onko muita ketkä tullut raskaaksi ryhmäseksistä? muutamia kertoja 1n 2m ilman ehkäsyä.
raskaaksi ryhmäseksistä
15
1726
Vastaukset
- Anonyymi
Noin pääsi käymään,tilanne vei .
Vaikka vaimo ensin epäili ,uskaltaisiko kokeilla.
Vaimosta näki nautinnon,enkä usko että olis voinut lopettaa kesken yötä.
Vaikka oli ehkäisy,oli hormooni hiirten sperma voitti ehkäisy suojan.
Eipä siinä mitään, tyttö on mun ,itseäpä halusin nähdä. Ja oli todella mahtava nähdä. - Anonyymi
Meillä ei ole lapsia ja mieheni ei pysty saattamaan minua raskaaksi siemenneste on niin heikkotasoista.
Olen vasta 25-vuotias rouva eikä ole vielä ajankohtaista lasten hankinta ja minulla on kierukka kimppajuttuja varten.
Ollaan puhuttu mieheni kanssa ja suunniteltu että kun aika on ajankohtainen niin kimppakaveri saisi panna minut raskaaksi muutaman vuoden päästä.- Anonyymi
meillä nainen tuli raskaaksi vähän samalla tyylillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
meillä nainen tuli raskaaksi vähän samalla tyylillä.
"Samalla tyylillä"heh heh taas on spede asialla buaahaa
- Anonyymi
Vueraat saavat laueta sisääni, mutta kierukka kuitenkin. Oma mies hoitanut jo kahdesti siitoshommat, enkä halua enää lisää lapsia.
Mutta vierasta spermaa on ihana saada välillä. Se piristää.😁😁- Anonyymi
Onneks en ole tullut raskaaksi muille kuin miehelleni. Muutaman kerran vuodessa harrastetaan ryhmäkivaa ja toimin miehelleni ja tämän parille hyvälle kaverille kimppapimppana, vieraat saa todellakin laueta sisääni. Ihanaa saada välillä oikein kunnolla ja tuntuu kutkuttavan tuhmalta kun on saanut vierasta siementä sisäänsä 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneks en ole tullut raskaaksi muille kuin miehelleni. Muutaman kerran vuodessa harrastetaan ryhmäkivaa ja toimin miehelleni ja tämän parille hyvälle kaverille kimppapimppana, vieraat saa todellakin laueta sisääni. Ihanaa saada välillä oikein kunnolla ja tuntuu kutkuttavan tuhmalta kun on saanut vierasta siementä sisäänsä 😁
Lisää speden sekoiluja buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohoos piripäällä on näköjään taas aktiivi vaihde päällä spedeilynsä kaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutaman kerran nuorena sai jännittää onko vaimo paksuna vieraalle. Ei tullut paksuksi. Itse yllytin vierasta laukeamaan sisään vaikka vaimolla ei ollut ehkäisyä. En ole koskaan nähnyt vaimoa niin kiimaisena. Vaimo hoki vaan anna tulla, anna tulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin nyt voit lopettaa satuilusi.Nuo kyylärit on jo ehtineet runkata sun jutuilles jo .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kukaan laskenut monta kertaa tuo kelan elätti toistaa speden juttunsa,On se ylivertanen idiootti.
- Anonyymi
Mulla on tässä nyt valitettavasti tilanne että olen raskaana eikä mun oma mies ole se isä (häneltä on putket poikkaistu) vaan isäehdokkaita ovat siis miehen pari kaveria jotka otettiin kerran mukaan meidän leikkeihin. Sehän oli siis mun miehen idea kun halusi katsoa kun toiset miehet panee mua, no enhän mä voinut kieltäytyä semmoisesta tarjouksesta. Helvetin hyvältä tuntui nautittiin kaikki suunnattomasti. Ehkäisyä ei siis ollut koska mä syön pillereitä no pari viikkoa sitten tein testin ku tuli epäilys että ei kai vaan niin tässä sitä nyt ollaan raskaana. En ole uskaltanut kertoa miehelleni koska sehän jättäisi mut saman tien ei varmasti rupea jommankumman kaverinsa lasta kasvattamaan.
- Anonyymi
Olen mä tuota kyllä miettinyt mutta ei se nyt ihan niin helppoa ole. Kyllähän mun mies jotakin rupeaa epäilemään jos mä yhtäkkiä kieltäydyn seksistä. Voi helvetti paras nyt kai vaan kertoa ja ottaa sitten seuraamukset vastaan. Kunhan mies tulee töistä kotiin niin se on keskustelun aika.
- Anonyymi
Kuka on horo mitä sä pipipää lässytät.Vitsi mitä daijuja nää pellet uskoo kaikki mitä tänne laittaa.Hankkikaa vitun idiootit elämä.
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631453Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681269Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä251248Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151134- 1271076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241002Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk317999- 42939
- 72905
- 73899