Onko ihan pakko ajaa auto tuon S-marketin sisäänkäynnin oven eteen, ja jättää siihen.Tänään surkuhupaisesti taxi oli kauan ihan sisäänkäynnin ovien lähellä katoksessa.Kyllä taksiakin ajavan henkilön pitäisi järkeä käyttää, eikä tukkia sisäänkäynnin kulkualuetta. S-marketin katokseen pitää saada jotkut estot autoille.
Uusi sisäänkäynti S-marketissa
Anonyymi-ap
3
178
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän sekin parkkihalli ole ihan käytettäväksi tehty. Itse ainakin kurvaan siihen kun kehtuuttaa kävellä sateessa ja kahlata loskassa.
- Anonyymi
Jaahah, Juankosken parkkihalli, niin missä on? Ei ainakaan S-marketin sisäänkäynnin katoksessa.
- Anonyymi
Minä ajan aina auton siihen katoksen alle, ei mene tuulilasi lumesta umpeen ja kauppaan sopiva matka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1752968
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642566- 2032220
- 731849
- 1021773
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91651- 1021452
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171151- 811120
- 951079