Metsämanin kesäisiä lomavideoita odotellessa, nyt sille asuntovaunullekin tulee kesäksi käyttöä, eikä tarvi metsämanin enää yksikseen tehdä lomamatkoja vaununsa kanssa, kuten kesällä muutaman reissun teki ja mukavampaa se on kumppanin kanssa tehdä lomamatkoja.
Eikä sitä tarvitse pitkiä matkoja tehdä, ihan mukavaa on vaikka lomailla siellä järvellä ja moottoriveneellä ajella, kuten Metsäman Oton kanssa oli kesällä järvellä moottoriveneellä ajelemassa.
Lomavideoita odotellessa
10
500
Vastaukset
- Anonyymi
Missä kävi lomareissulla viime kesänä? Kestikö reissu monta tuntia.
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=kzk-Iywsg80&t=3s
Tuossa oli asuntovaunun kanssa Sammakkolammella yötä.
Taisi Metsäman olla vaunun kanssa yhden yön jossakin tien varrella, mutta en muista, enkä ole varma.
Laittoi vaununsa myyntiin, mutta taisi ottaa sitten pois myynnistä, jos tulee tarvetta myöhemmin.
- Anonyymi
Nyt porukalla lovooteille. Jos pirretynnöri pääsöö mukkaa nii kyl se nukkuu vaekka mörssyn takapenkilä taekka tavaratilassa.
- Anonyymi
Metsäman ja avokki muuttavat asuntovaunuun kesäksi pellon reunaan tai keskelle metsää.
- Anonyymi
Tae hämptoniin lomareissu.
- Anonyymi
Jaahas
- Anonyymi
Joo, asuntovaunu on ihan kiva.
- Anonyymi
Lomille vuon.
- Anonyymi
Lomareissu postlaatikolle. Voihan siinäkin viettää vaikka romanttisen picnikin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848505
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593692
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292076