Ajojahdin uhri

Anonyymi-ap

Kun henkilö menehtyy jatkuvan painostuksen,kiusaamisen,syyttelyn,kunnialoukkausten,mustamaalaamisen ja maalittamisen seurauksena,onko se oikein?
Onko oikein että nämä tätä harjoittaneet voivat jatkaa maallista taivallusta ilman minkäänlaista pistoa sydämessä?Tai ilman minkäänlaisia seurauksia?
Nyt on näin käynyt Somerolla,tuossa pienessä kylässä Forssan ja Salon kupeessa.Kylässä jossa kaikki tietävät muiden asiat paremmin kuin henkilö itse.
Täytyy toivoa että nämä henkilöt saadaan lain eteen maksamaan tekosistaan,dokumentteja on ja paljon.

14

1517

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ikävää tuollainen, mutta uskokaa nyt jokainen suomalainen että pään sisään ei pääse kukaan, jos sinne ei päästä ketään. Te ja me itse hallitsemme omaa ajatus+tunne maailmaamme. Muita on turha syytellä lopulta. Ihmiset on omituisia, olkoon. Ei olla tekemisissä niiden kanssa. Ei ole mitään pakkoa.

• Anonyymi

Somerolla on paljon tälläistä toisten kiusaamista ja maalittamista.

• Anonyymi

En ole ikinä käsittänyt miten ihmiset jaksavat jatkaa tälläistä ja miten ihmisiä kiinnostaa vain toisten asiat ja toisten syyttelyn.
      Tässäkään ei tiedä onko joku maalitettu ihan tahallaan ja tehty syntipukki.
      Epäillä tietenkin voi mutta onko kukaan tarkistanut esim.ip osoitteita? Poliisi saa ne.

Järkyttävää että jotkut voivat tuhota toisen elämän ja päätyä päättämän sen.

Tällainen on murha tai tappo!

• Anonyymi

Ip osoite ei kerro sitä ketä kirjoittaa

• Anonyymi

Nyt nämä kiusaajat voivat olla onnellisia ja etsiä uuden kohteen.
      Sairasta touhuta täytyy joku päässä vinksahtaa että alkaa syyttämään syyttömiä.

• Anonyymi

On kauheaa kun ei tiedä kuka on kuollut.
      Se on keko.
      Meidän oma keko.

• Anonyymi

Somerolla tätä harrastavia on paljon ja tapoihin kuuluu että niistä syytetään aina muita,eikä huomata itse omaa käytöstä ollenkaan.
      Joskus peiliin kannattaa katsoa kriittisestikin.

• Anonyymi

Vanha viestiketju, sattumoisin huomasin. Vanha kunnon Somero mainittu- nykyinen kiusaajien luvattu p-reikä, sikolätti! Nimittäin sama peli jatkuu, se porukka siellä, oikein marttanaiset, levittävät puutaheinää ja lipittävät sitten onnellisena viinitippaa onnistumisen huumassa. Voi olla miehiäkin, mutta vmäisin porukka lienee naisia. Siinä Elorannalle sarkaa, kun tuon kylän puhdistaa!

• Anonyymi

Kerran kiusaaja aina kiusaaja. Tiedän tapauksia joissa henkilö kiusannut jo koulussa ja nyt reilu viisikymppisenä edelleen jatkaa kiusaamista harrastuksissaan. Tapa kiusata ehkä muuttunut. Jos jonkun toisen tekemiset ei miellytä tai ei tehdä niinkuin tämä henkilö haluaa niin soppa on valmis. Tämän jälkeen kiusatun tekemisiä aletaan oikein seuraamaan ja kaikkeen tämä kiusaaja puuttuu. Talutus hihnassa olevien henkilöiden tekemisiin ei puututa ne saavat vaikka kännissä ajella ja siitä ei mitään tule.

• Anonyymi

Reppana kuoli, pääsi sekosi. Sellaista idioottien draamaa. Normaalit käy töissä, eikä ajaudu ongelmiin.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      117
      1597
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1458
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      839
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      809
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      746
    6. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      34
      708
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      698
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      690
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      669
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      653
    Aihe