Rintaliivit Juuasta.

Anonyymi-ap

Mihin kauppaan kannattaisi mennä etsimään rintaliivejä Juuassa. Ei juurikaan vaatimuksia kunnon ja koon suhteen. Kunhan eivät ole paskassa tai spermassa.

28

1015

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiepissä on paras valikoima

      • Anonyymi

        Kiepin tuotteet ei taida täyttää vaatimuksia


    • Anonyymi

      Konepuodissa myytiin muistaakseni urheiluliivejä. Ei kovin kestäviä mut kesti tarpeeks pitkään. Kiepissä saa hyviä push up liivejä ja ovat ihan laadukkaita..

      • Anonyymi

        Niin ihan laadukkaita muutama sperma läiskä voi hangata nännien päätä.


    • Anonyymi

      Myydäänkö Juuan tokmannilla stringejä?

      • Anonyymi

        Ei kai, en tiedä. Kannattaisiko mennä katsomaan. Ainakin black horsen kalsareita saa. Suosittelen niitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai, en tiedä. Kannattaisiko mennä katsomaan. Ainakin black horsen kalsareita saa. Suosittelen niitä.

        Kiepissä oli Black horseja ale laarissa. Osa oli mennyt erittäin kuivaksi kappuraksi koska mällätty niin urakalla.


    • Anonyymi

      Kiepissä löytyy rintaliivejä kaiken kokoisille rinnoille. Repaleisia liivejä voi käyttää palli tukena.

    • Anonyymi

      Uusi translaki ei määritä liivien kokoa ja kuntoa, tosin kepulla on lehmikarjan omistajina jotain koko käsitystä kesälaitumille.

    • Anonyymi

      Victoria secret tuotteet ovat aika edullisia kiepissä.

    • Anonyymi

      En osta rintaliivejä ja pikkuhousuja kaupasta. Haen ne ihmisten pyykkinaruilta.

      • Anonyymi

        Mä haen rintaliivit naapureiden pyykkinarulta ja vien ne sitten kieppiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä haen rintaliivit naapureiden pyykkinarulta ja vien ne sitten kieppiin.

        Persieni pyyhin niihin rintaliiveihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä haen rintaliivit naapureiden pyykkinarulta ja vien ne sitten kieppiin.

        Kiepissä yhdet rintaliivit oli täyteen mällätty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiepissä yhdet rintaliivit oli täyteen mällätty.

        Toiset oli paskottu täyteen


    • Anonyymi

      Kyllä topatut rintaliivit on hyvät Chevyllä ajellessa kun puuttuu tuo rattityyny.

    • Anonyymi

      Kiepistä ostetut rintaliivit toimivat mainiosti peräkoukun nupin suojana.

    • Anonyymi

      Olen jääkiekko maalivahti ja polvisuojani on tehty kierrätyskeskus kiepistä ostetuilla rintaliiveistä.

    • Anonyymi

      Käytän rintsikoita kannattelemaan isoja kepeksiäni.

      • Anonyymi

        Rintsikoiden olkaimet nauhat voi hyödyntää pylly vakoon. Toinen pää nauhasta kaulan ympärillä ja toinen sitoa palleihin.


    • Anonyymi

      Kiepissä on aivan oma mallisto. Härän kepes nahasta kudotut rintaliivit.

    • Anonyymi

      Jos hevosella päästelee menemään laukalla, niin silloin tarvisee kunnon liivit.

    • Anonyymi

      Kiepistä saa nänni lävistyksen jos haluaa.

    • Anonyymi

      Onko kiepissä kattava valikoima bikinin yläosia?

    • Anonyymi

      no jopa on taas asiallista keskustelua,,,

    • Anonyymi

      agrimarketista saa lujat liivit, kestää hinata vaikka traktorin suosta

      • Anonyymi

        Runkkaan siellä joka päivä. Jos saan porttikiellon niin suuntaan sen jälkeen kieppiin veivaamaan.


    • Anonyymi

      Mä saan usein porttikiellon Juuan tokmannilla kun esinahkaa käsittelen. Kävellen samalla veivaillen munaa hiki hatussa ja kivekset hikikarpaloita vetistellen kieppiin.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      916
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      679
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe