Voit sinä mun kanssa

Anonyymi-ap

Täällä kirjotella. Vai oliko se ehtona, että pitää olla siinä asiassa?

33

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä kyllä tykkään sinusta ihan ihmisenä. Ap

      • Anonyymi
        UUSI

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        😍 ­N­­y­­­m­­­f­­o­m­­­a­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17702526e

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Tähän päättyy paljon hyvää... Paljon kaunista!

      • Anonyymi

        Selvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvä.

        Hyvää matkaa hyvä ystäväni.


    • Anonyymi

      En halua kirjoittaa. Huomenna on viikonloppu ja silloin olen muualla, enkä kestä palstan alkoholisteja.

      • Anonyymi

        En mäkään, vkloppusin on ihan seko meininkin täällä


      • Anonyymi

        No ei väkisin.


    • Anonyymi

      Siis mitä. Näetkö jonkin arvon sillä, että täällä kirjoitellaan toiselle henkilölle ihan muuten vaan? Ajantuhlausta.

      • Anonyymi

        Minä kirjoitan, koska tykkään hänestä tosi paljon.


    • Anonyymi

      Mä en edelleenkään etsi täältä mitään, näin että juttukaverini ehkä oli kun menin nukkumaan kirjottanut jotain sellaista :). Haluan vain jutella ja jos haluat enemmän niin en ole etsimässä täältä sellaista kun haluan sitten kaivata ihan irl tapaamiani henkilöitä :).

      • Anonyymi

        Teillä reppanoilla nousee kusi päähän ja nyt kun teillä on toisenne, niin kaikki täällä on muka teille. Koita vähän rauhoittua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teillä reppanoilla nousee kusi päähän ja nyt kun teillä on toisenne, niin kaikki täällä on muka teille. Koita vähän rauhoittua.

        Meillä ei ole toisiamme, kaipaan ihan irl näkemääni naista. Haluan vain vaihtaa ajatuksia kun on ollut kaikenlaisia ongelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä ei ole toisiamme, kaipaan ihan irl näkemääni naista. Haluan vain vaihtaa ajatuksia kun on ollut kaikenlaisia ongelmia.

        Montas kertaa tapailitte? Miksi et puhu sitten siellä irl? Oot ilm varattu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä ei ole toisiamme, kaipaan ihan irl näkemääni naista. Haluan vain vaihtaa ajatuksia kun on ollut kaikenlaisia ongelmia.

        Mutta se ei tarkoita, että jokainen aloitus on sinulle tuolta naiselta, jota et edes kaipaa. Rasittavaa kun jollain nousee täällä hattuun ja kaikki on vain hänelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta se ei tarkoita, että jokainen aloitus on sinulle tuolta naiselta, jota et edes kaipaa. Rasittavaa kun jollain nousee täällä hattuun ja kaikki on vain hänelle.

        No sori ei ollut tarkoitus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montas kertaa tapailitte? Miksi et puhu sitten siellä irl? Oot ilm varattu

        En ole varattu mutta täältä kaipaan vain juttuseuraa. Sille kaivatulle en puhunut kuin kerran ja enää sitä mahdollisuutta ei ole.


      • Anonyymi

        En ole kirjoittanut mitään sen jälkeen. Tässä ensimmäinen viestini tänään ja eilen öitä jälkeen. :) tiedän kyllä että vain jutellaan. :) kaikki hyvin siellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kirjoittanut mitään sen jälkeen. Tässä ensimmäinen viestini tänään ja eilen öitä jälkeen. :) tiedän kyllä että vain jutellaan. :) kaikki hyvin siellä?

        Menitköhän jo nukkumaan? Voidaan huomenna jutella enemmän jos haluat nukkua. :) yritän keretä. :)


    • Anonyymi

      En halua kirjoitella kenenkään kanssa.
      Kaipaan ihmistä livestä ja muut on vain rivejä.

    • Anonyymi

      Täällä voisi kirjoitella vapaammin. Oikeassa elämässä on olosuhteiden pakosta pitäydyttävä asiallisessa ja sopivan etäisessä käytöksessä.

      • Anonyymi

        No entä jos ei enää olisi olosuhteiden pakkoa?


      • Anonyymi

        Kaipaisin vähemmän asiallista ja läheisempää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaipaisin vähemmän asiallista ja läheisempää...

        Oot oikeesti tosi sekava! Ei susta saa erkkikään selvää. Haluat ja et halua. Omg🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No entä jos ei enää olisi olosuhteiden pakkoa?

        Kaappaisin miehestä kiinni enkä päästäisi irti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaappaisin miehestä kiinni enkä päästäisi irti.

        Ai oot homo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai oot homo

        Ei, olen heteroseksuaali nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, olen heteroseksuaali nainen.

        Lesbo sitten, oot kun naisen aloitukseen vastaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lesbo sitten, oot kun naisen aloitukseen vastaat.

        Voi hyvänen aika, miten lapsellista sinun käytöksesi on.
        En (tietenkään) tiedä kuka aloittaja on tai mitä sukupuolta hän sattuu olemaan - eikä minua voisi vähempää ketjun aloittaja edes kiinnostaa. Eihän täällä kukaan vastaa aloittajalle olettaen aidosti tietävänsä kenestä on kyse. Viittasin vain omaan tapaukseeni, jossa on mies, jonka kanssa oikeassa elämässä on olosuhteiden pakosta pitäydyttävä asiallisessa ja sopivan etäisessä käytöksessä. Ei ole minun ongelmani, jos aloittajanainen luuli viestini olevan hänelle itselleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot oikeesti tosi sekava! Ei susta saa erkkikään selvää. Haluat ja et halua. Omg🤣🤣🤣

        Noo ei sit multa😂👇


    • Anonyymi

      Vittuilua.

    • Anonyymi

      Joo sopii. Puhutaan vaikka säästä. Sopivan neutraali aihe... Nii joo tosiaa! On se vaa ilimoja pielly...! Vai mitä?!

    • Anonyymi

      Mä en sun kanssa kirjottele enää koskaan

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1887
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1574
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1296
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1234
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1222
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1186
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1150
    Aihe