Onko ihan pakko ajaa auto tuon S-marketin sisäänkäynnin oven eteen, ja jättää siihen.Tänään surkuhupaisesti taxi oli kauan ihan sisäänkäynnin ovien lähellä katoksessa.Kyllä taksiakin ajavan henkilön pitäisi järkeä käyttää, eikä tukkia sisäänkäynnin kulkualuetta. S-marketin katokseen pitää saada jotkut estot autoille.
Uusi sisäänkäynti S-marketissa
Anonyymi-ap
3
185
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän sekin parkkihalli ole ihan käytettäväksi tehty. Itse ainakin kurvaan siihen kun kehtuuttaa kävellä sateessa ja kahlata loskassa.
- Anonyymi
Jaahah, Juankosken parkkihalli, niin missä on? Ei ainakaan S-marketin sisäänkäynnin katoksessa.
- Anonyymi
Minä ajan aina auton siihen katoksen alle, ei mene tuulilasi lumesta umpeen ja kauppaan sopiva matka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433027Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612991- 422377
- 311873
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa811763Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251729- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä781294- 391260
- 791080