Me naisissa haastattelu, joku testannu Maran reenejä ja lupauksia, mut tais olla enemmän haittaa..

Anonyymi-ap

Heidi, 37, halusi mahtua vanhoihin farkkuihinsa ja kokeili Martina Aitolehden hittitreeniä – ”Ruokasuhteeni vääristyi, mutta yksi hyvä tapa jäi käyttöön”
Heidi halusi oppia järkevän ateriarytmin ja lisätä liikuntaa arkeensa. Onnistuiko pysyvä elämänmuutos? Kotitreeneihin et tarvitse kuin kuminauhat 😂

246

2864

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ai ei ollut mitään ihmeellistä!? Jopas jotakin. Heidin olisi tietysti pitänyt ylistää ja kehua Martinan valmennusta superhyväksi ja tuloksia tuottavaksi jättimenestykseksi ja tietenkin parhaista kaikista sadoista, mitä on aikojen saatossa kokeillut. :) Ei mitään ihmeellistä siis! :D

        Martinaa pitäisi näköjään ainoastaan kehua joka ketjussa, vaikka mitään aihetta ei olisi. Kritisoida ei saa, vaikka siihen riittää aiheita enemmän kuin tarpeeksi. Jos kirjoittaa vähänkin jotain negatiivista, kyseessä on heti haukkumaketju. Hauhauhauhauhau!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai ei ollut mitään ihmeellistä!? Jopas jotakin. Heidin olisi tietysti pitänyt ylistää ja kehua Martinan valmennusta superhyväksi ja tuloksia tuottavaksi jättimenestykseksi ja tietenkin parhaista kaikista sadoista, mitä on aikojen saatossa kokeillut. :) Ei mitään ihmeellistä siis! :D

        Martinaa pitäisi näköjään ainoastaan kehua joka ketjussa, vaikka mitään aihetta ei olisi. Kritisoida ei saa, vaikka siihen riittää aiheita enemmän kuin tarpeeksi. Jos kirjoittaa vähänkin jotain negatiivista, kyseessä on heti haukkumaketju. Hauhauhauhauhau!

        Hei haloo, ketjuun on avattu sanomiset.

        Aloitus kuului näin:
        Me naisissa haastattelu, joku testannu Maran reenejä ja lupauksia, mut tais olla enemmän haittaa..

        Artikkelissa ihminen kehui Martinan treeniä.
        Ei haukkunut ja sanonut että oli enemmän haittaa kuin hyötyä.

        Joten aloittaja/sinä keksit sen ihan itse mustamaalataksesi Martinaa kuten teit jo edellisessä valmennuksiin liittyvässä ketjussa.

        Joten luuseri lättys kii!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai ei ollut mitään ihmeellistä!? Jopas jotakin. Heidin olisi tietysti pitänyt ylistää ja kehua Martinan valmennusta superhyväksi ja tuloksia tuottavaksi jättimenestykseksi ja tietenkin parhaista kaikista sadoista, mitä on aikojen saatossa kokeillut. :) Ei mitään ihmeellistä siis! :D

        Martinaa pitäisi näköjään ainoastaan kehua joka ketjussa, vaikka mitään aihetta ei olisi. Kritisoida ei saa, vaikka siihen riittää aiheita enemmän kuin tarpeeksi. Jos kirjoittaa vähänkin jotain negatiivista, kyseessä on heti haukkumaketju. Hauhauhauhauhau!

        Vääristelyt ym ei ole laillista touhua


    • Anonyymi

      Ei auta kokeilu koskaan, vaan täytyy noudattaa kaikkia ohjeistusta ja jatkaa samalla mallilla kuin on annettu valmennus ohjeet.Mitä haluat kertoa tällä aloituksessa, koska olen lukenut lehden ja ei mitään negatiivista ole kerrottu . Itse laitoit vielä , et taisi enemmän olla haittaa kuin hyötyä .

      • Anonyymi

        Aloittaja haluaa vaikuttaa negatiivisesti Martinan liiketoimintaan valehtelulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja haluaa vaikuttaa negatiivisesti Martinan liiketoimintaan valehtelulla.

        Yrittäjien lakimiestä haastateltiin tällaisista jutuista kun yrittäjä joutuu mustamaalaamisen ja liiketoiminnasta valehtelun kohteeksi. Eli ei Martina ole ainoa joka on tällaisten pahojen ihmisten hampaissa. Varsinkin yksinyrittäjä naiset, kuten lakimiehen haastattelun esimerkkikikin oli. Ilona Siekkinenkin sanoi eräässä haastattelussa että hänkin on joutunut aloittaessaan valmennukset ankaran mustamaalaamisen kohteeksi.


      • Anonyymi

        Aloittaja tulee tänne avaamaan ketjun ymmärtämättä yhtää mitä on lukenut artikkelista.

        Artikkelin pääkohdat:

        - Sovelluksessa on ihanan selkeät ohjeet. Jokaiselle aterialle on pitkät listat esimerkkiruokia, eikä mikään muukaan vaikuta olevan täysin kiellettyä.

        - Löydän heti mieluisat ateriavaihtoehdot. Tykkään syödä kaurapuuroa tai leipää aamupalaksi, ja päivälliseksi on tortillaa, iltapalaksi banaanipannukakkuja, nam! En ole tottunut näin isoihin annoskokoihin, ja alkuun kaikkien ruokien syöminen on vaikeaa. Syön kuitenkin kaiken tottelevaisesti, ja pian ruokaa on minusta sopivasti ja tarpeeksi usein. Reseptejä saisi olla enemmän.

        - Yllätyn, kun on ensimmäisen jumpan aika. Videot ovat todella lyhyitä, ja mukana on myös kehonhuoltoa. Martinan kanssa jumppaaminen on selkeää ja treeni ohi nopeasti. Jätän silti osan treeneistä tekemättä.

        - Edistymistä mitataan kiloina, sentteinä ja ennen ja jälkeen -kuvina. Kun valmennus päättyy, huomaan kadottaneeni muutaman kilon ja monta senttiä. Farkut mahtuvat taas.

        - Haaste oli kuitenkin joustava ja helppo tapa saada ruokarytmi kuntoon. Sen jälkeen palasin takaisin tuttuihin ruokiini, joissa on enemmän tyydyttyneitä rasvoja ja vähemmän kasviksia. Olen pitänyt kiinni aamu- ja välipalasta, eli uusi hyvä tapakin tarttui matkaan.

        Jos ihminen ei noudata annettuja ohjeita se ei ole valmentajan vika.

        Asikas siis oli tyytyväinen Martinan treeniin ja saavutti tuloksia, Farkut mahtui päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja tulee tänne avaamaan ketjun ymmärtämättä yhtää mitä on lukenut artikkelista.

        Artikkelin pääkohdat:

        - Sovelluksessa on ihanan selkeät ohjeet. Jokaiselle aterialle on pitkät listat esimerkkiruokia, eikä mikään muukaan vaikuta olevan täysin kiellettyä.

        - Löydän heti mieluisat ateriavaihtoehdot. Tykkään syödä kaurapuuroa tai leipää aamupalaksi, ja päivälliseksi on tortillaa, iltapalaksi banaanipannukakkuja, nam! En ole tottunut näin isoihin annoskokoihin, ja alkuun kaikkien ruokien syöminen on vaikeaa. Syön kuitenkin kaiken tottelevaisesti, ja pian ruokaa on minusta sopivasti ja tarpeeksi usein. Reseptejä saisi olla enemmän.

        - Yllätyn, kun on ensimmäisen jumpan aika. Videot ovat todella lyhyitä, ja mukana on myös kehonhuoltoa. Martinan kanssa jumppaaminen on selkeää ja treeni ohi nopeasti. Jätän silti osan treeneistä tekemättä.

        - Edistymistä mitataan kiloina, sentteinä ja ennen ja jälkeen -kuvina. Kun valmennus päättyy, huomaan kadottaneeni muutaman kilon ja monta senttiä. Farkut mahtuvat taas.

        - Haaste oli kuitenkin joustava ja helppo tapa saada ruokarytmi kuntoon. Sen jälkeen palasin takaisin tuttuihin ruokiini, joissa on enemmän tyydyttyneitä rasvoja ja vähemmän kasviksia. Olen pitänyt kiinni aamu- ja välipalasta, eli uusi hyvä tapakin tarttui matkaan.

        Jos ihminen ei noudata annettuja ohjeita se ei ole valmentajan vika.

        Asikas siis oli tyytyväinen Martinan treeniin ja saavutti tuloksia, Farkut mahtui päälle.

        Nyt aloituksentekijä jäi suoraan kiinni valheesta ja yrityksestä tehdä haittaa tahallisesti Martinan valmennus opeista.On törkeää käytöstä ja miten voi kuvitella ettei hänen valheelisia kirjoituksia täälläkin oikaista et mikä on TOTUUS .


      • Anonyymi

        Ainoa asia, jonka itse huomioin näistä Martinan verkkovalmennuksista oli, että niissä ei ollut mitään ihmeellistä , kaiken tuon osaa ihan omalla järjellä ajatellen tehdä ja väittäisin, että vielä paremmin.

        Miksi siis maksaa melkein 40 € sellaisesta, jonka pystyt itse tekemään, ilman mitään ostettua valmennusta. Jos jokin asia mietityttää ( esim. ravinto ) niin googlaamalla saat asiasta tarvittavan tiedon, eikä maksa mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoa asia, jonka itse huomioin näistä Martinan verkkovalmennuksista oli, että niissä ei ollut mitään ihmeellistä , kaiken tuon osaa ihan omalla järjellä ajatellen tehdä ja väittäisin, että vielä paremmin.

        Miksi siis maksaa melkein 40 € sellaisesta, jonka pystyt itse tekemään, ilman mitään ostettua valmennusta. Jos jokin asia mietityttää ( esim. ravinto ) niin googlaamalla saat asiasta tarvittavan tiedon, eikä maksa mitään.

        Minä ainakin käyn Martinan valmennuksissa ystävieni kanssa, jopa aika useastikin. Minulla ei ole niin nokon nuukaa mitä joku valmennus maksaa. Martinalla on hyviä valmennuksia,
        ja hän on hyvä valmentaja. Ruokavaliota olen myös muuttanut hänen ohjeistuksen mukaan, en kuitenkaan laihtumisen kannalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja haluaa vaikuttaa negatiivisesti Martinan liiketoimintaan valehtelulla.

        Lue juttu,VÄÄRISTYNY SUHDE RUOKAAN,oletko lukutaidon pissis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue juttu,VÄÄRISTYNY SUHDE RUOKAAN,oletko lukutaidon pissis

        Lue nyt juttu skitso uudelleen.
        Yritä ymmärtää lukemasi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoa asia, jonka itse huomioin näistä Martinan verkkovalmennuksista oli, että niissä ei ollut mitään ihmeellistä , kaiken tuon osaa ihan omalla järjellä ajatellen tehdä ja väittäisin, että vielä paremmin.

        Miksi siis maksaa melkein 40 € sellaisesta, jonka pystyt itse tekemään, ilman mitään ostettua valmennusta. Jos jokin asia mietityttää ( esim. ravinto ) niin googlaamalla saat asiasta tarvittavan tiedon, eikä maksa mitään.

        Siinä vaan tapaa usein käydä niin, että elämäntapamuutos jää vaan haaveeksi, miettii vaan että aloitan ansi viikolla, sitten ensi kuussa ym, yym, jos ei ota mitään valmennusta alulle panijaksi. Noissa ohjelmissa on sekin hyvä puoli, että niissä neuvotaan kokonaisvaltaisesti mm. aterioiden, liikunnan suhteen. Joka asiaa ei tarvi erikseen etsiä Googlesta. Eikä toi 40e nyt kenenkään taloutta kaada, kyllä sellainen ihminen, joka valmennuksen hankkii tietää, pystyykö tuollaisen summan kustantamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue juttu,VÄÄRISTYNY SUHDE RUOKAAN,oletko lukutaidon pissis

        Martinan ruokaohjeissa ei ole mitään kummallista. Kun luet ja käytät eri ohjelmia, niin ei sitä pizzaa mätetä missään. Oli sitten firfarm, Siekkinen tai vaikka Bull. Aivan sama suhtautuminen. Cheatdayt sitten luvan kanssa. Martinan ohjelma ja ohjeet ovat ihan hyviä ja toimivat monella. Olen näihin perehtynyt ja kiinnostunut aiheesta. Nälkä ei jää mistään ja kyllä se pizza on oikeasti roskaruokaa! Jätän syömättä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä vaan tapaa usein käydä niin, että elämäntapamuutos jää vaan haaveeksi, miettii vaan että aloitan ansi viikolla, sitten ensi kuussa ym, yym, jos ei ota mitään valmennusta alulle panijaksi. Noissa ohjelmissa on sekin hyvä puoli, että niissä neuvotaan kokonaisvaltaisesti mm. aterioiden, liikunnan suhteen. Joka asiaa ei tarvi erikseen etsiä Googlesta. Eikä toi 40e nyt kenenkään taloutta kaada, kyllä sellainen ihminen, joka valmennuksen hankkii tietää, pystyykö tuollaisen summan kustantamaan.

        40 e on pikku summa ja joskus näillä pääsee hyvin alkuun. Kuten tuo testaaja sanoi, jäi aamupala ja välipala käyttöön. Syödä pitää useita kertoja päivässä. Se on tervettä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        40 e on pikku summa ja joskus näillä pääsee hyvin alkuun. Kuten tuo testaaja sanoi, jäi aamupala ja välipala käyttöön. Syödä pitää useita kertoja päivässä. Se on tervettä!

