Kevättä rinnassa

Anonyymi-ap

Olisi ihana rakastua vielä.Kokea se toisen läheisyys ja lämpö.

46

546

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tule kokemaan lämmin ånukseni 🥰

      T Jårma

      • Anonyymi

        Hakeudu hoitoon. Olet sen tarpeessa ja vahvasti.


      • Anonyymi

        Tosiaan olet se sekopää joka jankkaa jallulehdestäkin ja olet tosiaan jöpöttämätön Pikkujooormaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosiaan olet se sekopää joka jankkaa jallulehdestäkin ja olet tosiaan jöpöttämätön Pikkujooormaa.

        Otappas lääkeesi niin rauhoitut 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otappas lääkeesi niin rauhoitut 🤣

        No nyt tuli kiire ottamaan lääkkeitä 🏃‍♂️🦍


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        😋 ­­N­­y­­­m­­f­­o­m­­­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17706986H

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Rakastuminen ei ole rakkautta.

    • Anonyymi

      Oletko valmis myös rakkauteen vai etsitkö rakastumisen tunnetta ja huumaa?

      Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä. Rakkaus ei kadehdi, ei kersku, ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaa etuaan, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa, ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee totuuden voittaessa. Kaiken se kestää, kaikessa uskoo, kaikessa toivoo, kaiken se kärsii.

      • Anonyymi

        Olen ketjun aloittaja olen valmis rakkauteen !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ketjun aloittaja olen valmis rakkauteen !

        Joo olen ketjun aloittaja olen rakastunut ihana nuori mies


    • Anonyymi

      Liputus pitäisi saada, mutta miesrakkautta ei saisi julistaa.

    • Anonyymi

      olen 49-vuotias ja itkettää, kun pierettää niin paljon.

    • Anonyymi

      "Kevättä rinnassa" aloittajalle.
      Alä luovu vapaudesta.
      Sinkkuna ei tarvitse tehdä asioita niin kuin on aina tehty, vaan voit tehdä elämästä rohkeasti omannäköistä, kokeilla uusia harrastuksia, matkustella ym. ym. Ylös, ulos Lieksasta, maailma on auki.

      • Anonyymi

        Se, että on voinut mennä ja tulla niin kuin on halunnut, on ollut täydellistä. Eikä ole tarvinnut olla tilivelvollinen kenellekään. Taas muuten mennään keväällä.


      • Anonyymi

        Pitää myöntää jotta ketjussa on mielenterveyspotilaita. Ahnusta kielikuvia ja tämä tapinreikäänpaneva. Jos pastalle tulee yksi järkevä niin tulee vähintääkin 20 hullua. Joten Lieksassa on hullujen keskittymä. Tietysti hullut väittää vastaan. Sehän vain kertoo jotta tämä on totta. Hulluja on paljon.


      • Anonyymi

        Osittain olet oikeassa. Kuitenkin olisi mukavaa , jos sattuisi tapaamaan jonkun, jonka kanssa voisi jutella eri asioista, kysyä mielipidettä ja vaikka katsella yhdessä telkkaria.
        Mitä vanhemmaksi tulee, sen vaikeampaa se on. Jos tai kun ei käy ravintoloissa, missä tapaisi ketään?
        Hakusessa ei välttämättä ole yhteen muuttaminen, vaan kaveruus, joka tietysti saattaisi johtaa enempäänkin.
        Onhan yksin asumisessa omat hyvät puolensa, mutta mitä kauemmin yksinolo jatkuu, sen vaikeampaa on kaverin löytäminen.
        Miten ihmeessä Lieksassa on näitä latvasta lahoja näinkin paljon?
        Kuvittelevat varmaan olevansa hyvinkin välkkyjä, no suotakoon se heille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osittain olet oikeassa. Kuitenkin olisi mukavaa , jos sattuisi tapaamaan jonkun, jonka kanssa voisi jutella eri asioista, kysyä mielipidettä ja vaikka katsella yhdessä telkkaria.
        Mitä vanhemmaksi tulee, sen vaikeampaa se on. Jos tai kun ei käy ravintoloissa, missä tapaisi ketään?
        Hakusessa ei välttämättä ole yhteen muuttaminen, vaan kaveruus, joka tietysti saattaisi johtaa enempäänkin.
        Onhan yksin asumisessa omat hyvät puolensa, mutta mitä kauemmin yksinolo jatkuu, sen vaikeampaa on kaverin löytäminen.
        Miten ihmeessä Lieksassa on näitä latvasta lahoja näinkin paljon?
        Kuvittelevat varmaan olevansa hyvinkin välkkyjä, no suotakoon se heille.

        Ne taitaa tosiaankin olla aika vähissä sellaiset fiksut ja älykkäät ihmiset joiden kanssa voi keskustella ja vaihtaa ajatuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osittain olet oikeassa. Kuitenkin olisi mukavaa , jos sattuisi tapaamaan jonkun, jonka kanssa voisi jutella eri asioista, kysyä mielipidettä ja vaikka katsella yhdessä telkkaria.
        Mitä vanhemmaksi tulee, sen vaikeampaa se on. Jos tai kun ei käy ravintoloissa, missä tapaisi ketään?
        Hakusessa ei välttämättä ole yhteen muuttaminen, vaan kaveruus, joka tietysti saattaisi johtaa enempäänkin.
        Onhan yksin asumisessa omat hyvät puolensa, mutta mitä kauemmin yksinolo jatkuu, sen vaikeampaa on kaverin löytäminen.
        Miten ihmeessä Lieksassa on näitä latvasta lahoja näinkin paljon?
        Kuvittelevat varmaan olevansa hyvinkin välkkyjä, no suotakoon se heille.

        Kun ei etsi niin rakas ihminen voi löytyä hyvin yllättävistä tilanteista. Kel onni on, hän onnen kätkeköön. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ei etsi niin rakas ihminen voi löytyä hyvin yllättävistä tilanteista. Kel onni on, hän onnen kätkeköön. 😊

        Onks Onni kuallu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne taitaa tosiaankin olla aika vähissä sellaiset fiksut ja älykkäät ihmiset joiden kanssa voi keskustella ja vaihtaa ajatuksia.

        Mistähän fiksuista ajatuksista haluaisit keskustella?


    • Anonyymi

      Kevät on saanut Lieksan sekaisin. Kukkeita tuoksuja joka puolella.

    • Anonyymi

      Vielä on talvea jäljellä, vielä on pimeitä päiviä. Mutta kevät tulee ja hyttyset.

      • Anonyymi

        Mukavinta on olla yksin kun saa rahansa käyttää mihin huvittaa, eikä ole kukaan kärkyllä. Voi matkustella ja rypätä mielinmäärin ilman motkottajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukavinta on olla yksin kun saa rahansa käyttää mihin huvittaa, eikä ole kukaan kärkyllä. Voi matkustella ja rypätä mielinmäärin ilman motkottajaa.

        Noin ne nykyiset sinkku naisetkin ajattelee paitsi tuon ryyppäämisen jättävät pois listalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin ne nykyiset sinkku naisetkin ajattelee paitsi tuon ryyppäämisen jättävät pois listalta.

