Lyön Halla-ahoa nyrkillä turpaan jos tuo iljetys vastaani kävelee....!

Tämä on toki laiton uhkaus ja olen valmis siitä mahdolliset rikosseuraamukset kärsimään.

Poliisikuulusteluissa heitän vasta-agumentin ja teen rikosilmoituksen Jussista.
Hän on julkisesti kehottanut ja yllyttänyt tappamaan rotiksi kutsumiaan venäläisiä.
Tämä on rikos josta voidaan tuomita ehdotonta vankeutta. Mutta eikös mitä..., tämä on täysin sallittua nyt Suomessa.

Taidankin ryhtyä yllyttämään että tappakaa mahdollisimman monta suomen- ruotsalaista. Niitä saatanan Suomen raiskaajia täällä riittää.

24

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei taida Jussi paljoa julkisilla paikoilla kävellä?

    • Anonyymi

      Persuputini trollaa,, hallaahoo parka ei uskaltanut murhaaja Putinia tuomita..
      Jussi oli surkean itkuisen oloinen eduskunnan kyselytunnilla. !!

      • Anonyymi

        Ei tuo Viktor Persulta vaikuta.
        Putinin trollin viitan saa jos sanoo että maamme pitäisi olla puolueeton Sveitsin malliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo Viktor Persulta vaikuta.
        Putinin trollin viitan saa jos sanoo että maamme pitäisi olla puolueeton Sveitsin malliin.

        Voisiko Suomen
        Siirtää Sveitsin viereen?
        Voitaisko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisiko Suomen
        Siirtää Sveitsin viereen?
        Voitaisko

        Voitaisko ostaa tontti ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisiko Suomen
        Siirtää Sveitsin viereen?
        Voitaisko

        Noin voisi töimia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisiko Suomen
        Siirtää Sveitsin viereen?
        Voitaisko

        Voisiko Kiina tulla Suomen itärajalle?

        Kannatan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisiko Suomen
        Siirtää Sveitsin viereen?
        Voitaisko

        Suomalaiset piti 1940-luvulla siirtää Alaskaan vaan homma kusi johonkin juttuun.


    • Anonyymi

      Totuus on vaikea käsitellä ja kestää, venäläistaustaisen varsinkin kun siitä on niin vähän kokemusta.

      • Anonyymi

        Joo se on totta Venäjällä joutuu totuudesta 15 vuodeksi vankilaan


    • Anonyymi

      Muutama äänestys ollut Eduskunnassa viime vuoden aikana, joiden takia en voi enää äänestää Persuja.

      Uuden vaihtoehdon valinta on vaikea. ☹️

      Se, että Persuja yhtäkkiä kehutaan jopa YLEllä on epäilyttävää. Onhan YLE kaiken valheen oksennuksen tyyssija.

      • Anonyymi

        Anna esimerkki ylen valheesta? Onko yhtä hyvä puhumaan paskaa kuin RT.


    • Anonyymi

      Onko syytä käydä
      Jonkun kimppuun
      Vain jos on
      Antipatiaa?

    • Anonyymi

      Minä lyön Nasua, jos Pattiksella vastaani kävelee.

    • Anonyymi

      Millä lihaksilla sinä ketään löisit? :D

    • Anonyymi

      Vikin on kovin huonossa fyysisessä kunnossa jos kerran kehuskelee vetävänsä nälkäkuoleman partaalla olevaa Halla-ukkoa turpaan. Vaan ans kattoo kun Putseri tulisi Vikiä vastaan niin silloin Vikillä tirskahtaisi verisuoni nenästä rikki sillä Puitseeri on paljon verevämmässä kunnossa oleva karateka kuin on Viki. Halla-ukkoa nyt vetää turpaan vaikkapa joku ituviherhippi Greta !

    • Anonyymi

      Minut on poliisi 2 kertaa hakenut kotoa kuulusteluihin ja tuoneet takaisin kotia minun nettikirjoittelujeni vuoksi joten olen hieman varovaisempi sanoissani.

      Aion kuitenkin jossain vaiheessa tulla julkisuuteen EUn vastustajana ja flättärinä (Halla-Ahon vastustajana) mutta se aika ei ole vielä.

      Asiaa täytyy ensin pohjustaa anonyymisti. :)

      • Mulla on joku blockki kait päällä nyttenkin kun yllä olevan tekstin kirjoitin kirjautuneena mutta se tuli tuohon anonyyminä.


      • Anonyymi

        Poliisi ei kylläkään näissä tapauksissa ketään hae kotoa, vaan kuulustelu tehdään puhelimitse.

        Mitä muuta valehtelet?


      • Anonyymi
        Delfine kirjoitti:

        Mulla on joku blockki kait päällä nyttenkin kun yllä olevan tekstin kirjoitin kirjautuneena mutta se tuli tuohon anonyyminä.

        Hetkinen.

        "Asiaa täytyy ensin pohjustaa anonyymisti."

        "tekstin kirjoitin kirjautuneena mutta se tuli tuohon anonyyminä."

        Nuo kaksi asiaa kun on toisensa poissulkevia.

        Vai tarkoitatko sitä kun käytät oman oikean nimesi sijaan noin vuosi sitten Covidiin kuolleen miehen nimimerkkiä?


    • Anonyymi

      Venäläiset ovat lähes täydellisessä uutispimennossa mihin fasistinen totalitaarinen hallinto on taas lammaslauman johtanut.
      Hienoa että tekstiviestit sentään kulkee. Viestipalvelua tarjoaa: signmyrocket.com
      Käyttäkää sitä.

    • Anonyymi

      Pitää muistaa että nasu on eläkeläinen joka tekee mielikuvitusmatkoja ja juttelee mielikuvituslapsille.
      Hänen elämänsä on surkeaa ja täynnä kateutta.

      • Heh heh.... Persekärpänen se jälleen loistaa.....


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe