Uuden 3-sarjan ajo-ominaisuudet

Anonyymi-ap

Ovatko uuden 3-sarjan BMW:n ajo-ominaisuudet kehittyneet aikaisemmista malleista? Oma kokemukseni on vuosien takaa minkä vuoksi asia kiinnostaisi. Ulkonäkö on tyylikäs, mutta ne muut ominaisuudet?

27

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ainahan 3-sarjalainen on ollut hyvä ajaa. Itselle jopa liian jämäkkä, jonka takia suosin nykyisin ennemmin 5-sarjalaista. Molempia on toki ollut, 3-sarjalaisia jopa enemmän. Ns. ajajan auto

      • Anonyymi

        Tuota 3-sarjan Bemaria on nykyisin vaikea eroittaa ulkonäöltään 5-sarjan autosta, niin samannäköisiä ovat tien päällä vastaan tullessa.


      • Anonyymi

        heiluu kun laiva jos on 2 suoralippistä hommis,huohottaa myös


    • Anonyymi

      Kolmoissarja on suomen eniten madallettu auto. Kertoo sen että suht huono ajettava.

      • Anonyymi

        No sehän on selvä kun noita vanhoja bemareita nuoret kollit madaltaa niin eihän ne ajo-ominaisuudet enää ole kummoiset. Kyllä nuo autot ovat tehdasasenteisella alustalla todella hyviä ajo-ominaisuuksiltaan.


      • Anonyymi

        Teinimadalluksia ne on ja yleensä epäonnistuneita. ¨
        Alkuperäinen alusta on hyvä, mutta tietäähän teinit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teinimadalluksia ne on ja yleensä epäonnistuneita. ¨
        Alkuperäinen alusta on hyvä, mutta tietäähän teinit.

        Kyllähän siinä hyvästäkin autosta ajo-ominaisuudet katoaa kun alustaa madalletaan alkuperäisistä asetuksista. Kaikki katsastusasematkaan eivät noita virityksiä salli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teinimadalluksia ne on ja yleensä epäonnistuneita. ¨
        Alkuperäinen alusta on hyvä, mutta tietäähän teinit.

        Teinille on ulkonäkö tärkeämpi, kuin hyvä ajettavuus. Hulluahan on madaltaa katuauto yhtä matalaksi, kuin rata-auto. Ei sellaisella ylitetä hidastetöyssyjä, saati kanttareita. Johan sillä pohja raapii tietä asfaltin urissa ajettaessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teinille on ulkonäkö tärkeämpi, kuin hyvä ajettavuus. Hulluahan on madaltaa katuauto yhtä matalaksi, kuin rata-auto. Ei sellaisella ylitetä hidastetöyssyjä, saati kanttareita. Johan sillä pohja raapii tietä asfaltin urissa ajettaessa.

        vaihdekeppi liian lyhyt munmakuun,teini ku oon.
        kone on liian vaisu.
        rumahko


    • Anonyymi

      Kyllä sä tuollakin vehkeellä sinne ojan pohjalle saat ajettua, Ennemmin tai myöhemmin. 😆

    • Anonyymi

      Oma vanhempi 3 ihan hyvä ajaa jos ei tuule tosin pihassa toinenkin auto eri merkkinen ja vetoinen sekin tosin vierastaa tuuli olosuhteita

    • Anonyymi

      Täällä nelikymppiset papparaiset arvostelee kun jousia sahataan. Ette itse edes pääse kumartumaan että pääsette auton alle ylisuuren vatsanne vuoksi. Turha arvostella meitä nuoria. Teemme Bemaristanne rata-auton yhdessä illassa.

      • Anonyymi

        Meidän nelikymppisten papparaisten ei tarvitse enää itse vaivautua sahailemaan jousia, kun on tuota kapitaalia kertynyt tilille sen verran, että kaiken autoon liittyvän voi teetättää ihan ammattilaisilla. 😁


    • Anonyymi

      Mitkä ominaisuudet.............onko siinä sellaiset ?