        Juu, kannattaa maksaa, jotta saa tietää ihan itsestään selvät asiat:
        Syö aamupala ja välipala
        Syö useita kertoja päivässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        40 e on pikku summa ja joskus näillä pääsee hyvin alkuun. Kuten tuo testaaja sanoi, jäi aamupala ja välipala käyttöön. Syödä pitää useita kertoja päivässä. Se on tervettä!

        Juu ja kaikesta treenaamisesta saat nivelrikon aikaiseksi. Olihan se Jutta Larmikin leikkauksessa molemmat lonkat leikattiin. Nivelrikko ja paha koska tossa iässä jo joutui leikkuriin. Onnea vaan valitsemallasi tiellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoa asia, jonka itse huomioin näistä Martinan verkkovalmennuksista oli, että niissä ei ollut mitään ihmeellistä , kaiken tuon osaa ihan omalla järjellä ajatellen tehdä ja väittäisin, että vielä paremmin.

        Miksi siis maksaa melkein 40 € sellaisesta, jonka pystyt itse tekemään, ilman mitään ostettua valmennusta. Jos jokin asia mietityttää ( esim. ravinto ) niin googlaamalla saat asiasta tarvittavan tiedon, eikä maksa mitään.

        Googlaamalla saa valtaisan määrän tietoutta aterioista ja liikunnasta.
        You Tubesta olen kerännyt mahtavan määrän asiantuntijoita,joita on kiva kuunnella ja helppo seurata.
        Miksi maksaa, kun se otieto ja taito on ilmaista?
        Eihän kukaan valmentaja voi pitää jatkuvaa yhteyttä kaikkiin haluaviin valmennettaviin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ja kaikesta treenaamisesta saat nivelrikon aikaiseksi. Olihan se Jutta Larmikin leikkauksessa molemmat lonkat leikattiin. Nivelrikko ja paha koska tossa iässä jo joutui leikkuriin. Onnea vaan valitsemallasi tiellä.

        Minulle on koko ikäni riittänyt kävelyt ja youga, Pilates, voimistelu pitämään kg:t normaalipainon alarajasta keskikiloihin.
        Nuorena söi valtavasti makeaa, jäätelöä ja sokeria, joka piti mieliteon korkealla ja pakotti napostelamaan vuorokauden ympäri.
        Keski-iässä vasta lisäsin kävelyihin voimistelut ja aloin lukea ravinto-oppia. Sokeri jäi. Paino nousi 5kg, mutta ei yli normaalipainon.
        Painon nousu johtui lääkkeistä ja leikkauksista, jolloin istuttiin paljon.
        Mitään persoonliga tränare en ole halunnut hönkimään niskaan ja ylirasittamaan kehoa. En käyttäisi myöskään koneita raskain painoin.
        Kotona käytän kuminauhoja, erilaisia painoja tarpeen mukaan.
        Vuoden aikana vain kesäkuukausina HIIT ja TABATA, kun on voimia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, kannattaa maksaa, jotta saa tietää ihan itsestään selvät asiat:
        Syö aamupala ja välipala
        Syö useita kertoja päivässä.

        Kerään ei kiinnosta mikä sun mielestä kannattaa tai ei kannata. Kysymys tässä ketjussa on siitä, että joku idoootti vääristelee 100 % lukemaansa juttua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Googlaamalla saa valtaisan määrän tietoutta aterioista ja liikunnasta.
        You Tubesta olen kerännyt mahtavan määrän asiantuntijoita,joita on kiva kuunnella ja helppo seurata.
        Miksi maksaa, kun se otieto ja taito on ilmaista?
        Eihän kukaan valmentaja voi pitää jatkuvaa yhteyttä kaikkiin haluaviin valmennettaviin!

        Ole maksamatta, mutta miksi sen pitäisi kiinnostaa mua ? 40 euroa on hyvin vähän siitä, että joku on koonnut sen kaiken tiedon ja laatinut treenit mulle valmiiksi. Yhden ravintolaruuan hinta. Mutta googlaile sinä vaikka loppu elämäsi. Mä nautin yhteisöllisyydestä ja maksan mielelläni. Koska mä voin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan ruokaohjeissa ei ole mitään kummallista. Kun luet ja käytät eri ohjelmia, niin ei sitä pizzaa mätetä missään. Oli sitten firfarm, Siekkinen tai vaikka Bull. Aivan sama suhtautuminen. Cheatdayt sitten luvan kanssa. Martinan ohjelma ja ohjeet ovat ihan hyviä ja toimivat monella. Olen näihin perehtynyt ja kiinnostunut aiheesta. Nälkä ei jää mistään ja kyllä se pizza on oikeasti roskaruokaa! Jätän syömättä

        Ritan ja Akin hyvinvointi treenit sekä ruokaohjeet surkeita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan ruokaohjeissa ei ole mitään kummallista. Kun luet ja käytät eri ohjelmia, niin ei sitä pizzaa mätetä missään. Oli sitten firfarm, Siekkinen tai vaikka Bull. Aivan sama suhtautuminen. Cheatdayt sitten luvan kanssa. Martinan ohjelma ja ohjeet ovat ihan hyviä ja toimivat monella. Olen näihin perehtynyt ja kiinnostunut aiheesta. Nälkä ei jää mistään ja kyllä se pizza on oikeasti roskaruokaa! Jätän syömättä

        Pizzassa on lihaa , tai kalaa, tai kasviksia, tai jotain muuta ja laadukasta juustoa päällä, pohja voi olla ruisleipä, niin mikä on huonoa, onko se liha, vai kala, vai kasvikset, vai juusto, ja jos sitä syö muutaman kerran vuodessa niin ei ole paha, sitten ihan eri asia , jos syö joka päivä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle on koko ikäni riittänyt kävelyt ja youga, Pilates, voimistelu pitämään kg:t normaalipainon alarajasta keskikiloihin.
        Nuorena söi valtavasti makeaa, jäätelöä ja sokeria, joka piti mieliteon korkealla ja pakotti napostelamaan vuorokauden ympäri.
        Keski-iässä vasta lisäsin kävelyihin voimistelut ja aloin lukea ravinto-oppia. Sokeri jäi. Paino nousi 5kg, mutta ei yli normaalipainon.
        Painon nousu johtui lääkkeistä ja leikkauksista, jolloin istuttiin paljon.
        Mitään persoonliga tränare en ole halunnut hönkimään niskaan ja ylirasittamaan kehoa. En käyttäisi myöskään koneita raskain painoin.
        Kotona käytän kuminauhoja, erilaisia painoja tarpeen mukaan.
        Vuoden aikana vain kesäkuukausina HIIT ja TABATA, kun on voimia.

        Minä syön 5-6 ateriaa päivässä ihan normi ruokaa , itse tehtyä, kahvia , vettä ja ruisleipää tykö., makeita ei , kun joskus, en välitä pullista ja karkeista enkä juustoistakaan ainoa raejuusto en syö vaaleaa leipää , enkä myöskään punaista lihaa, limpsat yök.
        Olen 160cm pitkä ja painan 52kg , liikun joka päivä noin 10 000 askelta , siis kävelen työmatkat, ja käyn salilla kaksi kertaa viikossa olen loistokunossa, ja ikää jo 61v.


    • Anonyymi

      Omituisesti sanoi että ruokasuhteeni vääristyi neljän viikon aikana. Oli tullut käsitys että kanasalaatti hyvä ja pizza huono. Sanoi että kesti taas hetken ennenkuin sai ajattelun sille tasolle että ei ole olemassa hyviä tai huonoja ruokia. No kyllä vaan on! Ja sitten tuo oli laitettu otsikkoon että "ruokasuhteeni vääristyis neljän viikon aikana". Siis alkoi tosiaankin pitää kanasalaattia parempana ruokana kuin pizzaa!!!

      • Anonyymi

        Ruokasuhde mielestäni parani. Pizza on roskaruokaa, jossa on törkeä määrä turhia kaloreita. Mieluummin se kanasalaatti kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruokasuhde mielestäni parani. Pizza on roskaruokaa, jossa on törkeä määrä turhia kaloreita. Mieluummin se kanasalaatti kiitos.

        Onko pakko mätätä joka päivä sitä pizzaa, sitä kuuluu syödä vaan joskus , se on tarkoitettukin joskus syötäväksi, ei sillä saa korvata kunnon lounasta ja päivällistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruokasuhde mielestäni parani. Pizza on roskaruokaa, jossa on törkeä määrä turhia kaloreita. Mieluummin se kanasalaatti kiitos.

        Etkö sinä sitä sitten ennen tiennyt , olet sitte melkeen joka päivä syönyt sitä ja luullut että se on ravitsevaa ruokaa, halooo...


    • Anonyymi

      Onks toi ap oikeest tyhmä?
      Keksii valheit, ko kaik pystyy lukee saman jutun ja näkee tosiasiat.

      • Anonyymi

        Aloittajan viha Martinaa kohtaan on syvää ja pitkäaikaista ja mustamaalaaminen on systemaattista.


      • Anonyymi

        On tyhmä ja lukutaidoton.


      • Anonyymi

        Ei niin tyhmä kuin Aitolehti.....


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Aloittaj, tuo joka pyrkii aktiivisesti vaikuttamaan negatiivisesti Martinan liiketoimintaan, jätti myös tahallaan aikaisemmasta aloituksestaan linkin pois. Aloituksessa vääristeli jotain kirjoitusta hyvinvointivalmentajista. On se kumma kun Martinan liiketoimintaa on mustamaalattu ja valehdeltu jo ainakin vuodesta 2008 lähtien erään aivan nimeltä tiedetyn suunnasta. Ja eikös tuosta ole jo pitkälti yli 10 vuotta ja ainavain samantapainen toiminta jatkuu. Nyt nimettömänä keskustelupalstoilla.

      • Anonyymi

        Enkä nyt väitä että sama henkilö mutta hengenheimolaisensa, se on selvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä nyt väitä että sama henkilö mutta hengenheimolaisensa, se on selvää.

        Samapa sama!


      • Anonyymi

        Voi luoja, ota lääkkeet 😂
        Mitä teet palstalla jos et pysty asialliseen keskusteluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi luoja, ota lääkkeet 😂
        Mitä teet palstalla jos et pysty asialliseen keskusteluun.

        👍👍👍


      • Anonyymi

        Ei nämä ”suoli24” jutut vaikuta kenenkään liiketoimintaan yhtään mitään, nämä saa jättää omaan arvoonsa.


    • Anonyymi

      Onkohan aloittaja joku entinen roskalehtien toimittaja kun otsikkokin on laitettu siihen muotoon että siitä tulee aivan väärä käsitys, eli valheellinen käsitys. Usein roskalehdet kyllä jutussaan sitten laittavat yhdellä lausella näkyviin mikä se oikea totuus on mutta aloittaja vääristeli kirjoitusta, jota ei edes linkannut vaan pyrki antamaan jo otsikossa väärän kuvan asioista ilman, että tekstissä tulee se otsikon vääristelyn korjaus näkyviin.

      • Anonyymi

        Ja tuossa aloituksessa ei ole kysymys juoruista (tämä palsta on kotimaiset julkkisjuorut) vaan siinä pyritään valheella ja valheellisilla vihjailuilla mustamaalaamaan yrittäjää ja hänen yritystoiminaansa.
        Aivan heittämällä voisi tämän palstan otsikoksi muuttaa Martinan mustamaalaaminen.


      • Anonyymi

        Ota ihan rauhallisesti. Tällä keskustelupalstalla kaikki aloitukset on tehty provosoivasti ja melkein kaikki aloitukset valheellisia, joten turha näistä on provosoitua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota ihan rauhallisesti. Tällä keskustelupalstalla kaikki aloitukset on tehty provosoivasti ja melkein kaikki aloitukset valheellisia, joten turha näistä on provosoitua.

        ...ja tuskin kenenkään liiketoiminta siitä vaikeutuu mitä tällä julkkisjuorupalstalla kirjoitetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...ja tuskin kenenkään liiketoiminta siitä vaikeutuu mitä tällä julkkisjuorupalstalla kirjoitetaan.

        Ei vaikuta mitenkään, mutta noi peruskoulun käyneet oman elämänsä juristit saa jotain tyydytystä elämänsä vahtimalla palstaa ja heittämällä rikos, kunnianloukkaus, vaino, kateus -kortteja kaikkiin kommentteihin, joissa heidän idoliaan ei palvota


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaikuta mitenkään, mutta noi peruskoulun käyneet oman elämänsä juristit saa jotain tyydytystä elämänsä vahtimalla palstaa ja heittämällä rikos, kunnianloukkaus, vaino, kateus -kortteja kaikkiin kommentteihin, joissa heidän idoliaan ei palvota

        Vasta-argumentti; mitäs ovat ne henkilöt, jotka tekee tietoisesti vääristeleviä ja valheellisia aloituksia sekä kommentteja anonyyminä henkilöstä ihan nimellä?
        Tuo sinun "peruskoulun käyneet, palvonta- ja idoli " -jankkaus menee kyllä suoraan tuohon angstaajan ankeaan elämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasta-argumentti; mitäs ovat ne henkilöt, jotka tekee tietoisesti vääristeleviä ja valheellisia aloituksia sekä kommentteja anonyyminä henkilöstä ihan nimellä?
        Tuo sinun "peruskoulun käyneet, palvonta- ja idoli " -jankkaus menee kyllä suoraan tuohon angstaajan ankeaan elämään.

        Tossa jutussa toi kohdehenkilö itse sanoi, että jäi päälle ajatus hyvistä ja pahoista ruoista. Missä kohdassa aloitus on virheellinen? "Angstaajan ankea elämä " kertoo enemmän siitä, että määrittely osui ja siitä hermostuit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaikuta mitenkään, mutta noi peruskoulun käyneet oman elämänsä juristit saa jotain tyydytystä elämänsä vahtimalla palstaa ja heittämällä rikos, kunnianloukkaus, vaino, kateus -kortteja kaikkiin kommentteihin, joissa heidän idoliaan ei palvota

        Kyllä ne jotkut aloittavat suoran toiminnankin. Erästäkin hevosyrittäjänä aloittanutta alettiin mustamaalaamaan keskustelupalstoilla aivan aiheetta, ja sitten tehtiin kiusalla jatkuvia eläinsuojeluilmoituksia, aivan aiheetta. Näinhän nämä kiusaajat toimivat. Jotkut tekevät vainoamistaan julkkiksista työkseen esim. aiheettomia lastensuojeluilmoituksia. Koskaan, ei koskaan saa vähätellä jos vähänkin näyttää siltä että joku ihminen on vuosikausia ollut jonkun tietyn henkilön hampaissa keskustelupalstoilla. Silloin se ei enää ole mitään viatonta juoruilua, ei lähellekään. Ja varsinkaan kun valehdellaan ja vihjaillaan valheellisesti jatkuvasti ja systemaattisesti ja pitkäaikaisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tuossa aloituksessa ei ole kysymys juoruista (tämä palsta on kotimaiset julkkisjuorut) vaan siinä pyritään valheella ja valheellisilla vihjailuilla mustamaalaamaan yrittäjää ja hänen yritystoiminaansa.
        Aivan heittämällä voisi tämän palstan otsikoksi muuttaa Martinan mustamaalaaminen.

        Siitä vaan sitten otsikkoa muuttamaan. Tosin tarkoitit varmaan ketjua, et palstaa. Ei nyt sentään koko palstaa kannata omistaa v. 2009 turhimmalle julkkikselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasta-argumentti; mitäs ovat ne henkilöt, jotka tekee tietoisesti vääristeleviä ja valheellisia aloituksia sekä kommentteja anonyyminä henkilöstä ihan nimellä?
        Tuo sinun "peruskoulun käyneet, palvonta- ja idoli " -jankkaus menee kyllä suoraan tuohon angstaajan ankeaan elämään.

        Angstaaja, hateri, stalkkaaja... :)))))) Varsin kielitaitoista väkeä nuo Martinan pikku soturit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä vaan sitten otsikkoa muuttamaan. Tosin tarkoitit varmaan ketjua, et palstaa. Ei nyt sentään koko palstaa kannata omistaa v. 2009 turhimmalle julkkikselle.

        Oletko huomannut nyt eletään vuotta 2023.

        Sitä tikulla silmään joka vanhoja muistelee.
        On muuten vanha suomalainen sananlasku


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaikuta mitenkään, mutta noi peruskoulun käyneet oman elämänsä juristit saa jotain tyydytystä elämänsä vahtimalla palstaa ja heittämällä rikos, kunnianloukkaus, vaino, kateus -kortteja kaikkiin kommentteihin, joissa heidän idoliaan ei palvota

        Sorry vaan, kyllä täällä ollaan kouluja käyty paljon enemmän, kuin sinä konsanaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä vaan sitten otsikkoa muuttamaan. Tosin tarkoitit varmaan ketjua, et palstaa. Ei nyt sentään koko palstaa kannata omistaa v. 2009 turhimmalle julkkikselle.

        Kuulutko siihen tyrkkyporukkaan joka juuri tuohon aikaan oli Martinan kimpussa? Ainakin tunnut vahvasti elävän tuota aikaa. Vuonna 2008 Martinan ja Eskon yritystoimintaa vastaan hyökättiin aivan rikollisilla puheilla. Ja sama tuntuu jatkuvan edelleen nyt Martinan kohdalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaikuta mitenkään, mutta noi peruskoulun käyneet oman elämänsä juristit saa jotain tyydytystä elämänsä vahtimalla palstaa ja heittämällä rikos, kunnianloukkaus, vaino, kateus -kortteja kaikkiin kommentteihin, joissa heidän idoliaan ei palvota

        Kiitos tästä!! Juurikin noin... 👍🏽


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulutko siihen tyrkkyporukkaan joka juuri tuohon aikaan oli Martinan kimpussa? Ainakin tunnut vahvasti elävän tuota aikaa. Vuonna 2008 Martinan ja Eskon yritystoimintaa vastaan hyökättiin aivan rikollisilla puheilla. Ja sama tuntuu jatkuvan edelleen nyt Martinan kohdalla.

        Kaikki löytyy netistä vuosikymmenten takaa. Ei tarvitse kaikkea muistaa. 😁 Martinan ja Eskon yritystoiminta taisi jäädä yritykseksi. Mitä mahtoivat yrittää? Jatkuvastihan he jotain yrittävät pysyäkseen lööpeissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki löytyy netistä vuosikymmenten takaa. Ei tarvitse kaikkea muistaa. 😁 Martinan ja Eskon yritystoiminta taisi jäädä yritykseksi. Mitä mahtoivat yrittää? Jatkuvastihan he jotain yrittävät pysyäkseen lööpeissä.

        Vastauksesi kertoo että kuulut siihen porukkaan jotka kadehtivat Eskon ja Martinan yritystoimintaa ja veikkaa että myös Martinan tanssiryhmää. Taidat olla sen toisen tanssiryhmän jäsenenä ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Angstaaja, hateri, stalkkaaja... :)))))) Varsin kielitaitoista väkeä nuo Martinan pikku soturit.

        Sinulle kaikki asiallisesti eri mieltä kNssasi olevat ovat ”pikku sotureita”. Opettele argumentoimaan, menestyt kiusaamisen osalta vähän paremmin..mahdollisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sorry vaan, kyllä täällä ollaan kouluja käyty paljon enemmän, kuin sinä konsanaan.

        Vaikea uskoa. Sisälukutaitoa kun ei tunnu olevan. Montako tutkintoa löytyy? Mulla niitä on 6.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...ja tuskin kenenkään liiketoiminta siitä vaikeutuu mitä tällä julkkisjuorupalstalla kirjoitetaan.

        Juu, sitä täytyy ihmetellä, että jo on liiketoiminta heppoisissa käsissä , jos tämän palstan kommentointi siihen vaikuttaisi !!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastauksesi kertoo että kuulut siihen porukkaan jotka kadehtivat Eskon ja Martinan yritystoimintaa ja veikkaa että myös Martinan tanssiryhmää. Taidat olla sen toisen tanssiryhmän jäsenenä ollut.

        Katso nyt tarkasti siitä kristallipallosta .....heh heh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastauksesi kertoo että kuulut siihen porukkaan jotka kadehtivat Eskon ja Martinan yritystoimintaa ja veikkaa että myös Martinan tanssiryhmää. Taidat olla sen toisen tanssiryhmän jäsenenä ollut.

        Harhat valloillaan! 🤕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea uskoa. Sisälukutaitoa kun ei tunnu olevan. Montako tutkintoa löytyy? Mulla niitä on 6.

        Mulla 16... 😝


      • Anonyymi

        Sillä tavoin houkutellaan lukemaan sepustukset ilman kiinnostavaa sisältöä!LOL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sorry vaan, kyllä täällä ollaan kouluja käyty paljon enemmän, kuin sinä konsanaan.

        🤣👏👏👏👏👏👏👏😆.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaikuta mitenkään, mutta noi peruskoulun käyneet oman elämänsä juristit saa jotain tyydytystä elämänsä vahtimalla palstaa ja heittämällä rikos, kunnianloukkaus, vaino, kateus -kortteja kaikkiin kommentteihin, joissa heidän idoliaan ei palvota

        Kasva vähän! Idolit kuuluu pikkutyttöjen maailmaan. Joten lakkaa tyrkyttämästä tätä soopaa idoleista ja palvomisista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Angstaaja, hateri, stalkkaaja... :)))))) Varsin kielitaitoista väkeä nuo Martinan pikku soturit.

        Kuulehan iso soturi. Palaa sinne mielikuvitusmaailmaasi ja pysy siellä, kunnes opit ymmärtämään lukemaasi. Idolit, palvomiset, soturit ja muu teiniangstaaminen on syvältä, kun puhutaan jonkun ihmisen elinkeinosta ja ammattitaidosta. Toki tyhjästä on paha nyhjästä, kun äly ei riitä normaaliin dialogiin, mutta on pakottava tarve öyhöttää. Se vaan on niin äärettömän tylsää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä vaan sitten otsikkoa muuttamaan. Tosin tarkoitit varmaan ketjua, et palstaa. Ei nyt sentään koko palstaa kannata omistaa v. 2009 turhimmalle julkkikselle.

        Katos ! Jo vuodesta 2009 Martinan kannoilla. Olet säälittävyyden huipentuma !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle kaikki asiallisesti eri mieltä kNssasi olevat ovat ”pikku sotureita”. Opettele argumentoimaan, menestyt kiusaamisen osalta vähän paremmin..mahdollisesti.

        👍👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea uskoa. Sisälukutaitoa kun ei tunnu olevan. Montako tutkintoa löytyy? Mulla niitä on 6.

        Höpöhöpö


    • Anonyymi

      Aloittaja voisi nyt asiallisesti arkumentoida, mikä oli avauksen tarkoitus ja miksi ymmärsit artikkelin eri lailla kuin muut kommentoijat.
      Kai sinä aikuisena ihmisenä pystyt asialliseenkin keskusteluun.

      • Anonyymi

        Miksi pitää käyttää sivistyssanoja, jos ei osaa niitä oikein käyttää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitää käyttää sivistyssanoja, jos ei osaa niitä oikein käyttää?

        Oliko sulla jotain oikein asiaa.
        Mutta, pidetääs ketju ylhäällä, muistutuksena miten stalkkeri vääristelee asioita


      • Anonyymi

        Mitä se ymmärsi eri tavalla? Toi koehenkilö sanoi "jäi päälle ajatus hyvistä ja huonoista sapuskoista" eli se ajatus mitä koulutettu ravitsemusterapeutti karttaa


    • Anonyymi

      Ilona Siekkisen treenin koehenkilö ei löytänyt mitään muuta kuin kehuttavaa. Lisäksi Ilona itse vastaili kysymyksiin. Eli jos pitäisi jompikumpi valita, ehdottomasti Siekkisen

    • Anonyymi

      Onko aloittajalla jotakin vikaa luetun ymmärtämisessä, vai miten hän saa AINA kaikki asiat päälaelleen. Martinan jatkuva vainoaminen ja valehteleminen on hänen päivätyönsä. Onko tämä aloittaja todella tyhmä vaiko jälkeenjäänyt?

    • Anonyymi

      Tämänkin kommentointiketjun luettua tulee selväksi ettei Martina Aitolehti ole arvostettu henkilö.

      • Anonyymi

        Kuten et sinäkään!
        Kun valheelliset aloituksesi ei saa tuulta purjeisiin, länkytät ketjussa kaikkea olematonta schaissea.
        Kaikki tietää että trolli kommentit tulee samasta osoitteesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten et sinäkään!
        Kun valheelliset aloituksesi ei saa tuulta purjeisiin, länkytät ketjussa kaikkea olematonta schaissea.
        Kaikki tietää että trolli kommentit tulee samasta osoitteesta.

        Kaikki eli sinä "tiedät " varo ettei harhaisuus ota yliotetta sun elämässä


      • Anonyymi

        Ei ole Aitolehti arvostettu henkilö ei todellakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten et sinäkään!
        Kun valheelliset aloituksesi ei saa tuulta purjeisiin, länkytät ketjussa kaikkea olematonta schaissea.
        Kaikki tietää että trolli kommentit tulee samasta osoitteesta.

        Länkytä sinä mitä länkytät, ei sillä ole mitään merkitystä mihinkään.
        Aitolehti on ainoastaan turha lööppijulkkis.


      • Anonyymi

        Hän on hyvin hyvin arvostettu faniensa keskuudessa. Jos et ole samaa mieltä fanien kanssa, saat kehoituksen ottaa lääkkeet. Tai toivotetaan voimia peräkammariin. Tai pyydetään sopeutumaan.
        Auta armias, jos huomautat Martinan tai fanien suomen kielestä tai kirjoitusvirheistä, se on ihan kauheaa. No, koulutustaso niistä näkyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten et sinäkään!
        Kun valheelliset aloituksesi ei saa tuulta purjeisiin, länkytät ketjussa kaikkea olematonta schaissea.
        Kaikki tietää että trolli kommentit tulee samasta osoitteesta.

        Scheiße (älä kirjoita saksaa, jos et sitä osaa).
        Trollikommentti, on yhdyssana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Scheiße (älä kirjoita saksaa, jos et sitä osaa).
        Trollikommentti, on yhdyssana

        Oikeinko google kääntäjällä käänsit😂
        Pistetääs pikku provo enään😂


      • Anonyymi

        Ja paskat. Näiden mölyapinoiden mekastaminen ei kerro mitään kenenkään arvostuksesta, vaikka kuinka tätä eri langoissa pyrit hokemaan. Martinan menestyminen kertoo riittävästi siiyä, että hän on varteen otettava tekijä.omalla alallaan. Sitä tosiasiaa ei elämäänsä tylsistyneiden ja kateellisten panettelu muuta miksikään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole Aitolehti arvostettu henkilö ei todellakaan.

        Sinäkö olet joku vakavasti otettava taho arvioidaan tätä ? Huvittava hölmöhän sinä olet 😄 !


