Onkos kukaan törmännyt niihin. Liikkuvat jo asutusalueella
Salossa liikkuvat sudet
7
628
Vastaukset
- Anonyymi
Kiskossa näkee merkkejä susista säännöllisesti, tapetuja peuroja.talvella jälkiä joskus vilaukselta itse hukankin. Ja koira on hyvin kiihtynyt.
- Anonyymi
Tappakaa ne peurat niin sudetkin pysyy poissa.
- Anonyymi
1800 luvun lopulla Suomessa oli sudelle hyvin vähän riistaa. Maalaisten kotieläimiä ja kakaroita joutuivat sitten nälkäänsä metsästämään. Tähän on hyvä palata. Hallitu rakennemuutos. 🌚🌚🌚
- Anonyymi
No voi kamala. Susihavaintoja on Salon seudulla tehty ties kuinka kauan. Ei mikään uutinen tämä.
- Anonyymi
Näin suden ensikertaa Kiskossa 2009 syksyllä. Kertoi saapunensa pakettiautolla ja pitävänsä aluetta lupaavana. 🤭🤭🤭
- Anonyymi
Antakaa niitten susien olla rauhassa. Ei tarvii jokaista kertaa ilmoittaa kun näkee suden . Tai kysellä tassunjäljistä minkä eläimen on. Ei vois vähempää kiinnostaa missä mikäkin eläin liikkuu.
- Anonyymi
Sinulle sudet eivät aiheuta mitään ongelmia. Entäs ne toiset, susiaitojen takana elävät. Wittu mitä minä minä minä mielipidettä. 🌚🌚🌚
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2144390
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.262670Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062275Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341900- 1841656
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut291592Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111313Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211256- 391212
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1381204