lunnaat. Jusseille 40 miljiljoonaa sähkötukea ja 80 miljoona lannoitetukea oli sitten yhtään sähkölämmitintä tai hehtaaria viljeltävää maata. Ei asia olisi muuten edistynyt. Kepulaiset ovat eteäopiskelleet Unkarin Ergonin opistssa kuin kiristetään oli syy mikä ja kenen hyvänsä.
Pitihän se arvata, että jos sähkölämmitjaät saavat tukea, niin kepulle ja jusseille on maksettava
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän tuo ole mitään, kun tiloja on noin 40 000. Niin tilaa kohti 1000 euroa sähkö- ja 2000 euroa lannoitetukea.
- Anonyymi
Kyllä nuo työtyömät asumistukea nauttivat kerrostaloasukkaat jaksaa sitten valittaa.
Kaukolämpö lämmittää asunnon ja veden. Ei huolta huomisesta.
Toista se on heillä joilla on satapäinen karja ruokittavana. Maidot saatava jäähtymään, että pysyy tuoreena ennen tankkiauton tuloa.
Mutta toiselle se 5 euroa on yhtä suuri raha kuin isommalle 5000. - Anonyymi
Eikö se ole parempi tukea oman maan maataloutta tuollakin rahalla kuin viedä nuokin rahat avustuksena Kreikkaan tai Turkkiin?
- Anonyymi
Ei sähköllä lämmittäjiä tarvitse arvostella, koska syy on se, että hallitus ja eduskunta antoi sähköyrityksille johtaa maan sähkömarkkinoita. Sähköä käytetään teollisuudessa erittäin paljon. Kun sähköyhtiöille antaa pikkusormen, pian ne vievät koko käden ja kansalaisilta rahat.
- Anonyymi
Eikö pm Katainen ollut sitten ajantasalla kun myi nuo sähköverkot Carunalle:
Pääministeri Jyrki KATAISEN mukaan Caruna kauppa EI NOSTA sähkönsiirron hintaa asiakkaille, “koska sähkönsiirtoa ja sen hinnoittelua säädellään tarkasti”
- Anonyymi
Kyseessä on EU:n maksama tuki. Hallitus on vain välikappale sille.
EU antaa luvan tai suorastaan käskee verottaa miljardin verran ylisuurista laskuista takaisin maksajille.
Hallituksen tehtävä on vain välittää EU-tuki.
Kyse on korvamerkitystä rahasta ja se kuuluu kaikille, jotka ovat maksaneet ylisuurta hintaa riippumatta siitä, onko kyseessä ihminen, yritys tai maatila. Koko summa on rahaa, jota ei olisi ilman ylisuuria laskuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232315- 871252
- 491095
- 1151066
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r721029Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57987KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.18984Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31930Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55918Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53916