat esille ei ollut rintaliivejä.
Kaveri katseli silmät pyöreinä ja kutsuin hänet istumaan sohvalle nostin vaimoni sääriä että kaveri pääsi alle istumaan.
Siirsin kaverin käden vaimoni rinnan päälle ja omani toiselle rinnalle.
Sitten avasin vaimoni hameen ja aloin laskea sitä pois ja samalla laskin pikkareita vaimoni nostaessa pyllyään helpottaen riisumista.
Jouduin jälleen siirtämään kaverin käden häpykummulle ja meillä oli täysin alaston nainen sylissä käsiteltävänä.
Ei kestänyt pitkään kun vaimo nousi ja sanoi "mikäli te haluatte jotain niin tulkaa mukaan sänkyyn".
Heitettiin äkkiä vaatteet pois ja vaimoni perään.
Kaveri nuoli vaimon pillua ensin minun hieroessa rintoja kunnes vaimoni pyysi toista panemaan.
Kaveri katsoi kysyvästi ja sanoin että hän saa aloittaa ja niin vaimoni sai ensikertaa kahta miestä mutta ei viimeistä kertaa.
Heinäkuusta lähtien Kaveri on päässyt panemaan vaimoani j näyttää viihtyvän kun saa panna rouvaa halutessaan ja näyttää vaimokin nauttivan kun tuttu vieras panee häntä.- Anonyymi
Onko tämä teidän Kaveri sinkku vai varattu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä teidän Kaveri sinkku vai varattu?
Sinkku on ja siksi on paljon meillä myös yötä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinkku on ja siksi on paljon meillä myös yötä.
Onko hän käynyt myös muita naimassa vai vain vaimoasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko hän käynyt myös muita naimassa vai vain vaimoasi?
Ei ole käynyt muualla, on tyytyväinen vaimoni antamaan seksiin.
- Anonyymi
Ja spede se panee parastaan tuuban jauhamisella
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä431805Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2071238- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321137- 781086
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057