Mitä lannoitetta käytätte yrteillenne. Minulla on persiljaa, tilliä, sitruunamelissaa, basilikaa, ruohosipulia. Mikä olisi parasta lannoitetta yrteilleni.
Yrttien lannoitus
millä lannoitan
2
991
Vastaukset
- teresa
Ei niissä lannotteissa kovin suuria eroja ole, samaa kuin huonekasveillekin. Hae kukkakaupasta sellainen vaaleanpunainen jauhe "puutarhan täyslannos", se on ainakin hyvää. Se käy ulos, huonekasveille ja sitä laitan myös yrttien kasteluveteen. Ja iso purkki kestää vuosia.
- Bio-Bizz
eli itse oon käyttänyt yrteilleni juuri noita Bio-Bizz:n valmisteita: Bio-Grow, Bio-Bloom, Alg-A-Mic, Topmax, Rootjuice
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824847- 1882228
- 1321842
- 361729
- 1771490
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj221481Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161411Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3341164- 651152
- 351126