Rölli, tänään aiheena parisuhteiden yksinkertaisuus

Anonyymi-ap

ja se miten ihmiset tekee yksinkertaisesta asiasta itse monimutkaisen ja vaikeen.

Olen aina toisinaan ihmetelly et miten se voikin joillekin olla niin stanan vaikeeta toi suhteilu. Mun omilla näkemyksillä asiat on hyvin yksinkertaisia:

1. Jos suhtees ei haluu olla - eroaa
2. Jos panettaa joku muu kuin omansa - eroa
3. Jos rakastunu johonkin toiseen kuin omaansa- eroa
4. Jos kumppani nyppii sillee 24/7 ja tappelua on koko arki -eroa!
5. Jos uskot kumppanis pettävän- EROA!
6. Jos seksielämä ei tyydytä- EROA

7. Jos et halua muodostaa suhdetta ollenkaan ja koet ettet oo sitoutuvaa tyyppiä, haluat vaan irtosuhteita- PYSY SINKKUNA! ÄLÄ TUNGE SUHTEISIIN STANA!

8. Jos kaikki mitä haluut kumppanilles sanoo on pelkkää haukkumista- EROA

9. Jos haluut jonkun kanssa olla- Sano se sille
10. jos et haluu jonkun kanssa olla- sano se sille

Ylipäätään parisuhteessa on kaksi vaihtoehtoa: Olla yhdessä tai ei olla'
ja ylipäätään suhteilussa kaksi tapaa: Olla sinkku tai suhteessa

Mutta jos on panopupu joka haluu loikkia sängystä sänkyyn ja kyllästyy suhteessa nopeesti yhteen ihmiseen ja jännitys häviää muutamas kuukaudessa niin mitä vttua sinne suhteeseen sitten tunget! Ei kukaan täällä pakota sellaseen. Pysykään pettäjät poissa vakinaisista suhteista ja olkaa sinkkuja. Sillon voitte onnellisesti ilman syyllisyyttä toteutta sitä vaihtuvia seksikumppaneita ja voitte hässiä vaikka joka päivä kahta eri ihmistä ja aina vaan kerta yhtä jos se onnelliseksi tekee.

Miksi helppo asia tehdään niin vtun vaikeeks??

T: Karoliina

134

797

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Enemmän minua kiinnostaa Suomalaisten parisuhteet ja eroihin johtaneet syyt, onko taustalla alkoholin käyttöä, väkivaltaa, pettämistä? Mistä kaikki negatiivinen sai alkunsa, kyllästymistä suhteessa vieras kiinnosti ym?

• Anonyymi

Noi on varmaan ne yleisimmät eron syyt mitä luettelit tuossa.

Itse uskon että eroon johtavissa suhteissa on alussa asti ollut jo ongelmia sen asian kanssa, jonka takia lopulta erotaan.

Ihmiset ei vain suhteen alussa välitä niistä asioista. Osa menee pelkän kaverin kanssa suhteeseen koska pelkää yksinäisyyttä ja kun ei aitoo rakastumista niin intohimo hiipuu muutamassa vuodessa. Suhde päättyy seksihaluttomuuteen

Sitten on suhteita joissa alusta asti on ollu mustasukkaisuuden tai väkivallan kanssa ongelmia mutta niistä huolimatta on yhdessä haluttu olla.

Ihmiset yksinäisyyden pelossaaan taikka vain rakkauden huumassa tekee huonoja valintoja jättää huomiotta ongelmat.

Itse ainakin näin tän kuvion omissa suhteissani. Ongelma joka lopulta eron syy on ollut läsnä suhteen alussa jo ja saman asian kanssa painittu koko suhde kunnes oon lyönyt hanskat naulaan et nyt en jaksa enää. Luovutan tähän.

• Anonyymi

Tyhmä aloitus.

• Anonyymi

No voiko tuolta bimbolta muuta oottaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi kaks narskua. Mitä bimbot. Onks Persettä jaettu täällä vtun tyrkjyt ! Läskiperseet

T: Karoliina'

ps: sitä horot saatte mitä tilaatte-

persettä jakoon eiköhän pleijerit teitä käytä kerran niin voitte hihitellä mulkvistit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli sinäkö tunnet tämän Karoliinan vai jota ätmel esittää? Taasko olet alkanut vastailla itsellesi kuin joku teini vaikka ikää rontti viisikymmentä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi kaks narskua. Mitä bimbot. Onks Persettä jaettu täällä vtun tyrkjyt ! Läskiperseet

T: Karoliina'

ps: sitä horot saatte mitä tilaatte-

persettä jakoon eiköhän pleijerit teitä käytä kerran niin voitte hihitellä mulkvistit

Millä lihaksilla mies kuvittelet, ettei sinusta huomaisi sinun olevan katkera mies? Olisit tyytyväinen kun saat pari luuseria negailemasn kanssasi arvoiseensa seuraan. Tai yksin tuo fanisi taitaa jo nykyään pälpättää

• Anonyymi

Jaa ätmillä vaihtuikin katkeruuden kohde lennossa. KaroliinaJanetteMiiaSatu ja muut mansikit. On se.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli sinäkö tunnet tämän Karoliinan vai jota ätmel esittää? Taasko olet alkanut vastailla itsellesi kuin joku teini vaikka ikää rontti viisikymmentä

Ikää lähes tai yli kuuskymmentä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikää lähes tai yli kuuskymmentä

Eli tällä henkilölläkö joka maalittaa jotain henkilöä tämän miehen kertomaan taakse vai tämä miehellä itsellään joka tätä sontaa kirjoittaa eri naisia esittäen?

• Anonyymi

Niinpä.

Miehet haluaa kaverin jota saa panna. Ettei ole kurjia irtosuhteita, kun mies ei oikein tykkää sellaisesta. Vaan kaveri. Että saa panna muitakin samaan aikaan.

• Anonyymi

Onneks mun miehistä suurin osa on järkipäässä. Muutama harha-askel on osunu munkin kohdalle jotka tykkää kylillä mulkkuaan jaella kuin jakari, mutta voin sanoo muuten oman miesmakuni kaiken kaikkiaan siltä alueelta olevan hyvä ja hienostunu.

Mä heittelen laidan yli surutta kaikkia pimpan perässä juoksiat. Suosin itse enemmän järkimiehiä kuin munamiehiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneks mun miehistä suurin osa on järkipäässä. Muutama harha-askel on osunu munkin kohdalle jotka tykkää kylillä mulkkuaan jaella kuin jakari, mutta voin sanoo muuten oman miesmakuni kaiken kaikkiaan siltä alueelta olevan hyvä ja hienostunu.

Mä heittelen laidan yli surutta kaikkia pimpan perässä juoksiat. Suosin itse enemmän järkimiehiä kuin munamiehiä

Oon aloittajan kanssa samaa mieltä: joko ollaan suhteessa tai ei. Suhteeseen kuuluu se paneminen.

Mitään muuntyyppistä suhdetta on ihan turha yrittää määrittää. Tämä ei ole niin monimutkaista. Jos on useampi fwb niin silloin pettää kamuja niiden toisten kamujen kanssa. Samat siteet tulee ihmisiin määritti sen suhteen miten vaan. Seksi luo siteen toiseen ihmiseen.

• Kiehtovan särmikäs kirjoittaja 👍

• Anonyymi

Siä oot mestari tässä

• Anonyymi

Se on jännä että noin sanot koska sulla itelläs on muija ja liehittelet vieraita naisia? Miten et näe itsessäsi mitään vai oletko saanut naiseltasi luvan pettämiseen?

• Anonyymi kirjoitti:

Se on jännä että noin sanot koska sulla itelläs on muija ja liehittelet vieraita naisia? Miten et näe itsessäsi mitään vai oletko saanut naiseltasi luvan pettämiseen?

Mikäs muija mulla on? Tulepa näyttämään missä komerossa se on piilossa että minäkin sen tapaisin, ei ole meinaa hetkeen tullut näkösälle.

Ja ihan jatkoa silmällä pitäen. Ennen kuin rupea helisemään toisen, tuntemattoman ihmisen yksityiselämästä, niin mieti kahdesti. Tai vaivaudu edes tutustumaan siihen ihmiseen, IRL.

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Mikäs muija mulla on? Tulepa näyttämään missä komerossa se on piilossa että minäkin sen tapaisin, ei ole meinaa hetkeen tullut näkösälle.

Ja ihan jatkoa silmällä pitäen. Ennen kuin rupea helisemään toisen, tuntemattoman ihmisen yksityiselämästä, niin mieti kahdesti. Tai vaivaudu edes tutustumaan siihen ihmiseen, IRL.

En tiedä mikä on syy että valehtelet ja miksi olet täällä vaikka sulla on nainen. Onko sulla eri oikeudet flirttiin? Vai eletkö vapaassa suhteessa sen akkas kanssa.

• Anonyymi kirjoitti:

En tiedä mikä on syy että valehtelet ja miksi olet täällä vaikka sulla on nainen. Onko sulla eri oikeudet flirttiin? Vai eletkö vapaassa suhteessa sen akkas kanssa.

Jaahans, no jatka vaan valitsemallasi tiellä.

• Anonyymi

Jaahans, no jatka vaan valitsemallasi tiellä.

Tuo sun kuva on tutun näköinen ja sillä miehellä on nainen.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo sun kuva on tutun näköinen ja sillä miehellä on nainen.

Mun kuva on ehkä vuodelta -88, jolloin olin teini-ikäinen, niin ei ehkä kannata kauheasti sitä kattella. Ja muutenkin, kurkkaapa ensin profiilini ja mieti asuuko se tuntemasi pariskunta edes lähimain samoilla aluein. Ja sitten, jos tykkäät, voita jatkaa sättimistäni ihan vapaasti, koska minua ei kiinnosta.

• Anonyymi

Mun kuva on ehkä vuodelta -88, jolloin olin teini-ikäinen, niin ei ehkä kannata kauheasti sitä kattella. Ja muutenkin, kurkkaapa ensin profiilini ja mieti asuuko se tuntemasi pariskunta edes lähimain samoilla aluein. Ja sitten, jos tykkäät, voita jatkaa sättimistäni ihan vapaasti, koska minua ei kiinnosta.

No mutta eihän sitä voi tietää puhutko totta jos nyt jotain väärää sanoin niin anteeksi.

• Anonyymi kirjoitti:

No mutta eihän sitä voi tietää puhutko totta jos nyt jotain väärää sanoin niin anteeksi.

No ei voikaan, mutta onko se sinun tehtäväsi selvitellä ystäväsi asioita? Saatikka esittää tuntemattomille syytöksiä? Ilman kunnollisia todisteita? Haluaisitko että vaikkapa minä toimisin samoin sinua kohtaan?

• Anonyymi kirjoitti:

Ja anteeksipyyntö hyväksytty, tottakai ❤

• Anonyymi

No ei voikaan, mutta onko se sinun tehtäväsi selvitellä ystäväsi asioita? Saatikka esittää tuntemattomille syytöksiä? Ilman kunnollisia todisteita? Haluaisitko että vaikkapa minä toimisin samoin sinua kohtaan?

No ei ole.

• Anonyymi

Ja anteeksipyyntö hyväksytty, tottakai ❤

Sinäkö olet rölli vai mitä tuo alhaalla oleva kirjoitus tarkoittaa?

• Anonyymi kirjoitti:

No en todellakaan, ole Rölliä saatikka Röllitärtä nähnytkään. Tai no Röllin joskus telkkarissa, vuosia sitten, mutta se taitaa olla eri Rölli se.

• Anonyymi

No en todellakaan, ole Rölliä saatikka Röllitärtä nähnytkään. Tai no Röllin joskus telkkarissa, vuosia sitten, mutta se taitaa olla eri Rölli se.

No niin vähän arvelinkin hyvä että et ole kumpikaan vaikutat järkevältä. En tiedä kuka röllil on tai kuka on se röllille kirjoittaja mutta täyspäinen se ei ole.

• Anonyymi kirjoitti:

No niin vähän arvelinkin hyvä että et ole kumpikaan vaikutat järkevältä. En tiedä kuka röllil on tai kuka on se röllille kirjoittaja mutta täyspäinen se ei ole.

No en ota kantaa muiden täyspäisyyteen, itselleni kaikki ihmiset on lähinnä mielenkiintoisia.
        Oma täyspäisyyteni sen sijaan kannattaa kyseenalaistaa.

• Anonyymi

No en ota kantaa muiden täyspäisyyteen, itselleni kaikki ihmiset on lähinnä mielenkiintoisia.

Onko sellainen ihminen terve joka haukkui isoon omenaan kuollutta ihmistä?

• Anonyymi

Tästä oon samaa mieltä.

Toisten teilaus joita luulee tuntevansa kun kirjoittaa netissä hänelle on enemmän oman peiliin katsomisen aihe.

Lisäksi oman parisuhdeongelman tuominen anonyymien syyksi on typerää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai aitoriitta. Oletko aitoriitta terve mielestäsi?

• Anonyymi kirjoitti:

Edelleenkään en ota kantaa toisen mielenterveyteen, sitä varten on ammattilliset tahot. Ja koska Ompun keissi on edelleen auki, niin en ota siihenkään kantaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aitoriitta mm. Kirjoittanut täällä halustaan harrastaa seksiä eri miehen kanssa kuin kenen kanssa on
        Suhteessa

Kirjoittaa täällä uskostaan ja siitä ettei voi erota kun on uskovainen mutta että pettäminen on ok.

Lisäksi aitoriitta kirjoittaa seksuaalisesti vihjailevasti muille kirjoittajille

Myös 10 vuotiaalle lapselle kun väitti sitä savolaiseksi mieheksi

Sairasta

• Anonyymi

En tunnistellut itseni takia. En tee mitään tuollaista mitä väität olet röllille kirjoittaja mielisairas.

• Anonyymi kirjoitti:

Tästä oon samaa mieltä.

Toisten teilaus joita luulee tuntevansa kun kirjoittaa netissä hänelle on enemmän oman peiliin katsomisen aihe.

Lisäksi oman parisuhdeongelman tuominen anonyymien syyksi on typerää.

Pitkälti näin. Kun jättää toisten tuomitsemisen tarpeen taakseen, saa sielu hegittää vapaammin ja on mahdollisuus tehdä parempia valintoja oman elämänsä osalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aitoriitta on uskovainen.

Hänellä itsellä on lievä kehitysvamma. Dysfasia

Lisäksi hänellä on mielikuvitussuhde mieheen jonka kanssa kuvittelee täällä kirjoittavansa

Siksi hän vihastuu kun luulee että omenan nainen on uskovainen kehitysvammanen

Hän ei erota itseään toisesta ihmisestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole mikään riitta.

• Aika säälittävä yritys, kannattaa valita joku toinen mustanikki.

• Anonyymi

Edelleenkään en ota kantaa toisen mielenterveyteen, sitä varten on ammattilliset tahot. Ja koska Ompun keissi on edelleen auki, niin en ota siihenkään kantaa.

Onko oikein haukkua ihmistä jota ei tunne niin sanoa häntä huumeiden käyttäjäksi ja narkkariksi? Uskon että mielipiteesi on vaikket vastaakkaan niin että ei ole oikein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko oikein haukkua ihmistä jota ei tunne niin sanoa häntä huumeiden käyttäjäksi ja narkkariksi? Uskon että mielipiteesi on vaikket vastaakkaan niin että ei ole oikein.

Onko oikein aitoriitta pettää ja yrittää ahdistella netissä muita seksiin?

Onko oikein haukkua netissä 2013-2023 ”timoks”

Uskoamiaan itsellesi täysin vieraita ihmisiä narsisteiksi?

Vastaas uskovainen tähäb!

• Anonyymi kirjoitti:

En ota kantaa siihen, miten muut tuomitsevat toisia ihmisiä, elleivät tuomitse minua. Se on heidän oma asiansa miettiä, kannattaako tuomita muita, etenkään henkilöitä joita ei yhtään tunne. Minä koitan välttää sitä etä tuomitsisin ketään muita kuin itseni. Yleensä onnistun, mutta en riittävän usein.

Ainoat mielipiteet, mitkä mulla on Ompun keissistä, on se että kaikkien pitäisi odotella rauhassa kun viranomaiset tekevät työnsä ja se, että on karmaisevan surullista nuoren naisen kuolla täysin tarpeettomasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä aitoriitta, valtakunta, musta1, goldrose, exmorkkus, moraalinvartija olet täällä haukkunu pahemmin kuin kukaan muu vieraita ihmisiä sairailla sanoilla ja syytöksillå yli 10 vuotta vain kun uskot että se on se ”mies”

• Anonyymi

En ota kantaa siihen, miten muut tuomitsevat toisia ihmisiä, elleivät tuomitse minua. Se on heidän oma asiansa miettiä, kannattaako tuomita muita, etenkään henkilöitä joita ei yhtään tunne. Minä koitan välttää sitä etä tuomitsisin ketään muita kuin itseni. Yleensä onnistun, mutta en riittävän usein.

Ainoat mielipiteet, mitkä mulla on Ompun keissistä, on se että kaikkien pitäisi odotella rauhassa kun viranomaiset tekevät työnsä ja se, että on karmaisevan surullista nuoren naisen kuolla täysin tarpeettomasti.

No otappa siihen kantaa että tekeekö röllille kirjoittaja oikein kun haukkuu täällä anonyymejä ihmisiä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä aitoriitta, valtakunta, musta1, goldrose, exmorkkus, moraalinvartija olet täällä haukkunu pahemmin kuin kukaan muu vieraita ihmisiä sairailla sanoilla ja syytöksillå yli 10 vuotta vain kun uskot että se on se ”mies”

Mulla ei ole nimimerkkiä mikään noista ei ole minun nimimerkki mitä joskus kauan sitten käytin mutta minä en nimimerkkiäni sulle kerro mikä mulla oli vaikka kuin haukut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No otappa siihen kantaa että tekeekö röllille kirjoittaja oikein kun haukkuu täällä anonyymejä ihmisiä?

Se tekee niin kuin sille on tehty.

Eikös se moraalinvartija sen tarjaksi haukkunu 209 viestillä täällä joskus

Se kostaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Että jos uskovaista itkettää nyt mitä kohtaa niin peiliin kannattaa katsoo.

Kohtele sitä hyvin niin ei tarvi itkee et sua haukutaan

Mut jos sä pettäjä käyt sen päälle niin kyllä se sut katuun lyö pedofiili

• Anonyymi kirjoitti:

No enpä ota, se on sen oma asia ymmärtää mitä tekee ja miksi. Yleisellä tasolla kenekään haukkuminen on väärin, etenkin jos se tehdään selän takana, anonyymisti tms. Jos haluaa jonkun haukkua pataluhaksi, pitää olla kanttia tehdä se kasvotusten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla ei ole nimimerkkiä mikään noista ei ole minun nimimerkki mitä joskus kauan sitten käytin mutta minä en nimimerkkiäni sulle kerro mikä mulla oli vaikka kuin haukut.

Kyllä se uskovainen täällä salapanoo itkee ja muita narsistiksi haukkuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäksi lähentelee seksuaalisesti väkisin niitäkin jotka ei halua sen lähentelyn ja seksuaalisen vihjailun kohteena olla

• Palsta on avoin kaikille, joten kaikki voivat ilmaista mielipiteensä, näin se vaan on. Jos palsta edellyttäisi rekkautumista, niin aika hiljaista täällä taitaisi olla.

• -En tiedä, kysy tunnistelijalta itseltään
        -En tiedä tähänkään vastausta
        -En tiedä, ehkä ei?

• Anonyymi

Palsta on avoin kaikille, joten kaikki voivat ilmaista mielipiteensä, näin se vaan on. Jos palsta edellyttäisi rekkautumista, niin aika hiljaista täällä taitaisi olla.

Näimpä. Aitoriiitta vois mennä vittuun täältä ja aukoo turpaansa timoilleen ja tarjoilleen ihsn face to face

Tartte täällä ventovieraiden päälle käydä haukkuun niitä narsisteiksi

• Anonyymi

Palsta on avoin kaikille, joten kaikki voivat ilmaista mielipiteensä, näin se vaan on. Jos palsta edellyttäisi rekkautumista, niin aika hiljaista täällä taitaisi olla.

Lisäksi aitoriitta vois jättää muut rauhaan seksuaaliselta ahdistelultaan

Täällä käy lapsiakin ja hän tunnistelee nekin timoikseen ja alkaa seksuaalisen vihjailun

• Anonyymi kirjoitti:

Näimpä. Aitoriiitta vois mennä vittuun täältä ja aukoo turpaansa timoilleen ja tarjoilleen ihsn face to face

Tartte täällä ventovieraiden päälle käydä haukkuun niitä narsisteiksi

Voi kuule, täällähän on tusinoittain tunnistelijoita ja narsisti-syyttelijöitä, en jaksa kiinnittää niihin juurikaan huomiota. Ilmiö on vähän sama asia postiluukusta tippuva mainosposti, pakollinen paha avoimesta luukusta.

• Anonyymi kirjoitti:

Täällä käy lapsiakin ja hän tunnistelee nekin timoikseen ja alkaa seksuaalisen vihjailun

Puhu sille, älä mulle, en tunne joko hahmoa ja vielä vähemmän henkilöä.
        Ehkä parempi olisi miettiä omaa vouhottamista, koska se vain pitää näitä ketjuja hengissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aitoriitta on uskovainen.

Hänellä itsellä on lievä kehitysvamma. Dysfasia

Lisäksi hänellä on mielikuvitussuhde mieheen jonka kanssa kuvittelee täällä kirjoittavansa

Siksi hän vihastuu kun luulee että omenan nainen on uskovainen kehitysvammanen

Hän ei erota itseään toisesta ihmisestä.

Kannattaisi ottaa asioista selvää eikä kirjoittaa mitä sattuu

Puheterapeutti Kaisa Martikaisen mukaan dysfasia ei ole kehitysvamma. Toki kehitysvammaisella henkilöillä voi olla dysfasia. Diagnoosi R47. 0 Dyshasia viittaa lääketieteelliseen tautiluokitukseen, joka tarkoittaa dysfasiaa.

• Anonyymi

Puhu sille, älä mulle, en tunne joko hahmoa ja vielä vähemmän henkilöä.
        Ehkä parempi olisi miettiä omaa vouhottamista, koska se vain pitää näitä ketjuja hengissä.

Mä puhun nyt koska kerrankin on tilaisuus nostaa esille sen käytös.

Esittää muista kyllä syytöksiä mutta unohtaa mittavan oman haukkumis ja käytöshäiriö historiansa suomi24/ikävä palstalla

Jos muita arvostelee kannattaa olla itse siinä asiassa putipuhdas muuten homma kääntyy päälaelleen

Aitoriitta on täällä palstalla ahdistellu 10 vuotiasta lasta ja syyllistynyt lapsen seksuaaliseen ahdisteluun ja seksuaaliseen tekoon painostukseen

Ei ole puolustus että kuvittelee kirjoittajan olevan aikuinen ja joku tietty aikuinen.

Lapsi sanoi ettei halua ja aitoriitta hyökkäs haukkuun jolloin lapsi koki t että on pakko

• Anonyymi

No enpä ota, se on sen oma asia ymmärtää mitä tekee ja miksi. Yleisellä tasolla kenekään haukkuminen on väärin, etenkin jos se tehdään selän takana, anonyymisti tms. Jos haluaa jonkun haukkua pataluhaksi, pitää olla kanttia tehdä se kasvotusten.

Olen samaa mieltä se että kunnkeskustelu palstalla haukkuu ihmisiä niin ei ole oikea tapa. Jos on jotain hampaan kolossa sille ihmiselle eikä summassa täällä huudella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole sanonut olevani uskovainen en voi tietää mitä muut tekevät.

• Anonyymi kirjoitti:

Mä puhun nyt koska kerrankin on tilaisuus nostaa esille sen käytös.

Esittää muista kyllä syytöksiä mutta unohtaa mittavan oman haukkumis ja käytöshäiriö historiansa suomi24/ikävä palstalla

Jos muita arvostelee kannattaa olla itse siinä asiassa putipuhdas muuten homma kääntyy päälaelleen

Aitoriitta on täällä palstalla ahdistellu 10 vuotiasta lasta ja syyllistynyt lapsen seksuaaliseen ahdisteluun ja seksuaaliseen tekoon painostukseen

Ei ole puolustus että kuvittelee kirjoittajan olevan aikuinen ja joku tietty aikuinen.

Lapsi sanoi ettei halua ja aitoriitta hyökkäs haukkuun jolloin lapsi koki t että on pakko

Edelleen, ei ole minun asiani, en tunne hahmoa enkä henkilöä. En muutenkaan kiinnitä muumien tai mustanikkien juttuihin juurikaan huomiota, ne on tuulen huminaa, johon voin halutessani osallistua, mutta jättää sen sitten taakseni.

Muutenkin mihinkään mitä palstalla sanotaan, esitetään ja tapahtuu, ei ole mitään luottamista ellei tunne hahmoja tai pääse tutustumaan heihin, molemmat edelliset siis nimenomaan IRL. Jos sitä ei ole tapahtunut tai tapahdu, kaikki ovat vain mielikuvitushahmoja, jotka sylkevät sanojaan palstalle. Eli tuulen huminaa.

Jos rikoksia on tapahtunut, se on poliisin asia ja mahdolliset todisteet on hyvä kerätä talteen palstaltakin ja toimittaa poliisille. Mikään palstapoliisi tai palstatuomioistuin ei ole validi ratkaisu missään muodossaan, ei edes suositeltava tekona.

Kaikkinainen vouhottaminen ja vastahyökkäykset jotain todellisia tai kuviteltuja hyökkäyksiä/syytöksiä/hahmoja kohden vain pitävät sitä teemaa yllä ja sikäli kyseinen toiminta on puhtaasti haitallista, vouhottajalle itselleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen samaa mieltä se että kunnkeskustelu palstalla haukkuu ihmisiä niin ei ole oikea tapa. Jos on jotain hampaan kolossa sille ihmiselle eikä summassa täällä huudella.

Sama myös seksuaaliseen himoon.

Jos joku tietty henkilö panettaa tosielämässä niin täällä ei saa ahdistella summanmutikassa seksiin kaikkia.

Menee ehdotteleen ja ahdisteleen sitä mihin himo kohdistuu

• Ja edelleen, se on vääryydessään puhtaasti lapsen vanhempien ja poliisin asia selvittää. Ei sinun, ei minun, ei palstan.

Panokuvitelmat on sallittuja, siinähän kuvittelee. Jos siitä mainitsee palstalla, ei se muuta sitä tilannetta mihinkään.

• Anonyymi

Ja edelleen, se on vääryydessään puhtaasti lapsen vanhempien ja poliisin asia selvittää. Ei sinun, ei minun, ei palstan.

Panokuvitelmat on sallittuja, siinähän kuvittelee. Jos siitä mainitsee palstalla, ei se muuta sitä tilannetta mihinkään.

Aitoriitta on vastuussa aikuisena ihmisenä omasta käytöksestään netissä ja siitä miten seksuaalisesti kirjoittelee toiselle anonyymille yleisellä avoimella ei K-18 keskustelupalstalla

Lapsen vika ei ole ettei aikuinen pysty erottaan faktaa ja fiktioo, luulojaan ja todellisuutta. Eikä lapsen vika oo että aikuinen ei hallitse omaa käytöstään netissä muita kirjoittajia kohtaan.

• Anonyymi

Oletko sellainen ihminen että uskot kaiken paskan mitä sanotaan/kirjoitetaan esim jos sulla on joku ystävä. Että se on sitten niin jos joku niin sanoo. Et halua antaa mahdollisuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aitoriitta on vastuussa aikuisena ihmisenä omasta käytöksestään netissä ja siitä miten seksuaalisesti kirjoittelee toiselle anonyymille yleisellä avoimella ei K-18 keskustelupalstalla

Lapsen vika ei ole ettei aikuinen pysty erottaan faktaa ja fiktioo, luulojaan ja todellisuutta. Eikä lapsen vika oo että aikuinen ei hallitse omaa käytöstään netissä muita kirjoittajia kohtaan.

Jos se aitoriitta niin on tehnyt niin se ei ole minun vika kun minä en se henkilö ole.
        Ja tietenkin sellainen teko on väärin.

• Anonyymi kirjoitti:

On tietenkin, mutta ei ole sinunminunmeidän asia selvittää niitä juttuja, jos rikoskynnys ylittyy. Eikä myöskään sinällään tuomita sitä käytöstä, vaan ainostaan tuoda se esille ja rohkaista rikkomuksen kohdetta unohtamaan se taho tai jopa poistumaan paikalta omaksi turvakseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama myös seksuaaliseen himoon.

Jos joku tietty henkilö panettaa tosielämässä niin täällä ei saa ahdistella summanmutikassa seksiin kaikkia.

Menee ehdotteleen ja ahdisteleen sitä mihin himo kohdistuu

Siitäkin saa ahdistelusyytöksen

• Anonyymi

On tietenkin, mutta ei ole sinunminunmeidän asia selvittää niitä juttuja, jos rikoskynnys ylittyy. Eikä myöskään sinällään tuomita sitä käytöstä, vaan ainostaan tuoda se esille ja rohkaista rikkomuksen kohdetta unohtamaan se taho tai jopa poistumaan paikalta omaksi turvakseen.

Kyllä se on muiden aikuisten vastuulla jos lapseen kohdistuu jonkun todellisuudesta irrallaan olevan tunnistelijan suunnalta seksuaalirikos

• Anonyymi

Muiden jotka huomaa netissä asian pitää puuttua pakottavaan seksuaaliseen ahdisteluun.

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko sellainen ihminen että uskot kaiken paskan mitä sanotaan/kirjoitetaan esim jos sulla on joku ystävä. Että se on sitten niin jos joku niin sanoo. Et halua antaa mahdollisuutta.

On sulla oudot mielikuvat... En tietenkään, vaan tarvittaessa kysyn asiasta suoraan ystävältä, IRL. Palsta on sellainen hörhöjen paratiisi, että juuri mitään mitä täällä kirjoitetaan, ei voi ottaa todesta, enkä otakaan. Kaikki on pelkkää satua, huulenheittoa ja vittuilua. Jos kaipaan totuutta, olen yhteydessä IRL.

Miten niin en halua antaa mahdollisuutta ja mille? Nyt sinä itsekin sotkeudut noihin kuvitelmiisi, huomaatko? Alat jo syyttelemään minua, tuomitsit minut jo muitta mutkitta, aika helppoon se sinäkin menet.

• Anonyymi

On sulla oudot mielikuvat... En tietenkään, vaan tarvittaessa kysyn asiasta suoraan ystävältä, IRL. Palsta on sellainen hörhöjen paratiisi, että juuri mitään mitä täällä kirjoitetaan, ei voi ottaa todesta, enkä otakaan. Kaikki on pelkkää satua, huulenheittoa ja vittuilua. Jos kaipaan totuutta, olen yhteydessä IRL.

Miten niin en halua antaa mahdollisuutta ja mille? Nyt sinä itsekin sotkeudut noihin kuvitelmiisi, huomaatko? Alat jo syyttelemään minua, tuomitsit minut jo muitta mutkitta, aika helppoon se sinäkin menet.

Tuo röllille kirjoittaja on minua haukkunut jonkun muun ihmisen teoista niin kauan jo että ajattelin että sinäkin ajattelet minusta niin.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se on muiden aikuisten vastuulla jos lapseen kohdistuu jonkun todellisuudesta irrallaan olevan tunnistelijan suunnalta seksuaalirikos

Todista se rikos ihan ensiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo röllille kirjoittaja on minua haukkunut jonkun muun ihmisen teoista niin kauan jo että ajattelin että sinäkin ajattelet minusta niin.

Eiköhän se oo just toisin päin

Sä sitä haukuit heti.

Se sulle kostaa täällä kun väität sitä muuksi kuin se on ja hyökkäät kimppuun

• Anonyymi kirjoitti:

Muiden jotka huomaa netissä asian pitää puuttua pakottavaan seksuaaliseen ahdisteluun.

Mahdollisesti, mutta todenna se asia ensin. Se että osapuolet ovat NN ikäisiä jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan vinkkinä vaan ettei ole keski-ikäinen
        Ei savosta. Ei mies. Ei Teellä alkava eikä tumma tai punapää,

Eikä naimisissa eikä varattu ollenkaan.

• Anonyymi

Todista se rikos ihan ensiksi.

Kyllähän mulla lapsen äitini on kaikista kuvakaappaus

• Anonyymi kirjoitti:

En ajattele, otan kirjoittajat vastaan ihmisinä ja keskustelu kertoo sitten tulemmeko toimeen. Jos emme, on parempi lopettaa keskustelu ja jos tulemme, voimme jatkaa ja mahdollisesti tutustua myös IRL. Toki kaikki edellyttää jonkinlaista tunnistettavuutta, tavalla tai toisella, mutta se on oma lukunsa.

• Anonyymi

En ajattele, otan kirjoittajat vastaan ihmisinä ja keskustelu kertoo sitten tulemmeko toimeen. Jos emme, on parempi lopettaa keskustelu ja jos tulemme, voimme jatkaa ja mahdollisesti tutustua myös IRL. Toki kaikki edellyttää jonkinlaista tunnistettavuutta, tavalla tai toisella, mutta se on oma lukunsa.

Tulemmeko sun mielestä toimeen keskenämme?

• Anonyymi kirjoitti:

No sitten vain poliisille, palstalla ne menee hukkaan.

• Anonyymi

No sitten vain poliisille, palstalla ne menee hukkaan.

Olen osan jo laittanut poliisille koska kyse pienestä lapsesta

• Anonyymi kirjoitti:

Tulemmeko sun mielestä toimeen keskenämme?

Paha sanoa, en tiedä keiden kaikkien kanssa olen tässä ketjussa turissut, kun kaikki on muumeja. Ainakin nämä pari viimeistä ovat tunnistettavissa jopa minun kaltaiselleni puolisokealle ja niiden osalta sanoisin, että tulemme hyvinkin. Keskustelu on tiukahkoa ehkä, mutta asiallista ja asiapitoista.

• Anonyymi kirjoitti:

Olen osan jo laittanut poliisille koska kyse pienestä lapsesta

Hyvä, sitten kannattaa omalta osaltaan rauhoittaa palsta vastaavien keskusteluiden jatkamisen puitteissa, koska niiden jatkaminen vain ruokkii vastaavien ketjujen aloittamista.

• Anonyymi

Hyvä, sitten kannattaa omalta osaltaan rauhoittaa palsta vastaavien keskusteluiden jatkamisen puitteissa, koska niiden jatkaminen vain ruokkii vastaavien ketjujen aloittamista.

Eihän se lapseni ole ollut aloitteellinen kun ei tiedä edes vielä mitä seksi on!

Kyllä se aitoriitta aloitteen tekijä on ollut

• Anonyymi kirjoitti:

Eihän se lapseni ole ollut aloitteellinen kun ei tiedä edes vielä mitä seksi on!

Kyllä se aitoriitta aloitteen tekijä on ollut

Ei, luet kiivastuksissa liian nopeasti. Lapsesi tuskin on aloittanut mitään. Mutta aina kun SINÄ vouhotat asiasta palstalla, se ruokkii sen toisen osapuolen halua tehdä uusia aloituksia. Joten parasta on luovuttaa rikosasiat viraomaisille ja itse rauhoittaa palstakäytös niin, ettei se provosoi jotakuta tekemään uusia provosoivia aloituksia. Ellei se ole se mitä sinä juuri haluatkin?

• Anonyymi

Paha sanoa, en tiedä keiden kaikkien kanssa olen tässä ketjussa turissut, kun kaikki on muumeja. Ainakin nämä pari viimeistä ovat tunnistettavissa jopa minun kaltaiselleni puolisokealle ja niiden osalta sanoisin, että tulemme hyvinkin. Keskustelu on tiukahkoa ehkä, mutta asiallista ja asiapitoista.

Röllille kirjoittaja ei ole asiallinen en minä ainut ihminen ole jota hän täällä on haukkunut.
        Minulla on itselläkin lapsia.
        Minulla on välillä sellainen olo että haluaisin lähteä pois. Kaupunki jossa asun niin täällä on vähän työpaikkoja isommassa kaupungissa on enemmän mahdollisuuksia. Hain yhteen paikkaan katotaan miten käy. Jos uskallusta olisi enemmän niin täälläkin vaihtoehtoja olisi enemmän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Röllille kirjoittaja ei ole asiallinen en minä ainut ihminen ole jota hän täällä on haukkunut.
        Minulla on välillä sellainen olo että haluaisin lähteä pois. Kaupunki jossa asun niin täällä on vähän työpaikkoja isommassa kaupungissa on enemmän mahdollisuuksia. Hain yhteen paikkaan katotaan miten käy. Jos uskallusta olisi enemmän niin täälläkin vaihtoehtoja olisi enemmän.

Röllille kirjoittajalla ei ole lapsia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö se juuri äsken sanonut että sillä on tuo joka jostain lasten hyväksi käytöstä puhui vai onko ne eri ihmisiä?

• Anonyymi kirjoitti:

Röllille kirjottaja on omanlaisensa, koen hänen palstahahmonsa mielenkiintoisena enkä tunne aiempaa historiaa kuin noin viimeisen vajaan vuoden, tosin senkin vain niiltä osin kuin olen jaksanut seurata.
        Isommissa kaupungeissa on mahdollisuutensa, mutta myös vaaransa ja ehdottomasti tylsyytensä, ovat tavallaan tehtaita koko kaupungit, työläisten nukkumapaikkoja. Mutta toivotaan, että käy kuten olet toivonut, mitä se sitten lieneekään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö se juuri äsken sanonut että sillä on tuo joka jostain lasten hyväksi käytöstä puhui vai onko ne eri ihmisiä?

Eri ihminen.

Et taida ollenkaan lukee sen kirjoituksia

37 vuotias nainen nokialta. Vaalea. Sinkku. Ei oke lapsia eikä halua lapsia. Ei naimisissa. Ei koskaan ollukaan eikä halua mennäkään.

Näin on kirjoittanut hiljattain

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä sinä tiedät onko tällä miehellä, joka kirjoittaa itselleen lapsia vai ei? Taisin tulla kreivin aikaan paikalle taas kun seuraava opportunisti tuli maalittamaan ja selostamaan asioita ihmisestä joka ei voi puolustautua pakkomielteisten ihmisten väitteiltä täällä

• Anonyymi

Röllille kirjottaja on omanlaisensa, koen hänen palstahahmonsa mielenkiintoisena enkä tunne aiempaa historiaa kuin noin viimeisen vajaan vuoden, tosin senkin vain niiltä osin kuin olen jaksanut seurata.
        Isommissa kaupungeissa on mahdollisuutensa, mutta myös vaaransa ja ehdottomasti tylsyytensä, ovat tavallaan tehtaita koko kaupungit, työläisten nukkumapaikkoja. Mutta toivotaan, että käy kuten olet toivonut, mitä se sitten lieneekään.

Kokisitko mielenkiintoisena jos hän sinua haukkuisi? Minusta tuollaisessa ei ole mitään mielenkiintoista että tuntemattomia ihmisiä haukkuu. Ja käyttää todella raakaa kieltä.

• Anonyymi

Ei, luet kiivastuksissa liian nopeasti. Lapsesi tuskin on aloittanut mitään. Mutta aina kun SINÄ vouhotat asiasta palstalla, se ruokkii sen toisen osapuolen halua tehdä uusia aloituksia. Joten parasta on luovuttaa rikosasiat viraomaisille ja itse rauhoittaa palstakäytös niin, ettei se provosoi jotakuta tekemään uusia provosoivia aloituksia. Ellei se ole se mitä sinä juuri haluatkin?

Miespuolinen AP ja niccimaakari, niin kiinnostava ja kenties ehkä opettaja kun tämä itsereflektiosi on, niin on huomautettava, että olet itse kirjoittanut tämän aloituksen ja lähes kaiken muunkin pirtsakan tekstin täällä😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miespuolinen AP ja niccimaakari, niin kiinnostava ja kenties ehkä opettaja kun tämä itsereflektiosi on, niin on huomautettava, että olet itse kirjoittanut tämän aloituksen ja lähes kaiken muunkin pirtsakan tekstin täällä😉

Opettava* tässä olisi muutamalle ehkä tilaisuus oppia ihmisen psykologiasta sellaisia asioita, jotka aukeaa kyllä hyvin nopeasti jos on tahtoa olla obhektiivinen eikä esimerkiksi ole tarvetta pelastella omia kasvojaan inttämällä samaa jopa vuosikaudet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää tässä sitä haukkuu. Tämä on myös nostettu 2019 yli 109 haukkumaviestin takia syytteisiin

• Anonyymi kirjoitti:

Kokisitko mielenkiintoisena jos hän sinua haukkuisi? Minusta tuollaisessa ei ole mitään mielenkiintoista että tuntemattomia ihmisiä haukkuu. Ja käyttää todella raakaa kieltä.

Ei mua kiinnosta haukkuminen, mulle se on pelkkää huminaa, ei kosketa, aivan sama.
        En ole juurikaan seuraillut teidän kaikkien haukkumiskisoja, mutta aloitusten olen huomioinut, että henkilön tapa esittää asioita on mielenkiintoinen.

• Anonyymi

Siis tuo kirjoittaja haukkui Karoliina koska Karoliina torjui tämän kirjoittajan täällä netissä

Karoliina ilmaisi ettei halua harrastaa seksiä kyseessä olevan nettikirjoittajan kanssa josta seurauksena 3 kuukautta kestävä nettiraivo ja kosto

Karoliinan olisi pitänyt antaa seksiä jotta kiusaaminen ois ko. ”Mörriksi” itseään kutsuvan toimesta ois loppunu.

Minusta Karoliinaan kohdistui karseen kovaa ahdistelua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maalitatko sinä oksettava ukko nyt jonkun lasten äitiä hänen eksää esittäen jonkun rosin palstakirjoittelun taakse vai mitä yrität tässä pääasiassa itsesi kanssa käymässä keskustelulangassa sanoa? Joku muukin kävi tuulettelemassa kainaloita kuinka hän on ilmoittanut poliisille eteenpäin jotain kirjoituksia luultavasti asiaan liittymätöntä ihmistä sormella osoitellen. Se on kyllä ihan hyvä päätepysäkki, sillä mitään sinnepäin-tulkintoja ei voi tehdä vaan tulokset puhuu ihan puolestaan, että ilmotelkaa vaan ätmistä eteenpäin

• Anonyymi

Ei mua kiinnosta haukkuminen, mulle se on pelkkää huminaa, ei kosketa, aivan sama.
        En ole juurikaan seuraillut teidän kaikkien haukkumiskisoja, mutta aloitusten olen huomioinut, että henkilön tapa esittää asioita on mielenkiintoinen.

Tätä Karoliinaan joka silloin 34 vuotias kohdistunu seksiin pakotus nettikiusaamisen ja kymmenien haukkuma-raivoketjujen avulla oli karseeta seurata

Miten joku voi netissä naisia joita ei tunne tollasella väkivallalla yrittää seksiin taivuttaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan vinkkinä vaan ettei ole keski-ikäinen
        Ei savosta. Ei mies. Ei Teellä alkava eikä tumma tai punapää,

Eikä naimisissa eikä varattu ollenkaan.

Ehkä meitä ei kiinnosta ketä naisparkaa yrität aloittaja mustamaalata tämän groteskin kirjoittelusi taakse, vaikka hänen nimi ei alkaisi teellä tai hoo veellä ym

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö sitten ymmärrä millaiselle yksilölle esim juuri nyt puhuit? Epic fail man

• Anonyymi kirjoitti:

Siis tuo kirjoittaja haukkui Karoliina koska Karoliina torjui tämän kirjoittajan täällä netissä

Karoliina ilmaisi ettei halua harrastaa seksiä kyseessä olevan nettikirjoittajan kanssa josta seurauksena 3 kuukautta kestävä nettiraivo ja kosto

Karoliinan olisi pitänyt antaa seksiä jotta kiusaaminen ois ko. ”Mörriksi” itseään kutsuvan toimesta ois loppunu.

Minusta Karoliinaan kohdistui karseen kovaa ahdistelua

En ole ollut tontilla, niin en tiedä tapausta. Se vähä mitä olen Karon kanssa jutellut niin, että hän on tunnistautunut edes allekirjoituksella, on jättänyt ihan ok kuvan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä reppana se olet sitten niin huvittava kun tenttaat tätä naisena esiintyvää miestä ja ns röllille kirjoittajaa ja yrität karsinoida tämän röllille kirjoittajan joksikin tietyksi naiseksi jonka kirjoittelut muka kiinnostaa sinua loukkaavuusaspektin takia. Tosiasiassa sinä olet tätä mustamaalaamasi ihmistä nimitellyt vajakiksi ym.

• Anonyymi

Sulla on hyvä itsetunto ja asenne. Minua on koulussa kun olin nuori ja myös parisuhteessa puhuttu rumasti ja täällä yhden ihmisen toimesta myös. Ja aina kun sanon että tiedän kuka hän on koska minä todella tiedän kuka hän on. Sen jälkeen hän ruukaa seota päästään ja haukkuu/kirjoittelee valheita.
        Sinä kirjoitat täällä ja myös tuo röllille kirjoittaja niin saan minäkin kirjoittaa. En jaksa välittää hänen pakoista kirjoituksista koska ne ovat suurimmaksi osaksi valheita. Tässä yksi hänen valheistaan kodissani ei ole pidetty mitään bordellia eikä seksiä ole harrastettu lasten nähden.

