Tein raskaustestin ja olen n. viikolla 7+5. Olen juonut ennen plussaamista paljon alkoholia. Pitääkö mun nyt keskeyttää tämä raskaus? Sikiö on voinut jo vammautua :(
Vastaukset 2
- Anonyymi
Kysy lääkäriltä mitä ne sanoo, onhan näistä juomisesta ollut ikäviä seurauksia joillekin, mutta lääkäri tietää parhaiten , soitat vaan ja selität asian.
- Anonyymi
Lopeta juominen ja pidä lapsi. En usko että olisi vammautunut koska istukka ei ole kehittynyt vielä. Toivottavasti pystyt olemaan ilman alkoa. Jos ei onnistu, pyydä apua.
Varaa aika neuvolaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7052710Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss4961624- 831334
Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö2921292- 58903
Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E66782- 35705
- 48694
- 46684
- 32673