A katsastus Nurmes

Anonyymi-ap

Hei, oletteko saaneet minkälaista palvelua Nurmeksen A katsastuksesta?

11

882

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katsastus palvelua olen saanut

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

😋 ­­N­­­y­­m­f­­o­m­­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17705647J

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Ö-luokan palvelua

• Anonyymi

Eikö Dusteri menny läpi katsastuksesta.

• Anonyymi

Asiakaspalvelu on kehnoa. Katsastavat kyllä autosi. Minun autossa ei katsastushenkilö osannut käyttää hätävilkun nappia, tuli merkintä, mutta ei menoa haittaa. Firman autosta ei osannut käyttää valokatkaisijaa

• Anonyymi

Vaikka auto olisi katsastuskelpoinen niin äkkiäkös sinne tekevät ruuvvimeisselillä ja moskalla pari reikää

• Anonyymi

Noista mainitsemistasi työkaluista kumpaakaan ei ole käytössä katsastusasemille. Juntti.

• Anonyymi

Huono palvelu !!!

• Anonyymi

Ihan hyvä palvelu. Ja auto meni katsastuksesta läpi. Oli kaksi korjauskehoitusta. Toinen oli sama kuin edellisenä vuonna vaikka oli sitä korjannut asentaja. Lieneekö osannut? Etsivät uutta rengas asentajaa.

• Anonyymi

Kyllä palvelu on ihan asiallista. Korjauskehoituksista tuli mieleen, että taas tuli sama vika autoon. Vaihdoin kellonajan, se kyllä onnistui mutta epähuomiossa päivämäärä siirtyi vääräksi päivämääräksi ja jäi siihen. Napit meni taas jumiin ja päätin, että en enää korjauta samaa vikaa uudestaan. Tämä vika ei tosin ollut korjattavien listalla. Olkoon. Olen omistanut auton 2 vuotta ensi syyskuun alussa ja haluaisin melkein myydä sen pois tai laittaa sen seisontaan. Pikkuvikoja tulee, että ihan suututtaa. Sekin suututtaa, että en osaa korjata itse autoja.

• Anonyymi
      UUSI

Huonoa palvelua

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      510
      4705
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      74
      3286
    3. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      149
      1616
    4. Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."

Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m
      Sohvaperunat
      23
      1531
    5. 17-vuotiasta lukiolaispoikaa epäillään perheenisän murhasta Pyhtäällä

Perheenisä löytyi kuolleena kotipihastaan loppuvuonna 2023 Heinlahdesta Myyrynmäeltä. Poliisi epäilee murhasta kotkalais
      Kotka
      33
      1417
    6. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      83
      1334
    7. Janne Kataja uudessa elämäntilanteessa - Vauva tuli, tyttäret jo teini-iässä: "On jo vähän..."

Janne Kataja on uudessa elämäntilanteessa, 44-vuotiaana hän tuli kolmatta kertaa isäksi. Tyttäret edellisestä liitosta
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1127
    8. Olet mun herkkä kohta

Vaikutuksesi minuun on valtava. Käsitätköhän miten paljon tunnen takiasi? Miten paljon elämäni on muuttunut sen jälkeen
      Ikävä
      59
      1049
    9. Kaipaan ja ikävöin sua

Your📱 ends with 8.
      Ikävä
      58
      988
    10. Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?

Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.
      Ikävä
      73
      985
    Aihe