Hei. Mistä ihmiset löytävät seuraa itselleen jos ei baareissa viihdy ja arkipäivät menee pitkälti töissä? Tinderi ei oo mikään vaihtoehto ja olen joillain deittisivuilla käynytkin mutta aika huono on tarjonta ollu. Fbw tyylinen seura haussa ja olen 33 vuotias komeaksikkin kehuttu 192cm pitkä mies.
Fbw seuraa rovaniemi
9
659
Vastaukset
- Anonyymi
Etkö homppeli ole löytänyt homostelu kaveria
- Anonyymi
Kiitos kysymästä, niitä on löytynyt hienosti.
- Anonyymi
Nussi porojas
- Anonyymi
En enää koska ne kyllästyttää. Hevosetkaan ei enää kiinnosta
- Anonyymi
Niitä on siellä jo 6
- Anonyymi
Friends with benefits (fwb) -seura löytyy tietenkin kavereista. Täytyy olla ensin kaveri jonkun kanssa, jotta voi saada etuja. Tietenkin yhdenillan hoidonkin kanssa voi ystävystyä ja jatkaa siitä kestävämmälle benefits -osastolle, mutta eihän häntä silloin enää voi kutsua yhden illan hoidoksi.
- Anonyymi
Laitettii sulle meilii. Ollaa alle kolmekymppisii siskoksii.
- Anonyymi
Mihin ku en tietääkseni oo ilmottanu meiliä 😄
- Anonyymi
Joo, mä vastasin. Eikö ollutkin hyvä idea mitä ehdotin?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751390Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431279Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521076Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551058- 51775
- 65744
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62727Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39708Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44681- 30637