Ostin Juuasta edullisesti purkukuntoisen talon. Onko suosituksia luotettavasta ja edullisesta rakennusfirmasta jonka voisi palkata remppaamaan talo kuntoon? Itse en voi olla mukana remonttiapuna koska en osaa ja asun vielä toisella paikkakunnalla.
Remonttifirma suosituksia
15
628
Vastaukset
- Anonyymi
Kieppi
- Anonyymi
Turha kysellä. Elä ihmeessä tule Juukaan.
- Anonyymi
Pitäisi valesokkeli korjata ja muuta pientä.
Budjetti 30000€ kun meni jo suurin osa lainasta taloon. - Anonyymi
Keljeksen Sarana & Laatikko Oy
- Anonyymi
Löytyykö puhelinnumeroa? 020202 ei tuntenut.
- Anonyymi
Pysy vaan poissa Juuasta!
- Anonyymi
Luotettavin remppafirma on vasaran vatkaajat Oy ja tytäryhtiönä kiiltorunkku ikkunat.
- Anonyymi
Jaha, vain niin. Taas on vauhti päällä. Sekopää tai sekopäät pistävät ajatuksia nettiin. Hyvä hyvä
- Anonyymi
Itse teen pimeänä. Suostun lisä veloituksella alastikin tekemään ja extra maksusta voin puksutella myös takaapäin.
- Anonyymi
Minulta saat kymppitonnilla valmiin talon 2ha:n tontilla!
- Anonyymi
Jos maksat luonnossa nii voin auttaa sinua
- Anonyymi
10 000 saa vasta katsella pillua. Hieman vaan vilkasta. Iskeä silmää vaikkapa.
- Anonyymi
Sehän tuo 20 yöpyjää joka päivä Juukaan, siis remonttimiehiä! On Paalasmaa, on Tahkovuori, on Retulahti!
- Anonyymi
Lepakot lentää taas korvien välissä, aaahhh
- Anonyymi
Ikkunan pesijöitä tarvitaan vanhallatiellä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513605Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142510Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5932283Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192026KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar771754Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201648
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1401564- 281446
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?941437