• Anonyymi

En ole ollut tontilla, niin en tiedä tapausta. Se vähä mitä olen Karon kanssa jutellut niin, että hän on tunnistautunut edes allekirjoituksella, on jättänyt ihan ok kuvan.

Mulle nousee raivo kun mietin että on miehiä, jotka painostaa vaikka haukkumisen ja kiusan keinoin naisia seksiin!

Karoliina oli täällä kuukausien ajan tämmösen käytöksen uhri.

Naisilla on oikeus sanoo ei. Herrasmies hyväksyy sen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, on vaikea sanoa, että tiedostaako tämä maalittaja, että tuo kirjoittelija on todellakin mies vai teeskenteekö hän ettei tajua vai onko hän yksinkertaisesti liian p.koottinen ymmärtääkseen. Totuus löytyy varmaan jostain keskeltä

• Anonyymi kirjoitti:

Tätä Karoliinaan joka silloin 34 vuotias kohdistunu seksiin pakotus nettikiusaamisen ja kymmenien haukkuma-raivoketjujen avulla oli karseeta seurata

Miten joku voi netissä naisia joita ei tunne tollasella väkivallalla yrittää seksiin taivuttaa!

No mulla ei ole tuosta tietoa, ei kokemusta eikä kukaan ole todisteitakaan näyttänyt, niin en ota siihen sen enempää kantaa. Toki aikuisen ihmisen pitäisi osata käyttäytyä kaikkialla, siitä ei pääse mihinkään.

• Anonyymi

Eikä ihme että Karoliinaa myös tuli tänne puolustaan miehiä, jotka välittää siitä ettei sille tehdä pahaa. Ei kaikki miehet tykkää siitä että naisia kohdellaan huonosti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikset mies osaa päättää ketä Miiaa, Karoliina tai riittaa sinä maalitat tämän älyvapaan kirjoittelusi taakse? Olisi ehkä uskottavampaa tämä sinun vihjailua vai mitä ikinä tämä sinulle on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla on hyvä itsetunto ja asenne. Minua on koulussa kun olin nuori ja myös parisuhteessa puhuttu rumasti ja täällä yhden ihmisen toimesta myös. Ja aina kun sanon että tiedän kuka hän on koska minä todella tiedän kuka hän on. Sen jälkeen hän ruukaa seota päästään ja haukkuu/kirjoittelee valheita.
        Sinä kirjoitat täällä ja myös tuo röllille kirjoittaja niin saan minäkin kirjoittaa. En jaksa välittää hänen pakoista kirjoituksista koska ne ovat suurimmaksi osaksi valheita. Tässä yksi hänen valheistaan kodissani ei ole pidetty mitään bordellia eikä seksiä ole harrastettu lasten nähden.

Mikäs hlvetti tämä lässytysroolisi on, toimiiko tämä niihin teinityttöihin?

• Anonyymi kirjoitti:

En tiedä onko, mutta kova nuoruus voi myös opettaa kovaksi, ehkä niin hyvässä kuin pahassakin.
        Kaikki me täällä kirjoittelemme kenelle haluamme, jos ylipäänsä kirjoittelemme pelkän lukemisen sijaan. Se on ihan oikein, koska palsta on avoin, mutta toki soisin, etä keskustelu pysyisi pääosin asiallisella tasolla, ilman haukkumisia, maalittamisia jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai tarkoititko sinä varsin kunnianhimoinen mustamaalaaja tällä jutustelullasi nyt mahdollisesti sitä, että niputat miehen kaikki nikit yhteen ja keksit tähän herjaamaasi naiseen liittyen jonkin irrallisen jonkun mies teorian, tämä kommentti oli vähän tönkkö ja psykoottinen en heti ymmärtänyt

• Anonyymi kirjoitti:

Mulle nousee raivo kun mietin että on miehiä, jotka painostaa vaikka haukkumisen ja kiusan keinoin naisia seksiin!

Karoliina oli täällä kuukausien ajan tämmösen käytöksen uhri.

Naisilla on oikeus sanoo ei. Herrasmies hyväksyy sen.

Kuten sanottu, en ole itse ollut täällä, joten en tiedä asiasta mitään, mutta Karoksi itsensä nimennyt on vaikuttanut ok:lta ja mielenkiintoiselta ihmiseltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos sinun pitää noin päivänselvää asiaa kysellä, niin sitten sinun täytyy kysellä. Tottakai kyseessä on sama mies kuin aloituksen kirjoittajakin eikä se keissi muuksi muutu sillä, että alemmas ilmesty uusi pulinaketju🤭

• Anonyymi kirjoitti:

Eikä ihme että Karoliinaa myös tuli tänne puolustaan miehiä, jotka välittää siitä ettei sille tehdä pahaa. Ei kaikki miehet tykkää siitä että naisia kohdellaan huonosti.

No en tiedä tuosta, yritän toki tukea jos maalittaminen menee ihan perseilyksi, mutta sen teen kaikille sukupuoleen katsomatta kaikille jotka olen kokenut ok:ksi.
        En minäkään tykkää että naisia kohdellaan huonosti, mutta en myöskään siitä että miehiä kohdellaan huonosti. Kaikille pitää antaa mahdollisuutensa.

• Anonyymi

Kaikkihan sen nyt tajuaa että tämä röllitär on joku itse luonasi illuusio tänne nettiin, mutta hyvä jos onnistut yksinkertaisempia vielä fuulaamaan ja pitämään höperöitä jännityksessä

• Anonyymi kirjoitti:

Kaikkihan sen nyt tajuaa että tämä röllitär on joku itse luonasi illuusio tänne nettiin, mutta hyvä jos onnistut yksinkertaisempia vielä fuulaamaan ja pitämään höperöitä jännityksessä

Onnea valitsemallasi tiellä

• Anonyymi

Kuten sanottu, en ole itse ollut täällä, joten en tiedä asiasta mitään, mutta Karoksi itsensä nimennyt on vaikuttanut ok:lta ja mielenkiintoiselta ihmiseltä.

Se on ja se että hän on naisena sellainen ettei pane kaikkia, siitä sitä sitten rangaistiin kuukausien kiusaamisella täällä!

Joku mies halusi tehdä hyvästä naisesta täällä samanlaisen lutkaajan mihin vissiin tottunu, eikä voinu antaa olla rauhassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kuule ei ole terve, mutta oletko sinä ehkä kenties eeppisenntyhmä ihminen kun kysyt samalta teollimieheltä näitä kysymyksiäsi? Minulla on aikaa kirjoitella miten asia oikeasti menee ja ilmeisesti valheellisia tarinoita selittävien kohdalla on sama homma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä maalittava marttyyri tajunnut muka vieläkään käyvänsä taas saman miestrollin kanssa keskustelua kuin apkin on. Kuinka kauan ihminen jaksaa kujanjuoksuaan jatkaa ja minkä ihmeen takia?

• Anonyymi kirjoitti:

Se on ja se että hän on naisena sellainen ettei pane kaikkia, siitä sitä sitten rangaistiin kuukausien kiusaamisella täällä!

Joku mies halusi tehdä hyvästä naisesta täällä samanlaisen lutkaajan mihin vissiin tottunu, eikä voinu antaa olla rauhassa.

