Olen näillä näkymin muuttamassa Ylivieskaan työkuvioiden vuoksi. Minulle olisi tärkeää, että tuleva asuinalueeni on rauhallinen ja hyvämaineinen sekä lähellä keskustan palveluita, koska en omista autoa. Ja vuokralle olisi siis tarkoitus muuttaa. Mitä alueita voisitte siis suositella, ylivieskalaiset? Kaipaan ihan oikeita vastauksia kettuilun sijasta. :)
Ylivieskan keskustan hyvämaineiset asuinalueet
Anonyymi-ap
7
244
Vastaukset
- Anonyymi
Hei! Jos haluat ihan keskustan tuntumaan niin muuttaisin Hakalahteen tai Kassisen alueelle eli keskustan kerrostaloalueelle. Kiviojakin on vielä lyhyen etäisyyden päässä keskustasta ja pärjää ilman autoa. Jos muutaman kilometrin etäisyys keskustasta/Savarista ei ole ongelma niin Salmiperä on hyvä vaihtoehto, siellä on myös ulkoilureitti virressä. Tervetuloa!
- Anonyymi
Kiitos vastauksesta!
- Anonyymi
Ei kepulaisilla oo hyviä asuinalueita, muuta nivalaan.
- Anonyymi
Taru Anneli.
- Anonyymi
Joo niin varmasti on. Tuttua höpinää. Mitähän kiksejä Taru Anneli saa.
- Anonyymi
Pyörreperä, kaupat vieressä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522206
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.971463Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3481461- 1851360
- 681111
- 35988
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59960Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31949Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta28885Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46859