        Joudun työn takia lentämään aika usein Jns-Hki väliä ja monta kertaa tavannut lieksalaiset pari naista tai toisen heistä samalla lennolla. Naiset/nainen kertoivat lentävän Helsingin kautta Ivaloon jossa kentällä heitä odottaa auto. Nerokasta, tunti Jns-Hki ja puolitoista tuntia Hki-Ivalo. 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joudun työn takia lentämään aika usein Jns-Hki väliä ja monta kertaa tavannut lieksalaiset pari naista tai toisen heistä samalla lennolla. Naiset/nainen kertoivat lentävän Helsingin kautta Ivaloon jossa kentällä heitä odottaa auto. Nerokasta, tunti Jns-Hki ja puolitoista tuntia Hki-Ivalo. 👍

        Jos aikoo mennä pohjoiseen koneella on pakko mennä Hesankautta. Kuitenkin pitää muistaa jotta ei niihin koneisiin nousta heti. Tulee lisäaikaa. On tultava paljon ennen lähtöä on turvatarkastuksia,ynm. Jote äkkiä tulee lisää matka aikaa lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos aikoo mennä pohjoiseen koneella on pakko mennä Hesankautta. Kuitenkin pitää muistaa jotta ei niihin koneisiin nousta heti. Tulee lisäaikaa. On tultava paljon ennen lähtöä on turvatarkastuksia,ynm. Jote äkkiä tulee lisää matka aikaa lisää.

        Sivusta kommentoin. Ei se aika ole ratkaisevin, vaan helppous. Niinhän Loirikin lenteli Hesasta Ivaloon josta tuttu taksi vei mökille Inariin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joudun työn takia lentämään aika usein Jns-Hki väliä ja monta kertaa tavannut lieksalaiset pari naista tai toisen heistä samalla lennolla. Naiset/nainen kertoivat lentävän Helsingin kautta Ivaloon jossa kentällä heitä odottaa auto. Nerokasta, tunti Jns-Hki ja puolitoista tuntia Hki-Ivalo. 👍

        Mikäpä se on lentokoneilla eräiden mennä kun siellä päässä on täysvarusteltu oma mökki. Ei tarvitse isoja matkapakaaseja kannella.


    • Anonyymi

      Olen ketjun aloittaja tänään paistoi aurinko ihanaa minun hormoonit rupesi jyllään.Lauantaina lähden tanssimaan saa nähdä saanko seuraa.

      • Anonyymi

        Saat maistella lämmintä ånustani 🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat maistella lämmintä ånustani 🥰

        Mmmm... ♥️♥️


      • Anonyymi

        Onko aloittaja nainen vai mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko aloittaja nainen vai mies.

        Olen nainen ja hetero vapaa aika sieväkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mmmm... ♥️♥️

        Kuumun kuin näätä❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat maistella lämmintä ånustani 🥰

        Energinen ja dynaaminen maku, tuo mieleen juhlamehun🥸


    • Anonyymi

      oon pannu sieviä pimuja pinppiin paljaalla

      • Anonyymi

        Dynaamista ja rohkeaa 👾


    • Anonyymi

      Mä oon tojomies keikalla alas
      Tonneja takana, ruostetta alla
      Jo poikana päätin; mä oon tojomies
      Vaikka skodakuski saa puuronsa helpommalla

      Mä oon tojomies, oon hitto soikoon
      Ei tullu poliisii, ei virkamiestä
      Kulkeva konttori on tojomiehen hotelli
      Ja pennit revittävä irti kiamiehenpyllyreiästä

      Tuhansia töitä, valvottuja öitä
      Viikkoja tiellä, saan spermaa niellä
      Silmiä painaa, ei kia kuski anna lainaa
      Hei tojomiesmies, mikä pitää homon tiellä

      Mä oon tojomies, aina miehen päällä
      Ja joskus ylipainan en kiellä
      Kiusana kiire ja kondomit
      Ja kiamiesten spermat pakko niellä

      Mä oon tojomies, peppureiällelle kiire
      Viikko tiellä, kotona jorma
      Silmiä painaa, oispa tuttu homomies
      Sitä kotona ehkä ois jo lauantaina

      Mm.. homoilen taas
      Mikä pitää miehen tiellä
      Oo.. homoilen taas

      • Anonyymi

        Oooo... Mmmmm 💖🥰


      • Anonyymi

        No nyt tuli kiire peppureiälle 🏃🏼🚴


    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    6. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    7. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    8. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    10. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    Aihe