Ajojahdin uhri

Anonyymi-ap

Kun henkilö menehtyy jatkuvan painostuksen,kiusaamisen,syyttelyn,kunnialoukkausten,mustamaalaamisen ja maalittamisen seurauksena,onko se oikein?
Onko oikein että nämä tätä harjoittaneet voivat jatkaa maallista taivallusta ilman minkäänlaista pistoa sydämessä?Tai ilman minkäänlaisia seurauksia?
Nyt on näin käynyt Somerolla,tuossa pienessä kylässä Forssan ja Salon kupeessa.Kylässä jossa kaikki tietävät muiden asiat paremmin kuin henkilö itse.
Täytyy toivoa että nämä henkilöt saadaan lain eteen maksamaan tekosistaan,dokumentteja on ja paljon.

14

1354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ikävää tuollainen, mutta uskokaa nyt jokainen suomalainen että pään sisään ei pääse kukaan, jos sinne ei päästä ketään. Te ja me itse hallitsemme omaa ajatus+tunne maailmaamme. Muita on turha syytellä lopulta. Ihmiset on omituisia, olkoon. Ei olla tekemisissä niiden kanssa. Ei ole mitään pakkoa.

    • Anonyymi

      Somerolla on paljon tälläistä toisten kiusaamista ja maalittamista.

    • Anonyymi

      En ole ikinä käsittänyt miten ihmiset jaksavat jatkaa tälläistä ja miten ihmisiä kiinnostaa vain toisten asiat ja toisten syyttelyn.
      Tässäkään ei tiedä onko joku maalitettu ihan tahallaan ja tehty syntipukki.
      Epäillä tietenkin voi mutta onko kukaan tarkistanut esim.ip osoitteita? Poliisi saa ne.

      Järkyttävää että jotkut voivat tuhota toisen elämän ja päätyä päättämän sen.

      Tällainen on murha tai tappo!

      • Anonyymi

        Ip osoite ei kerro sitä ketä kirjoittaa


    • Anonyymi

      Nyt nämä kiusaajat voivat olla onnellisia ja etsiä uuden kohteen.
      Sairasta touhuta täytyy joku päässä vinksahtaa että alkaa syyttämään syyttömiä.

    • Anonyymi

      On kauheaa kun ei tiedä kuka on kuollut.
      Se on keko.
      Meidän oma keko.

    • Anonyymi

      Somerolla tätä harrastavia on paljon ja tapoihin kuuluu että niistä syytetään aina muita,eikä huomata itse omaa käytöstä ollenkaan.
      Joskus peiliin kannattaa katsoa kriittisestikin.

      • Anonyymi

        Vanha viestiketju, sattumoisin huomasin. Vanha kunnon Somero mainittu- nykyinen kiusaajien luvattu p-reikä, sikolätti! Nimittäin sama peli jatkuu, se porukka siellä, oikein marttanaiset, levittävät puutaheinää ja lipittävät sitten onnellisena viinitippaa onnistumisen huumassa. Voi olla miehiäkin, mutta vmäisin porukka lienee naisia. Siinä Elorannalle sarkaa, kun tuon kylän puhdistaa!


    • Anonyymi

      Kerran kiusaaja aina kiusaaja. Tiedän tapauksia joissa henkilö kiusannut jo koulussa ja nyt reilu viisikymppisenä edelleen jatkaa kiusaamista harrastuksissaan. Tapa kiusata ehkä muuttunut. Jos jonkun toisen tekemiset ei miellytä tai ei tehdä niinkuin tämä henkilö haluaa niin soppa on valmis. Tämän jälkeen kiusatun tekemisiä aletaan oikein seuraamaan ja kaikkeen tämä kiusaaja puuttuu. Talutus hihnassa olevien henkilöiden tekemisiin ei puututa ne saavat vaikka kännissä ajella ja siitä ei mitään tule.

    • Anonyymi

      Reppana kuoli, pääsi sekosi. Sellaista idioottien draamaa. Normaalit käy töissä, eikä ajaudu ongelmiin.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      260
      2880
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      23
      2210
    3. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      126
      1735
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      19
      1628
    5. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      98
      1454
    6. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1280
    7. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      23
      1090
    8. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      1043
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1013
    10. Odotatko vielä

      Häntä?????
      Ikävä
      61
      998
    Aihe