Uudessa 23 Ocussa Cruisingmap mukana

Anonyymi-ap

Tässä sain eilen käteeni uuden Ocun ja syvennyin tutkimaan sen ihmeitä ja saloja.
Huomasin Navissa olevan sisäänrakennettuna Cruisingmap-toiminto, joka tulee meille skodisteille taatusti käyttöön.

Jälleen kerran osoitus Skosan ylivoimaisesta innovaatiosta, joista Toyota lapset voivat vain haaveilla.

Simply Clever!

18

587

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvin mielenkiintoinen ja ennen kaikkea hyödyllinen lisäominaisuus! Pitääpä miettiä laittaisiko uuden Super-B:n tilaukseen. Kiitos! Tero

      • Anonyymi

        Niin, malli on kyllä SUPERB, ilman mitään väliviivaa.
        Tarkoittaa suurenmoista, mahtavaa.


    • Anonyymi

      näin ne muut soutaa uusiin tuuliin samalla kun tojota tekohengittää polttomoottoreitansa

    • Anonyymi

      Itse en mitään navigaattoreita ole koskaan käyttäny.
      Hyvin on päässyt pelkällä kartalla.
      Mikälie ominaisuus tuo edes on kertoo se silti Skodan ylivertaisuudesta.
      Tänään ja huomenna... Skoda

      • Anonyymi

        Toiset eivät opi mitään uutta ja nykyaikaisten laitteiden käyttö pelottaa, vaikka ne helpottaa ja auttaa. Hienoa jos selviät pyhässä kolmiossa ilman navia, mutta kohta taitaa tulla hetki eteen ettet ymmärrä edes karttaa ja eksyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toiset eivät opi mitään uutta ja nykyaikaisten laitteiden käyttö pelottaa, vaikka ne helpottaa ja auttaa. Hienoa jos selviät pyhässä kolmiossa ilman navia, mutta kohta taitaa tulla hetki eteen ettet ymmärrä edes karttaa ja eksyt.

        Kyllä tuo cruisingmap.net on tarpeellinen meille skodisteille.


    • Anonyymi

      Onko karttasovellus syynä siihen miksi välillä jossain levähdysalueella näkee paljon skodia parkissa ja jannuja haahuilemassa metsässä?

      • Anonyymi

        On. Olemme yrittäneet erilaisilla tuholaisentorjunta-aineilla kontrolloida tätä jakuvaa vilinää, mutta tuloksetta. Ei meinaan rahtarit halua enää tulla paikalle kun heti skodisti koputtamassa ikkunaan: "sakisaki tenDora".

        t. Rekkarastinväki


    • Anonyymi

      Jääraapalla voi myös hieroa selkää.

    • Anonyymi

      Wautsi!

    • Anonyymi

      Cruisingmap är jättekul! Jag har det i min Eunuq. Det är lättäre att hitta andra skodisterna! Tack! Terry

      • Anonyymi

        Just så! Tack! Palle


    • Anonyymi

      Miten tuon Cruising map päivitetään? Meneekö OTAna vai Itänä?

      • Anonyymi

        Päivitys onnistuu vain merkkihuollossa. Eli soitat paikalliseen Skodan merkkihuoltoon, kerrot autosi rekisteritunnuksen ja sanot, että tarvitset autoosi Cruisingmapsin päivityksen. Yleensä ne alkavat huollossa jotain venkoilla tuossa kohtaa (kysyntä on niin isoa), mutta sanot vain että jos ei uusi Cruisingmaps ala pian ilmestymään Skodaasi, vaihdat merkkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päivitys onnistuu vain merkkihuollossa. Eli soitat paikalliseen Skodan merkkihuoltoon, kerrot autosi rekisteritunnuksen ja sanot, että tarvitset autoosi Cruisingmapsin päivityksen. Yleensä ne alkavat huollossa jotain venkoilla tuossa kohtaa (kysyntä on niin isoa), mutta sanot vain että jos ei uusi Cruisingmaps ala pian ilmestymään Skodaasi, vaihdat merkkiä.

        Tämä on totta. Sain itse uunituoreen version tiskinalta kun tarpeeksi vinkui.
        Nyt navi laajempi kuin mm. Bemarissa.


    • Anonyymi

      Toyotassa ei näje raakkujokia ja järviä.🤔

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe