Töpaikalla porukan yhteinen nainen ?

Anonyymi-ap

Mieheni työpaikalla on 6-8 miespuolista työntekijää ja yksi nainen. Pikkujouluissa, joissa olin mukana, tuo nainen keimaili kaikkien miesten kanssa ja oli pukeutunutkin tuohon asiaan kuuluvalla tavalla. Ja seksiä, kyllä, ainakin kolmen kanssa. Kysyin mieheltä tuosta ja ja hän vastasi, että kyllä sitä kaikki siellä työpaikallakin panee. Nainen menee kuulema illalla miesten kanssa suihkuun, vaikka ei mitään likaisia töitä teekkään. Ja sitten siellä touhutaan monenlaista. Työpaikan miehet ovat yhtä lukuunottamatta naimisissa. Pitäiskö soittaa noiden miesten vaimoille ja kertoa ?

44

3472

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei hyvää päivää, kun toiset voivat salaa selän takana puuhata kaikenlaista, vaikka oma puoliso olisikin täysin uskollinen ja olettaisi toisenkin osapuolen olevan, vaikka kaikissa tapauksissa ei valitettavasti pidäkään paikkaansa.

      Tee niin kuin sinusta tuntuu oikealta, eli ilmoita, jos koet oikeaksi asiaksi.

      • Anonyymi

        Meillä oon yksi tuttu pari jonka mies on pannu vaimoani ja minä hänen vaimoa kumpaakin kolmen kimpassa.
        Mies ei tiedä että hänen vaimoa panen välillä.
        Nainenkaan ei tiedä että miehensä panee vaimoani melko säännöllisesti.


    • Anonyymi

      Sinulle on varmaan se kuuluisa " pienemmän riesan tie " olla kertomatta asiasta.

      • Anonyymi

        Varmaankin juuri noin, koeta oma ukkosi pitää erossa tuosta touhusta, siinäkin sulla on vahtimista.


      • Anonyymi

        NInnhän uskot kun kerran kommentoit.Jos lopettaisit kyyläämisesi sun ei tarviis enää spedeillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaankin juuri noin, koeta oma ukkosi pitää erossa tuosta touhusta, siinäkin sulla on vahtimista.

        Se on nussinut sitä jo moneen kertaan koka reikään


    • Anonyymi

      Kyllä noita vapaita innokkaita naisia on. Ja toimii tuo toisinkin päin. Olin työnvälityksessä töissä aikoinaan ja siellä nuorimies halusi ehdottomasti sellaiseen naisvaltaiseen työpaikkaan. Paikka löytyi ja vuoden päästä kaveri tuli uudestaan etsimään töitä. Oli saanut potkut ahdistelusta. Kysyin kiusallani, että miten siellä onnisti... niin kuin muuten. Kaveri tokaisi lakonisesti, no jos ei vanhuksia lasketa, siis yli viiskymppisiä naisia, niin 18 kaatoa vuodessa.

      • Anonyymi

        Vain kymmenet
        Nyt pikaisesti uikkarit jalkaan. Ja uimarannelle


    • Anonyymi

      Ei kannata alkaa soittelemaan muiden vaimoille, menee vain työpaikan ilmapiiri pilalle. Toimivalta järjestelyltähän tuo kuullostaa, jos kaikki saa haluamansa.

    • Anonyymi

      On tyäpaikkoja jossa tuo ei ole uutta. Minunkin työpaikalla antelias tosin vapaa nainen.
      Duunikavereista ainakin 10 käynyt panolla. Joku useamminkin, antaa kuulema hyvät kyydit . Siisti asiallinen nainen , ei voisi uskoa päällepäin miten janoaa seksiä. Ikää hänellä +40v..

      • Anonyymi

        No mitä sitten. Kysyntä ja tarjonta kohtaavat.
        Aloittajalle. Miksi hitossa sinun pitäisi mennä joillekin asiasta kertoilemaan.
        Mitä asia sinulle kuuluu.
        Haiskahtaa vain kateudelle.


      • Anonyymi

        Nehän ovat oppineet jo. Panevat kun tarjotaan. Niin se pitää ollakin.


      • Anonyymi

        Ja, sitten heräsit, Nyt äiskän aamupuurolle.


    • Anonyymi

      Työmaan nainen ottaa suihin ja nielee ja antaa naida peräsuoleen.

      • Anonyymi

        HIENOO sä oot kunnon duunari.


    • Anonyymi

      Luin netin seksi juttuja ja työpaikka ilmoituksia vuorotellen. Kiinnostava startup yritys oli teekkaripoikien perustama ja nyt tarvitsivat henkilökuntaa. Toisaalta kiihoittavassa kimppakiva novellissa oli samoja yksityiskohtia. 
      Jos nelikymppisenä vielä aikoo naida niin nyt on aika. Hain toista ja kommentoin toista. Käytin samoja lauseita.
      Sain työpaikan ja samantien kevätjuhliin että tutustun porukkaan.

    • Anonyymi

      Pidä huolta omista asioista. Älä sekaannu toisten asioihin ja tekemisiin. Miehesi kertoi sen sinulle varmaan luottamuksellisesti ja uskoo sinun olevan luottamuksen arvoinen.

    • Anonyymi

      Kyllä tuollaisia tapauksia on paljon. Ei siis outoa tai uutta. Miehiä ja naisia samassa työpaikassa, niin se vain on. Ei kannata tuosta puhua mitään, pidä omana tietonasi.

    • Anonyymi

      Osalle naisista on pakkomielle iskeä varattu mies. Työpaikalla nuo kanssasisaret kehuvat joskus noilla jutuille. Varmaankin niitä on paljon, mutta harvoin niistä hiiskutaan.

      • Anonyymi

        Kun on omakin elämä niillä vituilla, niin saavat sadistista tyydytystä toisten elämien sabotoimisista.


    • Anonyymi

      Työpaikoilla pannaan niin vapaita naisia kuin aviossa oleviakin, samaa miesten suhteen.

    • Anonyymi

      Eräällä työpaikkani Rouvalla oli vaatekaapissa korkkarit ja sukat ja mitä vielä tuollaisia alushepeneitä. Kun uutena työntekijänä kysyin, mihin noita täällä tarvitaan. Rouva vastasi, että ei sitä koskaan tiedä, mitä sattuu ja tapahtuu. Kuukautta myöhemmin olin jäänyt hiukan myöhempää ja tuolla pukuhuoneessa todella tapahtui. Poistuin nopeasti, koska en halunnut jäädä katselemaan tuota kimppaleikkiä. Ja ulkona istui autossa rouvan mies odottamassa.

    • Anonyymi

      Meidän firman bileissä aina yksi vähän yli 40 v. muodokas naimisissa olevan neljän lapsen äiti antaa panna itseään. Tai siis ei anna panna vaan panee itse niin että huonompia heikottaa. Kelpaa varatuille ja sinkuille

      • Anonyymi

        Kyllähän sitä on itsekin eri työpaikoilla konsulttihommissa törmännyt muutamaan todella aktiiviseen keski-ikäiseen rouvaan. Päällepäin ei arvaisi mutta kun saavat alkoholia työpaikan juhlissa niin estot häviää ja muuttuvat todella aktiivisiksi. Ja olen kyllä parin kanssa käyttänyt tilaisuutta hyväksi pannut puuttessa olevia leidejä.


    • Anonyymi

      Tietenkin pitää kertoa. Jos et kerro, toimit tietoisesti niitä vaimoja vastaan pimittämällä oleellista tietoa.

      • Anonyymi

        Miten niin? Kukas tuon aloittajan velvoittaa muiden moraalin vartijaksi. Hoitakoon omat asiansa ja kerran kadehtii, niin antakoon myös itse muille.


    • Anonyymi

      Mihin tahansa keskusteluun kannattaa heittää termejä kuten anaaliyhdyntä, persepano tai peräsuoli. Palstan anaalin vartijat tykkää.

      • Anonyymi

        Ukko64 tyypillinen skitsoafektiivinen tapaus avautui jälleen. piip piip piip


    • Anonyymi

      Vauhtia ketjuun, Anaaliyhdyntä peräsuoleen!

    • Anonyymi

      Onko siellä Työpaikassa vapaita työpaikkoja minullekkin. Minulle kelpaa työ kuin työ kun on hyvät luontaisedut😉

    • Anonyymi

      Mitä ihmettä jeesushihhulit tekevät seksipalstalla terrorisoimassa asiasta kirjoittavia?

      Hävetkää Perkeleen sylikoirat!

    • Anonyymi

      Ei kannata puuttua asiaan. Toki voit miehellesi sanoa, että voisi lopettaa, jos se sinua häiritsee. Miehesihän sanoi, että kaikki sitä panee. Miehesi voi liioitella ja kerrot jonkun vaimolle asiasta turhaan. Kannattaa keskittyä omaan elämään.

      • Anonyymi

        Meillä myös töissä upee blondi rouva jota useempi nainut, moni tietää mut ketään ei haittaa.


    • Anonyymi

      olin työpaikkani ainoa ns, nainen sain miestä peppuun koska olin pukeutunut hyvin naiseksi

    • Anonyymi

      Haluan päästä mukaan 3 kimppaan

    • Anonyymi

      Joka työpaikalla pitäisi olla tuollainen kimppa nainen, joka antaa pillua ja persettä koska vaan. Tyytyväinen työntekijä = firma kannattaa.

      • Anonyymi

        Luuletko että toimisi hyvin naisvaltaisilla työpaikoilla?


    • Anonyymi

      Meillä töissä Lehto panee toimistin Eijaa. Molemmat ovat naimisissa.

    Ketjusta on poistettu 59 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      338
      3438
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      227
      2108
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1672
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1527
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      83
      1376
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      288
      1271
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1111
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1111
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      86
      1107
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      946
    Aihe