No en tosiaan tiedä tuosta, mutta koen että tapansa esittää asioita ja keskustella on kiinnostava, mikä tietty viittaa siihen, että henkilössä on kiinnostavia piirteitä. TOki tapa esittää asioita on hyvin suora, järkähtämätön, sekä kulmikas ja särmikäs, mille kaikelle on varmasti syynsä ja ne vain lisäävät kiinnostavuutta. Ainakin siis minun silmissäni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tunnistellut itseni takia. En tee mitään tuollaista mitä väität olet röllille kirjoittaja mielisairas.

Kenen takia sitten teet näitä virheellisiä tunnisteluitasu ellet itsesi takia? Älä nyt vain käy väittämään että sinulla on oli yleishyveellinen yhteiskunnallinen projekti menossa, perättömien väitteiden koostaminen ei ole sitä koskaan

• Anonyymi

No en tosiaan tiedä tuosta, mutta koen että tapansa esittää asioita ja keskustella on kiinnostava, mikä tietty viittaa siihen, että henkilössä on kiinnostavia piirteitä. TOki tapa esittää asioita on hyvin suora, järkähtämätön, sekä kulmikas ja särmikäs, mille kaikelle on varmasti syynsä ja ne vain lisäävät kiinnostavuutta. Ainakin siis minun silmissäni.

Mua suututtaa ajatella miten miehet yrittää pilata hyvätkin naiset! Kun hyvä nainen löytyy, joka ei lutkaa jokasen kanssa, niin se yritetään haukkumisellakin saada pilattua samanlaiseksi lutkaajaksi, kuin huonot naiset!

Jättäkää hyvät naiset hyville miehille. Pankaa niitä jo pilattuja

• Anonyymi kirjoitti:

Mua suututtaa ajatella miten miehet yrittää pilata hyvätkin naiset! Kun hyvä nainen löytyy, joka ei lutkaa jokasen kanssa, niin se yritetään haukkumisellakin saada pilattua samanlaiseksi lutkaajaksi, kuin huonot naiset!

Enpä voi tuohonkaan oikein kantaa ottaa, ei ole omakohtaista kokemusta. Mutta minun mielestäni ainakin tunnisteen laittanut Karo on jees ja mielenkiintoinen ihminen. Toki olenhan vain utelias paskiainen, mutta meitä on moneen junaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei miehet yritä mitään pilata, pari mätää omenaa siellä täällä ei pilaa satoa.

• Anonyymi

Kyllä.

• randombypasser kirjoitti:

Onneksi nämä voin nyt nostaa poliisille.🤔
        Nimimerkkini on valtakunta , goldrose, moraalinvartija eli yksinkertaisesti kun nähdään minua on kunnialoukattu jo hyvin pitkään. Kaikki nimimerkit on ollut eri aikaan käytössä kun on kiusattu ja uhattu henkeäkin poliisille menee. Edes ketään aitoriittaa en tunne palstalta . Mustan joskus nähnyt. En tarjaa en karoliinaa. Ihan selkeä avun tarpeessa onneksi menee korjaamaan tarvitse syytellä viattomia täällä kunnianloukkaus selkeästi.
        On laitonta lapsia tänne pistää koko ajan seksuaalista vihjailua minuakin kohtaan

”jotain todistus ainoastaan etsimistä”

Ainiin voisin lyödä vetoa kyseinen henkilö on täällä vai henkistäväkivaltaa suorittamassa.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18073584/millainen-olisi-mieleesi#comment-123934888

https://www.suomi24.fi/opastus/keskustelu

Kyllä minutkin joku tahtonut koko ajan ikävä palstalla kokoajan yritetään

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2011/07/15/ohjeita-alle-10-vuotiaan-lapsen-turvalliseen-netinkayttoon
        Eiköhän kyseessä henkisen väkivallan harjoittava. Omani eivät edes näytä nettiä ilman valvontaa.

Noikin syytöksen alkoi kun minua kiusattiin henkisesti kuulostaa sellaiselta keksimiseltä.

• valtakunta kirjoitti:

Onneksi nämä voin nyt nostaa poliisille.🤔
        Nimimerkkini on valtakunta , goldrose, moraalinvartija eli yksinkertaisesti kun nähdään minua on kunnialoukattu jo hyvin pitkään. Kaikki nimimerkit on ollut eri aikaan käytössä kun on kiusattu ja uhattu henkeäkin poliisille menee. Edes ketään aitoriittaa en tunne palstalta . Mustan joskus nähnyt. En tarjaa en karoliinaa. Ihan selkeä avun tarpeessa onneksi menee korjaamaan tarvitse syytellä viattomia täällä kunnianloukkaus selkeästi.
        On laitonta lapsia tänne pistää koko ajan seksuaalista vihjailua minuakin kohtaan

”jotain todistus ainoastaan etsimistä”

Ainiin voisin lyödä vetoa kyseinen henkilö on täällä vai henkistäväkivaltaa suorittamassa.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18073584/millainen-olisi-mieleesi#comment-123934888

https://www.suomi24.fi/opastus/keskustelu

Kyllä minutkin joku tahtonut koko ajan ikävä palstalla kokoajan yritetään

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2011/07/15/ohjeita-alle-10-vuotiaan-lapsen-turvalliseen-netinkayttoon
        Eiköhän kyseessä henkisen väkivallan harjoittava. Omani eivät edes näytä nettiä ilman valvontaa.

Noikin syytöksen alkoi kun minua kiusattiin henkisesti kuulostaa sellaiselta keksimiseltä.

Tässä on aloitus. Eli siis täällä on selkeästi joku kun aikuiset innostuu jostain syytellä lapsiin sekaantumiselta

.
        Oon kuullut samaa esim mustasuteen kohdistettu tämä ei ole pikkulasten paikka näkeehän tämän palstalla olevista keskustelusta. Ikävä rakkaus kohteita ei todellakaan lapsille sopiva paikka. Vanhemmissa on vikaa, joka antaa lapsen täällä olla.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18073584/millainen-olisi-mieleesi

• Anonyymi

Röllin tempaisee hiuksista kattoon....

• Anonyymi

Onko tämä aloituksen kirjoittanut räkätrollimies paras mihin fantasioissasi pystyt eli ikäänkuin uhkailemaan tätä luomaasi maispuolista anomaliaa? Joka ei siis ole todellinen henkilö, kuten kaikki vähänkään järjelliset ymmärtää kyllä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tämä aloituksen kirjoittanut räkätrollimies paras mihin fantasioissasi pystyt eli ikäänkuin uhkailemaan tätä luomaasi maispuolista anomaliaa? Joka ei siis ole todellinen henkilö, kuten kaikki vähänkään järjelliset ymmärtää kyllä

Onko rökätrollimies se T mies joka jätti sut Tarja tuulan takia ja on sun lapsille nyt äitipuoli?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko rökätrollimies se T mies joka jätti sut Tarja tuulan takia ja on sun lapsille nyt äitipuoli?

Nyt en kyllä ymmärtänyt sanaakaan, mutta ei ymmärrä kukaan muukaan mies näistä sinun tuulista tai tarjoista, ne on varmaan päässäsi asuvia ihmisiä tai korkeintaan jotain etäisiä tuttuja kaukaa menneisyyden takaa. Se ei silti oikeuta selittämään ihmisistä netissä.

• Anonyymi

Rölli edelläkävijä ei kulje muiden perässä...

• Anonyymi

Et sä mies ole kyllä yhtään mitään muuta kuin naisia netissä uhkaileva miehen irvikuva. Ei ollut tarkoitus yhdistää keneenkään muuhun tai herättää mitään ajatuksia sen suhteen, kuka muu saattaisi toimia yhtä urhoollisesti.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      74
      3850
    2. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      187
      3100
    3. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      2966
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      57
      2461
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      363
      2260
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      160
      1880
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      78
      1575
    8. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      33
      1485
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1398
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      39
      1372
    Aihe