Taktinen valaisin.

Anonyymi-ap

Kädessä pidettävä taktinen valaisin, kuin taskulamppu mutta taktinen.
Toimintaperiaate:
Vihreä laser valaisee grafeenikaasun läpi. Linsseinä merkanium ensiksi ja uloin linssi germanium. Grafeenikaasu tehdään grafeenikivestä. Merkanium ja germanium ovat maaperä kivilajeja. Merkanium on päivänvalo optiikka ja germanium lämpökamerakuva, yhdessä monikuva.
Taktista valaisinta voi pitää päällä kävellessään jolloin paha havaitsemisen jälkeen haihtuu valon sammuttamisen ja sytyttämisen myötä. Alle 10 sekuntia sammuksissa. 3 sekuntia noin sammuksissa aika sopiva. Pahan katoamisen jälkeen jo valaisemaan uutta kohdetta, edessä, ylhäällä ja alhaalla jaloissa. Ryhmänä liikkuessa uhkaa tavattaessa kaiki valaisevat eri suuntiin, myös maahan ja ylös ilmaan.
Taktisessa valaisimessa sähkölaitteet, jotka tunnistavat näkymättömän pahan. Taktinen valaisin kytkeytyy esivalittuna automaattisesti päälle, valaisee kohdetta ja sammuu ja syttyy parin sekunnin jälkeen päälle välähtäen. Näin paha vain katoaa.
Tällainen toiminto taktisessa käsivalaisimessa haihduttaa näkymättömän pahan, kadoksiin. Valaistava ei havaitse, eli näe valaisua.
Taktista valaisinta ei saa jättää valaisemaan yöllä nukkuessa itseä, koska jatkuva valaisu näivettää.

Asevalaisin, taktinen asevalaisin pistoolissa ja muussa aseessa voidaan kiinnittää aseen varustekiskoon. Pigatinnyrail ja vastaava.
Pistoolissa kahvarungon etuosaan.

Taktisia valaisimia myyvät ase ja valokuvaus liikkeet, kautta maailman.

4

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taktisen valaisimen vaikutusetäisyys on sata metriä. kohde 150 metrin päässä, ammutaan 5 millisellä, tai 10 millisellä pistoolilla kohde paikalleen, jonka jälkeen lähestytään 60 metriä että päästään alle sadan metrin etäisyydelle ja valaistaan kohde pois.

    • Pahin vihollisesi on tosin kielitaidottomuus.

      Sekä arvostelukyvyn puute esittäessäsi konekäännettyä alkuperäistä tekstiä omanasi.

    • Anonyymi

      Sammumisen ja syttymisen, välähtämisen väliksi, riittää sekuntti.
      Viisi (5) millinen taskupistooli on välttämätön ase taktisen käsivalaisimen kanssa. Samoin 10 millisen pistoolin ja konepistoolin kanssa taktista ase ja käsivalaisinta tarvitaan.
      Kymppi (10) millinen pistooli on maaseudulla hyvä, välttämätön pistooli. Ampumaetäisyydet metsämaastossa, maaseudulla, usein pitempiä kuin kaupungissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe