Susanna Koski yrittää takaisin eduskuntaan

Anonyymi-ap

vaasan vaalipiiristä...muistattehan että "meillä jokaisella on rajoitteita"?

108

2082

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko mitä puoluetta ja mitä rajoitteita ?

• Anonyymi

Koski on kovan linjan kokkari ja rajoitteet sen mukaan.

• Anonyymi

Eikös tuo hae suojatyöpaikkaa kokkareista?

• Anonyymi

Aikooko Susanna Koski jättäytyä ex-kansanedustajan sopeutumiseläkkeeltä? Kävynkeräys ei tälle kokoomuskalmolle kelvannut, jota vaati muille työttömille. Loisi eduskunnasta pudottuaan tuolla loisimisrahalla kuten myös lukuisa joukko muita kokkareita ja kaikki sinipersut Soini mukaanlukien.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koski on kovan linjan kokkari ja rajoitteet sen mukaan.

ei se ole edes kokkare, vaan koski
        susanna omalla ahneella, itsekkäällä planeetallaan.

( ei ole muuten mitään hyvää sanottavaa, joukkona, kokkareista)
        eikä mistään muustakaan puolueesta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aikooko Susanna Koski jättäytyä ex-kansanedustajan sopeutumiseläkkeeltä? Kävynkeräys ei tälle kokoomuskalmolle kelvannut, jota vaati muille työttömille. Loisi eduskunnasta pudottuaan tuolla loisimisrahalla kuten myös lukuisa joukko muita kokkareita ja kaikki sinipersut Soini mukaanlukien.

No, kun sitä sopeutumisrahaa ei makseta kuin muutama vuosi nykyään. Pitäisi päästä uutta korvausta hankkimaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

IHME, KUN TOINEN LOIS-ELÄJÄ SOINI EI VIIDENTONNIN LOISELÄKKEELTÄ MENE TÖIHIN TEHAISIIN, KUN ON TYÖVOIMA PULA.
        ON TÄMÄ MAAILMAN VITTUMOISIN DEMOKATIA.

• Anonyymi

Koskeeko kovasti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä. Rahantarve on motiivina ja katsoo että nyt oikea aika toimia äärioikeistosuomessa jotta saa isopalkkaisen viran itselleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se turha tuki on loisilta lakkautettava välittömästi.
        Suomi on säästökuurilla. Myös itsensä hellijät mukaan siihen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei se ole edes kokkare, vaan koski
        susanna omalla ahneella, itsekkäällä planeetallaan.

( ei ole muuten mitään hyvää sanottavaa, joukkona, kokkareista)
        eikä mistään muustakaan puolueesta

Täysin samaa mieltä. Vain syvä halveksunta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, kun sitä sopeutumisrahaa ei makseta kuin muutama vuosi nykyään. Pitäisi päästä uutta korvausta hankkimaan.

Kalliimmaksi tulee tuo akka maalle kuin monta halveksimaansa työtöntä yhteensä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koskeeko kovasti?

Iso vääryys mihin puututtava. Vellihousuista ei siihen ole koska hyväksikäyttävät systeemiä. Täysin kelvottomia nykypäättäjät hoitamaan maan asioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MERKILLISTÄ, ETTÄ ITSESTÄÄNSELVYYDEN SANOMINEN AIHEUTTI "KOHUN"!!!!

Kenellä EI ole RAJOITTEITA...........?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se turha tuki on loisilta lakkautettava välittömästi.
        Suomi on säästökuurilla. Myös itsensä hellijät mukaan siihen!

Ei muuta kuin kunnon kapina pystyyn,niin että viimeinenkin loisija eduskunnasta on pihalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suski on tippumassa tuloloukkuun? Ei enää ilmaista rahaa veronmaksajilta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edes kokkarit ei halua olla sen kanssa missään tekemisssä - se kertoo jo paljon ko. osaajan "kyvyistä"

• Anonyymi

Mitäs rajoitteita teillä on?

• Anonyymi

Matala sietokynnys näihin kokoomuksen jääneito vampirelloihin Susanna Koski, Elina Valtonen, Piia-Noora Kauppi jne.

