Missä seuraava info? Joko diamondeja Suomessa monia?
Mitä kuuluu BE:lle?
6
172
Vastaukset
- Anonyymi
Kohta lähtee, nyt kannattaa ottaa selvää.
Vielä voit päästä mun toiseen jalkaan, pieni panos ja rahaa alkaa tulemaan.
Älä kuuntele luusereita, ikuisia häviäviä - Anonyymi
Hiljaista on ollut. Ehkä joulukuinen MOT pysäytti koko roskan. Eihän se nyt hyvältä näytä, jos firman suomeen tuonut posse liukenee "liiketoiminnasta" parin kuukauden jälkeen muihin pisneksiin.
Eikä tuo Islam Brothers ole välttämättä ihan paras sukunimivaihtoehto markkinoimaan firmaa suomessa ihmisille, jotka ovat pääasiassa "elämänkoululaisia". - Anonyymi
Eiköhän heillä edelleen Suomessa silti ole markkinoijia. Ei vain taida olla asiakaspysyvyys kovin suuri kyseisessä firmassa. Tuotteiden hinta on liian korkea.
Nykyään löytyy niin paljon kattavampia sekä edullisempia vaihtoehtoja samojen taitojen oppimiseen :) Esim. EAconomylla on ihan huippu palkkiojärjestelmä ja rekisteröityminen opiskelu alustan käyttöön on edullista!- Anonyymi
No nythän sieltä vitsi murjahti... Eaconomyyn muutamakin suomalaisiakin huijannut BEläinen on siirtynyt, ilmeisesti kommentin lähettäjäkin. Samaa huttua, ihan samaa...
- Anonyymi
Minä luotan ONPASSIVE,EN !
ONPASSIVE,EN julkaistaan ihan kohta. Mutta ei ehkä vielä tänä vuonna. Mahtava ENNUSTAJA kertoo kyllä koska julkaistaan !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774632- 1801917
- 1241610
- 1251144
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161091- 351036
- 78943
- 52906
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4848