Karua tekstiä kirurgilta Kylmikselle

Anonyymi-ap

Sinulle ei tehdä vaadittavia kalliita hoitotoimenpiteitä, koska et suostu luopumaan alkoholista. Tiivistettynä näin ja täyttä asiaa!

Jes, saan kuolla rauhassa ilman, että jotkut ovat jatkuvasti sorkkimassa ja pistelemässä mua.

k

25

770

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kylmis pystyisi helposti olemaan kaksikin päivää juomatta, mutta miksi ihmeessä hän niin tekisi? Kylmis on legenda, joka valaisee älyn aurinkona ihmiskuntaa. Kuinka synkkää ja tietämätöntä elo olisikaan ilman Kylmiksen loistoa!

T: Kylmiksen salane ihailia

• Anonyymi

Teen mieli hyvin suntion kanssa vatsan ylipaineoireyhtymän hoidon lopppun asti Kylmikselle käyttäen ohutta pullaveitseä pömpön pötsin aukaisuun kipuen helmottamiseksi . Kipu häviää vain hetkiksi, siloin sinut on helppo kuljettaa lämpöiseen krematorioon jykevän suntion ohjastessa paareja sätkä suussa hoitsun hönkiessö lääkepirtua ja bnetsohöyryä ilkamoivan keltaisen hammasrivistönsä takaa. Vyön alle on survottu pöllikirves, jos potilas elämöi liikaa viimeisen matkan häämöttäessä.

• Anonyymi

Tissu ei pääse Kylmikseen käsiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tissu ei pääse Kylmikseen käsiksi.

Ei pääse,mutta minä pääsen. Aah sitä ihanaa pupeltamista vällyjen välissä...

• Anonyymi

Ellei meikä suostu katkaisuun, en saa tarvittavia hoitoja yhteiskunnan piikkiin. Minusta täysin täysin järkevää. Miksi hoitaa ihmistä, jolla mitään motivaatiota pysyä hengissä?

k

• Anonyymi

Kyllä monet muutkin jäävät vaille hyvää hoitoa vaikka eivät alkoholia käyttäisikään.
        Kannattaa itse yrittää pysyä hyvässä kunnossa ettei turhan takia tarvitse tk:n kaltaisissa paikoissa aikaansa ja rahaansa tuhlata. Tyhjän saa pyytämättäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä monet muutkin jäävät vaille hyvää hoitoa vaikka eivät alkoholia käyttäisikään.
        Kannattaa itse yrittää pysyä hyvässä kunnossa ettei turhan takia tarvitse tk:n kaltaisissa paikoissa aikaansa ja rahaansa tuhlata. Tyhjän saa pyytämättäkin.

" Kyllä monet muutkin jäävät vaille hyvää hoitoa vaikka eivät alkoholia käyttäisikään. "

-tämä pointti vain PAHENTAA asiaa!

• Anonyymi

Ei nykyisin enää hoideta ihmisiä, jotka eivät tuota rahaa yhteiskunnalle.
      Toisin sanoen kaikki työelämän ulkopuolella olevat joutuvat pärjäämään omillaan.
      Valitettavasti.
      Ehkä joku onnellinen voi vielä jotakin saada.

• Anonyymi

Äskeinen oli osittain otta.
      Hoidamme myös tulonsiirroilla elävät.
      Hoitona skitsofreniadiagnoosi (syy antisosiaalisuus, koprofilia,nekrofilia,sodomia) ja tukeva neuroleptilääkitys, asuntola oman asunnon sijaan , soppajono toimeentulotuen sijaan, ei tietenkään käyttörahaa skitsolle. Hoitona lisäksi vaippahousut ja 24/7 lepositeet. Edulliset hautajaiset seurakunnan kompostiin suntion kottikäryillä Halukkaat omaiset ja vihamiehet pääsevät tarpeilleen entisen riippakiven montulle pientä korvausta vastaan.
      Osalle tosin tehdään edelleen pieni otsalohdon hermorataleikkaus.Pieni viilto tai napautus silmän kulmille tuottaa seesteisen ja monotonisen potilaan, jonka hoitona vain vaippahoito tai ulkokarsina. Tuleva hallitus lanseeraa uuden hyvän hoitokäytännön tänä vuonna kelan eläteille. Aurausmerkkinä toimiminen , linnunpelättiminenä toimiminen ja merimetsojen lennonjohtotehtävät ei ole vielä menneet puoluekokouksessa läpi, mutta kebab- ja pizza-annoksiin saa sontaseppoa lisätä p-20% tulevaisuudessa.

• Anonyymi

Aurausmerkkinä ja linnunpelättimenä toimiminen käy kyllä kausitöistä, iso osa vuodesta olisi vapaata aikaa tehdä mitä haluaa.
        Ehkä aurausmerkki-duuni parempi, kun kesät olisi lomaa.

• Anonyymi

En minä edes SUOSTUISI noihin hoitotoimenpiteisiin tuhlaamaan teidän verorahojanne. Tulen osastolla kuin osastolla hulluksi!

KAIKKI voittaa. Win win -situation.

• Anonyymi

Lobotomian jälkeen sinun on hyvä ja seesteinen olla missä tahansa vaikka sitten liinavaatevarastossa 24/7 kunhan et ole veronmaksajien silmissä kassajonossa.
        Myös kastraatio rauhoittaa osan sontasepoista ettei tarvitse päähän koskea. Ensin sontasepot kastraidaan poikkeuksetta ja kivekset ovat suurta herkkua papua-uusi -guineassa.
        Kupittaan pseudokirurgisella osastolla on tehty onnistuneita aivojen siirtoleikkauksia sontaseppo ja kanan välillä. Sontaseppo raitistuu hoidon jälkeen ja on kasvisyöjä eikä tupakoi ainoastaan ei ole sisäsiisti. Kana joudutaan yleensä aggresiivisena lähettämään einestehtaaseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lobotomian jälkeen sinun on hyvä ja seesteinen olla missä tahansa vaikka sitten liinavaatevarastossa 24/7 kunhan et ole veronmaksajien silmissä kassajonossa.
        Myös kastraatio rauhoittaa osan sontasepoista ettei tarvitse päähän koskea. Ensin sontasepot kastraidaan poikkeuksetta ja kivekset ovat suurta herkkua papua-uusi -guineassa.
        Kupittaan pseudokirurgisella osastolla on tehty onnistuneita aivojen siirtoleikkauksia sontaseppo ja kanan välillä. Sontaseppo raitistuu hoidon jälkeen ja on kasvisyöjä eikä tupakoi ainoastaan ei ole sisäsiisti. Kana joudutaan yleensä aggresiivisena lähettämään einestehtaaseen.

" Kupittaan pseudokirurgisella osastolla on tehty onnistuneita aivojen siirtoleikkauksia sontaseppo ja kanan välillä. "

-tuossa kohti meni jo liian paksuksi :'D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

" Kupittaan pseudokirurgisella osastolla on tehty onnistuneita aivojen siirtoleikkauksia sontaseppo ja kanan välillä. "

-tuossa kohti meni jo liian paksuksi :'D

No meni.. Mutta niin hulluksi on maailman meno mennyt ettei olisi ihme jos asiaa alettaisiin virallisella taholla tutkia ja salaa testatakkin vaitiolojen ja vastuuvapauksien turvin.
        Aihe on kyllä vakava (terveydenhoidon nykytila) mutta kiitän päivän, vai pitäisikö sanoa yön ensimmäisistä ja ainoista nauruista. Hyvä on unille mennä. Öitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No meni.. Mutta niin hulluksi on maailman meno mennyt ettei olisi ihme jos asiaa alettaisiin virallisella taholla tutkia ja salaa testatakkin vaitiolojen ja vastuuvapauksien turvin.
        Aihe on kyllä vakava (terveydenhoidon nykytila) mutta kiitän päivän, vai pitäisikö sanoa yön ensimmäisistä ja ainoista nauruista. Hyvä on unille mennä. Öitä.

Alkoholistit, me olemme samassa veneessä. Meidän täytyy yhdessä vastustaa hulluja ajatuksia ja salaliittoteorioita. Ne johtuvat mökkihöperyydestä, kuten vanha kansa sanoi.

• Anonyymi

Ilmankos minulta aina lääkärissä tivataan alkoholista vaikka en sitä käytä. Eli paiskaavat minut tai yrittävät hoitamattomien laariin . Kiitos tiedosta.

• Anonyymi

Tiedän vìtutuksesi, koska kokemusta. Ei ne kohtele alkoholisteja tasa-arvoisesti sinun kaltaistesi ihmisten kanssa, mutta silti SINÄKIN joudut sietämään sitä tivaamista.

Se on uuvuttavaa.

• Anonyymi

Vieläkö kylmis elää? Entä tissu?
      T:palstalainen alusta asti

• Anonyymi

Kyllä meikä aistii, että Tissu on edelleen aktiivisesti kehissä.

-Yksi teoria

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä meikä aistii, että Tissu on edelleen aktiivisesti kehissä.

-Yksi teoria

No hienoa että olette vielä hengissä, kippis sille!

• Anonyymi

Ainahan kylmäkäsi vois lopettaa sen tissuttelun kun ei siitä näytä mitään tulevan ja mennä töihin kunhan terveys on hoidettu ilmaiseksi yhteiskunnan piikkiin kuntoon.

• Anonyymi

Kontilleen antautuminen housut kintuissa on kivaa, kirurgille tai muillekin

Jos rinkula löytyy liikaa niin pulsukaveri ihmettelee kotona

Asd

• Anonyymi

Somalit kulkevat pitkin kyliä miswak suussa. Kylmis kulkee pitkin kyliä raaka peruna suussa.

• Anonyymi

Keijo syö perunat raakana ja haarukoi hernekeitot suoraan purkista vain sen takia, koska haluaa säästää sähköä. Tai sitten sen takia, kun laskuhumalassa väsyttää ja nälättää, eikä jaksa kuin äkkiä jotain syödä ja sammua.

-Yksi teoria

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keijo syö perunat raakana ja haarukoi hernekeitot suoraan purkista vain sen takia, koska haluaa säästää sähköä. Tai sitten sen takia, kun laskuhumalassa väsyttää ja nälättää, eikä jaksa kuin äkkiä jotain syödä ja sammua.

-Yksi teoria

Vähäx me ollaan samixii!! mäki tykkään syödä ruuat suoraan purkista ja nimenomaan haarukalla.

-Japanin saha

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5269
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3450
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2850
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      57
      2672
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      172
      2338
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      25
      2137
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1889
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1855
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1771
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe