olisi rakas, ystävä ja kaikki muu samassa paketissa, nyt vielä tuntematon. Pelkkä kaveruus kenenkään kanssa ei kiinnosta.
Uusi kumppani
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eikun hanaa vaan.
- Anonyymi
En ymmärrä mitä tuo tarkoittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä mitä tuo tarkoittaa.
Minä taisin ymmärtää aloituksen väärin, nimittäin puhuit rakkaasta, ystävästä ja kaikesta muusta samassa paketissa, joka olisi siis tällä hetkellä vain kaverisi? Silloin eikun hanaa vain, eli menet kohti suhdetta hänen kanssaan. Mutta jos tarkoitit kahta eri henkilöä, niin ehdottaisin sitä rakasta ystävää, kuin pelkkää kaveria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä taisin ymmärtää aloituksen väärin, nimittäin puhuit rakkaasta, ystävästä ja kaikesta muusta samassa paketissa, joka olisi siis tällä hetkellä vain kaverisi? Silloin eikun hanaa vain, eli menet kohti suhdetta hänen kanssaan. Mutta jos tarkoitit kahta eri henkilöä, niin ehdottaisin sitä rakasta ystävää, kuin pelkkää kaveria.
Minulla ei ole miespuolista kaveria nyt, eikä ole koskaan ollutkaan. Tarkoitin, että haluan löytää uuden kumppanin, joka olisi tuota kaikkea minulle, nyt en tiedä edes hänen nimeään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ei ole miespuolista kaveria nyt, eikä ole koskaan ollutkaan. Tarkoitin, että haluan löytää uuden kumppanin, joka olisi tuota kaikkea minulle, nyt en tiedä edes hänen nimeään.
Puhut uudesta kumppanista ja ainakin minä käsitän sen niin, että sinulla olisi vanha/nykyinen kuvioissa. Ymmärsinkö vieläkään mitään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhut uudesta kumppanista ja ainakin minä käsitän sen niin, että sinulla olisi vanha/nykyinen kuvioissa. Ymmärsinkö vieläkään mitään?
Siinä lukee, että haluaa löytää ja on vielä nyt nimetön. Ei silloin ole vanha tai nykyinen kuvioissa. Yksin ollut vuosien ajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä lukee, että haluaa löytää ja on vielä nyt nimetön. Ei silloin ole vanha tai nykyinen kuvioissa. Yksin ollut vuosien ajan.
Aivan. Mites tinderi ja tälläiset?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan. Mites tinderi ja tälläiset?
En ole koskaan harrastanut tinderiä, enkä mitään muutakaan vastaavia. Baareihin en enää halua mennä. Ainoa mahdollisuus on se, että harrastuksen parista löytyisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole koskaan harrastanut tinderiä, enkä mitään muutakaan vastaavia. Baareihin en enää halua mennä. Ainoa mahdollisuus on se, että harrastuksen parista löytyisi.
Sehän olisi unelma! Mitä sie harrastat, laskuvarjohyppyjä vaiko valokuvaamista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän olisi unelma! Mitä sie harrastat, laskuvarjohyppyjä vaiko valokuvaamista?
Kävelyä. Kesällä usein lenkille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävelyä. Kesällä usein lenkille.
Katselen nytkin ulkona liikkuessani ikäisiäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katselen nytkin ulkona liikkuessani ikäisiäni.
Kävely on kyllä parasta. Siellä kun kohtaisit sopivan niin olisin super iloinen puolestasi. Toki sitä tinderiä tai vastaavaa voisit myös rinnalle kokeilla. Kerrot kävelystäsi ja ihan paineetta katselet millaista porukkaa siellä on. Siitä tiedät sitten tosissaan olevan, joka keskustelee kanssasi mielellään ilman mitään painetta. Toivon sulle menestystä, ihana ihminen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävely on kyllä parasta. Siellä kun kohtaisit sopivan niin olisin super iloinen puolestasi. Toki sitä tinderiä tai vastaavaa voisit myös rinnalle kokeilla. Kerrot kävelystäsi ja ihan paineetta katselet millaista porukkaa siellä on. Siitä tiedät sitten tosissaan olevan, joka keskustelee kanssasi mielellään ilman mitään painetta. Toivon sulle menestystä, ihana ihminen!
En kokeile tinderiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä722419Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721782Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2561429- 841259
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3871232Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225- 1281185
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3481176