Mies ja kaikki muutkin

😊🚑☕ liukastelijat. Olkaapas varovaisia. Se on perjantai ja 13 päivä.

32

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tällä viikolla näin pahan liukastumisen ja vielä lätäkköön.

      • Anonyymi

        Espoossa vai? Eikö siellä hiekoiteta katuja😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Espoossa vai? Eikö siellä hiekoiteta katuja😁

        Ei se hiekka pysy jään päällä. Vesi huuhtoo sen pois. Mulla on piikit kengän alla. Paras talviostos ikinä 👍


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Ei se hiekka pysy jään päällä. Vesi huuhtoo sen pois. Mulla on piikit kengän alla. Paras talviostos ikinä 👍

        No joo. Liiku varovasti siellä. Hyvää perjantaita sinulle☺️


      • Anonyymi kirjoitti:

        No joo. Liiku varovasti siellä. Hyvää perjantaita sinulle☺️

        Hyvää perjantai-iltaa sinne. Toistaiseksi selvinnyt kastumatta.


      • lounas.ajatus kirjoitti:

        Hyvää perjantai-iltaa sinne. Toistaiseksi selvinnyt kastumatta.

        Tässä piti olla kaatumatta, eikä kastumatta. Kännykällä kirjoittelu lisää virheitä.


    • Anonyymi

      Yöllä sit liukastellaan lits läts...

      • Jaaha. Varovasti sitten, ettei tule vahinkoja!


    • Anonyymi

      Prööh

      • Tällä ei ole oikein uutisarvoa!


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Tällä ei ole oikein uutisarvoa!

        On sillä enemmän, kuin noilla sun tyhmillä aloituksillas.


    • Anonyymi

      Ärsyttävin keli mitä löytyy

    • Anonyymi

      Aloittaja luulee muita yhtä idiooteiksi, kuin itse on. Voi, voi, kun ulkona on NIIN liukasta, että pitää ihan tulla palstalle pälättämään 😂

      -Sheena

      • Aika outo harrastus sulla? Oletko ihan itse keksinyt?


      • lounas.ajatus kirjoitti:

        Aika outo harrastus sulla? Oletko ihan itse keksinyt?

        Lisään vielä, että tähän tarinaan kuuluu liukastuminen IRL. Sitähän sinä et pystynyt ymmärtämään, kun oli niin kiire haukkumaan aloittajaa.


    • Anonyymi

      Täällä aina joku hyökkää vidduilemaan sanot mitä tahansa😅nooh toisesta silmästä sisään ja toisesta ulos vai miten se oli😛vieläkö Espoossa on liukasta. Täällä Tuusulassa oli lunta satanut eli ei liukasta.

      • Voihan noihin vastata niin saa aloituksen nousemaan etusivulle 😊Täällä on tihkutellut vettä. Sohjoa on ja joissain kohti jäätä alla. Kengät kastui kun kävin kaupassa.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Voihan noihin vastata niin saa aloituksen nousemaan etusivulle 😊Täällä on tihkutellut vettä. Sohjoa on ja joissain kohti jäätä alla. Kengät kastui kun kävin kaupassa.

        Seuraavalla kerralla laitat tuplatenan, niin säilyy kengät kuivina, ehkä 😂😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Seuraavalla kerralla laitat tuplatenan, niin säilyy kengät kuivina, ehkä 😂😂

        Sinä taidat tarvita pään ympärille kun loiskuu palstalle asti.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Voihan noihin vastata niin saa aloituksen nousemaan etusivulle 😊Täällä on tihkutellut vettä. Sohjoa on ja joissain kohti jäätä alla. Kengät kastui kun kävin kaupassa.

        Oijoi toivottavasti et tuu kipeäksi. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seuraavalla kerralla laitat tuplatenan, niin säilyy kengät kuivina, ehkä 😂😂

        Älykästä keskustelua sulla mies itsesi sekä espoolaisen mielikuvitusnaisen kanssa


      • Minusta tena-asioita palstalla kirjoittava ihminen on jotenkin vajaa yksilö. On hienoa, että naiset synnyttävät lapsia nykyisin, kun suomalaisten syntyvyys on laskenut. Joskus lapsista saattaa olla seurauksena se, että joutuu käyttämään inkontinenssisuojia. Myös itse kukin joutuu elämän loppupäässä huomaamaan, ettei laitoshoidossa pääse autettuna vessaan silloin kun on tarvis. Silloin on hyvä, että on olemassa suojia näitä tilanteita varten. Itse olen joutunut käyttämään suojia jonkun aikaa, kun minulla oli sydänkohtaus vuonna 2012. Silloin hävisi lihaksista kaikki voimat yhtäkkiä niin, etten edes portaita kyennyt nousemaan. Minusta sellainenkaan tilanne ei ole mitenkään pilkkaamisen arvoinen asia.

        Kommentoijan kaltaisia ihmisiä ei onneksi kuulu lähipiiriini.👎


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älykästä keskustelua sulla mies itsesi sekä espoolaisen mielikuvitusnaisen kanssa

        Sinulle olenkin mielikuvitusnainen. Pitäisit vain niin mielikuvituksellisena, ettet kommentoisi näitä aloituksiani. Nehän kuitenkin selvästi erottuvat täällä, kun minulla on tämä (yksi ja ainoa) nimimerkki.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oijoi toivottavasti et tuu kipeäksi. 😊

        Söin varuiksi C-vitamiinipillerin. Olen huomannut, että jos sellaisen syä ihan alkuoireissa niin tauti jää usein tulematt.😊


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Söin varuiksi C-vitamiinipillerin. Olen huomannut, että jos sellaisen syä ihan alkuoireissa niin tauti jää usein tulematt.😊

        Ja muista laittaa se tena naamaan, ettei pöpö pääse nenään tai suuhun 😂


    • Anonyymi

      Kalja liukastui talon käytävälle, hyvä kalja pitkin lattioita ja seiniä.

      • Ai hyvät ihmiset. Toivottavasti kukaan ei liukastu kaljaan, ennenkuin puhdistusalalla työskentelevä henkilö käy siivoamassa.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Ai hyvät ihmiset. Toivottavasti kukaan ei liukastu kaljaan, ennenkuin puhdistusalalla työskentelevä henkilö käy siivoamassa.

        NIINKÖ?


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Ai hyvät ihmiset. Toivottavasti kukaan ei liukastu kaljaan, ennenkuin puhdistusalalla työskentelevä henkilö käy siivoamassa.

        Se haihtui muutamassa tunnissakokonaan häviksiin ja eilen illalla se kalja ei edes haissut enää. En tiedä olisiko joku talon dena käynyt nuolemassa kaljan pois, en tedä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se haihtui muutamassa tunnissakokonaan häviksiin ja eilen illalla se kalja ei edes haissut enää. En tiedä olisiko joku talon dena käynyt nuolemassa kaljan pois, en tedä.

        Sepäs hienoa. Tuskin siellä siivoojat tuohon aikaan on liikkuneet. Kaljassa on aika mieto haju, joten varmaan siksi hajukin hävinnyt äkkiä.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Sepäs hienoa. Tuskin siellä siivoojat tuohon aikaan on liikkuneet. Kaljassa on aika mieto haju, joten varmaan siksi hajukin hävinnyt äkkiä.

        Juu, perjantai-iltana kello 21 ei siivous pyöri kun ne käyvät vain kaksi kertaa viikossa. Budweiser (5.0) sinne käytävälle kompastui ja sihahti.

        Hyvää yötä lande-stadiin tai peltilehmä-esboseen.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      384
      4695
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      284
      2604
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      153
      1873
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      104
      1608
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1473
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1327
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1315
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      60
      1262
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      47
      1253
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      346
      1073
    Aihe