Tämä meidän lammaslauma ei saa muuta kuin pahaa aikaan, kun Saulin ja Marinin Venjän sotakin on vain unelmissa !?
Eikö Suomelle riitä Yhdysvaltain hyökkäyssodat Naton kanssa ja taidettiin olla mukana kaasuputki räjäytyksessä Stoltenbergin kanssa !??
Onko Suomi muuttumassa Ukrainan hallinnon kaltaiseksi tappaja ja teloitus maaksi, Venjä kateudessaan !?
Suomi taas ensimmäisiä Kiina kateussodassaan, eikö elintaso laske jo liiikaa Venjästäkin !?
12
77
Vastaukset
- Anonyymi
LOPETA HETI nuo vainoharhaiset kuvitelmasi! Alat olla kohta yhtä vainoharhainen kuin ihanteesi Prigozin ja Putler!
Suomi ei ole kateellinen terrorivaltio venäjälle, ja venäjä itse räjäytti sen kaasuputken voidakseen syyttää siitä länttä! Lisäksi VENÄJÄ niitä hyökkäyssotia harrastaa, ei Suomi eikä länsi! - Anonyymi
Mitä sinä Pietarin buudeli ja punikki mistään mitään tiedä.
Sekaisinhan sinä olet kuin pahin pudokas ja reppana. - Anonyymi
Vuosi 2022 oli Venjään ja Kiinaan kateellisin vuosi, eikä näytä tämäkään sen rehellisemmältä !? Yhdysvallat sai vangittua kateudesta Kiinalais nais johtjan yli vuodeksi, eikä muu länsi edes vaatinut vapautettavaksi pakotteilla,niin tyhmiä mekin ollaan ja ihmisoikeusrikkojia paskiaisia ja jos Huomioidaan Venetzuela lausunnot vaalivoittajasta, niin presidentti ja pääministerimme oli vankilassa !?
- Anonyymi
Sinäkö muka rehellisyydestä tiedät mitään? ET ja ole hiljaa vaan rehellisyydestä te venäläiset ette tiedä mitään! Eikä varmasti kukaan ole kateellinen terrorivaltio venäjälle! Eikä Kiinallekaan.
- Anonyymi
Yhdysvaltain sotakiimaiset Sauli ja Sanna,ei Suomen itsenäisyyttä tunnusta ja Venjä kuin Kiina kateellisena mielenvikaisia valehtelioitakin Natosta ja Venetzuelasta !?
- Anonyymi
Sauli ja Sanna EIVÄT ole mitään sotakiimaisia, sen sijaan se sinun ihanteesi putler on! Eikä ne ole mitään kateellisia venäjälle ja kiinalle eikä taatusti ole mielenvikaisia valehtelijoita toisinkuin ihanteesi putler!!! Joten: LOPETA SAULIN JA SANNAN HERJAAMINEN, NYT HETI!
- Anonyymi
Näiden kahden kinastelu on aina yhtä riemastuttavaa. Taitaa olla jo satoja ketjuja, jossa sama kaava toistuu.
- Anonyymi
Kun kyse olisikin vain kinastelusta mutta kun tuo venäjämielinen kokoajan herjaa ihmisiä, syyttelee olemattomista jutuista ym. paskaa suoltaa! Mun mielestä tollanen lähenee jo maanpetosta ja tuollainen paskiainen pitäisi lähettää venäjälle jos se ei jo olekin siellä, paremmin sanottuna siperiaan työleirille tuollaiset rüssät pitäis lähettää!
- Anonyymi
Kiina on maailmassa seitsemäs ihme taloudessaan ja vielä väkirikkaimpana maana, ei ihme että Yhdysvaltain katus johdolla, voiko länsimaatkin niin raukkamaisia Olla !?
- Anonyymi
Yhdysvaltain pelletrollit yhdessä Suomen naton hybridikeskuksen trollien kanssa taas vauhdissa
Keksikää joku parempi aihe vajakki koulupudokkaat.- Anonyymi
VMP! Ei tässä kukaan muu ole trolli kuin aloittajapaskahousu! Niin niin ja sinä sen myötäilijänä myös!
PS, ei olla mitään pudokkaita vaan ansiokkaasti käyty koulumme loppuun ja ammattikin on tullut hankittua! Mites on sinun laita, toveri putlerin nuolija?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569