Uusi kumppani

Anonyymi-ap

olisi rakas, ystävä ja kaikki muu samassa paketissa, nyt vielä tuntematon. Pelkkä kaveruus kenenkään kanssa ei kiinnosta.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikun hanaa vaan.

      • Anonyymi

        En ymmärrä mitä tuo tarkoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä mitä tuo tarkoittaa.

        Minä taisin ymmärtää aloituksen väärin, nimittäin puhuit rakkaasta, ystävästä ja kaikesta muusta samassa paketissa, joka olisi siis tällä hetkellä vain kaverisi? Silloin eikun hanaa vain, eli menet kohti suhdetta hänen kanssaan. Mutta jos tarkoitit kahta eri henkilöä, niin ehdottaisin sitä rakasta ystävää, kuin pelkkää kaveria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taisin ymmärtää aloituksen väärin, nimittäin puhuit rakkaasta, ystävästä ja kaikesta muusta samassa paketissa, joka olisi siis tällä hetkellä vain kaverisi? Silloin eikun hanaa vain, eli menet kohti suhdetta hänen kanssaan. Mutta jos tarkoitit kahta eri henkilöä, niin ehdottaisin sitä rakasta ystävää, kuin pelkkää kaveria.

        Minulla ei ole miespuolista kaveria nyt, eikä ole koskaan ollutkaan. Tarkoitin, että haluan löytää uuden kumppanin, joka olisi tuota kaikkea minulle, nyt en tiedä edes hänen nimeään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei ole miespuolista kaveria nyt, eikä ole koskaan ollutkaan. Tarkoitin, että haluan löytää uuden kumppanin, joka olisi tuota kaikkea minulle, nyt en tiedä edes hänen nimeään.

        Puhut uudesta kumppanista ja ainakin minä käsitän sen niin, että sinulla olisi vanha/nykyinen kuvioissa. Ymmärsinkö vieläkään mitään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut uudesta kumppanista ja ainakin minä käsitän sen niin, että sinulla olisi vanha/nykyinen kuvioissa. Ymmärsinkö vieläkään mitään?

        Siinä lukee, että haluaa löytää ja on vielä nyt nimetön. Ei silloin ole vanha tai nykyinen kuvioissa. Yksin ollut vuosien ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä lukee, että haluaa löytää ja on vielä nyt nimetön. Ei silloin ole vanha tai nykyinen kuvioissa. Yksin ollut vuosien ajan.

        Aivan. Mites tinderi ja tälläiset?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan. Mites tinderi ja tälläiset?

        En ole koskaan harrastanut tinderiä, enkä mitään muutakaan vastaavia. Baareihin en enää halua mennä. Ainoa mahdollisuus on se, että harrastuksen parista löytyisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan harrastanut tinderiä, enkä mitään muutakaan vastaavia. Baareihin en enää halua mennä. Ainoa mahdollisuus on se, että harrastuksen parista löytyisi.

        Sehän olisi unelma! Mitä sie harrastat, laskuvarjohyppyjä vaiko valokuvaamista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän olisi unelma! Mitä sie harrastat, laskuvarjohyppyjä vaiko valokuvaamista?

        Kävelyä. Kesällä usein lenkille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävelyä. Kesällä usein lenkille.

        Katselen nytkin ulkona liikkuessani ikäisiäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katselen nytkin ulkona liikkuessani ikäisiäni.

        Kävely on kyllä parasta. Siellä kun kohtaisit sopivan niin olisin super iloinen puolestasi. Toki sitä tinderiä tai vastaavaa voisit myös rinnalle kokeilla. Kerrot kävelystäsi ja ihan paineetta katselet millaista porukkaa siellä on. Siitä tiedät sitten tosissaan olevan, joka keskustelee kanssasi mielellään ilman mitään painetta. Toivon sulle menestystä, ihana ihminen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävely on kyllä parasta. Siellä kun kohtaisit sopivan niin olisin super iloinen puolestasi. Toki sitä tinderiä tai vastaavaa voisit myös rinnalle kokeilla. Kerrot kävelystäsi ja ihan paineetta katselet millaista porukkaa siellä on. Siitä tiedät sitten tosissaan olevan, joka keskustelee kanssasi mielellään ilman mitään painetta. Toivon sulle menestystä, ihana ihminen!

        En kokeile tinderiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe