Tämä on sama kaveri, joka aikaisemmin asui pienemmässä veneessä Norjassa ja kävi laskemassa. Nyt mukaan on liittynyt tyttöystävä. Pariskunta osti suurehkon puoliraadon ja on saanut sen purjehduskuntoon.
Hipahtava on tässä yhteydessä myönteinen eikä kielteinen määre. Rauhallista puhetta, elämäntapavalintoja ja paljon aikaan saamista.
Kanava on saanut yli 100 000 tilaajaa, mikä lienee suomalaisten pitämän englanninkielisen purjehduskanavan ennätys.
Ote on realistinen ja rehellinen.
https://youtu.be/sxSwB3MDI80
Hipahtava suomalaispariskunta vloggaa englanniksi
Anonyymi-ap
2
158
Vastaukset
- Anonyymi
Olen seuraillut jo pitkään. Tämä uusi vene on nyt kolmas heillä.
Täytyy antaa kunnioitusta, kun tuon raadon kimpussa ahertaneet sen jo matkakuntoon... - Anonyymi
Hyvä kanava on, tullut kans seurattua jo jonkin aikaa. Iso Refit oli heillä. Suuri alumiinipaatti nostokölillä. Paatti oli pitkään ollut kuivilla, 8 vuotta vai enempikin. Ei kuitenkaan mikään pommi, siinä mielessä että oli siistiltä hyvältä pidolta jäänyt seisomaan. Suojat vinssien päällä ja monet muut seikat kertoi asiallisesta historiasta. Ilmeisesti heidän käyttöä ajatellen juuri sopivan tyyppinen paatti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423