• Anonyymi

Nöf! Kesäisin kärsäni kipeä - talvella maa roudassa...skruiik!!!

• Anonyymi

Mene sitten äärioikeisto sinne.

• Anonyymi

Köyhät kyykkyyn, Susanna sopii hyvin viemään loput ja työttömät pääsee henkensä pitimiksi risuja keräämään. Viisikon kanssa rahat menisi omiin juhliin.

• Anonyymi

Painukoon tuommoinen sinne mistä tulikin pyrkyröimään.

• Anonyymi

"Suomensyöjä"!!!!

• Anonyymi

Eivät läheskään kaikki. Vain kaltaisesi narsistiset luonnevikaiset itsekeskeiset sosiaalirasistit.

• Anonyymi

Ai että Susanna Koskella on sopiva ulkonäkö kansanedustajaksi? Muuta et keksi hänen edukseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät läheskään kaikki. Vain kaltaisesi narsistiset luonnevikaiset itsekeskeiset sosiaalirasistit.

Susanna on niin kaunis ja myös asiaihminen, jolla terve järki päässä, että kelpuuttaisin hänet koska tahansa vaimokseni, jos hän vain minut huolii. Jos en Susannaa saa, kokoomuksessa on muitakin kauniita ja älykkäitä naisedustajia. Esim. Elina Valtosella on terveet ajatukset eri politiikan aiheista ja varsinkin talousasioista. Kokoomuksessa on ylivoimaisesti edustavimman näköiset naiskansanedustajat koko eduskunnassa. Sekä järkevimmät myös. Ehdokkaissakaan ei ole valittamista. Voisin Susannan kanssa jakaa loppuelämäni ja aviovuoteen kanssaan. Ehkä se toteutuukin vielä. Ainakin kovasti siihen pyrin. Kun nuo vasemmiston edustajat demarit mukaan lukien ovat enemmänkin susipareja. Vihreistä nyt puhumattakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai että Susanna Koskella on sopiva ulkonäkö kansanedustajaksi? Muuta et keksi hänen edukseen.

Hänellä on myös järkeviä ja viisaita ajatuksia politiikassa. Vähän eri luokkaa kuin Marin.
        Elina Valtonen on myös järkevä poliitikko.
        Kummatkin kelpuuttaisin vaimokseni koska vain, jos tunne olisi molemminpuolinen.
        Mutta vain toisen voin saada, koska minusta ei ole pettäjäksi vaan noudatan järkeä ja Herran sanaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänellä on myös järkeviä ja viisaita ajatuksia politiikassa. Vähän eri luokkaa kuin Marin.
        Kummatkin kelpuuttaisin vaimokseni koska vain, jos tunne olisi molemminpuolinen.
        Mutta vain toisen voin saada, koska minusta ei ole pettäjäksi vaan noudatan järkeä ja Herran sanaa.

Koski on karmiva joka ei välitä köyhistä.
        Kylmä ihminen.
        Toivottavasti ihmisillä on rajoitteita jotka estävät antamasta ääniä tälle kylmikselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä kyllä en ole narsisti. Ei ole psykiatri niin kertonut. Minulla on vakaa persoonallisuushäiriö, kuulemma. Psykiatrin mukaan minä olen vapaa menemään politiikkaan, töihin tai mitä sitten haluankin elämässäni tehdä. Minä haluaisin Susanna Kosken vaimokseni loppuiäkseni.

Psykoterapiaa en kuulemma saa, kun kysyin vuonna 2018 psykiatrilta. Olen kai niin terve kuin voin olla.

Eilen yöllä tein Iltasanomien psykopatiatestin.
        Sain 28/45 pisteet. Minulla on kuulemma enemmän psykopaattisia piirteitä kuin kahdella kolmasosalla ihmisistä.
        Psykopatiaa ei diagnosoida mielen terveydeksi, vaan se on synnynnäinen häiriö.

ÄO:ni on yli Mensan rajan.
        Olen insinööri koulutukseltani. Toistaiseksi.
        Olen odottanut psyykkisesti sairaan äitini kuolemaa jo yli 20 vuotta.

Kun hänestä aika jättää, siirryn ehkä politiikkaan täysillä. Saan riittävästi resursseja perinnöksi. Ei tarvitse asumistuella asua, jos ei ryssi raha-asioitaan täydellisesti. Niin en aio tehdä. Kokoomukseen aion liittyä.

Nyt en kehtaa, kun olen työkyvyttömyyseläkkeellä, vaikka olen täysin toipunut vaikeasta masennuksesta vuonna 2014. Joidenkin kateellisten mukaan varmaan loisin samaan tapaan kuin Susanna Koski kansanedustajan sopeutumisrahalla 4 vuotta.

Mutta tällainen on Suomen järjestelmä.
        Minut on Kelan ja Ilmarisen lääkärit todenneet työkyvyttömäksi vuonna 2005. Siis 8 vuotta olen ollut toipunut, mutta minulla on tiettyjä rajoitteita, kuten kaikilla. Susanna hyvin kertoi asian joku vuosi sitten. Menen töihin sitten, kun aika on kypsä. Tai mitä sitten ikinä teenkään.

Haluaisin jakaa loppuikäni ja aviovuoteen Susannan kanssa avioliitossa. Uskon, että hän on pohjimmiltaan erittäin hyvä ihminen.
        Älykäs ja kauniskin hän. Kaunistuu vain kun ikää tulee lisää. Terv. Mikko

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muuta ei ole. Jos pää olisi lasia näkisi miten pissa lainehtii ja kakka tekee patoja. Ja ulkonäkökin alkaa jo olla mennyttä. Lahjaton, keski-ikäinen maalaisnainen.

• Anonyymi

Vähänkö olet mustavalkoinen ääliö? Molemmat voivat olla huonoja...
        Ikää karttuu ja rupsahtaa ennen aikojaan. Toivottavasti kokee myös ne vaivat ja rajoitteet pian.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin sanottu. Mikä lie katkerajamppa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

paljon ikäistään vanhemman näköinen on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä kyllä en ole narsisti. Ei ole psykiatri niin kertonut. Minulla on vakaa persoonallisuushäiriö, kuulemma. Psykiatrin mukaan minä olen vapaa menemään politiikkaan, töihin tai mitä sitten haluankin elämässäni tehdä. Minä haluaisin Susanna Kosken vaimokseni loppuiäkseni.

Psykoterapiaa en kuulemma saa, kun kysyin vuonna 2018 psykiatrilta. Olen kai niin terve kuin voin olla.

Eilen yöllä tein Iltasanomien psykopatiatestin.
        Sain 28/45 pisteet. Minulla on kuulemma enemmän psykopaattisia piirteitä kuin kahdella kolmasosalla ihmisistä.
        Psykopatiaa ei diagnosoida mielen terveydeksi, vaan se on synnynnäinen häiriö.

ÄO:ni on yli Mensan rajan.
        Olen insinööri koulutukseltani. Toistaiseksi.
        Olen odottanut psyykkisesti sairaan äitini kuolemaa jo yli 20 vuotta.

Kun hänestä aika jättää, siirryn ehkä politiikkaan täysillä. Saan riittävästi resursseja perinnöksi. Ei tarvitse asumistuella asua, jos ei ryssi raha-asioitaan täydellisesti. Niin en aio tehdä. Kokoomukseen aion liittyä.

Nyt en kehtaa, kun olen työkyvyttömyyseläkkeellä, vaikka olen täysin toipunut vaikeasta masennuksesta vuonna 2014. Joidenkin kateellisten mukaan varmaan loisin samaan tapaan kuin Susanna Koski kansanedustajan sopeutumisrahalla 4 vuotta.

Mutta tällainen on Suomen järjestelmä.
        Minut on Kelan ja Ilmarisen lääkärit todenneet työkyvyttömäksi vuonna 2005. Siis 8 vuotta olen ollut toipunut, mutta minulla on tiettyjä rajoitteita, kuten kaikilla. Susanna hyvin kertoi asian joku vuosi sitten. Menen töihin sitten, kun aika on kypsä. Tai mitä sitten ikinä teenkään.

Haluaisin jakaa loppuikäni ja aviovuoteen Susannan kanssa avioliitossa. Uskon, että hän on pohjimmiltaan erittäin hyvä ihminen.
        Älykäs ja kauniskin hän. Kaunistuu vain kun ikää tulee lisää. Terv. Mikko

Kullakin makunsa..

• Anonyymi

Miten kehtaat. Ihanaa kun joku noista tehnyt oikeaa työtä, arvostan. Kok laista ei kukaan ole ollut töissä, joten miten tommoset laiskurit voi päättää muiden asioista. Emmekä asu Koreassa. Voit itse mennä vaikka vi...n. voit myös tehdä ilman töitä jollekkin kusipää työnantajalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Marin on kansan rakastama,sekös kokkareita rumia vit...aa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koski on karmiva joka ei välitä köyhistä.
        Kylmä ihminen.
        Toivottavasti ihmisillä on rajoitteita jotka estävät antamasta ääniä tälle kylmikselle.

Sillä on asenne vamma. Ehkä tapahtunut jotain todella pahaa elämässä, mistä tää paha olo kumpuaa.

• Anonyymi

Muutkin ajattelee kun koski
      Koski sanoo sen ääneen

• Anonyymi

Itsekeskeinen hän on. Ei sovi politiikkaan .

• Anonyymi

puhut itsestäs monikossa

• Anonyymi

Boikottiin kaikki kokkareet.

• Anonyymi

Just niin. Tuhoavat koko maan.

• Anonyymi

Wille Rydmanin kaveri kun on äärioikeistolainen?

• Anonyymi

Wille on kuin jostain ketsistä.

• Anonyymi

Ei tule pääsemään!

• Anonyymi

Miksei pääsisi? Et sinä sitä yksin päätä, vaan Vaasan vaalipiirin äänestäjät sen päättävät. Vaali-iltana se sitten nähdään, pääseekö.

• Anonyymi

Miksei? Äänestäjät sen päättää.

• Anonyymi

Eikai Susanna vaan loisinut veronmaksajien rahoilla?

• Anonyymi

Tuleeko taas toivottamaan "heikomman aineksen" sinne minne he hänen mielestään kuuluvatkin.

• Anonyymi

Susannalla on omat rajoitteensa korvien välissä. Kelpasi nättinä tyttönä benkun talliin.

• Anonyymi

nättinä?

• Anonyymi

Tämä kun väitteli Li Anderssonin kanssa, niin olin Lin puolella. 😂
      Kertoo mielestäni kaiken olennaisen. Ei siis minusta, vaan Susannasta. Olen PS:n kannattaja.

• Anonyymi

Jo pelkästään Susanna Kosken takia äänestän demareita.

• Anonyymi

Jos äänestysaktiivisuus nousee yli 75%:n niin Koski ei eduskuntaan pääse, koska kokoomuksen ääniosuus laskee reippaasti. Eli kaikkien äänioikeutettujen kannattaa todella käydä äänestämässä. 80%:n ääniaktiivisuus laskisi kokoomuksen kannatuksen jo noin 15%:iin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos äänestysaktiivisuus nousee yli 75%:n niin Koski ei eduskuntaan pääse, koska kokoomuksen ääniosuus laskee reippaasti. Eli kaikkien äänioikeutettujen kannattaa todella käydä äänestämässä. 80%:n ääniaktiivisuus laskisi kokoomuksen kannatuksen jo noin 15%:iin.

Siksi kokoomus ei halua netin kautta äänestämistä. Mitä enemmän äänestysprosentti nousee sitä vähemmän on kokoomuksella kannatusta. Viime eduskuntavaaleissa äänesti noin 54 % äänioikeutetuista.

• Anonyymi

susanna koski elää tuilla
      … ja arvostelee muita
      tuilla eläviä

… ”meillä kaikilla on rajoitteita”

• Anonyymi

Ja vetää perseeseensä paljon kalliimmat tuet, muille ei sallisi mitään.

• Anonyymi

Ensi kesänä voitte arvostella ministeri Kosken tekemisiä.

• Anonyymi

Näin on. Koskesta tulee varmasti kansanedustaja ja ministeri ja te luuserit inisijät voitte mennä keräämään risuja ja käpyjä metsiin, että olette jollakin tapaa hyödyksi yhteiskunnalle. Susanna Koski on oivaa ainesta vaikka työministeriksi, mutta itse uskon, että hänestä tulee maa- ja metsätalousministeri. Kun hänellä on kokemusta siitä, kun on alan yksityisyrittäjä.

Minä äönestäisin häntä, mutten voi, kun asun vielä Uudellamaalla. Minä muuten äänestäisin Lapuan liikettä tai IKL:ää, jos sellaiset olisivat vielä olemassa. Ehkä saan Susannasta vaimon, jos hän minut huolii. Voitaisiin tehdä yhdessä peltohommia ja vähän muutakin, jos hyvin käy...
        Nyt aion kyllä äänestää kokoomuksen Fjäderiä. Hänellä on myös arvot ja ajatukset kohdillaan.

Vassareita, demareita, vihreitä, keskustaa enkä muitakaan enää edes harkitse koskaan äänestäväni. Kyllä kokoomus on minun loppuelämäni puolue. Oli se loppuelämä sitten päivän tai vaikka 45 vuotta.
        En kuitenkaan katso olevani äärioikeistolainen.
        Niitäkin kyllä löytyy Suomesta.

Minä ajattelen Elina Valtosen ja Sture Fjäderin tavoin talousasioista ja muista politiikan aiheista.
        Kosken ajatuksistakin kannatan 99 prosenttia, mitä nyt vaalikonetta katsoin.

Jonkun mielestä voin olla kovan luokan kokoomuslainen, mutta minä olen herkkä mies.
        Minulla on tullut viime päivinä mieleen, että minä pehmenen liikaa ja tuhoudun kokonaan. Ehkä olen rakastumassa Susannaan, vaikken ole häntä fyysisesti tavannut. Vielä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on. Koskesta tulee varmasti kansanedustaja ja ministeri ja te luuserit inisijät voitte mennä keräämään risuja ja käpyjä metsiin, että olette jollakin tapaa hyödyksi yhteiskunnalle. Susanna Koski on oivaa ainesta vaikka työministeriksi, mutta itse uskon, että hänestä tulee maa- ja metsätalousministeri. Kun hänellä on kokemusta siitä, kun on alan yksityisyrittäjä.

Minä äönestäisin häntä, mutten voi, kun asun vielä Uudellamaalla. Minä muuten äänestäisin Lapuan liikettä tai IKL:ää, jos sellaiset olisivat vielä olemassa. Ehkä saan Susannasta vaimon, jos hän minut huolii. Voitaisiin tehdä yhdessä peltohommia ja vähän muutakin, jos hyvin käy...
        Nyt aion kyllä äänestää kokoomuksen Fjäderiä. Hänellä on myös arvot ja ajatukset kohdillaan.

Vassareita, demareita, vihreitä, keskustaa enkä muitakaan enää edes harkitse koskaan äänestäväni. Kyllä kokoomus on minun loppuelämäni puolue. Oli se loppuelämä sitten päivän tai vaikka 45 vuotta.
        En kuitenkaan katso olevani äärioikeistolainen.
        Niitäkin kyllä löytyy Suomesta.

Minä ajattelen Elina Valtosen ja Sture Fjäderin tavoin talousasioista ja muista politiikan aiheista.
        Kosken ajatuksistakin kannatan 99 prosenttia, mitä nyt vaalikonetta katsoin.

Jonkun mielestä voin olla kovan luokan kokoomuslainen, mutta minä olen herkkä mies.
        Minulla on tullut viime päivinä mieleen, että minä pehmenen liikaa ja tuhoudun kokonaan. Ehkä olen rakastumassa Susannaan, vaikken ole häntä fyysisesti tavannut. Vielä..

mene hoitoon

• Anonyymi

Toivottavasti pudottaa demaripelle Mäkysen vaikka heillä ei yhteisiä äänestäjiä kai olekaan.

