Sellainen ero heillä on.
Martina sukeltelee meren syvyyksissä - Sofia ei osaa uida ollenkaan
28
52
Vastaukset
- Anonyymi
Arvostan Martinaa.
- Anonyymi
Sofia polskii käsipohjaa, peppuimplantit vedenpinnassa. Ei tarvitse pelastusrengasta.
- Anonyymi
En tiennyt et Martina osaa kans sukeltaa ja on kiva katsoa sitä videota sen instassa .
- Anonyymi
Arvostan Martinaa.
- Anonyymi
Täällä on Martinan stalkkerit housut märkänä. Hankkikaa elämä
- Anonyymi
Et ole äidinkielenopettaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut sä oot Martinan stalkkeri eikö niin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...äidinkielen opettaja.....kanattaisi käydä edes peruskoulu.
- Anonyymi
Missä ne kaikki hait on joita piti tuolla kuhista meressä Martinan mukaan? Kun se ei uskaltanut yksin mennä uimaan. Yhtään haita ei näy.
- Anonyymi
Kateus on kavala tauti. Voimia peräkammariisi.
- Anonyymi
Martina stoorissa kyllä näkyi hai mutta tuossa videossa, jonka postannut, hän näkyy hieman epäselvästi. Sukelluksenopettaja osoittaa kyllä käsimerkein haita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Martina stoorissa kyllä näkyi hai mutta tuossa videossa, jonka postannut, hän näkyy hieman epäselvästi. Sukelluksenopettaja osoittaa kyllä käsimerkein haita.
..siis hai näkyy hieman epäselvästi...
- Anonyymi
Ootko sokea!? Videossahan näkyy!
- Anonyymi
Miten jotkut lerppatissit uskaltaakin mennä tuollaisiin haita viliseviin vesiin, johan ne napassee suupalaksi sellaisen lerpan
- Anonyymi
Siis onko sulla lerppatissit, vai mitä vikiset?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis onko sulla lerppatissit, vai mitä vikiset?
taas on ,.... mitä sä oikein selität...... tullut palstalle kommentoimaan...
- Anonyymi
Sofia ei päässyt lapsena Marokossa uimaan.
- Anonyymi
Kova muija on näköjään, missä vaiheessa on sukellus kurssit käynyt, upea nainen täytyy myöntää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kova muija on näköjään, missä vaiheessa on sukellus kurssit käynyt, upea nainen täytyy myöntää.
Mikä sukellus kurssit? Jos joku opettelee sukeltamaan, hän osallistuu sukelluskursseille ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...sukelluskurssit.....olisit käynyt edes peruskoulun !
- Anonyymi
Martina on upea nainen ja rohkea, tuolla hän sukeltelee niinkuin vanha tekijä. Aivan ihanaa!
- Anonyymi
...niin kuin....hoh hoijaa
- Anonyymi
Todella upea ja kova nainen, on varmasti sukeltanut ennenkin. Todella kiehtovaa, nähdä jotain muutakin...
- Anonyymi
Niin se nopeasti menee Martinan loma, huomenna lähtee viimeinen eli 3 viikko ja kovat treenit tietojen mukaan .🌴.
- Anonyymi
Niin on ei esittele mitään luksusta ja kiertää kaikkia nähtävyyksiä katsellen ja välillä treenejä .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on ei esittele mitään luksusta ja kiertää kaikkia nähtävyyksiä katsellen ja välillä treenejä .
Eikö jatkuva lentäminen paikasta toiseen ja 5 tähden hotellit ole luksusta?😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö jatkuva lentäminen paikasta toiseen ja 5 tähden hotellit ole luksusta?😂
Ei ole esitellyt missä hotelissa asuu, vai onko ?
- Anonyymi
Kenen kanssa Martina on reissussa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760