Kalle Palander aiheuttaa yleisökatoa ylelle.

Anonyymi-ap

YLE on kuuleman mukaan saanut paljon palautetta että ihmiset eivät katso alppilajeja kun Kalle Palander kommentoi. On kai maksettu jo etukään eikä voi vaihtaa.
Suomesta löytyy pätevämpiäkin kommentoimaan. Ihmiset saivat aikoinaan tarpeeksi tuosta kiukuttelevasta kiroilijasta, milloin oli suksissa vika milloin radassa mutta ei koskaan Palanderissa itsessään, säälittävä tyyppi.

9

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä hinku Ylelläkin on tuoda ruutuun nuo ulkomailla asuvat ulosotossa olevat julkkikset.

    • Anonyymi

      Sitten noi ylen urheilun. Erikois-Erityis-Jokalajin asiantuntijat,
      jotka siellä kommentoivat,tietemättä lajeista yhtään mitään.
      Muutenkin on ylessä noita turhia turhantoimittajia,ihan liikaa.
      Puolet sais potkia pihalle,samoin ylen hallinnosta ja johdosta.

      • Anonyymi

        Lopetin Urheilustudion katsomisen kun Jauhojärvi lähti. Silloin kun Palander ja Jauhojärvi olivat ohjelmassa se oli vielä ihan hyvä. Nykyisin yritetään puristaa väkisin jonkinlainen Urheilustudio-show joten parin katsomiskerran sanoin hyvästit ohjelmalle.


    • Anonyymi

      Palander osaa analysoida hyvin kilpailijoiden tekniikkaa, mutta eksyy välillä pois tapahtumien selostamisesta ainakin jos toinen juontaja yllyttää häntä liian syvälle lajin saloista kertomiseen tai uransa muisteluun.

    • Anonyymi

      Kalle on hyvä!

    • Anonyymi

      Katson Viaplaystä ja siellä on asiallinen ja hyvä selostaja. Ei kerro laskun aikana muuta kuin laskuun liittyviä seikkoja. YLE lähetyksiä en viitsi katsoa. YLEllä selostaja pari kommentoivat ihan muuta kuin meneillä olevaa laskua tai tapahtumaa ja usein toisilleen.

      Mikäli haluatte kuulla ja katsoa itse asiaa niin ei muuta kuin Viaplaytä hankkimaan.

    • Anonyymi

      Siitä on tulossa samanlainen kestoriesa kuin kaljukunnaksesta

      • Anonyymi

        Palander ymmärtää kyllä laskutekniikasta jotain mutta mistään muusta ei tiedä. Kyselee koko ajan selostajalta mitä joku teki milloinkin.


    • Anonyymi

      Minä kiinnostuin seuraamaan näitä alppilajeja juuri Kalle Palanderin takia. Seurasin Palanderin uraa ja olin ylpeä hänen saavutuksistaan samoin kuin Tanja Poutiaisenkin palkintotiloja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe