raskaaksi ryhmäseksistä

Anonyymi-ap

onko muita ketkä tullut raskaaksi ryhmäseksistä? muutamia kertoja 1n 2m ilman ehkäsyä.

15

1572

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Noin pääsi käymään,tilanne vei .
      Vaikka vaimo ensin epäili ,uskaltaisiko kokeilla.
      Vaimosta näki nautinnon,enkä usko että olis voinut lopettaa kesken yötä.
      Vaikka oli ehkäisy,oli hormooni hiirten sperma voitti ehkäisy suojan.
      Eipä siinä mitään, tyttö on mun ,itseäpä halusin nähdä. Ja oli todella mahtava nähdä.

    • Anonyymi

      Meillä ei ole lapsia ja mieheni ei pysty saattamaan minua raskaaksi siemenneste on niin heikkotasoista.
      Olen vasta 25-vuotias rouva eikä ole vielä ajankohtaista lasten hankinta ja minulla on kierukka kimppajuttuja varten.
      Ollaan puhuttu mieheni kanssa ja suunniteltu että kun aika on ajankohtainen niin kimppakaveri saisi panna minut raskaaksi muutaman vuoden päästä.

      • Anonyymi

        meillä nainen tuli raskaaksi vähän samalla tyylillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        meillä nainen tuli raskaaksi vähän samalla tyylillä.

        "Samalla tyylillä"heh heh taas on spede asialla buaahaa


    • Anonyymi

      Vueraat saavat laueta sisääni, mutta kierukka kuitenkin. Oma mies hoitanut jo kahdesti siitoshommat, enkä halua enää lisää lapsia.
      Mutta vierasta spermaa on ihana saada välillä. Se piristää.😁😁

      • Anonyymi

        Onneks en ole tullut raskaaksi muille kuin miehelleni. Muutaman kerran vuodessa harrastetaan ryhmäkivaa ja toimin miehelleni ja tämän parille hyvälle kaverille kimppapimppana, vieraat saa todellakin laueta sisääni. Ihanaa saada välillä oikein kunnolla ja tuntuu kutkuttavan tuhmalta kun on saanut vierasta siementä sisäänsä 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneks en ole tullut raskaaksi muille kuin miehelleni. Muutaman kerran vuodessa harrastetaan ryhmäkivaa ja toimin miehelleni ja tämän parille hyvälle kaverille kimppapimppana, vieraat saa todellakin laueta sisääni. Ihanaa saada välillä oikein kunnolla ja tuntuu kutkuttavan tuhmalta kun on saanut vierasta siementä sisäänsä 😁

        Lisää speden sekoiluja buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisää speden sekoiluja buaahaa

        Ohoos piripäällä on näköjään taas aktiivi vaihde päällä spedeilynsä kaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneks en ole tullut raskaaksi muille kuin miehelleni. Muutaman kerran vuodessa harrastetaan ryhmäkivaa ja toimin miehelleni ja tämän parille hyvälle kaverille kimppapimppana, vieraat saa todellakin laueta sisääni. Ihanaa saada välillä oikein kunnolla ja tuntuu kutkuttavan tuhmalta kun on saanut vierasta siementä sisäänsä 😁

        Muutaman kerran nuorena sai jännittää onko vaimo paksuna vieraalle. Ei tullut paksuksi. Itse yllytin vierasta laukeamaan sisään vaikka vaimolla ei ollut ehkäisyä. En ole koskaan nähnyt vaimoa niin kiimaisena. Vaimo hoki vaan anna tulla, anna tulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneks en ole tullut raskaaksi muille kuin miehelleni. Muutaman kerran vuodessa harrastetaan ryhmäkivaa ja toimin miehelleni ja tämän parille hyvälle kaverille kimppapimppana, vieraat saa todellakin laueta sisääni. Ihanaa saada välillä oikein kunnolla ja tuntuu kutkuttavan tuhmalta kun on saanut vierasta siementä sisäänsä 😁

        No niin nyt voit lopettaa satuilusi.Nuo kyylärit on jo ehtineet runkata sun jutuilles jo .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisää speden sekoiluja buaahaa

        Onko kukaan laskenut monta kertaa tuo kelan elätti toistaa speden juttunsa,On se ylivertanen idiootti.


    • Anonyymi

      Mulla on tässä nyt valitettavasti tilanne että olen raskaana eikä mun oma mies ole se isä (häneltä on putket poikkaistu) vaan isäehdokkaita ovat siis miehen pari kaveria jotka otettiin kerran mukaan meidän leikkeihin. Sehän oli siis mun miehen idea kun halusi katsoa kun toiset miehet panee mua, no enhän mä voinut kieltäytyä semmoisesta tarjouksesta. Helvetin hyvältä tuntui nautittiin kaikki suunnattomasti. Ehkäisyä ei siis ollut koska mä syön pillereitä no pari viikkoa sitten tein testin ku tuli epäilys että ei kai vaan niin tässä sitä nyt ollaan raskaana. En ole uskaltanut kertoa miehelleni koska sehän jättäisi mut saman tien ei varmasti rupea jommankumman kaverinsa lasta kasvattamaan.

      • Anonyymi

        Olen mä tuota kyllä miettinyt mutta ei se nyt ihan niin helppoa ole. Kyllähän mun mies jotakin rupeaa epäilemään jos mä yhtäkkiä kieltäydyn seksistä. Voi helvetti paras nyt kai vaan kertoa ja ottaa sitten seuraamukset vastaan. Kunhan mies tulee töistä kotiin niin se on keskustelun aika.


      • Anonyymi

        Kuka on horo mitä sä pipipää lässytät.Vitsi mitä daijuja nää pellet uskoo kaikki mitä tänne laittaa.Hankkikaa vitun idiootit elämä.


    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      181
      1836
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      270
      1354
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1275
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1057
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      61
      922
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      68
      916
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      162
      914
    8. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      40
      818
    9. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      57
      762
    10. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      39
      725
    Aihe