Savon Sanomat kirjoittaa aiheesta 14.01.-23
Miten Niuvan autokerho ratkaisisi ongelman.
https://www.savonsanomat.fi/paikalliset/5653655
Leväsentien Mestarinkadun risteys
9
259
Vastaukset 9
- Anonyymi
En tiedä Niuvasta mutta liikenneympyrä parantaisi tilannetta.
- Anonyymi
Liikenneympyrään pystyy liittymään yksityisiä teitä ja julkisia. Tuossa on
ongelma yksityisalue ja kolmion alakilpi. Väistää risteävää liikennettä.
Ei kohtaavaa, eikä tarviksekaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kohtaavaa, eikä tarviksekaan.Höpö höpö.
K-Raudan pihasta tulevat väistävät kaikkia. Jos käännyt K-Raudan pihasta oikealle kohti Särkiniemeä väistät Mestarinkadulta vasemmalle kääntyviä.
Liekkö sinulla edes ajokorttia? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kohtaavaa, eikä tarviksekaan."Suurin osa K-Raudan parkkipaikalta tulevista autoilijoista ei tajua tulevansa yksityisalueelta, ja että ovat väistämisvelvollisia myös kaikkia Mestarinkadulta tulevia kohtaan, myös sieltä vasemmalla kaupunkiin päin kääntyviä, vaikka itse olisivatkin kääntymässä oikealle tai ajamassa suoraan Leväsentien yli."
- Anonyymi
Tarvinnookko tuolle tehä yhtään mittään, ee siihen kukkaan oo jiännä loppuiäkseen vuoroosa oottamaan, kyllä siitä joskus piäsöö mänemään!
- Anonyymi
Uutisoinnissa mainittu insinöörikin (naispuolinen) oli loppujenlopuksi päässyt
ehjänä seuraaviin haasteisiin.- Anonyymi
On ihan piässynnä vilikkaasta risteöksestä joskus poekkeen, ee oo tarvinna jiähä siihen asumaan loppuiäkseen.
- Anonyymi00010
Mainittu autokerho keksi että kun laskeudutaan sieltä Mestarinkadulta alaspäin, ennen risteystä rakennetaan hyppyri, ja näin mäkihyppymäen tapainen mäki on valmis ja autoilla vaan hypätään sen risteyksen yli!
Toisaalta, mainitun kerhon vetäjä piirsi kakallaan huoneen seinään kirkkoveneen kuvan... - Anonyymi00012
Taes tulla iha omasta piästäs:D:D:D
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791672
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo89595- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510