    • Anonyymi

      Miksi ihmiset ostaa ylipäätään jonkun kouluttamattoman julkkiksen treenejä, kun ammattilaisten tekemiä valmennuksia saa netistä joko ilmaiseksi tai jollain muutamalla eurolla. Jokaisen luulisi älyävän eron. Mä luulen, että seuraajat ostaa sokeasti, kun ne palvoo sitä kohdettaan

      • Anonyymi

        Sulla menee nyt hieman överiksi nuo palvomis- ja idoli-juttusi. Yritä rauhoittua ja sopeudu elämääsi. Luulen, että ihmiset pystyy tekemään omat päätöksensä ihan itse. Ehkä ei sinun kantsi muiden älyä epäillä, hoida oma pääsi ja mielesi kuntoon.


      • Anonyymi

        En ole palvonut. Aikanaan ostin Martinan ohjelman. Toimi aloituksessa tosi hyvin ja toimisi vielökin, mutta siirryin kehinrakennuslinjalle ja valmennukseen. Martinan startti oli mainio.


      • Anonyymi

        Se on aivan jokaisen oma asia keneltä valmennuksia ostaa! Se ei ole sinun asiasi paasata tuota täällä palstalla. Mitä kenekään rahankäyttö sinulle kuuluu, minä ainakin pistän rahani sinne mistä saan kaikkein parhaimman valmennuksen. Luuletko, että täällä ollaan niin köyhiä, että pitäisi netistä ilmaisia valmennuksia hakea. Minä laitan rahani mielummin Martinan valmennuksiin, kuin kurkusta alas tai savuna ilmaan. Älyn kanssa tuolla ei ole mitään tekemistä, joten jos sinäkin voisit veistää vähän ÄLYKKÄÄMPÄÄ juttua. Johan on tyhmä ihminen kommentoimassa ja näyttää olevan vielä köyhäkin, kun neuvoo netistä haettavan ilmaisia valmennuksia..... Voi helvetti....


      • Anonyymi

        11:21 Kaikki ei ole niin köyhiä, että pitäisi netistä hakea ilmaisia valmennuksia!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla menee nyt hieman överiksi nuo palvomis- ja idoli-juttusi. Yritä rauhoittua ja sopeudu elämääsi. Luulen, että ihmiset pystyy tekemään omat päätöksensä ihan itse. Ehkä ei sinun kantsi muiden älyä epäillä, hoida oma pääsi ja mielesi kuntoon.

        Näyttää ottavan pahasti sun hermoon. Sinuna noudattaisin itse tota ohjetta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on aivan jokaisen oma asia keneltä valmennuksia ostaa! Se ei ole sinun asiasi paasata tuota täällä palstalla. Mitä kenekään rahankäyttö sinulle kuuluu, minä ainakin pistän rahani sinne mistä saan kaikkein parhaimman valmennuksen. Luuletko, että täällä ollaan niin köyhiä, että pitäisi netistä ilmaisia valmennuksia hakea. Minä laitan rahani mielummin Martinan valmennuksiin, kuin kurkusta alas tai savuna ilmaan. Älyn kanssa tuolla ei ole mitään tekemistä, joten jos sinäkin voisit veistää vähän ÄLYKKÄÄMPÄÄ juttua. Johan on tyhmä ihminen kommentoimassa ja näyttää olevan vielä köyhäkin, kun neuvoo netistä haettavan ilmaisia valmennuksia..... Voi helvetti....

        Tyhmä maksaa samasta minkä saa ilmaiseksi. Eli tyhmää porukkaa selitä mitä selität. Johan sekin sen kertoo, että sun vaihtoehdot on Martinan valmennukset tai rahat kurkusta tai savuna ilmaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        11:21 Kaikki ei ole niin köyhiä, että pitäisi netistä hakea ilmaisia valmennuksia!!

        Köyhä on päästään se, joka menee lampaana porukan mukana. Fiksu ihminen osaa ihan itse treenaamaan, ei tarvitse jotain kyhättyä ohjelmaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Köyhä on päästään se, joka menee lampaana porukan mukana. Fiksu ihminen osaa ihan itse treenaamaan, ei tarvitse jotain kyhättyä ohjelmaa

        Jaa. Ostan kaikki valmiina, kun vara on. Käyn mielelläni myös lastusaleilla. Lihaksikkuuden kehittäminen vaatii progressiivista harjoittelua ja siinä luotan ostamaani ohjelmaan, josta voi valita itselleen sopivan treenimetodin. Toimii muuten loistavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmä maksaa samasta minkä saa ilmaiseksi. Eli tyhmää porukkaa selitä mitä selität. Johan sekin sen kertoo, että sun vaihtoehdot on Martinan valmennukset tai rahat kurkusta tai savuna ilmaan.

        Sehän riippuu mitä haluaa. Kyllä salilla kun katsoo porukkaa, niin toivoisin, että osa ostaisi edes sen ohjelman. Sen verran pihalla ovat treenatessaan. Sääliksi käy, nämä ovat just niitä, joilla ei ole mitään hajua. valmis ohjelmakin antaisi jotain järkeä touhuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän riippuu mitä haluaa. Kyllä salilla kun katsoo porukkaa, niin toivoisin, että osa ostaisi edes sen ohjelman. Sen verran pihalla ovat treenatessaan. Sääliksi käy, nämä ovat just niitä, joilla ei ole mitään hajua. valmis ohjelmakin antaisi jotain järkeä touhuun.

        Ja nämä ovat niitä ”itse hain tietoa tyyppejä”. Ei voi kun nauraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Köyhä on päästään se, joka menee lampaana porukan mukana. Fiksu ihminen osaa ihan itse treenaamaan, ei tarvitse jotain kyhättyä ohjelmaa

        Pidätkö sinä muka itseäsi fiksuna, olet kaikkea muuta kuin fiksu ja sivistynyt!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        11:21 Kaikki ei ole niin köyhiä, että pitäisi netistä hakea ilmaisia valmennuksia!!

        Totta kirjoitit .Kiitos ja köyhät pysyköön vaan köyhinä ja käyttäjään ilmaisia valmenuksia .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidätkö sinä muka itseäsi fiksuna, olet kaikkea muuta kuin fiksu ja sivistynyt!

        Olenkohan väittänyt niin? En, mutta tyhmä provosoituu. Mun mielestä tossa lukee, että fiksu ihminen osaa treenata ihan itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän riippuu mitä haluaa. Kyllä salilla kun katsoo porukkaa, niin toivoisin, että osa ostaisi edes sen ohjelman. Sen verran pihalla ovat treenatessaan. Sääliksi käy, nämä ovat just niitä, joilla ei ole mitään hajua. valmis ohjelmakin antaisi jotain järkeä touhuun.

        Salilla saa pt:ltä ohjauksen. Ei se nettovalmennus auta siinä, että tekee liikkeet oikein. Eikä kyllä se pelkkä ohjelmakaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa. Ostan kaikki valmiina, kun vara on. Käyn mielelläni myös lastusaleilla. Lihaksikkuuden kehittäminen vaatii progressiivista harjoittelua ja siinä luotan ostamaani ohjelmaan, josta voi valita itselleen sopivan treenimetodin. Toimii muuten loistavasti.

        Ihan hyvä, mutta tuskin on Martinan tms ohjelma


      • Anonyymi

        Näillä palvojilla ei ole ihan kaikki kohdallaan. Ajatustoiminta on vajavaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        11:21 Kaikki ei ole niin köyhiä, että pitäisi netistä hakea ilmaisia valmennuksia!!

        Vaikka olisit Forbesin listalla, niin turhasta maksavat vain heikkolahjaiset idiootit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salilla saa pt:ltä ohjauksen. Ei se nettovalmennus auta siinä, että tekee liikkeet oikein. Eikä kyllä se pelkkä ohjelmakaan

        Nettivalmennus on ihan perseestä, se on oma mielipiteeni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näillä palvojilla ei ole ihan kaikki kohdallaan. Ajatustoiminta on vajavaista.

        Sulako on ajatustoiminta vajavaista ja sen huomaa, eikä näytä olevan ihan kaikki kohdallankaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka olisit Forbesin listalla, niin turhasta maksavat vain heikkolahjaiset idiootit.

        Idioottiko olet. vai mitä yrität kertoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja nämä ovat niitä ”itse hain tietoa tyyppejä”. Ei voi kun nauraa.

        Niin siis myykö Martina myös kuntosaliohjelmia ja tekee ne jokaiselle yksilöllisesti?


    • Anonyymi

      Arkumentoikaa k- kirjaimella.😏

      • Anonyymi

        😆😁😂🤭😝😄🤣😃


      • Anonyymi

        Ne ovat näitä Martinan kaltaisia kouluttamattomia typeryyksiä, jotka eivät osaa edes kirjoittaa.

        Arkumentoida....just jooo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne ovat näitä Martinan kaltaisia kouluttamattomia typeryyksiä, jotka eivät osaa edes kirjoittaa.

        Arkumentoida....just jooo

        Anteeksi kuinka. Mika sä olet julkkisjuorupalstalla haukkumaan kirjoittajia kouluttamattomiksi typeryksiksiksi??? Itse korjailet päivät pitkät kirjoitusvirheitä, äidinkielenopettaja, jolla ei ole kaikki ihan kotona. Yksinkertainen reppana... Tulee tänne arvostelemaan muiden koulutuksia, joka ei liity mitenkään JULKKISJUORUIHIN. Sä tee itsestäsi aina vaan TYHMEMMÄN, sulla ei ole alhaisempiakaan käytöstapoja ja olet todella sivistymätön moukka. Eikö koulussa sulle ole koskaan niitä opetettu, vai eikö oppi ole mennyt perille! Opettele lukemaan ja ymmärtämään lukemaasi sekä opettele myös palstan säännöt, äläkä meuhkaa täällä päivästä toiseen samoja asioita. Piste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi kuinka. Mika sä olet julkkisjuorupalstalla haukkumaan kirjoittajia kouluttamattomiksi typeryksiksiksi??? Itse korjailet päivät pitkät kirjoitusvirheitä, äidinkielenopettaja, jolla ei ole kaikki ihan kotona. Yksinkertainen reppana... Tulee tänne arvostelemaan muiden koulutuksia, joka ei liity mitenkään JULKKISJUORUIHIN. Sä tee itsestäsi aina vaan TYHMEMMÄN, sulla ei ole alhaisempiakaan käytöstapoja ja olet todella sivistymätön moukka. Eikö koulussa sulle ole koskaan niitä opetettu, vai eikö oppi ole mennyt perille! Opettele lukemaan ja ymmärtämään lukemaasi sekä opettele myös palstan säännöt, äläkä meuhkaa täällä päivästä toiseen samoja asioita. Piste.

        Joku rages täysin niinkuin oppiäitinsäkin tekee 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi kuinka. Mika sä olet julkkisjuorupalstalla haukkumaan kirjoittajia kouluttamattomiksi typeryksiksiksi??? Itse korjailet päivät pitkät kirjoitusvirheitä, äidinkielenopettaja, jolla ei ole kaikki ihan kotona. Yksinkertainen reppana... Tulee tänne arvostelemaan muiden koulutuksia, joka ei liity mitenkään JULKKISJUORUIHIN. Sä tee itsestäsi aina vaan TYHMEMMÄN, sulla ei ole alhaisempiakaan käytöstapoja ja olet todella sivistymätön moukka. Eikö koulussa sulle ole koskaan niitä opetettu, vai eikö oppi ole mennyt perille! Opettele lukemaan ja ymmärtämään lukemaasi sekä opettele myös palstan säännöt, äläkä meuhkaa täällä päivästä toiseen samoja asioita. Piste.

        Kyllä opetettiin käytöstavat. Ei saa kiroilla, ei saa tapella, käyttää väkivaltaa jne.
        Suomen kieltä opetettiin ja olikin mukava aine.
        Opettaja oli innostava. Häneltä saimme hyvän neuvon: ensin pitää opetella hyvin suomen kieli, jotta oppii vieraan kielen
        Millä sitä oppii vieraita kieliä, jos ei tiedä, mitä tarkoittaa substantiivi, verbi, adjektiivi, nominatiivi, genetiivi jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi kuinka. Mika sä olet julkkisjuorupalstalla haukkumaan kirjoittajia kouluttamattomiksi typeryksiksiksi??? Itse korjailet päivät pitkät kirjoitusvirheitä, äidinkielenopettaja, jolla ei ole kaikki ihan kotona. Yksinkertainen reppana... Tulee tänne arvostelemaan muiden koulutuksia, joka ei liity mitenkään JULKKISJUORUIHIN. Sä tee itsestäsi aina vaan TYHMEMMÄN, sulla ei ole alhaisempiakaan käytöstapoja ja olet todella sivistymätön moukka. Eikö koulussa sulle ole koskaan niitä opetettu, vai eikö oppi ole mennyt perille! Opettele lukemaan ja ymmärtämään lukemaasi sekä opettele myös palstan säännöt, äläkä meuhkaa täällä päivästä toiseen samoja asioita. Piste.

        Täytyy olla työtön ope, kun käy useammilla palstoilla korjailemassa kirjoitusvirheitä.
        Pyysin häneltä neuvoa hyvään nykysuomen opiskeluun netin kauutta.
        Mutta jos väki oppii lyömään koneesta oikeat kirjaimet, niin häneltä loppuu tämä mahdollisuus kohentaa egoaan.
        Ei koskaan mitään muuta kuin se kirjoitusvirhe asiasta kuin asiasta!
        Käy sääliksi sitä ihmisparkaa, jonka identiteetti on hävinnyt eläkkeelle tai työttömäksi jouduttauaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä opetettiin käytöstavat. Ei saa kiroilla, ei saa tapella, käyttää väkivaltaa jne.
        Suomen kieltä opetettiin ja olikin mukava aine.
        Opettaja oli innostava. Häneltä saimme hyvän neuvon: ensin pitää opetella hyvin suomen kieli, jotta oppii vieraan kielen
        Millä sitä oppii vieraita kieliä, jos ei tiedä, mitä tarkoittaa substantiivi, verbi, adjektiivi, nominatiivi, genetiivi jne.

        Sinun täytyy kuulua eläkeläisiin, kuten itsekin!
        Noin sitä opettaja opetti oppilaitaan vetoavasti ja houkutellen oppimaan muitakin kieliä hyvällä äidinkielen taidolla!
        Mutta ajat ovat muuttuneet ja vaatimukset lisääntyneet.
        Siksi vain osa jaksaa jatkaa aloittamaansa koulutusta.


    • Anonyymi

      Onneksi ei tarvitse olla köyhä ja kipee, voi ostaa Martinan valmennuksia ihan milloin haluaa ja itselle sopii.
      Näyttää jollakin menenvän ihan vain HIUKAN yli tuo kirjoittelu, kannattaisi hoitaa pää kuntoon ja sopeutua vaan siihen omaan elämään.

      • Anonyymi

        Jos et oo köyhä, niin miksi ihmeessä ostat jotain massoille tehtyjä nettivalmennuksia. Nehän on alessakin kaikki koko ajan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et oo köyhä, niin miksi ihmeessä ostat jotain massoille tehtyjä nettivalmennuksia. Nehän on alessakin kaikki koko ajan

        Niinpä! Jos rahaa löytyy, niin ehdottomasti ihan kunnon liikunta-alan saaneen PT:n yksilövalmennukseen, jossa katsotaan kaikkien liikkeiden suoritustekniikka ja korjataan virheelliset liikeradat. Enkä tarkoita koulutuksella nyt mitään 1-2vk pilipalikurssia, vaan korkeakoulututkintoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä! Jos rahaa löytyy, niin ehdottomasti ihan kunnon liikunta-alan saaneen PT:n yksilövalmennukseen, jossa katsotaan kaikkien liikkeiden suoritustekniikka ja korjataan virheelliset liikeradat. Enkä tarkoita koulutuksella nyt mitään 1-2vk pilipalikurssia, vaan korkeakoulututkintoa.

        Meillä oli huono kokemus kahdesta PT:stä. Verkko- ohjelma toimi paljon paremmin. Välillä on yhteistreeniä, jossa tarkistetaan tekniikoita. Aivan huippua. Kaksi PT:tä teki aivan liian tiukat ohjelmat, eivät osanneet ruoka-asioita yhtään. Se PT-tutkinto ei aina ole autuaaksi tekevä. Luotan mieluummin vuosikymmenen treenaanneeseen ammattilaiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä oli huono kokemus kahdesta PT:stä. Verkko- ohjelma toimi paljon paremmin. Välillä on yhteistreeniä, jossa tarkistetaan tekniikoita. Aivan huippua. Kaksi PT:tä teki aivan liian tiukat ohjelmat, eivät osanneet ruoka-asioita yhtään. Se PT-tutkinto ei aina ole autuaaksi tekevä. Luotan mieluummin vuosikymmenen treenaanneeseen ammattilaiseen.

        Nyt ei ollutkaan kyse mistään parin viikon ”PT-tutkinnosta” vaan ihan oikeasta liikunta-alan tutkinnosta AMK tai yliopisto. Koulutetulla fysioterapeutilla voi myös olla asiantuntevaa ymmärrystä ihmiskehosta.

        Se että joku on tehnyt omia treenejä vuosikymmenen ei kerro yhtään mistään yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ei ollutkaan kyse mistään parin viikon ”PT-tutkinnosta” vaan ihan oikeasta liikunta-alan tutkinnosta AMK tai yliopisto. Koulutetulla fysioterapeutilla voi myös olla asiantuntevaa ymmärrystä ihmiskehosta.

        Se että joku on tehnyt omia treenejä vuosikymmenen ei kerro yhtään mistään yhtään mitään.

        Näistä toinen oli amk ja toinen perus. Ei mennyt putkeen kummallakaan. Kyllä luotan omaan valmentajaan, jonka systeemi toimii ja toimii kisaajilla. Fitness lajina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä oli huono kokemus kahdesta PT:stä. Verkko- ohjelma toimi paljon paremmin. Välillä on yhteistreeniä, jossa tarkistetaan tekniikoita. Aivan huippua. Kaksi PT:tä teki aivan liian tiukat ohjelmat, eivät osanneet ruoka-asioita yhtään. Se PT-tutkinto ei aina ole autuaaksi tekevä. Luotan mieluummin vuosikymmenen treenaanneeseen ammattilaiseen.

        Jos ei ole rehellinen lähtökuntonsa ja tavoitteidensa suhteen, voi tulla liian tiukka ohjelma. Ihmisellä on tapana liioitella omaa kuntoaan. Itse pitää avata suunsa, jos liian rankkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et oo köyhä, niin miksi ihmeessä ostat jotain massoille tehtyjä nettivalmennuksia. Nehän on alessakin kaikki koko ajan

        Jos olet raharikas, niin tottakai sulla on joka hetki oma Personal Trainer fyysisesti läsnä.


      • Anonyymi

        Mitä tuossa kirjoituksessa yli menee? Voin ostaa Martinan valmennuksia milloin haluan, koska en ole köyhä enkä kipeä ja sillä siisti! Mistä pään kuntoon laittamista sinä puhut, onko sun pääsi niin sairas, että olet hoidon tarpeessa, vai mitä? Mene hoidattamaan pääsi , sillä siitä pääset ja sopeudu kurjaan elämääsi. Minä en tarvitse hoitoa, ei nyt enkä tulevaisuudessakaan. En tarvitse myöskään lääkkeitä, ettei tarvitse kirjoittaa; " ota lääkkeet".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et oo köyhä, niin miksi ihmeessä ostat jotain massoille tehtyjä nettivalmennuksia. Nehän on alessakin kaikki koko ajan

        Mitä se sulle kuuluu mistä valmennukseni ostan, Martinan valmennukset ovat hyviä ja hyvisi havaittuja ja sopivat minulle sekä ystävilleni. Että se siitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tuossa kirjoituksessa yli menee? Voin ostaa Martinan valmennuksia milloin haluan, koska en ole köyhä enkä kipeä ja sillä siisti! Mistä pään kuntoon laittamista sinä puhut, onko sun pääsi niin sairas, että olet hoidon tarpeessa, vai mitä? Mene hoidattamaan pääsi , sillä siitä pääset ja sopeudu kurjaan elämääsi. Minä en tarvitse hoitoa, ei nyt enkä tulevaisuudessakaan. En tarvitse myöskään lääkkeitä, ettei tarvitse kirjoittaa; " ota lääkkeet".

        No jotainhan sinä ihmisrassu olet ihan selvästi vailla, kun noin rumasti kirjoitat muista ihmisistä:

        "mene hoidattamaan pääsi , sillä siitä pääset ja sopeudu kurjaan elämääsi."

        Onko tämmöiset vihaiset purkaukset muita kohtaan sitä hyvinvointia, jota Martinan valmennuksista saa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se sulle kuuluu mistä valmennukseni ostan, Martinan valmennukset ovat hyviä ja hyvisi havaittuja ja sopivat minulle sekä ystävilleni. Että se siitä!

        Mun on pakko kysyä että eikö siinä teidän ystäväporukassa ole ketään jolla olisi liikuntaharrastusta ollut lapsena tai nuorena vaikka? Tuntuu ihan hassulta että ystäväpiirin yhteinen juttu on maksettu nettivalmennus 🙈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä oli huono kokemus kahdesta PT:stä. Verkko- ohjelma toimi paljon paremmin. Välillä on yhteistreeniä, jossa tarkistetaan tekniikoita. Aivan huippua. Kaksi PT:tä teki aivan liian tiukat ohjelmat, eivät osanneet ruoka-asioita yhtään. Se PT-tutkinto ei aina ole autuaaksi tekevä. Luotan mieluummin vuosikymmenen treenaanneeseen ammattilaiseen.

        Olen nähnyt sivusta niin karmeita PT-esityksiä, että en usko löytäväni kunnon PT:tä. Olen nähnyt PT_koulutuksia netin kautta lupauksilla hyvillä tuloilla, kun on käynyt heidän lyhyen netti-kurssinsa.
        Sellaisen PT:n kun saa halvemmalla, niin mieluummin ilmainen You Tube-ohjaaja. Omalla ajalla rauhassa tulla tietoiseksi omista heräävistä lihaksista, joita ei ennen edes tuntenut!
        Mitä niihin dieetteihin tulee, niin luen ravinto-oppia ja poimin kauppojen ale-laatikoista terveellisimmät ruoat itselleni.
        Perustarve eläkeläiselle on 1100kal/vrk ja siihen lisäksi kevyt liikunta.
        Ei sitä kykene enää seuraamaan kalliita dieettejä.
        Onneksi on alettu kirjoittaa myös ekonimi-vaihtoehto.


    • Anonyymi

      Jos nyt ihan brutaalin rehellisiä ja pragmaattisia ollaan, niin ei ihminen tarvitse mitään verkkokursseja, ”valmennuksia”, tai edes kuntosaleja päästäkseen fyysisesti hyvään kuntoon ja pysyäkseen siinä. Turhaa tilpehööriä ja krääsää, mitä ihmisille myydään, jotta he voivat tuntea tehneensä asioiden eteen jotain, vaikka eivät ole tehneet yhtikäs mitään. Joku salikortti, tai nettikurssi on helppo ostaa, mutta tuloksia ei sillä hinnalla saa, vaan pitää itse tehdä.

      Jos pystyy kunnolla ja oikealla tekniikalla punnertamaan, tekemään kyykyjä, jalannostoja, leuanvetoja ja siihen päälle joko kipaisee pikku lenkin, tai käy kävelemässä raittiissa ilmassa ja tekee tämän rutiinin joka päivä, tai edes joka toinen päivä, on varmasti fyysisesti paremmassa kunnossa kuin 90% saliähertäjistä, eikä maksa mitään!

      • Anonyymi

        Sehän riippuu mitä haluat. Itse haluan progressiivista lihaskasvua ja sali plus crossfit huippu tähön tarkoitukseen. Itse en sitä olisi saanut aikaiseksi. On kroppa timmissä kunnossa, kaikki arvot kohdillaan ja vointi huippuluokkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän riippuu mitä haluat. Itse haluan progressiivista lihaskasvua ja sali plus crossfit huippu tähön tarkoitukseen. Itse en sitä olisi saanut aikaiseksi. On kroppa timmissä kunnossa, kaikki arvot kohdillaan ja vointi huippuluokkaa.

        Siis progressiivinen lihaskasvu tapahtuu treenin rankkuutta lisäämällä, eli oma keho sen tekee, riippumatta siitä, mitä treenaa tai missä, ei mikään salikaan sitä takaa yhtään kenellekään.


      • Anonyymi

        Tämä "ystävälauma" kuntosalilla tulee sinne koreissa tamineissa,
        vahvat meikit nasussa ja istuvat jossain koneessa viimeisiä juoruja läpi käyden ja läsnäolevia arvostellen.
        Kun pyytää heitä kohteliaasti siirtymään seuraavaan koneeseen, niin kyllähän he sen tekevät naamaansa väännellen.


    • Anonyymi

      Miten pääset heinäkuuksi hellemekkoon?

      Ostat hellemekon ja puet sen päälle heinäkuussa.

      En ymmärrä, miksi tätä varten pitäisi myös antaa rahaa Martina Aitolehdelle.😂😂

      • Anonyymi

        Onko kukaan opettanut sinulle vastuullista kuluttamista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kukaan opettanut sinulle vastuullista kuluttamista?

        No se, että ostaa jotain nettivalmennuksia, ei ainakaan ole vastuullista kuluttamista. Varsinkin kun aitolehti itse on kerskakuluttaja luontoa säästämättä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se, että ostaa jotain nettivalmennuksia, ei ainakaan ole vastuullista kuluttamista. Varsinkin kun aitolehti itse on kerskakuluttaja luontoa säästämättä

        Joo ne rahat menee suoraan Martina Aitolehden hiilijalanjäljen paisuttamiseen. Nainen lentomatkustaa varmaan vähintään kerran kuukaudessa? Iso auto on vaikka asuu keskustassa ja koira myös.

        Ei ole mikään ekoteko tämän naisen bisnesten tukeminen, kun kotimaan etäisyydetkin menee hänellä lentämällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se, että ostaa jotain nettivalmennuksia, ei ainakaan ole vastuullista kuluttamista. Varsinkin kun aitolehti itse on kerskakuluttaja luontoa säästämättä

        Anteeksi nyt, mutta vastuullista kuluttamista tarkoitin vaatteiden pidemällä käyttöajalla yleensä. Eli ei tarvitse kommentin myötä tehdä aasinsiltaa Martinaan, Sofiaan eikä muihinkaan "julkkiksiin".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi nyt, mutta vastuullista kuluttamista tarkoitin vaatteiden pidemällä käyttöajalla yleensä. Eli ei tarvitse kommentin myötä tehdä aasinsiltaa Martinaan, Sofiaan eikä muihinkaan "julkkiksiin".

        Ei tarvitse, mutta saa. Kai noi "vaikuttajat " luulisi omaa esimerkkiään näyttävän. Mutku ne haluuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi nyt, mutta vastuullista kuluttamista tarkoitin vaatteiden pidemällä käyttöajalla yleensä. Eli ei tarvitse kommentin myötä tehdä aasinsiltaa Martinaan, Sofiaan eikä muihinkaan "julkkiksiin".

        No sitten kannattaa varmaan tehdä omalle aiheelle oma ketju? Tässä ketjussa keskustellaan näistä julkkisten ja somettajien verkkovalmennuksista.

        Voihan sen hellemekon toki myös ostaa kirppikseltä, tai tehdä itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ne rahat menee suoraan Martina Aitolehden hiilijalanjäljen paisuttamiseen. Nainen lentomatkustaa varmaan vähintään kerran kuukaudessa? Iso auto on vaikka asuu keskustassa ja koira myös.

        Ei ole mikään ekoteko tämän naisen bisnesten tukeminen, kun kotimaan etäisyydetkin menee hänellä lentämällä.

        Samoin sinun netissä roikkuminen lisää hiilijalanjälkeä.
        Tiedätkö:
        https://maailmankuvalehti.fi/2020/pitkat/tietotekniikka-voi-olla-jopa-lentoliikennetta-isompi-paastojen-lahde/

        lainaus artikkelista:

        Valokuvien lataaminen pilvipalveluun mobiiliverkon kautta kuluttaa sähköä saman verran kuin lämmittäisi saunaa tunnin tai ajaisi sähköautolla 40 kilometriä. Jos jokainen Britanniassa asuva ihminen lähettäisi päivässä yhden sähköpostiviestin vähemmän, se vähentäisi hiilidioksidipäästöjä yhtä paljon kuin yli 80 000 Lontoon ja Madridin välisen lentomatkan tekemättä jättäminen.

        Asiasta puhutaan melko vähän, mutta IC-teknologiasta on tullut merkittävä päästölähde. Yleisen arvion mukaan IC-teknologian osuus globaaleista päästöistä on noin 2 prosenttia. Se on saman verran kuin maailman lentoliikenteen aiheuttamat päästöt ennen kuin koronapandemia vähensi niitä merkittävästi.

        Joten lopeta tuo vouhotus, kun itse kuitenkin roikut netissä 24/7


      • Anonyymi

        Tämä oli paras oivallus pitkään aikaan tällä palstalla. WAU ja KIITOS.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin sinun netissä roikkuminen lisää hiilijalanjälkeä.
        Tiedätkö:
        https://maailmankuvalehti.fi/2020/pitkat/tietotekniikka-voi-olla-jopa-lentoliikennetta-isompi-paastojen-lahde/

        lainaus artikkelista:

        Valokuvien lataaminen pilvipalveluun mobiiliverkon kautta kuluttaa sähköä saman verran kuin lämmittäisi saunaa tunnin tai ajaisi sähköautolla 40 kilometriä. Jos jokainen Britanniassa asuva ihminen lähettäisi päivässä yhden sähköpostiviestin vähemmän, se vähentäisi hiilidioksidipäästöjä yhtä paljon kuin yli 80 000 Lontoon ja Madridin välisen lentomatkan tekemättä jättäminen.

        Asiasta puhutaan melko vähän, mutta IC-teknologiasta on tullut merkittävä päästölähde. Yleisen arvion mukaan IC-teknologian osuus globaaleista päästöistä on noin 2 prosenttia. Se on saman verran kuin maailman lentoliikenteen aiheuttamat päästöt ennen kuin koronapandemia vähensi niitä merkittävästi.

        Joten lopeta tuo vouhotus, kun itse kuitenkin roikut netissä 24/7

        No eikös tämän kottaraisen koko valmennustyö ja somevaikuttaminen, IG jne. tapahdu netissä? Ja sen lisäksi siis lentelee ympäriinsä jatkuvasti. Hiilijalanjäljen täytyy olla valtava.

        Kaikista suurin saastuttaja ovat NETTIVIDEOT ja kuvat. Ne tuottavat kaikista eniten päästöjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin sinun netissä roikkuminen lisää hiilijalanjälkeä.
        Tiedätkö:
        https://maailmankuvalehti.fi/2020/pitkat/tietotekniikka-voi-olla-jopa-lentoliikennetta-isompi-paastojen-lahde/

        lainaus artikkelista:

        Valokuvien lataaminen pilvipalveluun mobiiliverkon kautta kuluttaa sähköä saman verran kuin lämmittäisi saunaa tunnin tai ajaisi sähköautolla 40 kilometriä. Jos jokainen Britanniassa asuva ihminen lähettäisi päivässä yhden sähköpostiviestin vähemmän, se vähentäisi hiilidioksidipäästöjä yhtä paljon kuin yli 80 000 Lontoon ja Madridin välisen lentomatkan tekemättä jättäminen.

        Asiasta puhutaan melko vähän, mutta IC-teknologiasta on tullut merkittävä päästölähde. Yleisen arvion mukaan IC-teknologian osuus globaaleista päästöistä on noin 2 prosenttia. Se on saman verran kuin maailman lentoliikenteen aiheuttamat päästöt ennen kuin koronapandemia vähensi niitä merkittävästi.

        Joten lopeta tuo vouhotus, kun itse kuitenkin roikut netissä 24/7

        No Martina saastuttaa sitten tuollakin tavalla keskimäärin enemmän. Instaa, YouTube jne jne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin sinun netissä roikkuminen lisää hiilijalanjälkeä.
        Tiedätkö:
        https://maailmankuvalehti.fi/2020/pitkat/tietotekniikka-voi-olla-jopa-lentoliikennetta-isompi-paastojen-lahde/

        lainaus artikkelista:

        Valokuvien lataaminen pilvipalveluun mobiiliverkon kautta kuluttaa sähköä saman verran kuin lämmittäisi saunaa tunnin tai ajaisi sähköautolla 40 kilometriä. Jos jokainen Britanniassa asuva ihminen lähettäisi päivässä yhden sähköpostiviestin vähemmän, se vähentäisi hiilidioksidipäästöjä yhtä paljon kuin yli 80 000 Lontoon ja Madridin välisen lentomatkan tekemättä jättäminen.

        Asiasta puhutaan melko vähän, mutta IC-teknologiasta on tullut merkittävä päästölähde. Yleisen arvion mukaan IC-teknologian osuus globaaleista päästöistä on noin 2 prosenttia. Se on saman verran kuin maailman lentoliikenteen aiheuttamat päästöt ennen kuin koronapandemia vähensi niitä merkittävästi.

        Joten lopeta tuo vouhotus, kun itse kuitenkin roikut netissä 24/7

        Keskustelupalstoilla keskustelu ei vastaa valokuvien lataamista pilvipalveluun tms. Selvitä ensin mitä lainaat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli paras oivallus pitkään aikaan tällä palstalla. WAU ja KIITOS.

        Älysitkö, että Martinan kaikki liiketoiminta on netissä ja se julkaisee kuvia ja videoita jatkuvasti. Eli tuhoaa ilmastoa sitten monella eri tavalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No Martina saastuttaa sitten tuollakin tavalla keskimäärin enemmän. Instaa, YouTube jne jne

        Jep. Tosi älykästä esittää vasta-argumentti, jolla kusee omille kintuilleen vaan entistä enemmän.

        Martina varmaankin tuottaa siis netin kautta myös enemmän päästöjä kuin keskiverto kuluttaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskustelupalstoilla keskustelu ei vastaa valokuvien lataamista pilvipalveluun tms. Selvitä ensin mitä lainaat

        Yritätkö nyt selittää, että netissä roikkuminen ei lisää hiilijalanjälkeä.
        Jossain ne netissä roikkumisen serveritkin ilmastoa lämmittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskustelupalstoilla keskustelu ei vastaa valokuvien lataamista pilvipalveluun tms. Selvitä ensin mitä lainaat

        Eikö..eikö ne sähköpostitkaan jotka artikkelissa mainittiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älysitkö, että Martinan kaikki liiketoiminta on netissä ja se julkaisee kuvia ja videoita jatkuvasti. Eli tuhoaa ilmastoa sitten monella eri tavalla

        Kyllähän sen nyt jokainen aivoilla ajatteleva ymmärtää.

        Ymmärrätkö itse, että haukut Martinaa samasta asiasta johon itse syyllistyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän sen nyt jokainen aivoilla ajatteleva ymmärtää.

        Ymmärrätkö itse, että haukut Martinaa samasta asiasta johon itse syyllistyt.

        Vähän tarkkuutta näihin älyttömyyksiin.

        Mistä ihmeen kristallipallosta sinä näet, että täällä kommentoivat lataavat nettiin joka päivä lukuisia videoita sekä kuvia, kuten Martina, ja käyttävät saastuttajiksi nimettyjä pilvipalveluita? Nettivideot mainitaan jutussa hiilidioksidipäästöjen lähteenä ja eikös Martina postaile niitäkin jatkuvasti someensa?

        Sen lisäksi lentelee ympäriinsä jatkuvasti. Muka kisamatkoja ja treenimatkoja, vaikka ihan harrastajan tasolla urheilee. Just joo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän tarkkuutta näihin älyttömyyksiin.

        Mistä ihmeen kristallipallosta sinä näet, että täällä kommentoivat lataavat nettiin joka päivä lukuisia videoita sekä kuvia, kuten Martina, ja käyttävät saastuttajiksi nimettyjä pilvipalveluita? Nettivideot mainitaan jutussa hiilidioksidipäästöjen lähteenä ja eikös Martina postaile niitäkin jatkuvasti someensa?

        Sen lisäksi lentelee ympäriinsä jatkuvasti. Muka kisamatkoja ja treenimatkoja, vaikka ihan harrastajan tasolla urheilee. Just joo.

        Yritti vaan hakea epätoivoisesti jotain perusteluja. Ei älynnyt edes sitä, että keskustelupalstoilla kirjoittelu on ihan eri asia kuin kuvien ja videoiden lataaminen. Eikä älynsä sitäkään, että nimenomaan Martina tekee paljon tätäkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän sen nyt jokainen aivoilla ajatteleva ymmärtää.

        Ymmärrätkö itse, että haukut Martinaa samasta asiasta johon itse syyllistyt.

        En ole lataa kuvia tai videoita nettiin. Ymmärrätkö eron suomi24 keskustelupalstan ja esim instan/YouTuben välillä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö..eikö ne sähköpostitkaan jotka artikkelissa mainittiin?

        Onko tää sähköposti???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritätkö nyt selittää, että netissä roikkuminen ei lisää hiilijalanjälkeä.
        Jossain ne netissä roikkumisen serveritkin ilmastoa lämmittää.

        Roiku vähemmän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole lataa kuvia tai videoita nettiin. Ymmärrätkö eron suomi24 keskustelupalstan ja esim instan/YouTuben välillä?

        Mutta roikut netissä 24/7 365 päivää vuodessa, stalkaten Martinan instaa picukista ja ryntäät heti tänne kertomaan näkemäsi.
        Ymmärrätkö, että silloin käytät tietotekniikkaa.
        Älä väännä enään, huomasin jo että olet pihalla kuin tamponin naru.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta roikut netissä 24/7 365 päivää vuodessa, stalkaten Martinan instaa picukista ja ryntäät heti tänne kertomaan näkemäsi.
        Ymmärrätkö, että silloin käytät tietotekniikkaa.
        Älä väännä enään, huomasin jo että olet pihalla kuin tamponin naru.

        Mitäs sinä sitten täällä oikein yhä roikut, kun nämä nettikeskustelujen päästöt ovat sinulle oikein sydämenasia? Vaikka niitä ei tuossa artikkelissa edes mainita, vaan videot, pilvipalvelut ja aivan muut asiat.

        Olette te Martinan fanit vaan oikeita luupäitä. Kun saatte päähänne jankuttaa jostain, niin tehdän jankutatte siitä vaikka maailman tappiin ymmärtämättä yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs sinä sitten täällä oikein yhä roikut, kun nämä nettikeskustelujen päästöt ovat sinulle oikein sydämenasia? Vaikka niitä ei tuossa artikkelissa edes mainita, vaan videot, pilvipalvelut ja aivan muut asiat.

        Olette te Martinan fanit vaan oikeita luupäitä. Kun saatte päähänne jankuttaa jostain, niin tehdän jankutatte siitä vaikka maailman tappiin ymmärtämättä yhtään mitään.

        Öhöm, onkos täällä muita kuin luupäitä? Sulla on ihme tyyli väheksyä kommentoivia henkilöitä, jotka eivät ole samaa mieltä kanssasi. Tuolla tyylillä ei kuule oikein työelämässä pärjää, joten alappa aikuistua, sullekin joskus ikää tulee ja duuniin joudut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs sinä sitten täällä oikein yhä roikut, kun nämä nettikeskustelujen päästöt ovat sinulle oikein sydämenasia? Vaikka niitä ei tuossa artikkelissa edes mainita, vaan videot, pilvipalvelut ja aivan muut asiat.

        Olette te Martinan fanit vaan oikeita luupäitä. Kun saatte päähänne jankuttaa jostain, niin tehdän jankutatte siitä vaikka maailman tappiin ymmärtämättä yhtään mitään.

        Sinäkö et koskaan jankuta, salli mun nauraa.
        Jatkuvasti jankutat täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öhöm, onkos täällä muita kuin luupäitä? Sulla on ihme tyyli väheksyä kommentoivia henkilöitä, jotka eivät ole samaa mieltä kanssasi. Tuolla tyylillä ei kuule oikein työelämässä pärjää, joten alappa aikuistua, sullekin joskus ikää tulee ja duuniin joudut.

        Ja kun argumentit loppuu, mennään henkilöön. Tämä on niin nähty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta roikut netissä 24/7 365 päivää vuodessa, stalkaten Martinan instaa picukista ja ryntäät heti tänne kertomaan näkemäsi.
        Ymmärrätkö, että silloin käytät tietotekniikkaa.
        Älä väännä enään, huomasin jo että olet pihalla kuin tamponin naru.

        Enään kertoo susta riittävästi. Eikä toi sun omaan tieteeseen perustuva lausunto osoita mitään muuta kuin sun typeryyden


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta roikut netissä 24/7 365 päivää vuodessa, stalkaten Martinan instaa picukista ja ryntäät heti tänne kertomaan näkemäsi.
        Ymmärrätkö, että silloin käytät tietotekniikkaa.
        Älä väännä enään, huomasin jo että olet pihalla kuin tamponin naru.

        Ei tarvitse vääntää, kun sä olet väärässä. Mutta näköjään se ottaakin koville


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öhöm, onkos täällä muita kuin luupäitä? Sulla on ihme tyyli väheksyä kommentoivia henkilöitä, jotka eivät ole samaa mieltä kanssasi. Tuolla tyylillä ei kuule oikein työelämässä pärjää, joten alappa aikuistua, sullekin joskus ikää tulee ja duuniin joudut.

        Väheksyntää paheksuva väheksyy itse ja vielä samassa kommentissa. Kyllä toi luupää on osuvasti sanottu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin sinun netissä roikkuminen lisää hiilijalanjälkeä.
        Tiedätkö:
        https://maailmankuvalehti.fi/2020/pitkat/tietotekniikka-voi-olla-jopa-lentoliikennetta-isompi-paastojen-lahde/

        lainaus artikkelista:

        Valokuvien lataaminen pilvipalveluun mobiiliverkon kautta kuluttaa sähköä saman verran kuin lämmittäisi saunaa tunnin tai ajaisi sähköautolla 40 kilometriä. Jos jokainen Britanniassa asuva ihminen lähettäisi päivässä yhden sähköpostiviestin vähemmän, se vähentäisi hiilidioksidipäästöjä yhtä paljon kuin yli 80 000 Lontoon ja Madridin välisen lentomatkan tekemättä jättäminen.

        Asiasta puhutaan melko vähän, mutta IC-teknologiasta on tullut merkittävä päästölähde. Yleisen arvion mukaan IC-teknologian osuus globaaleista päästöistä on noin 2 prosenttia. Se on saman verran kuin maailman lentoliikenteen aiheuttamat päästöt ennen kuin koronapandemia vähensi niitä merkittävästi.

        Joten lopeta tuo vouhotus, kun itse kuitenkin roikut netissä 24/7

        Hyvänen aika! On luettava kertaalleen, että voi tämän sulattaa!
        Nyt alettiin säännöstelemään näitä netti-roikkumisia!
        Niiden on tultava mielekkäämmiksi tästä eteenpäin!
        Tämä oli kultajyvä minulle tiedon valtamerestä! Kiitos!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs sinä sitten täällä oikein yhä roikut, kun nämä nettikeskustelujen päästöt ovat sinulle oikein sydämenasia? Vaikka niitä ei tuossa artikkelissa edes mainita, vaan videot, pilvipalvelut ja aivan muut asiat.

        Olette te Martinan fanit vaan oikeita luupäitä. Kun saatte päähänne jankuttaa jostain, niin tehdän jankutatte siitä vaikka maailman tappiin ymmärtämättä yhtään mitään.

        Mikä on "maailman tappi", jonne jankutetaan?
        Sinnekö pitää pyrkiä? Päätepiste?


    • Anonyymi

      Martinahan muuten vasta kertoi Seiskalle, ettei hänen yllään koskaan nähdä samaa mekkoa kahdesti punaisella matolla.

      Ja Sofiaa on herjattu ja pilkattu kommenttikaupalla, kun myi vaatteita kirppiksellä ja oli haukkujien mukaan ostanut kirppikseltä topin.

      • Anonyymi

        On nämä turhuudet vielä tyhmiäkin kaiken lisäksi.


      • Anonyymi

        Voi ystävä hyvä, Martina ei Seiskalle kertonut, vaan Seiska on jostain haastattelusta tehnyt jutun.
        Luuletko, että nämä ihmiset ostaa kaikki juhlamekkonsa? Se ei kyllä pidä alkuunkaan paikkaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ystävä hyvä, Martina ei Seiskalle kertonut, vaan Seiska on jostain haastattelusta tehnyt jutun.
        Luuletko, että nämä ihmiset ostaa kaikki juhlamekkonsa? Se ei kyllä pidä alkuunkaan paikkaansa.

        Paljon se myy kirppiksillä. Tuskin liinavaatteita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon se myy kirppiksillä. Tuskin liinavaatteita

        Myy paljon lastensa vaatteita. Luuletteko että esim. Pradan gaalamekko menisi myyntiin kirppikselle. Tuskin nuo kaikki gaalamekot edes on Martinan omia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myy paljon lastensa vaatteita. Luuletteko että esim. Pradan gaalamekko menisi myyntiin kirppikselle. Tuskin nuo kaikki gaalamekot edes on Martinan omia.

        Miksi olet kiinnostunut Martinan lasten vaatteista? Onko Martinalla ja läheisillään jo syytä huoleen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ystävä hyvä, Martina ei Seiskalle kertonut, vaan Seiska on jostain haastattelusta tehnyt jutun.
        Luuletko, että nämä ihmiset ostaa kaikki juhlamekkonsa? Se ei kyllä pidä alkuunkaan paikkaansa.

        Olet siis joku Martinan sihteeri kun tiedät niin tarkkaan mitä hän sanoo kumipallojensa rahoittajalle ja mitä ei. Okei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis joku Martinan sihteeri kun tiedät niin tarkkaan mitä hän sanoo kumipallojensa rahoittajalle ja mitä ei. Okei.

        Martinaan yksipuolisesti ihastunut stalkkeri tietää Martinan ajatukset ja teot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olet kiinnostunut Martinan lasten vaatteista? Onko Martinalla ja läheisillään jo syytä huoleen?

        Yksi juttu sulle: se että tuollaista tulee tämmösestä keskustelusta mieleen, kertoo enemmän susta kuin tosta kommentoijasta. Sä oot henkilö, josta pitää olla huolissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olet kiinnostunut Martinan lasten vaatteista? Onko Martinalla ja läheisillään jo syytä huoleen?

        Olet siis aika usein saanut kysymyksen että miksi olet kiinnostunut lapsista? Tämä 21:16:32 kirjoittajalle. Näin nämä kirjoittajat "tunnistetaan".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis aika usein saanut kysymyksen että miksi olet kiinnostunut lapsista? Tämä 21:16:32 kirjoittajalle. Näin nämä kirjoittajat "tunnistetaan".

        Tunnistaa sen siitäkin että on sairaalloisen kiinnostunut Martinan tisseistä, jos ette ole sattunut huomaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis aika usein saanut kysymyksen että miksi olet kiinnostunut lapsista? Tämä 21:16:32 kirjoittajalle. Näin nämä kirjoittajat "tunnistetaan".

        Häh? Onhan tuo ihan älyttömän omituista vahdata jonkun julkkiksen lasten vaatteita kirpparilla. Menee fanitus täysin överiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi juttu sulle: se että tuollaista tulee tämmösestä keskustelusta mieleen, kertoo enemmän susta kuin tosta kommentoijasta. Sä oot henkilö, josta pitää olla huolissaan.

        Jokainen aikuinen on huolissaan jos huomaa vieraiden liiallisen kiinnostuksen lapsiin.

        Katsos vieraiden lapset ei ole normaaleiden ihmisten prioriteetti yksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis joku Martinan sihteeri kun tiedät niin tarkkaan mitä hän sanoo kumipallojensa rahoittajalle ja mitä ei. Okei.

        Meneeköhän sinulla nyt överiksi, vai mitä? Ensiksikään en ymmärrä kommenttisi sisältöä, mutta kyllä kai sinäkin sen tiedät, etteivät nämä henkilöt itse hanki omakseen kaikkia juhla-asuja, mitä käyttävät. Ei tarvitse olla sihteeri, eikä edes seurata kenenkään instaa, kun sen ymmärtää. Ikä tuo viisautta sinullekin, sitä odotellessa, Okei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meneeköhän sinulla nyt överiksi, vai mitä? Ensiksikään en ymmärrä kommenttisi sisältöä, mutta kyllä kai sinäkin sen tiedät, etteivät nämä henkilöt itse hanki omakseen kaikkia juhla-asuja, mitä käyttävät. Ei tarvitse olla sihteeri, eikä edes seurata kenenkään instaa, kun sen ymmärtää. Ikä tuo viisautta sinullekin, sitä odotellessa, Okei.

        Kivaa väheksyntää toista kommentoijaa kohtaan. Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen aikuinen on huolissaan jos huomaa vieraiden liiallisen kiinnostuksen lapsiin.

        Katsos vieraiden lapset ei ole normaaleiden ihmisten prioriteetti yksi.

        Missä näet liiallista kiinnostusta? Sen täytyy olla sun päässä, normaalia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivaa väheksyntää toista kommentoijaa kohtaan. Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa

        Mitä ihmeen väheksyntää? Sulla on ihme tapa uhriutua. Ekaks kommentoit ihan ihmeellistä huttua ja sitten pahoittamaan mielesi vanhan sananlaskuun verraten. Siis kyllä se ikä tuo toivottavasti viisautta sullekin. Yhyyh.yhyyyh vai miten se meni?


    • Anonyymi

      Ei kenestäkään muusta bluokan julkusta ole kirjoitettu näin paljon negatiivista kommenttia. Missä vika?

      • Anonyymi

        Martinalla on stalkkeri joka availee päivittäin useita ketjuja.
        Vastailee itse itselleen.
        Stalkkerin viha yltyy jos joku puolustaa Martinaa.
        Saa siitä syyn jauhaa ketjuissa iänikuiset asiat ja tapahtumat.
        Vääristelee kaikki asiat, saadakseen puolustelua aikaiseksi.
        Siinä syy miksi!
        Jollain on paha pakkomielle julkkikseen mutta sairas ihminen on sairaudentunnoton, ei itse ymmärrä, että muut huomaa tietyn kaavan hänen kommenteissaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinalla on stalkkeri joka availee päivittäin useita ketjuja.
        Vastailee itse itselleen.
        Stalkkerin viha yltyy jos joku puolustaa Martinaa.
        Saa siitä syyn jauhaa ketjuissa iänikuiset asiat ja tapahtumat.
        Vääristelee kaikki asiat, saadakseen puolustelua aikaiseksi.
        Siinä syy miksi!
        Jollain on paha pakkomielle julkkikseen mutta sairas ihminen on sairaudentunnoton, ei itse ymmärrä, että muut huomaa tietyn kaavan hänen kommenteissaan

        Tuo on huomattu että valehtelee että saisi valehtelemalla vastauksia. Jos ihmiset ei reagoi niin hakee vanhoja haukkumisketjuja Martinasta näkyviin. Ilmeisesti saa tyydytyksen siitä että täällä on mahdollisimman monta Martinan haukkumaketjua koko ajan esillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on huomattu että valehtelee että saisi valehtelemalla vastauksia. Jos ihmiset ei reagoi niin hakee vanhoja haukkumisketjuja Martinasta näkyviin. Ilmeisesti saa tyydytyksen siitä että täällä on mahdollisimman monta Martinan haukkumaketjua koko ajan esillä.

        Varmaankin on onnellinen että Martinasta on paljon negatiivista kommenttia esillä ja siksi toimii noin kuin toimii. Ehkä toivoo myös että ihmisille tulisi käsitys että Martina ei ole arvostettu ihminen ja siksi ylläpitää eri keskustelupalstoilla mahdollisimman paljon negatiivisia kommentteja ja ketjuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaankin on onnellinen että Martinasta on paljon negatiivista kommenttia esillä ja siksi toimii noin kuin toimii. Ehkä toivoo myös että ihmisille tulisi käsitys että Martina ei ole arvostettu ihminen ja siksi ylläpitää eri keskustelupalstoilla mahdollisimman paljon negatiivisia kommentteja ja ketjuja.

        Tota on jatkunut jo vuosikausia, eli ei ole trolli. En jaksa uskoa, että trolli jaksaa vuosikausia jankuttaa samoja asioita.
        Pakkomielle Martinaan!


      • Anonyymi

        7:18 Päässäsi on vika.


    • Anonyymi

      Martina joka tapauksessa ylivoimaisestiSuomen sexyin Nainen, huutelette mitä huutelette.

      • Anonyymi

        Kuka nyt miehekkäistä naisista tykkää, on makuasia.


      • Anonyymi

        Ei todellakaan ole. Ihan naurettava väittää tollasta


    • Anonyymi

      No onko jokin meriitti olla sexy?
      Eikö noita sexyjä ole iltapäiväkehdet ja keltainen lehdistö pullollaan, kun on ryntäimet esillä ja huulet tötteröllä, musta se on vaivaannuttavaa.
      Martina on aikuinen, hyvin kunnostaan ja ulkoisesta habituksesta huolen pitävä, minusta se riittää ja tietenkin omillaan toimeentuleva nainen.

      • Anonyymi

        Stalkkerilla on pinna kireellä, kiekuu kommenttejaan tuolla puolivälissä ketjua 😂😂
        Kiristelläänkö vielä vähän sen hermoja vaikka tahallisilla kirjoitusvirheillä.
        Vaikka schaissee tai enään😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stalkkerilla on pinna kireellä, kiekuu kommenttejaan tuolla puolivälissä ketjua 😂😂
        Kiristelläänkö vielä vähän sen hermoja vaikka tahallisilla kirjoitusvirheillä.
        Vaikka schaissee tai enään😂

        Sulla se näyttää noi kirjoitusvirheistä huomauttaminen käydä hermoon. Ketju täynnä yhtä sun toista paskaa, niin sä nostat ketjun puolivälistä kirjoitusvirheet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stalkkerilla on pinna kireellä, kiekuu kommenttejaan tuolla puolivälissä ketjua 😂😂
        Kiristelläänkö vielä vähän sen hermoja vaikka tahallisilla kirjoitusvirheillä.
        Vaikka schaissee tai enään😂

        Ketkä te? Puhu vain omasta puolestasi enään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketkä te? Puhu vain omasta puolestasi enään

        Voi villu, sä provosoidut tosi pienestä😂
        ottaako päähän enään 😂
        Kaikkihan tietää enää, mutta sua on kiva ärsyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi villu, sä provosoidut tosi pienestä😂
        ottaako päähän enään 😂
        Kaikkihan tietää enää, mutta sua on kiva ärsyttää.

        Et sä tiennyt. Kävit sen hätäpäissäsi Googlesta katsomassa. Turhaa selittää, olet jo paljastunut. Älä enään yritä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sä tiennyt. Kävit sen hätäpäissäsi Googlesta katsomassa. Turhaa selittää, olet jo paljastunut. Älä enään yritä

        Sä oot todellinen reppana 😂😂


    • Anonyymi

      Se on kerta toisensa jälkeen vaan kovin ihmeellinen asia, ettei näillä Martinan faneilla tai ihailijoilla ole mitään konkreettista, positiivista sanottavaa naisesta ja touhuistaan, vaan he yrittävät aina kääntää keskustelun muiden kommentoijien haukkumiseksi.

      Jos et tykkää Martinasta, niin olet sitä tätä ja tuota, jankuti, jankuti vaan.

      • Anonyymi

        Tai sitten alkavat haukkua Sofiaa, joka ei edes millään lailla liity koko ketjuun.


      • Anonyymi

        Tukiainenkin sanoi että "koska en tykkää Martinasta". En nyt jaksa kertoa että mitä kirjoitti.


      • Anonyymi

        Täällä on kehuttu Martinaa, älä valehtele.

        Kun huomaat ketjussa kehuvia kommentteja, hyökkäät palstalle haukkumaan ja herjaamaan.
        Et kestä sitä jos Martinaa kehutaan.


      • Anonyymi

        Joo Martinan seuraajia yhdistää se outo juttu, että ennemmin kuin ne kehuisi Martinaa tai kirjoittaisi omia mielipiteitään, ne keskittyy muiden kommentoijien haukkumiseen. Voidaanko tästä päätellä, että ei ole Martinassa todellisuudessa kehumista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo Martinan seuraajia yhdistää se outo juttu, että ennemmin kuin ne kehuisi Martinaa tai kirjoittaisi omia mielipiteitään, ne keskittyy muiden kommentoijien haukkumiseen. Voidaanko tästä päätellä, että ei ole Martinassa todellisuudessa kehumista

        20:51 Onpa sulla outo päättelykyky, tuohan on sama kuin LUULISI jotain, mitään ei tiedä, mutta LUULEE. Kirjoitat myöa monikossa, vaikka olet vain sinä. Heh, heh...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        20:51 Onpa sulla outo päättelykyky, tuohan on sama kuin LUULISI jotain, mitään ei tiedä, mutta LUULEE. Kirjoitat myöa monikossa, vaikka olet vain sinä. Heh, heh...

        myös


    • Anonyymi

      Tuolla 9.33 kirjoittajalla on kummallinen käsitys naisen seksikkäästä olemuksesta tai sitten hän on lesbo, joka pitää miehikkäistä naisista?

      • Anonyymi

        Eli sinä olet lesbo koska näet Martinan miehekkäänä? Okei, siltä on hieman vaikuttanutkin. Tukiainenkin on sanonut pitävänsä myös naisista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sinä olet lesbo koska näet Martinan miehekkäänä? Okei, siltä on hieman vaikuttanutkin. Tukiainenkin on sanonut pitävänsä myös naisista.

        Martina on miehekäs ei sille mitään mahda


      • Anonyymi

        En ole lesbo, mutta naisten kanssa saa parhaimmat keskustelut.
        Siinä yksi syy, miksi pidän naisista.
        Olosuhteet ovat pakottaneet minua kehittämään ja vahvistamaan miehisiä ominaisuuksia - isä oli paljon poissa ja äiti yksin suuren lapsilauman kanssa.
        Pidän miehisistä ominaisuuksistani, koska niiden avulla kykenen itsenäiseen elämään herrana ja rouvana omassa taloudessani!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina on miehekäs ei sille mitään mahda

        Martina ei kyllä ole miehekäs millään tavalla. Kovassa kunnossa ja erityäin pirtsakan näköinen kun kaupungilla joskus näkee. Sokeita ovat, jos miehekkääksi väittävät. Naisena sanon, että hänen kroppansa kelpaisi vaihdossa omaani milloin vaan 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina on miehekäs ei sille mitään mahda

        Martina ei ole kyllä yhtään miehekäs, ei sen miehekkäämpi kuin meistä liikunnallisista naisista kukaan muukaan.


    • Anonyymi

      Miksi tässä ketjussa joku höpisee Tukiaisesta, mitähän yrittää sanoa...

      • Anonyymi

        Vaikea sanoa. Onko Tukiainen ostanut Martinan valmennuspaketin ja mennyt siksi niin sekaisin? Mitä täällä oikein yritetään sanoa?


      • Anonyymi

        Eikös täälläkin pahiten masinoivat ole jotain näädiksi sanottuja ja se tarkoittaa että ovat kiinnostuneita Tukiaisesta joko hyvässä tai pahassa. Mutta ovat kiinnostuneita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös täälläkin pahiten masinoivat ole jotain näädiksi sanottuja ja se tarkoittaa että ovat kiinnostuneita Tukiaisesta joko hyvässä tai pahassa. Mutta ovat kiinnostuneita.

        Sitten ainakin yksi kirjoittaja liittyy vahvasti Tukiaisen tanssiryhmään. Kirjoituksistaan tulee sellainen käsitys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten ainakin yksi kirjoittaja liittyy vahvasti Tukiaisen tanssiryhmään. Kirjoituksistaan tulee sellainen käsitys.

        Ja sinun kirjoituksista tulee käsitys, että itselläsi on jonkinlainen pakkomielle Tukiaiseen ja tanssiryhmäänsä. Vieläkin päivittäin muistelet ja kirjoittelet jostain 20v. takaisesta lavashowsta ja yhdistät sen jollain omituisella logiikalla nykypäivän asioihin.


    • Anonyymi

      On se vaan mielettömän hyvän näköinen nainen, siis Martiina. Kaiken lisäksi sporttinen, älykäs ja menestyvä. Hatunnosto.

      • Anonyymi

        Opettele edes nimi oikein, niin ihailu on uskottavampaa


    • Anonyymi

      Martina pääsee kyllä takaisin Riksuun

    • Anonyymi

      Riksun yläkoulun pojat odottaa, ovat kuulleet vanhemmilta mitä Martinalta saikaan röökillä tai parilla

      • Anonyymi

        Ai tämä kirjoittaja on se josta Martina kirjassaan puhui. Okei?


      • Anonyymi

        Mistä tiedät ?


      • Anonyymi

        Siis 15:43 kirjoittaja, tuohan on jo tiedossa, aivan hänestähän on kirjassa kerrottu.


      • Anonyymi

        Musta tuo on erittäin mautonta ja leimaavaa kommentointia. Samaa tasoa, kun täällä joku muisteli Ylivieskan amistyttöjen etelänmatkaa.


    • Anonyymi

      Martinallahan oli jo kouluaikana kiusaaja, joka vielä tänä päivänäkin kiusaa häntä.
      Kaikki asiat selviää aikanaan....aivan...

      • Anonyymi

        Martina oli koulussa itse koulukiusaaja, näin ovat monet samaan aikaan koulua hänen kanssaan käyneet kertoneet. Niin Martina, sitä saa, mitä tilaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina oli koulussa itse koulukiusaaja, näin ovat monet samaan aikaan koulua hänen kanssaan käyneet kertoneet. Niin Martina, sitä saa, mitä tilaa.

        Onhan Martina ihan itse kertonut aiemmin julkisuuteen kouluvuosistaan näin:

        “Olin mielestäni järkyttävä oppilas, pahisjengissä ja häiritsin jatkuvasti. Lukioon en halunnut, saati yliopistoon."

        Mutta nyt onkin kirjan siivittämänä yhtäkkiä joku yläluokkainen kympintyttö? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan Martina ihan itse kertonut aiemmin julkisuuteen kouluvuosistaan näin:

        “Olin mielestäni järkyttävä oppilas, pahisjengissä ja häiritsin jatkuvasti. Lukioon en halunnut, saati yliopistoon."

        Mutta nyt onkin kirjan siivittämänä yhtäkkiä joku yläluokkainen kympintyttö? :D

        Sehän on hieno juttu, kun Msrtina on itse myöntänyt olleensa nuorena hölmö ja typerä. Mutta ihminenhän aikuistuu ja muuttuu.
        Olihan Jan Vapaavuorikin nuorena hyvin ongelmallinen nuori, on aikuistunut ja viisastunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on hieno juttu, kun Msrtina on itse myöntänyt olleensa nuorena hölmö ja typerä. Mutta ihminenhän aikuistuu ja muuttuu.
        Olihan Jan Vapaavuorikin nuorena hyvin ongelmallinen nuori, on aikuistunut ja viisastunut.

        Martina..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on hieno juttu, kun Msrtina on itse myöntänyt olleensa nuorena hölmö ja typerä. Mutta ihminenhän aikuistuu ja muuttuu.
        Olihan Jan Vapaavuorikin nuorena hyvin ongelmallinen nuori, on aikuistunut ja viisastunut.

        Vertaatko Martinaa ja Vapaavuorta? Ei voi olla enää todellista tää Martinan seuraajan sokea palvonta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina oli koulussa itse koulukiusaaja, näin ovat monet samaan aikaan koulua hänen kanssaan käyneet kertoneet. Niin Martina, sitä saa, mitä tilaa.

        Vauvalla Martinan koulukaverit kertoivat aivan muuta. Tiesivät että Martinan joku vanha koulukaveri kiusaa häntä edelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vauvalla Martinan koulukaverit kertoivat aivan muuta. Tiesivät että Martinan joku vanha koulukaveri kiusaa häntä edelleen.

        Nämä keskustelupalstoilla valehtelijat ja mustamaalaajat eivät aina ota huomioon että on ihmisiä jotka tietävät asioista. Vauvalla näitä oli enemmänkin, esim. samaa koulua käyneitä tai muuten vain tuttuja. Kyllä siellä ihmeteltiin tätä joka väittää että Martinan nimi olisi ollut Minna ja jotkut munkkalaiset ihmetellä tuota Riihimäki -hokijaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vauvalla Martinan koulukaverit kertoivat aivan muuta. Tiesivät että Martinan joku vanha koulukaveri kiusaa häntä edelleen.

        Vai että oikein vauvalla. Salli mun nauraa. :D
        Paha riidellä Martinan omien sanojen kanssa, kun nainen on ihan itse kertomansa mukaan ollut häirikkö.

        Sen lisäksi tuomittu kahdesta pahoinpitelystä sekä laittomasta uhkauksesta sekä kotirauhan rikkomisesta. Vastahan Sofia kertoi julkisuudessa, että Martina on kiusaaja. Sitä ei ole lainkaan vaikeaa uskoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai että oikein vauvalla. Salli mun nauraa. :D
        Paha riidellä Martinan omien sanojen kanssa, kun nainen on ihan itse kertomansa mukaan ollut häirikkö.

        Sen lisäksi tuomittu kahdesta pahoinpitelystä sekä laittomasta uhkauksesta sekä kotirauhan rikkomisesta. Vastahan Sofia kertoi julkisuudessa, että Martina on kiusaaja. Sitä ei ole lainkaan vaikeaa uskoa.

        Ihanko Sofia kertoi. 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai että oikein vauvalla. Salli mun nauraa. :D
        Paha riidellä Martinan omien sanojen kanssa, kun nainen on ihan itse kertomansa mukaan ollut häirikkö.

        Sen lisäksi tuomittu kahdesta pahoinpitelystä sekä laittomasta uhkauksesta sekä kotirauhan rikkomisesta. Vastahan Sofia kertoi julkisuudessa, että Martina on kiusaaja. Sitä ei ole lainkaan vaikeaa uskoa.

        Just niin, vai kertoi. LMAO

        Martina on saanut sakkoja vain sakkoja ymmärrätkö SAKKOJA.

        Toiset on poliisin sellissä viikkoja, esitutkinta materiaalissa kertoilee vartin iloista, valittanut tuomiostaan hovioikeuteen.

        Kysymys on rahanpesusta, huumeista on kuule vähän eri asia kuin päiväsakot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai että oikein vauvalla. Salli mun nauraa. :D
        Paha riidellä Martinan omien sanojen kanssa, kun nainen on ihan itse kertomansa mukaan ollut häirikkö.

        Sen lisäksi tuomittu kahdesta pahoinpitelystä sekä laittomasta uhkauksesta sekä kotirauhan rikkomisesta. Vastahan Sofia kertoi julkisuudessa, että Martina on kiusaaja. Sitä ei ole lainkaan vaikeaa uskoa.

        Olen googlannut mitä Anne-Mari Berg on kirjoitellut ja puhunut ja tosiaankaan ketään ei vedetä aiheetta hiustenpidennyksistä. Samoin on Sofian kohdalla. Sofia tunnetaan paremmin ja tiedetään hänen tekemisensä mutta kyllä ne Bergin tekemisetkin löytyy netistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanko Sofia kertoi. 😆

        Sofia on kertonut ja sitten Martinaa parikymmentä vuotta kiusannut entinen koulukaveri on kertonut. Sofia taitaa olla kiusannut Martinaa toistakymmentä vuotta. No, ainakin jostain vauvakutsuilta lähtien.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3010
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2089
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      1863
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe