Nyt ei tunnu löytyvän hyvinvointialueille 700 miljoonaa. Johtuen alibutjetoinnista..
Ukrainan apuun ja aseisiin piikki auki. Kukaan ei kysy hintaa? Valmiita kalliita panssarivaunujakin tunkemaan??
Valintoja?
18
59
Vastaukset
- Anonyymi
Aseostoja voisi kyllä hillitä, meitä ei uhkaa mikään ja kumppaneita on..
Putinilandiaa meistä ei tule!!
Slava Ukraina ja Suomi..!!- Anonyymi
Tyhmä poika ja Persu, ole hiljaa ja nauti tuopistasi.
- Anonyymi
Kyllä tää revanssi hintaa mihin hyvänsä,ukrainalaisilla,on hölmöä! Terveydenhoidon kustannuksellakin!
- Anonyymi
Hallitus tekee usa-myönteistä politiikkaa. Kaikki ei ole pelkkää hyvää tahtoa, vaan lahjontaa siivittää kosto.
- Anonyymi
Juoksupoikana!
- Anonyymi
Hallitus vaihtoon heti, mikäli ei ryhdy ajattelemaan omaa kansaa.
- Anonyymi
Persu, sulle ei ajattelu sovi.
- Anonyymi
Kyllä se varmaan pian vaihtuu.
- Anonyymi
Marinin sota ,voittoon ,Venäjästä,tulee maksamaan!
- Anonyymi
Tyhmähän sinä olet.
- Anonyymi
Oletko seko? Maksa Marinille mitä?
- Anonyymi
On myös mahdollista, että kyseessä on hyvinvointialueiden iltalypsy.
Jos niille annetaan 700 miljoonaa, ne sanovat, ettei se riitä.
Ei ole mitään rahamäärää, joka on poliittiselle järjestelmälle riittävä.
Vaikka hyvinvointialueet saisivat kaiken pyytämänsä jonojen purkamiseksi, niin en huutavat vuoden päästä suoraa huutoa, kun jononpurkurahaa ei tule lisää, vaikka jonoja ei enää olisi.
Hyvinvointialueet sopeuttavat aina toimintansa maksimaaliseen rahamäärään, minkä voivat saada.- Anonyymi
Tuo iltalypsy on selvää. Nyt vedetään sellaista linjaa että ei ole rahaa mihinkään, vaikka todellisuudessa mikään ei ole muuttunut rahan riittävyyden suhteen.
Kepun vaatimat ylimääräiset alueet sotki asiaa ja nyt rahoja jaetaan vähän uudelleen alueiden kesken jne.,. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo iltalypsy on selvää. Nyt vedetään sellaista linjaa että ei ole rahaa mihinkään, vaikka todellisuudessa mikään ei ole muuttunut rahan riittävyyden suhteen.
Kepun vaatimat ylimääräiset alueet sotki asiaa ja nyt rahoja jaetaan vähän uudelleen alueiden kesken jne.,.Jos ei,niin perikato ja palvelu vielä huononee!
- Anonyymi
Meinaat puolustusvoimien lypsyä? Aina miljardi lisää,kun vain pyytävät? Samoin Ukrainalle,Zelenskin taskuun!
- Anonyymi
Butjettipäälikkö sano,että ei mitään lisää. No Ukrainaan piikki auki ja kaikki maksetaan,mitä joku vaan keksii! Vaikka panssarivaunutkin!
- Anonyymi
Ukraina taistelee meidänkin vapauden puolesta.
Ilman vapautta ei olisi väliä sotekuluillakaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232315- 871252
- 491095
- 1151066
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r721029Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57987KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.18984Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31930Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55918Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53916