Aiheettomat lastensuojeluilmoitukset

Anonyymi-ap

Tunteeko eräs ristijärveläinen varsinaista ylpeyttä itsestään tehdessään aiheettomia lastensuojeluilmoituksua?ei ole itselläsi kotona asiat niinkuin annat ulkopuolisten ymmärtää

9

1258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin Onkohan se lastenhoitajillakin vaitiolovelvollisuus MYÖS ristijärvellä?

• Anonyymi

Täällä mikään vaitiolovelvollisuus toteudu kenelläkään. Juorutaan toisista sen minkä kerkeää. Kylä täynnä pelkkiä vittumaisia ihmisiä. Välillä olis heilläkin hyvä nostaa se pää pois omasta perseestä, katsoa peiliin ja miettiä onko itsellä kaikki asiat siellä pääkopassa kunnossa :) Jos ei niin onneksi tältä kylältä löytyy aika monta ihmistä joiden kanssa toisten asioita voi setviä ja vähän ”väritellä” vaikka mukavasti kahvikupposen äärellä. Onhan se paskapuhuminen ja toisten asioihin puuttuminenkin aikamoinen taitolaji. Kyllä Ristijärveläiset sen taitaa!

• Anonyymi

Tietääkö arvon ristijärveläiset juoruakat ja ukot että se on rikos antaa toisista väärää tietoa ja mustamaalata ihmisiä

• Anonyymi

Niin no tällä kylällä otetaan aina tietyt perheet silmätikuiksi ja tehdään heidän elämisestä tarkoituksella mahdollisimman hankalaa. Aina ei kuitenkaan kaikkeen kannattaisi sokeasti uskoa mitä kyliltä kuulee. Pieni pitäjä ja tietyt kuppikunnat.

• Anonyymi

Suomussalmella samoin.
      Eräät vihervassarit lukevat lakeja ja asetuksia kuin piru raamattua.
      Kepumafia peukuttaa mukana.

• Anonyymi

Samuli Paulaharju oli oikeassa kun aikoinaan kirjoitti Kainuulaisista: luonto karua ja ihmiset yksinkertaisia.

• Anonyymi

Ristijärvellä on ollut ja lieneekö vieläkin perinne, että sunnuntai on kyläily päivä. Eli kokoonnuttiin johonkin taloon arsinoimaan ja puhumaan asiat halki. Sieltä kun tietoa levitettiin eteen , niillä oli tapana saada värikkyyttä lisää. Ukot ja akat meni kylään sitten seuraavaan taloon ja puhehan alko sitten, että oottako te kuulleet, että sehän kuulemma.......

• Anonyymi

Joskus meni myös omat ja vieraat ukot sekasin. Muistatteko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus meni myös omat ja vieraat ukot sekasin. Muistatteko?

Ristijärvellä on ikänsä "valloitettu" toiselta ukko tai akka. Ja otettu aviosiippa naapurista. Parhaiten ensimmäiset serkut on pannu hyntteet yhteen. Niin on sanontakin, että akka otettiin naapurista mutta koiran pentu haettiin Ivalosta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      52
      2313
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      108
      1675
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe