Ikinä en ole äänestänyt Perussuomalaisia mutta nyt on aika antaa ääni heille. Emme voi työntää rahaa ulkomaille mahdottomia määriä vaan nyt on aika alkaa pitämään huolta omasta kansasta!
Perussuomalaiset
27
754
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt puhut vähän mutta asiaa.
- Anonyymi
Menehän Persupöljäke halaamaan puita ja hoe samalla että Suomi takaisin niinkuin tämä Pölhö Purra halasi korkokengissä ja juhlaläningissä ei muuta puuttunut kuin että Lulu Ranne ois harrastanut tankotanssia toisen puun ääressä.!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menehän Persupöljäke halaamaan puita ja hoe samalla että Suomi takaisin niinkuin tämä Pölhö Purra halasi korkokengissä ja juhlaläningissä ei muuta puuttunut kuin että Lulu Ranne ois harrastanut tankotanssia toisen puun ääressä.!
No mikä se ois sitten oikea puolue mitä pitäisi äänestää ? Itse en ole oikein kenenkään puolueen kannattaja.
- Anonyymi
No enpä ole minäkään, enkä äänestä kyllä nytkään. Persut työntääkin rahat venäjälle
- Anonyymi
Olen tullut samaan lopputulokseen että ääni menee sinne koska olen asioista samaa mieltä kuin ps
- Anonyymi
Kuinka tyhmä pitää olla, ettei tajua Persujen linjattomuutta ja paskan puhumista.
- Anonyymi
Minäkin olen ajatellut jos siirtyisin kannattamaan Putinia ! Siinä sitä on sellainen ukko joka ei hassaa rahoja ulkomaille paitsi tietenkin Ukrainaan mutta se onkin valitettava pakkoasia jotteivat ulkomaille rahaa hassaavat pääse valtaan Ukrainassa.
Jottaa niin että onko persuilla ensimmäistäkään Putinin kaltaista isänmaallista kärpästen herraa joka laittaisi Suomen asiat kuntoon. Naapurin puolesta tässä kyselen kun ei tuo itte kykene.- Anonyymi
Kyseleppäs tältä Ano Turtiselta jotta hän alkais ottaa mallia tuolta Putinilta .Eikös tämä Ano perustanut oman puolueen eli VKK kun nämä Persut ovat sellaisii vellihousuja ettei noista ole mihinkään.
Valta kuuluu kansalle sanoo Ano.
- Anonyymi
KV sopimukset kieltävät maahan tulijoiden laittamisen esim leipäjonoihin,mutta ei kiellä(suomen nykyisen hallituksen käsityksen mukaan) kantasuomalaisten heitteille jättöä!
Kehitysapu ei ole estänyt ns siirtolaisuutta eurooppaan ja myös suomeen,jossa kaikki on katettuna tarvittaessa vaikka kehdosta hautaan!! - Anonyymi
Ehdottomasti persuille ääni. Oman maan asiat ensin kuntoon!
- Anonyymi
Ei ääntä Populisteselle puolueelle Persuille joiden aikaansaados 10 vuotisen historiansa kanssa täysi nolla.Kaikki juopot ja muuten epäsovelias sakki pesiytynyt tuohon rupusakkiin .Maailman ja historian tietämystä ei ole minkäänlaista,ei osata muutako syytellä muita ja varsinkin tätä istuvaa hallitusta ,vaikka totuus on toinen kääntävät ja valehtelevat asiat mieleisekseen ääniä kalastellessaan.,!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ääntä Populisteselle puolueelle Persuille joiden aikaansaados 10 vuotisen historiansa kanssa täysi nolla.Kaikki juopot ja muuten epäsovelias sakki pesiytynyt tuohon rupusakkiin .Maailman ja historian tietämystä ei ole minkäänlaista,ei osata muutako syytellä muita ja varsinkin tätä istuvaa hallitusta ,vaikka totuus on toinen kääntävät ja valehtelevat asiat mieleisekseen ääniä kalastellessaan.,!
Sinä taas et osaa muuta kuin haukkua persuja, oikein elämäntehtävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäähän se tottuus sanoa.!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano nyt edes kuka Oulaisissa on valehdellut ja mitä kun näköjään tiedät???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäähän se tottuus sanoa.!
Tuokin on tullut 450 kertaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano nyt edes kuka Oulaisissa on valehdellut ja mitä kun näköjään tiedät???
Nyt puhutaankin valtakunnantasoisista asioista jos Persujen varapuheenjohtaja hukkaa kesän festareilla päissään kun on eduskunnan antaman puhelimen ulkovessan paskan sekaan ja toinen saman Persupuolueen vara puhj. Ammuskelee päissään sikoja jotka kiertävät ulkorakennusta kun ovat mukamas Muhammetteja ja Allaheita niin ei noita kukaan täysjärkinen äänestä.!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt puhutaankin valtakunnantasoisista asioista jos Persujen varapuheenjohtaja hukkaa kesän festareilla päissään kun on eduskunnan antaman puhelimen ulkovessan paskan sekaan ja toinen saman Persupuolueen vara puhj. Ammuskelee päissään sikoja jotka kiertävät ulkorakennusta kun ovat mukamas Muhammetteja ja Allaheita niin ei noita kukaan täysjärkinen äänestä.!
Marin taas oli niin pöllyssä että unohti koko puhelimen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marin taas oli niin pöllyssä että unohti koko puhelimen.
Persujen yksi juoppolalli monien joukosta EU edustaja Teuvo Hakkarainen varasti Viitasaaren kirkossa kirkkohopeat ja viinit viinantuskissaan ja rahanpuutteessa niin vain tämäkin ääliö on päässyt tämän Persujen rupusakin kustannuksella vihreälle oksalle temppuineen.!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persujen yksi juoppolalli monien joukosta EU edustaja Teuvo Hakkarainen varasti Viitasaaren kirkossa kirkkohopeat ja viinit viinantuskissaan ja rahanpuutteessa niin vain tämäkin ääliö on päässyt tämän Persujen rupusakin kustannuksella vihreälle oksalle temppuineen.!!!
Kunnia se on hakkaraisellakin. Meinaatko kokeilla minkä arvoinen se on?
- Anonyymi
Ne äänestää persuja, jotka ei mistään mitään tiedä eikä ymmärrä.
- Anonyymi
Eiköhän persujen äänestäjät oo parhaiten perillä asioista. Seuraavat muutakin ku maksettuja medioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän persujen äänestäjät oo parhaiten perillä asioista. Seuraavat muutakin ku maksettuja medioita.
Persut seuraa omaa propakandalehteään Suomen uutisia .
- Anonyymi
Kuten aloittaja sanoo, hän on aina äänestänyt persuja.
- Anonyymi
kyllä valtakunnan tasolla on todella hyviä poliitikoita ps:lla,mutta valitettavasti paikallistasolla(esim.oulainen) ehdokkaat ovat todella huonoja.Ei heitä voi äänestää, pitäisi saada normaali ihmisiä haluamaan valtuustoon jotta saataisiin muutosta aikaan.
- Anonyymi
No mikäs vika heissä on,perusteluja?
- Anonyymi
Enkä minä, Romu- Markusta oisin äänestänyt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569