A katsastus Nurmes

Anonyymi-ap

Hei, oletteko saaneet minkälaista palvelua Nurmeksen A katsastuksesta?

13

1691

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katsastus palvelua olen saanut

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

😋 ­­N­­­y­­m­f­­o­m­­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17705647J

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Ö-luokan palvelua

• Anonyymi

Eikö Dusteri menny läpi katsastuksesta.

• Anonyymi

Asiakaspalvelu on kehnoa. Katsastavat kyllä autosi. Minun autossa ei katsastushenkilö osannut käyttää hätävilkun nappia, tuli merkintä, mutta ei menoa haittaa. Firman autosta ei osannut käyttää valokatkaisijaa

• Anonyymi

Vaikka auto olisi katsastuskelpoinen niin äkkiäkös sinne tekevät ruuvvimeisselillä ja moskalla pari reikää

• Anonyymi

Noista mainitsemistasi työkaluista kumpaakaan ei ole käytössä katsastusasemille. Juntti.

• Anonyymi

Huono palvelu !!!

• Anonyymi

Ihan hyvä palvelu. Ja auto meni katsastuksesta läpi. Oli kaksi korjauskehoitusta. Toinen oli sama kuin edellisenä vuonna vaikka oli sitä korjannut asentaja. Lieneekö osannut? Etsivät uutta rengas asentajaa.

• Anonyymi

Kyllä palvelu on ihan asiallista. Korjauskehoituksista tuli mieleen, että taas tuli sama vika autoon. Vaihdoin kellonajan, se kyllä onnistui mutta epähuomiossa päivämäärä siirtyi vääräksi päivämääräksi ja jäi siihen. Napit meni taas jumiin ja päätin, että en enää korjauta samaa vikaa uudestaan. Tämä vika ei tosin ollut korjattavien listalla. Olkoon. Olen omistanut auton 2 vuotta ensi syyskuun alussa ja haluaisin melkein myydä sen pois tai laittaa sen seisontaan. Pikkuvikoja tulee, että ihan suututtaa. Sekin suututtaa, että en osaa korjata itse autoja.

• Anonyymi

Huonoa palvelua

• Anonyymi

Ihan perseestä koko sutinen

• Anonyymi

Päivää ,kiitos ja Hymy ovat "kortilla" ei mulla muuta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      51
      3665
    2. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      115
      2631
    3. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      603
      2325
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      19
      2046
    5. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      79
      1872
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1698
    7. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1668
    8. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      1612
    9. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      96
      1477
    10. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1466
    Aihe