Missä voisi nakuilla?

Anonyymi-ap

Viime vuosina alkanut enemmän kiinnostamaan nakuilu, mutta en tiedä missä voisi olla alasti julkisesti? Kotona olen usein, mutta kiehtoisi ajatus olla jonkun seurassa alasti tai että joku yllättäisi minut alasti. Onko kenelläkään vinkkejä missä voisi nakuilla? Kesällä olen pari kertaa ollut ottamassa aurinkoa jossain syrjäisellä paikalla mutta myös talvella olisi kiva päästä nakuilemaan.

27

3907

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vähän samanlaisia haaveita täälläkin,minä tosin haluan pukeutua naisten vaatteisiin ja
      kulkea niissä jossain missä kiinnijäämisen riski on kohtalainen.Jotenkin pirun noloa kun jää kiinni mutta kuitenkin,,,,,,,,,,olisitko halukas kokeilemaan

      • Anonyymi

        Tämänkaltaista seuraa tuntuu olevan todella vaikea löytää. Mukava kuulla että on muitakin. Mistä päin olet? Itse olen pk-seudulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämänkaltaista seuraa tuntuu olevan todella vaikea löytää. Mukava kuulla että on muitakin. Mistä päin olet? Itse olen pk-seudulta.

        satakunnasta,vaikea löytää samanhenkistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        satakunnasta,vaikea löytää samanhenkistä

        Siellä päin toisinaan oleilen mutta tuskin samoilla alueilla liikutaan…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        satakunnasta,vaikea löytää samanhenkistä

        Entisen nakurannan metsikössä voi vieläkin löytää seuraa, kun kelit lämpenee niin tulkaa sinne, lähdetään porukalla kävelylle.


    • Anonyymi

      Tuolla toisessa ketjussa oli juttua Vantaan Flamingosta. Niiden sivujen mukaan K-18-sekasaunoissa on uimapuku/pyyhesuositus mutta ei pakkoa. Joku trollilta haiskahtava väitti että siellä oikeastikin nakuiltaisiin.

      • Anonyymi

        Pari kertaa siellä ollut ja ei todellakaan voi olla ilman uima-asua/pyyhettä :D


    • Anonyymi

      Tämä on väärä palsta, oikeampi voisi olla seksi/leikit.fetissit
      Naturismi/nudismi ei ole "nakuilua"

      • Anonyymi

        Naturismi/nudismi nimenomaan on "nakuilua" eli huoletonta nakuna olemista. "Nakuilu" on hiukan leikillinen, harmiton sana, jonka keskiössä on juuri nakuna oleminen eikä mikään muu. Kuvaa hyvin sitä, että siihen ei liity esim. seksi, rivous, tirkistely, itsensäpaljastelu, huomion haku, paheksunta tms.


    • Joka paikassa voi nakuilla ;) Ite tykkään olla kotona alasti, ja sitten ulkona tykkään vilautella. Oon ulkona mahd paljon alasti. En häpeä mun häpyä, vaan kiihottaisi, kun joku yllättäisi mut vaikka tyydyttämästä itseäni jostakin. Olen metsissä runkkaillut paljon, ja joskus jäänyt kiinnikin siitä. Ihana tunne sormet kalun ympärillä ja meinaat laueta, kun tuntematon nainen kävelee vierellesi!

    • Anonyymi

      Odotan jo innolla kesäistä säätä,ehkä jo toukokuussa!
      Olen käynyt Inkoon Kopparnäsissä(Klobbackan
      niemellä) ottamassa alasti arskaa.Ihanan rauhallinen paikka,välillä ei sielun sielua.Saa nakuilla ketään häiritsemättä.Suosittelen!M40

      • Anonyymi

        Hyvä paikka mutta liian kaukana ja siksi liian autio. Ei huvita mennä nakuilemaan johonkin, missä ei ole sielun sielua, kun yhtä hyvin voisi nakuilla yksin kotona. Paras olisi sellainen paikka, jossa olisi kohtuullisesti ihmisiä - ei väliä onko naturisteja vai ei - ja saisi olla rauhassa eikä itse häiritsisi ketään.


