Radio Rex ei kuulu radiosta

Anonyymi-ap

Pohjois-karjalan radio rex ei kuulu radiosta vaan tabeletti tietokoneelta mieluumin kuuntelisin radiosta lauantai tanssit jää kuulematta mikä on vikana onko radiosta lakkautettu

23

1278

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Laakkosen firmassa säästökamppanja.Pienentivät lähetystehoja.

• Anonyymi

Onks se scalie radio kanava

• Anonyymi

Oliskohan jollain taajuudella koneinsinööreille sopivaa islamilaista ohjelmaa?

• Anonyymi

Usko horjuu kun ei musiikin tahdissa pääse pyllistelemään Uumajaan päin?

• Anonyymi

Katso Rexin sivuilta, lähetin rikki Juuassa.

• Anonyymi

Rex on alueradio. Sillä ei ole valtakunnallista verkkolulupaa. Joten ei kuule Hesassa eikä Juupajoella radiosta.

• Anonyymi

Eikä tarvii kuulutkaan.

Lauantaitanssit on YHDYS SANA

• Anonyymi

Eikös se kuulu nettiradiosta, sieltä taitaa kuulua valtaosa radiokanavista.

• Anonyymi

Jos on , miksi sitten kirjoitat itsekin
        "yhdys sana" ?

• Anonyymi

Tämäkö oli tärkeintä, että on
        YHDYS SANA? Ei siis yhdyssana?
        Pienet ovat murheet!

• Anonyymi

Eipä oo kohta radiorexiä kun nimi muuttuu toiseksi ....harmi kun hyvät ohjelmat loppuu kuten kirppis ja tanssit lauantailta.

• Anonyymi

Radio Suomea kuuntelin joku aika sitten, mutta sekään kun ei soita enää kuin nuorison hottentotti musiikia. Sitten olen kuunellu Radio Rexiä ja siellä sama homma lukkunottamatta lauantaitansseja, joten nyt on musiikit Youtuben varassa. Novalla on hottentotti musiikia pelkästään.Alfa tv:ssä oli aína hyvää musiikkia, mutta sekin lopetettiin. Yle vero saisi olla vapaaehtoinen, eli ne maksaa jotka haluaa kuunnella nykyistä paskaa.

• Anonyymi

Siirrytään kuuntelemaan Järviradiota, sieltä tuleee hyvääohjelmaa ja musiikkiä
        jokaiselle jotain?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siirrytään kuuntelemaan Järviradiota, sieltä tuleee hyvääohjelmaa ja musiikkiä
        jokaiselle jotain?

Ja järkyttävän hintaiset levytoiveet😬

• Anonyymi

Jahas, tämmöisen tempun tekivät. Ei mitään tiedotetta missään.

Järviradio lähettää näitä toiveohjelmia lähes joka ilta.

Iisalmen Radio Sandels sai luvan laajentaa Pohjois-Karjalaan joulukuussa, sinänsä hieno syöttö suoraan lapaan Karjalainen-konsernilta. Aloittanevat kevään aikana.

https://yle.fi/a/74-20010063

• Anonyymi

Laitoin radion päälle ja ei kuulu mitään.

• Anonyymi

Ryssä on sabotoinut lähettimet ja antennit, siksi ei kuulu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ryssä on sabotoinut lähettimet ja antennit, siksi ei kuulu.

rexin sovellus ladata tulee muutoksia lauataitanssit oli viimeiset rexi uudistuu kulluu netistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

rexin sovellus ladata tulee muutoksia lauataitanssit oli viimeiset rexi uudistuu kulluu netistä

en kuuntele karjalainen syke uusi nimi. lauantaitanssit oli hyvä ohjelma kaikki menee huonoo suuntaa

• Anonyymi

Poliisikoira REX laittaa konnat kuriin!

• Anonyymi

Parhaat musiikit löytyy Youtubesta ja Spotify palvelusta, on uutta ja vanhaa musiikkia mielettömät määrät. Radioita ei tarvitse enää nykyisin avata ja uutiset näkee ja kuulee televisiosta.
        Ilta-sanomat ja Ilta-Lehti antaa uutisia realiajassa, eikä tarvitse tilata edes Karjalaista jossa on tämänpäivän uutiset vasta huomenna, joka on jo vanhaa tietoa.

• Anonyymi

Onks sil iso raketti

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      217
      2954
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      213
      1299
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      118
      1279
    4. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      371
      1200
    5. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      111
      1083
    6. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      92
      1043
    7. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      404
      1005
    8. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      10
      990
    9. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      914
    10. Oot nainen kaunis

muista hymyillä jatkossakin.
      Ikävä
      46