      • Anonyymi

        On. Korjaamo ominaisuudet....


      • Anonyymi

        On ja varsin hyvät sellaiset. F30/31 2012-2015 vuosimalleja vaivaa lievä ohjauksen keskialueen tunnottomuus, muuten hyvä ajettava. Sähköinen tehostus on monen makuun liian kevyt mutta sama asia joka merkissä ja mallissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ja varsin hyvät sellaiset. F30/31 2012-2015 vuosimalleja vaivaa lievä ohjauksen keskialueen tunnottomuus, muuten hyvä ajettava. Sähköinen tehostus on monen makuun liian kevyt mutta sama asia joka merkissä ja mallissa.

        Neliveto aliohjaa, takaveto yliohjaa, neutraalia versiota ei ole saatavilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neliveto aliohjaa, takaveto yliohjaa, neutraalia versiota ei ole saatavilla.

        Nelivetoa saa kyllä vietyä ihan hyvin kun ottaa ajovakaudenhallinnan pois päältä. Siis perusjampalle joka ei ole Rovanperä niin oikein hyvä ajettava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ja varsin hyvät sellaiset. F30/31 2012-2015 vuosimalleja vaivaa lievä ohjauksen keskialueen tunnottomuus, muuten hyvä ajettava. Sähköinen tehostus on monen makuun liian kevyt mutta sama asia joka merkissä ja mallissa.

        huono tunnoton ohjaus,yritin niitä f asentoja mut ei auttanyt yhtäön.
        huonosti tehty tuo.
        ja kone on kovin äänekäs sekä keskiväännöt todella huonot,esim ohitus niin 2x pienentää piti 3 vaihteelle asti ennenkuin vetämään.


    • Anonyymi

      Kaksi vuotta sitten vaihdoin 520 Bmw:n tätähän 3-sarjalaiseen ja olen tyytyväinen valintaani. Auto on näppärämpien käsitellä kuin 5-sarjalainen ja tilatkin riittävät omiin tarpeisiini. Todennäköisesti seuraava autonikin on 3-sarjalainen minkä pyrin hankkimaan parin vuoden ikäisenä käytettynä.

    • Anonyymi

      Kyllä tuo kolmossarjalainen on vuosien kuluessa kehittynyt hyväksi autoksi, ongelma on vaan sen hinta mikä on myös kehittynyt.

    • Anonyymi

      Ei ole parantunut. Uudet 3 sarjalaiset muuten hyviä ajaa, mutta ohjaus on tunnoton ja epävakaa keskialueella. Todella rasittava ajettava pitkällä matkalla kun saa olla koko ajan paimentamassa.

      • Anonyymi

        Se ohjaus voi parantua kun vaihtaa auton ajotilasta sport-asetuksen comfort-asetukseksi. Näin ainakin parani minun autossani, kannattaa kokeilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ohjaus voi parantua kun vaihtaa auton ajotilasta sport-asetuksen comfort-asetukseksi. Näin ainakin parani minun autossani, kannattaa kokeilla.

        Toimii tuo ajotilan vaihto.


    • Anonyymi

      ainakin itse en tykänny kun ei palauttanu kunnol.
      tuli mieleen 2000 luvun mersu.
      ja kylmänä rolkattaa liian suuresti tuo mylly.

    • Anonyymi

      Vaihdoin kesällä 5-sarjan bemarini kahden vuoden ikäiseen Bmw 320 d nelivetoon. Olen tosi tyytyväinen tähän autoon, se on minun makuuni parempi ja mukavampi ajaa kuin edellinen autoni. Tietenkin 5-sarjan auto on tiloiltaan isompi, mutta eipä tuota kuskin paikalta juurikaan huomaa. Tuskinpa enää jatkossakaan hankin isompaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 131
      3757
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      96
      3407
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2468
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1714
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1555
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      85
      1427
    Aihe