Pohjois-karjalan radio rex ei kuulu radiosta vaan tabeletti tietokoneelta mieluumin kuuntelisin radiosta lauantai tanssit jää kuulematta mikä on vikana onko radiosta lakkautettu
Radio Rex ei kuulu radiosta
23
1278
Vastaukset
- Anonyymi
Laakkosen firmassa säästökamppanja.Pienentivät lähetystehoja.
- Anonyymi
Onks se scalie radio kanava
- Anonyymi
Oliskohan jollain taajuudella koneinsinööreille sopivaa islamilaista ohjelmaa?
- Anonyymi
Usko horjuu kun ei musiikin tahdissa pääse pyllistelemään Uumajaan päin?
- Anonyymi
Katso Rexin sivuilta, lähetin rikki Juuassa.
- Anonyymi
Rex on alueradio. Sillä ei ole valtakunnallista verkkolulupaa. Joten ei kuule Hesassa eikä Juupajoella radiosta.
- Anonyymi
Eikä tarvii kuulutkaan.
Lauantaitanssit on YHDYS SANA- Anonyymi
Eikös se kuulu nettiradiosta, sieltä taitaa kuulua valtaosa radiokanavista.
- Anonyymi
Jos on , miksi sitten kirjoitat itsekin
"yhdys sana" ? - Anonyymi
Tämäkö oli tärkeintä, että on
YHDYS SANA? Ei siis yhdyssana?
Pienet ovat murheet!
- Anonyymi
Eipä oo kohta radiorexiä kun nimi muuttuu toiseksi ....harmi kun hyvät ohjelmat loppuu kuten kirppis ja tanssit lauantailta.
- Anonyymi
Radio Suomea kuuntelin joku aika sitten, mutta sekään kun ei soita enää kuin nuorison hottentotti musiikia. Sitten olen kuunellu Radio Rexiä ja siellä sama homma lukkunottamatta lauantaitansseja, joten nyt on musiikit Youtuben varassa. Novalla on hottentotti musiikia pelkästään.Alfa tv:ssä oli aína hyvää musiikkia, mutta sekin lopetettiin. Yle vero saisi olla vapaaehtoinen, eli ne maksaa jotka haluaa kuunnella nykyistä paskaa.
- Anonyymi
Siirrytään kuuntelemaan Järviradiota, sieltä tuleee hyvääohjelmaa ja musiikkiä
jokaiselle jotain? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siirrytään kuuntelemaan Järviradiota, sieltä tuleee hyvääohjelmaa ja musiikkiä
jokaiselle jotain?Ja järkyttävän hintaiset levytoiveet😬
- Anonyymi
Jahas, tämmöisen tempun tekivät. Ei mitään tiedotetta missään.
Järviradio lähettää näitä toiveohjelmia lähes joka ilta.
Iisalmen Radio Sandels sai luvan laajentaa Pohjois-Karjalaan joulukuussa, sinänsä hieno syöttö suoraan lapaan Karjalainen-konsernilta. Aloittanevat kevään aikana.
https://yle.fi/a/74-20010063
- Anonyymi
Laitoin radion päälle ja ei kuulu mitään.
- Anonyymi
Ryssä on sabotoinut lähettimet ja antennit, siksi ei kuulu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ryssä on sabotoinut lähettimet ja antennit, siksi ei kuulu.
rexin sovellus ladata tulee muutoksia lauataitanssit oli viimeiset rexi uudistuu kulluu netistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
rexin sovellus ladata tulee muutoksia lauataitanssit oli viimeiset rexi uudistuu kulluu netistä
en kuuntele karjalainen syke uusi nimi. lauantaitanssit oli hyvä ohjelma kaikki menee huonoo suuntaa
- Anonyymi
Poliisikoira REX laittaa konnat kuriin!
- Anonyymi
Parhaat musiikit löytyy Youtubesta ja Spotify palvelusta, on uutta ja vanhaa musiikkia mielettömät määrät. Radioita ei tarvitse enää nykyisin avata ja uutiset näkee ja kuulee televisiosta.
Ilta-sanomat ja Ilta-Lehti antaa uutisia realiajassa, eikä tarvitse tilata edes Karjalaista jossa on tämänpäivän uutiset vasta huomenna, joka on jo vanhaa tietoa. - Anonyymi
Onks sil iso raketti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2172954Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2131299Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1181279Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi3711200- 1111083
- 921043
Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa4041005Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa10990- 66914
- 46914