Alkoi muutama viikko sitten, se haluu varmistua että et ole robotti. Kun yrittää kirjautua sisälle Unibetin sivulle, se heittää ruudutetun kuvan joltain kadulta ja kysyy: rastita kaikki ruudut joissa näkyy autoja. Sitten kun sen teet, se heittää uuden kuvan: rastita ruudut joissa näkyy suojateitä. Sit sen jälkeen bussit, fillarit, palopostit... Voi tulla yli 20 kuvaa peräkkäin ennenkuin päästää sisälle. Tosi raivostuttavaa! Ja hidasta! Tietääkö joku miten tuosta pääsisi eroon?
Unibetiin vaikea päästä, kyselee "robotti-juttuja"
Anonyymi-ap
2
205
Vastaukset
- Anonyymi
Sinulla on jokin mainosesto tai muu sivun reCaptchan toimintaa häiritsevä lisäosa käytössä. Kokeille vaikka jollain tehdasasetuksilla olevalla toisella selaimella kirjautumista, niin huomaat eron.
- Anonyymi
Joo, toisella selaimella pääsi heti sisään. Kiitos hyvästä vinkistä. t. AP
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 973533
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232872Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122431- 431875
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421623Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411555- 321547
- 281350
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201316- 951191