Simonilla on vakuuttava johto.
Jostain syystä Kirsten ei oikein pysy Abhilashin vauhdissa. Mikä lie muuttunut Hobartin jälkeen, koska ennen sitä tilanne oli toisin päin. Liekö Kirtenillä vielä meressä se köysi, joka roikkui veneestä Hobartista lähdettäessä?
Kielhalen
GGR vko 03
8
256
Vastaukset
- Anonyymi
Takaa ei tule ihan lähellä uhkaajia, Michael on jäänyt Kirstenistä selvästi.
Kielhalen - Anonyymi
Aika tylsäksi menee, kuten arvelin. Seuraaminen on hyytynyt minulla ja tuntuu olevan muillakin. Kai täällä sitten joku kertoo, jos jotain mielenkiintoista tapahtuu.
- Anonyymi
On Simonilla ollut varsin suotuisat tuulet, ja sama homma jatkuu seuraavat 10 päivää. Kirstenille ja Abhilashille sattuu kohdalle parikin pläkää.
Keskeyttäneet ovat päässeet määränpäihinsä, Elliot ranatautunee lähipäivinä Perthin tienoille ja pistää pillit pussiin. - Anonyymi
Don ei jaksa odotella kisaajia vai haluaa väkisin yrittää antaa Kirstenille ja Abhilasille mahdollisuuksia? Punta del Estessä ei tarvitsekaan poiketa.
Uskomatonta, että reittiä muutetaan kesken "kisan" tuollaisesta syystä!
https://www.livesaildie.com/ggr-heading-home-to-les-sables-dolonne-and-simon-curwen-breaks-away-again/- Anonyymi
Jaa, mitenkä radan lyhentäminen auttaisi takana tulevia ottamaan kärjessä purjehtivaa kiinni? Etumatkahan suhteessa radan pituuteen kasvaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, mitenkä radan lyhentäminen auttaisi takana tulevia ottamaan kärjessä purjehtivaa kiinni? Etumatkahan suhteessa radan pituuteen kasvaa.
Ei tarvitse jonossa ajaa samaa reittiä, vaan voi pyrkiä ohi kauempaa. Samaa reittiä ajamalla ei ohi pääse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse jonossa ajaa samaa reittiä, vaan voi pyrkiä ohi kauempaa. Samaa reittiä ajamalla ei ohi pääse.
Viimeksi VDH:lla oli etua 1500M näillä main, mutta Atlantilla ne oli alle päivämatkan etäisyydellä. Toki VDH:lla oli isoja vaikeuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tuo loppukisan rata menee? Kohta loppuu tuo jääkieltoalue. Onko sen jälkeen enää rajoitteita? Pitääkö Trindade kiertää myös paluumatkalla?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423