• Anonyymi

Toivotaan ettei pääse. Itsensä edustaja.

• Anonyymi

Kova kokoomuslainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kova kokoomuslainen.

Kokoomuksessa on vieläkin näitä IKL henkisiä ja persuissa on Lapuanliikkeen kannattajia.

• Anonyymi

Tämähän nosti korvauksia ties kuinka kauan. Oliko Sussulla niitä rajoitteita kun ei kukaan palkannut vaikka teki 50 hakemusta päivässä vai miten se meni, se kokoomuslaisen ajatus.

• En äänestä lainkaan. Onhan täältä kunnasta Koskenkorvalta senaattorina Juha "vieraslaji" Mäenpää, varmaankin uusii pilettinsä...tai sitten joku ajaa ohi. Kuka tietää.
      PS saanee kolme edustajaa Vaasasta läpi?

• Anonyymi

Rouva "risusavotta". Minä juon nyt kahvia.

• Anonyymi

Anneli Auerinhan sinne pitäs mennä.

• Anonyymi

Susanna on maailman ihanin, kaunein ja viisain nainen. Tai ainakin Suomen. Voi kumpa saisin hänet vaimokseni. Olisin Suomen onnellisin mies. Voisin auttaa peltotöissä, äestämisessä ja kyntämisessä. Jos hän kyntää auroilla. Luulen, että on suorakylvökone käytössä, kun on kehittänyt tilaansa.
      Voisin auttaa muutenkin eri asioissa..

• Anonyymi

ihme jankuttaja

• Anonyymi

Rajoitteet taitaa olla ihan muualla.

• Anonyymi

En muista, "Oma kansa ensin ajattelu on vahingollista", on jäänyt mieleen.

• Anonyymi

Susanna Koskesta ei juurikaan löydu uutisia eikä kuvamateriaalia vuoden 2019 jälkeen. Tämä 2023 vaalien vaalikuva on ainoa hiukan tuoreempi kuva.
      https://www.pohjanmaankokoomus.fi/files/2022/09/4-1024x577.png

Tuossa kuvassa Susanna ottaa hyvin L-tyylimäisen, poikatyttö tyylin poseerausasennon, Ikää Susannalla on jo 38 vuotta, mutta mahdollisesta perheen perustamisesta ei kerrrota mitään.

Viime eduskuntavaaleissa Susanna sai 2721 ääntä, mutta äänimäärä ei riittänyt valintaan.

• Anonyymi

Hyvä vaan jos ei lisäänny.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Toivottavasti kumpikin jäävät rannalle ruikuttamaan.
        Moni ääliö kylläkin äänestää ulkonäön mukaan eikä henkisen pääoman saati sivistystason ja osaamisen kautta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti kumpikin jäävät rannalle ruikuttamaan.
        Moni ääliö kylläkin äänestää ulkonäön mukaan eikä henkisen pääoman saati sivistystason ja osaamisen kautta.

Susannassa yhdistyy sekä ulkonäkö että asiantuntevuus samassa viehättävässä paketissa. Henkistä pääomaa hänellä on vaikka muille jakaa. Terv. Mikko V

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Susannassa yhdistyy sekä ulkonäkö että asiantuntevuus samassa viehättävässä paketissa. Henkistä pääomaa hänellä on vaikka muille jakaa. Terv. Mikko V

Vain sun mielipide.

• Anonyymi

Eikö Susanna pärjääkään itse työelämässä, kun pitää suojatyöpaikoille hakeutua?

Kommari Andersson sentään pääsi ministeriksi saakka, Susannan kova kiistakumppani.

• Anonyymi

Millainen ihminen äänestää tuollaista kylmäpillua?

• Anonyymi

Minä ottaisin jopa vaimokseni. Hänellä on samanlaiset arvot kuin minulla 90 prosenttisesti.
        Jos ei Susanna huoli minua, kelpuuttaisin myös Elina Valtosen vaimokseni. Hänellä on myös oikeat arvot. Terveisin Mikko Juhani Vesterinen

• Anonyymi

Minä ottaisin naisystäväkseni ja myöhemmin ehkä vaimoksi koska vain, jos hän soittaisi minulle.
        Puhelinnumeroni minulla jo on hänellä.
        Jos haluaa ottaa yhteyttä. Muuten minun pitää etsiä seuraa vaikka Instaluvsista.
        Tilapäistä siis. Nuoret naiset olivat alle päivän perässäni, kun liityin Instaan viikko sitten.

Lähettelivät puolialastomia kuvia. Yksikin lähetti kuvan, jossa takapuoli paljaana. Arvioin, että vähän yli 20-kymppinen, vaalea, kaunis nainen.

Kyllä se hivelee 53-vuotiasta miestä, kun yli puolet nuoremmat lähettävät liki alastonkuvia minulle.
        Taidan harjoitella tuollaisen kaksikymppisen naisen kanssa, ennen kuin yritän uudestaan Susannaa lähestyä.

• Anonyymi

joku jankuttava ukko äänestää. kovasti kehuu sitä ja naimaan on haluamassa.

• Anonyymi

Aika Leuhkan oloinen

• Anonyymi

Eikai Susku vaan ole tällä välillä loisinut veronmaksajien rahoilla?

• Anonyymi

Epäilen että on hyvinkin.

• Kosken uskottavuuden luulisi olevan tasan nolla.

Ensin hän neuvoo pitkäaikaistyöttömiä, miten työtä kyllä löytyy jos vain haluaa ja sitten kun itse jää nuorena, akateemisesti koulutettuna ja terveenä työttömäksi, niin elää sopeutusrahan varassa vuositolkulla eikä saa (tai hae) mitään työtä.

Onko Susanna Koski tehnyt päivääkään rehellistä työtä sen jälkeen kun tippui eduskunnasta?

• Anonyymi

On. Hänellä on kait iso maatila. Sukutila. Katson sen rehelliseksi työnteoksi. On hänellä myös joku turkistuotteitten myyntifirma. Hänelle on kuule joku 2000 € kuussa pikkuraha. Näin arvelen.

Terv. Mikko V

• Anonyymi kirjoitti:

On. Hänellä on kait iso maatila. Sukutila. Katson sen rehelliseksi työnteoksi. On hänellä myös joku turkistuotteitten myyntifirma. Hänelle on kuule joku 2000 € kuussa pikkuraha. Näin arvelen.

Terv. Mikko V

Eli elänyt vanhempiensa siivellä. Miksi kaikki työttömät eivät tee niin?

• Anonyymi
        Kilgore.Trout kirjoitti:

Eli elänyt vanhempiensa siivellä. Miksi kaikki työttömät eivät tee niin?

Heillä on rajoitteita. Kuten köyhä suku. Minulla ei niitä ole. No, ei tässä miljonäärejä vielä olla. Vielä pitää yrittää. Kun äitini joskus menehtyy, saan kaiken. Olen ainoa lapsi. Arvelen, että Susannakin on. Yritän hänen suosioon.
        Minulla ei kyllä taida olla omaisuutta äidin kuolemankaan jälkeen kuin vajaa puoli miljoonaa euroa. Vielä täytyy tehdä rahaa ja katsoa, että sijoitukset tuottavat ainakin 7-8 % vuodessa. En koe olevani leuhka tai ylimielinen.

En voi mitään luonteelleni. Se on sellainen, minkä Luoja on syntymässä antanut. Sekä geeniperimä tietysti myös. Susannalla on kauniin siniset silmät, kuten minullakin.

Muutenkin edustavan näköinen ja älykäs, kuten minäkin. Kaunistuu vain vuosi vuodelta Susanna. Terv. MV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Terv. Mikko V

kauanko ollut? Mitä oli ennen sitä? loisimisraha?
        Tuleeko tukiaisia nykyiseen tilaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heillä on rajoitteita. Kuten köyhä suku. Minulla ei niitä ole. No, ei tässä miljonäärejä vielä olla. Vielä pitää yrittää. Kun äitini joskus menehtyy, saan kaiken. Olen ainoa lapsi. Arvelen, että Susannakin on. Yritän hänen suosioon.
        Minulla ei kyllä taida olla omaisuutta äidin kuolemankaan jälkeen kuin vajaa puoli miljoonaa euroa. Vielä täytyy tehdä rahaa ja katsoa, että sijoitukset tuottavat ainakin 7-8 % vuodessa. En koe olevani leuhka tai ylimielinen.

En voi mitään luonteelleni. Se on sellainen, minkä Luoja on syntymässä antanut. Sekä geeniperimä tietysti myös. Susannalla on kauniin siniset silmät, kuten minullakin.

Muutenkin edustavan näköinen ja älykäs, kuten minäkin. Kaunistuu vain vuosi vuodelta Susanna. Terv. MV

OLET OUTO!

• Anonyymi

Ei ole suskia näkynyt risusavotoissa aktiivimallitoiminnoissa..

• Anonyymi

En tiedä onko sukua eräälle toiselle koskelle. Tämä mahdollinen sukulainen kiusasi koulussa mustasaaressa. Jotain kiusaajasukua tuo koski. Saman näköinen ja sama hymy joka muistuttaa virnettä sillä on.

• Anonyymi

Luoko hän itse lantaa navetassaan?Tuskin hänellä karjaa on,vai miten mahdollista olisi pestä lehmää?Maanviljely kai hygieenisempää ja ei tarvitsisi lihojen kanssa teuroa.

• Anonyymi

Mihinkä sitä nuorieläkeläinen tukiaislappujen täytöltä ehtii.

• Anonyymi

Osaako täyttää oman veroilmoituksensa? Siinä on kokkareilla ollut kykyhaastetta

• Anonyymi

Rupsahtanut onneksi ennen aikojaan se ivailija rahoistaan huolimatta.
      Saako sukutilaansa maataloustukiaisia? Paljonko? Kuinka kalliiksi tulee nyt maaalle?
      Tuommoista ei Suomea kaivata pilaamaan. Mikä lie kuvittelee olevansa? Luuleeko nyt että olisi sauma päästä takaisin hillotolpalle kun alistajat ovat toistaiseksi vallassa? Ei onnistu koska paskansyytäjäpersut vaalivalhein paikkansa valtasivat hallituksessa.

• Anonyymi

Onko jo 68v? Siltä ainakin näyttää......katkeruus näkyy naamasta selvästi.

• Anonyymi

*uli-uli persu uli* 🤡

• Anonyymi

Toivottavasti elämä opettaa ivailijaa kovalla kädellä ja saa nahoissaan tuta..

• Anonyymi

Kantsii pitää huoli ettei pääse mihinkään puolueeseen ikinä. Kärsii jonkin asteisesta ml ongelmasta.

• Anonyymi

On ihmisiä ja sitten on suski.

• Anonyymi

Noin voisi sanoa entisestä koulukiusaajastanikin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin voisi sanoa entisestä koulukiusaajastanikin

Miten epäinhimillistä on kiusaaminen. Onko se nyt oikein että olen sen vuoksi melkein työkyvyttömyyseläkkeellä.

• Anonyymi

Löytysköhä Amazonista kaivoihin tarkotettuja sammakkosuodattimia?

Suosittelen vahvasti kokoomusta hommaamaan tollasen Koskelle ennenku laskee sen takas politiikkaan!

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      311
      36809
    2. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      89
      5755
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      29
      4904
    4. Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...

Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel
      Ikävä
      258
      4092
    5. Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?

Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori
      Tv-sarjat
      105
      3373
    6. Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta

Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös
      Ikävä
      20
      3248
    7. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      63
      2788
    8. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      51
      2281
    9. En suuttunut missään vaiheessa

Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk
      Ikävä
      12
      2074
    10. Trump on jo ihan seonnut...

Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.
      Maailman menoa
      472
      1820
    Aihe