      • Anonyymi

        Sama! Inkoon Kopparnäsiin kallioille nakuna heti, kun säät sallivat. Joskus (hyvällä tuurilla) myös nakuna aurinkoa ottavia naisia paikalla 😀
        M50


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Itsellä joskus tullut yllätävä nakuilun tarve... valtoimenaan nakuilla autiolla työpaikalla. Opiskeluaikana siivosin iltaisin varastoa ja toimistoja, eikä siellä ollut muita.. eikä kameroita. Heitin kaikki vaatteet pois ja vaeltelin ympäriinsä... otin jopa mopin käteen siivoilin alasti kalu pystyssä toimistot ja käytävät. Pitkään ja hartaasti. Sitten kävin vähän pitemmällä käytävillä kävelemässä. Vaatteet oli ana lähellä mutta lopulta kävin jo aika pitkällä.

    • Anonyymi

      Niin itse en niinkuin haluaisi herättää pahennusta... mutta olisi mukava olla nakuna esim. missä tahansa Helsingin metsässä esim. aamu neljän aikaan kesällä, vaatteet repussa ja kävellä jonkun samanmielisen kanssa aina välillä uskaliaammin.... kalu kovana... muistan kun asuin Ruotsissa pihamökissä... siinä ei ollut vessaa ja vuokraisäntä sanoi, että voi pissata rappusilta, ne oli osittain puun oksien suojassa, mutta ei täysin. Kun aamulla heräsin kesäkuumalla, heitin teepaidan pois ja menin portaille pikkuhousuissa, alkoi aina kiihottamaan ja alkoi tulla stondis ja kun olin pissannut ja kaluni oli kovettumassa tiputin pikkuhousut portaille ja vedin esinahn taakse ja seusoin siinä hetken ja poimin pikkuhousut käteeni ja menin sisälle. En tiedä näkikö kukaan, vuokrausäntä tai vaimo tai alivuokralainen... oli tyyliin klo 5 aamulla, mutta tästä tuli tapa, aina kesäaamuna kun pissasin, olin siinä ilman paitaa ja tiputin pikkuhousut portaille ja potkaisin sivuun ja olin aina hetken alasti kalu pystysssä. Se oli ihanaa.

    • Anonyymi

      Suomessa tosi vähissä paikat. Ainoastaan Hesassa. Seurasaari ja Pihlajasaari.
      Muuten kannattaa mennä eurooppaan.

      • Anonyymi

        Eikö Hangon tulliniemessä oo nudisteja … ainaskin viime kesänä oli kivasti porukkaa


      • Anonyymi

        Seurasaaressa on miesten ja naisten aitaus. Siitä on luonnollisuus kaukana, samoin aloittajan kysymä 'julkisesti'. Itse olen mieluummin vaikka vaatteet päällä kuin tuollaisessa ahdasmielisyyden keskittymässä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Onko kukaan käynyt nakuilemassa keltaisessa ruusussa tai us. videossa? Ei varmaan saa olla ”sopivasti” rauhassa että joku tulisi iholle?

      • Anonyymi

        Toi kuulostaa ihanalta. Tai sitten tyttöillen pelkissä punaisissa sukkahousuissa-ehkä korsetissakin ? Katseet seuraisivat ja käden kurottautuisivat kohti ja kivikovat kalut sykkisivät kun mittailisit käytävillä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Uutelan kalliot, Mustikkamaa, Ramsinniemi-siellä saa olla rauhassa

    • Anonyymi

      Romaani-mummin takapihalla voi nakuilla ja selailla mielenkiintoisia novelleja ja muita esseitä

      • Anonyymi

        Kysyttiin _julkista_ paikkaa, ei takapihoja.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 81 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5165
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3247
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1385
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1296
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1277
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe