Tiesitkö, että Malta on Atlantis

Anonyymi-ap

Eläkkeellä on aikaa tutkia ja matkustaa. Maailmassa on paljon asioita mistä te ette tienneet mitään. Malta on 99% varmuudella edesmennyt Atlantis. Siihen pohjautuu myös monet Egyptin kirjoitukset esim. Merikansa. Luuletteko, että Egyptin pyramidit rakensi UFOt vai. Ei toki ne rakensi Nefilit. Eli sielläkään ei mitään yliluonnollisia ja kaikki löytyy myös Raamatusta ja antiikin kirjoitusten kokonaisuudesta.

Kun ajattelette, että kuinka monet on tehneet, jopa joukkoitsemurhia luulojen ja kuvitelmien perusteella. Olen miettinyt, että tuollaisen oikean perustellun tiedon antaminen ja kokonaisuuksien tarkastelu voisi olla hyvinkin tarpeellista kehittää. Vaikka sellainen paneeli. Virallisiin lukuihin ja tietoihin. Aloitus oli pohja sille, että ihmisten tietoisuutta voisi olla hyvä kehittää.

Ihminen on kuin pikku lapsi, kun hän jää eläkkeelle ja kaikki työpaikan kaverit katoaa ja hän jää, kuin tyhjän päälle. Sitten kun on tämän em. kaltaisesti kuvattua tieto, niin miten sekaisin ihminen sitten on päivän rutiinista. Hän ei osaa rakentaa minkäänlaista elämän kuviota. Kaikki elämän perusta on ollut siellä työpaikalla. Siinä on ehkä luotu jokin yhteenkuuluvuus ja samaistuttu kulttuurin kautta yhteiskunnallisesti suomalaiseksi. Mitä sitten avuksi.

Minä olen miettinyt tätä kysymystä ja vastausta tähän. Kertaan, että ihminen on, kuin kasvanut osaksi tätä rakennetta. Siksi olen törmännyt käsityksissäni usein tähän perin ihmeelliseen asiaan, että selkeitä näkemyksiä ja lukuja lähdetään kiistämään mitä perikummallisilla väitteillä. Poliittiset johtohenkilöt luovat erilaisia uhkakuvia ja pelkoja ja kiristävät samalla ja hyväksikäyttävät ihmisiä monen monen moisilla kuvitelmilla.

Miten voidaan sitten auttaa. Ensimmäinen asia on rakentaa vankka perusta kaikelle tiedolle ja osaamiselle, josta koko palapeli voidaan rakentaa ja näin ymmärretään kaiken lähtökohdat. Eli poistetaan kaikki mystiikka ja ihmeellisyydet mielestä, koska niitä ei ole olemassa, kuten ei ole suomalaistakaan persoonana. Minä olen kaikella viisaudella koetellut Raamattua ja aina se on minut voittanut. Moni asia on ollut hiukan epämääräinen ja ymmärrän myöhemmin jostakin, että ei se muuten olisi voinut ollakaan.

On myös sanonta, että hullun ja tyhmän on hyvä olla, koska hän ei tiedä paremmasta mitään. Myös sanotaan, että tieto lisää tuskaa. Tämän vuoksi on ymmärrettävä syyt ja paikka mihin ne voidaan lokeroida ja perustella. Monella se on uskonto oli se sitten Hindu, Buddha, Muslimi tai Kristinusko ja ja kaikki eri haaroineen. Eli ihmiset hakevat selityksiä.
Uskonnot on hyvin tärkeä osa selkeää ajattelua ja tasapainoista elämää.

Miten sitten lähteä katsomaan asioita. Minä avaan teille yhden näkökulman, vaikka laulusta sininen ja valkoinen. Laulussa lauletaan luojan luomista asioista ja sitten ne yhdistetään politiikkaan sekä kulttuuriin.
Kuka teistä on on ollut Thaimaassa elokuvateatterissa ja siellä soitetaan tämä kuninkaan laulu ja kuinka helppo on samaistua myös Thaimaalaiseksi, kun saamassa esitetään hyviä asioita. Näin nyt kuitenkin ihmisiä muokataan.

Mihin minä tällä kaikella pyrin. Nyt, kun teillä on aikaa ja olette poissa siitä työympäristöstä eläkkeellä, niin silloin on aikaa ryhtyä auttamaan ihmisiä jotka ovat vailla tietoa ja ymmärrystä. Kirjoitin myös näistä mahdollisuuksista eläkkeellä, että silloin on mahdollista muuttaa, vaikka Aasiaan tai Espanjaan ja hakea parasta vaihtoehtoa elämään. Se on selkeää, että rahallisesti Euroopan eläkkeellä on ruhtinaallista asua Aasiassa tai itä-euroopsssa. Siis rahallisesti ja helppo muistaa, että lentokoneet lentävät. Sinä voit muuttaa kaupunkia ja paikkaa miten haluat ja se on myös elämän kokemus. Jos aika käy pitkäksi. Ei ihminen paljon tarvitse ja ei tarvitse rakentaa enää mitään.

Yritän kertoa, että te ette tiedä mitään jos ette ole nähneet ja kokeneet. Monia asioita teille valehdellaan ja panetellaan. Hyvä esimerkki jääkaudesta Siperian mammutit ja leijonat jäässä 10 tuhatta vuotta ja Lahden toisella puolella Alaskassa ikijään alainen metsä 2500 vuotta sitten ja puiden vuosirenkaat yli sata vuotta täh ja mammutit ei sulaneet ja mädäntynyt lahden toisella puolen ihme lihaa.

Sitten kait täytyy ihmetellä, että eikö kaikki ihmiset tule Suomeen asumaan? Maailmassa on, kait yli 7 miljardia ihmistä ja asuntoja saa Suomesta alle 10 tuhatta euroa junttiloista. Eikö ole kummallista ja kuinka paljon ihmisiä muuttaa USAhan ja tyrkyä on muihin EU maihin.

Miettikää, että eikö olisi aiheellista tarkistella nyt asioita, kun eläkkeellä on aikaa. Ymmärrän kyllä, että monia sidotaan velalla ja ulosotolla.

5

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      TK-ELÄKKEELLE ja muutto ulkomaille asumaan.
      Se on varmasti tavoittelemisen arvoinen asia. Vaikka saisit sen 1500 euroa kuukaudessa eläkettä, niin sillä elää todella hyvin monessa maassa.

      Itse taistelin itseni TK-eläkkeelle jo 54 vuotiaana ja kymmenen vuotta sitä ennen päätin, että 55 vuotiaana on oltava eläkkeellä. Panostin asiaan aikaisemmin ja määrätätietoisesti rakensin tulevaisuuteni. Se vaati paljon rahaa ja on luotava puskuri rahoja, millä pärjää esim. 2 vuotta hyvin vähällä. Sairausvakuutus on hyvä ottaa aikaisemmin ja rakentaa historia eläkkeelle pääsyyn. Eli sairaslomia on oltava runsaasti pitkältä jaksolta.

      Ihan turha yrittää jos ei ole sairasloma historiaa. Nyt, vain sairaslomaa hakemaan ja matkustamaan. Tervetuloa, vaikka Kampottiin. Itä-euroopassa on myös paljon kohteita, missä voi asua hyvin. Huomaa sillä eläkkeellä mitä saat. Toki kannattaa tarkistaa mitä saisit jos jäisit TK-eläkkeelle. Varallisuus kannattaa myös laskea.

      • Anonyymi

        Kiitos, mutta ei kiitos, mulla eläke 2020€ Ja puolisolla 1855€ pärjätään ihan hienosti täällä, ei asuta pääkaupunkiseudulla vaan Länsi-Suomessa , oma velaton talo, oma asunto myös Espanjassa Fuengirolassa, jossa asutaan syksystä huhtikuuhun, jouluaikaan myös usein käydään kotona, sillon tavataan lapsemme perhe.
        Eikä olla missään TK eläkkeellä, olemme terveitä ja elämme hyvillä elämäntavoilla.


      • Anonyymi

        Oon kyllä vetelys. Toivottavasti elämäsi on lyhyt ja sairas


    • Anonyymi

      Kyllä se pitenee, kun ei tarvitse polttaa kynttilöitä molemmista päistä.

    • Anonyymi

      Mä olen vähän kännissä, juttelen huomenna enemmän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      3016
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2761
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe