Patrik laine on 100% absoluuttisessa lahjakkuudessa paras suomipelaaja kautta aikain!

Anonyymi-ap

Tämä mun mielipide. Lähimmäksi hänen tasoa pääsee alex barkov junior. Tähän mennessä jo laine on tekeny hyvän NHL-uran josta moni voi vain haaveilla ja laineen on mukava muistella vanhoilla päivinä kiikkustuolissa aikaansaannoksiaan änärissä. Toki on totta että ei voi katsoa täysin sinivalkoisin lasein hänen NHL uraa koska ei ole saanut ulosmitattua kaikkea huikeaa lahjakkuuttansa&potentiaaliansa. Ei sitä vielä tiedä vaikka jonain päivänä....... Kaikki huippulahjakkuus näkyy etenkin kiekollisessa pelissä. Ei hän ole minusta yksipuolinen kiekollisessa pelissä.

8

348

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suuri osa aktiivisista lätkän seuraajista ei katso peliä niin tarkoin ehkä. Laukaukset huomaa, kun lähtevät laidalta muiden syötöistä paikaltaan maaliin. Muu on paljon epäselvempää, kiekko liikkuu ja miehet liikkuvat.

On siltikin totta, että Laineen kohdalla ollaan aivan syystä ja oikein perustein huolestuneita, varsinkin kotimaassa. Tunnetusti isojen pelien pelaaja, mutta jostain syystä ei saa mitattua jäälle potentiaaliaan absoluuttisella huipputasolla NHL:n runkosarjassa. Juuri kun sarjan pohjalle pahoin joutunut joukkue kipeimmin kaipaisi pelitavallista suunnannäyttäjää, kahden suunnan Franchise Heart and Soul -playmakeriä, joka raataa alivoimaa ja stunttaa tarvittaessa pakkina.

Suurin osa peleistä on NHL:ssä kuitenkin näitä kaikkein viihdyttävimpiä ja laadukkaimpia Celebrity Cam- ja Kiss Cam -otteluita. Jos huippupelaaja ei niissä ole parhaimmillaan näytönpaikassa, niin missä sitten?

Joku hattutemppu silloin tällöin ei auta asiaa; näissä matseissa täytyy illasta toiseen suorittaa huipputasolla. Mitään ei saa ilmaiseksi, vaade on armoton. Onko Laineesta vastaamaan tähän?

• Anonyymi

Columbus blue jacketsin joukkueen laatu ei yllä siihen jotta ne voittaisi. On totta että laine voisi raataa enemmän mutta vaikka jos hän raataisi enemmän niin ei ne silti voittaisi mestaruutta.

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

😋 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17700629X

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Just. One trick pony josta ei voi edes puhua samassa lauseessa, Barkovin kanssa.

• Anonyymi

niin en ole tarkottanutkaan sitä vaan tarkoitin sitä lahjakkuutta joka ei ole sama asia kuin hänen nykypelaaminen.

• Anonyymi

on totta että barkovvi on parempi pelaaja kuin laine, koska barkov on kokonaisvaltaisempi.

• Anonyymi

Komarovilla oma nimikko halli ja laineella ei ole.

• Anonyymi

komarovvi oli omassa roolissaan NHL:ään legendaarinen pelaaja. Laine ei ole omalla tontillaan päässyt samaan, mutta kyllä Laine toki on ollut NHL:ssä pätevä pelaaja, mut hieman yliarvostettukin, koska ei ole ollut kovin kokonaisvaltainen pelaaja, mut toki ansainnut paikkansa NHL;ssä. Että kyllä ihan ylpeänä laine voi muistella kiekkouraansa peliuransa jälkeen kiikkustuolissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8495
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      58
      3679
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3166
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2930
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2636
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2093
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2076
    Aihe