Toi sun päättäväisyys on kyllä helvetin

Anonyymi-ap

kuumaa 🔥🔥🔥🔥😘

88

2914

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pidä pää kylmänä palstalla. Ehkä sua ei kaivata täällä.

• Anonyymi

Miten sä olet noin $$@@%%@% ilkeä täällä kaikille? Painu %%#%#%@%@ täältä!

• Anonyymi

Mikä ihmeen päättäväisyys?

• Anonyymi

En ole sellainen tietääkseni?

• Anonyymi

kaikista tärkein päättäjä on pääpäättäjä

pääpäättäjällä on pääpää

pääpää on kaikista tärkein pää

• Anonyymi

Että pitää kiinni päätöksistä, niistä voima itää.. ja lisäksi ainakin naiset voisi pitää hottina miestä, joka ei olisi kuin tuuliviiri, vaan todella tietäisi mitä haluaa, eikä päätöksistä juuri poikkeaisi.

• Anonyymi

Kiitos ❤️ olen päättäväinen jääräpää. Mikä sinä sitten olet?

• Anonyymi

Jäätäväinen pääräpää?❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jäätäväinen pääräpää?❤️

Olen joo sitäkin 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jäätäväinen pääräpää?❤️

Mimmonen se on?

• Anonyymi

Sitäkin. Kuitenkin aika erilainen. Vetovoimaa meidän välillä ei voi olla huomaamatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitäkin. Kuitenkin aika erilainen. Vetovoimaa meidän välillä ei voi olla huomaamatta.

Ei voi ei! Haluatko pitää sen piilossa muilta?

• Anonyymi

Enpäs!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpäs!

Vaimoni rakkaani rauhottuisit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mimmonen se on?

Päättäväinen jääräpää..Semmonen joka menee läpi sieltä mistä ei pääse ja ei anna periksi prkle🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaimoni rakkaani rauhottuisit.

En ole sun vaimo... Vielä 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päättäväinen jääräpää..Semmonen joka menee läpi sieltä mistä ei pääse ja ei anna periksi prkle🤭

Eli semmonen sinä olet... En ole huomannut 😎. Ujo arkajalka sinä olet. Sivusta vaan hiivit paikalle ja oot niin kuin mitään ei ole tapahtunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli semmonen sinä olet... En ole huomannut 😎. Ujo arkajalka sinä olet. Sivusta vaan hiivit paikalle ja oot niin kuin mitään ei ole tapahtunut.

Olet semmonen ketku 🦊.. Mutta kokeneempana huomaan mikä on pelin henki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oho jäin kiinni housut kintuissa 😊tunnet minut hyvin. Olen ujo arkajalka ja nytkin istun pimeässä imien peukaloa. Antakkee armoa🤥

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oho jäin kiinni housut kintuissa 😊tunnet minut hyvin. Olen ujo arkajalka ja nytkin istun pimeässä imien peukaloa. Antakkee armoa🤥

Ei tuu armoa. Toimiin sieltä ja heti!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuu armoa. Toimiin sieltä ja heti!

Mitä toimiin? Siis nus...aan kö. Sehän vaan passaa . Mulla onkin pussit täynnä. Oon ollut seliselipaatissa . Jo vaan. Ootko märkä ja himokas?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, just tuollainen oon😟 ja totta sekin että sivusta hiivin mutta sekin vain kun kohde on niin..ettei muuten uskalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, just tuollainen oon😟 ja totta sekin että sivusta hiivin mutta sekin vain kun kohde on niin..ettei muuten uskalla.

Miksi ei muuten uskalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet semmonen ketku 🦊.. Mutta kokeneempana huomaan mikä on pelin henki.

Mitäs sä nyt kettu siellä puskissa oikeen esität? Tuu nyt poiiiiiieeeess hyyyyyyii .. supi tulee kohta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ei muuten uskalla?

Kun on niin kaunis nainen kyseessä joten arastellen lähestyttävä ja näin olen tehnytkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jäätäväinen pääräpää?❤️

Semmoinen sanojen kääntäjä ja sanoilla leikkijä ainakin olet😛

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä toimiin? Siis nus...aan kö. Sehän vaan passaa . Mulla onkin pussit täynnä. Oon ollut seliselipaatissa . Jo vaan. Ootko märkä ja himokas?

Ihmettelinkin mihin toimiin ja että "paavin" kanssa kättelystäkö siinä oli kyse?👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmettelinkin mihin toimiin ja että "paavin" kanssa kättelystäkö siinä oli kyse?👍

Housut kintuissa, pimeä huone, rauhassa tehdä jotain, ettei tekisi sitä kuin akvaariosta käsin mihin jokaisella naapurilla olisi katseluoikeudet, kuin mihinkin kaupan näyteikkunaan.

Arkajalathan tekee asiat visusti piilosta käsin paitsi ehkä kovan luokan humalassa saattaa joskus tehdä toisin, nimittäin verhot auki ja välittämättä katsojamäärisfä😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole sun vaimo... Vielä 😉

lawske hoisuni hahahahahah

• Anonyymi

😆😆😂😘 kiitos, säkin oot niiii Hot, isolla Hoolla 🧡

• Anonyymi

Pitää olla. Ei saa lipsua.

- Päättäjä -

• Anonyymi

Sun päämäärättömyys on helvetin kylmää.

• Anonyymi

Haahuilen ja en osaa päättää. Sellainen olen.

• Anonyymi

😍😍💕💕😘

• Anonyymi

Tämä ikävä täällä on arvoisensa.

• Anonyymi

Tuollaisia ilmoittelee sitten vain prostituoitu suusta vaahtoa kirjanpitonsa ääressä, että ei mitään hätää.

T.muistele ilolikka miten Jeesus roikkui verisenä Ristillä

Ps.pilkon kyllä uhkauksen koittaessa koko seurueen koirille, että turpaan tulee huora, tarkasta nuoras

Arvaa kuka?

https://m.youtube.com/watch?v=Z3lZXD5a9QU

• Anonyymi

Tiedän kuka oot.

• Anonyymi

Oot tainnu lukea raamattua cd- levyille? Helluntailaisten mukaan sellainen oli herjaamista ja lestaadiolaiset ei koskenu koko levyyn. Paiskasin roskiin, hetken kuunneltuani. Että sellainen verenhimoinen ilolintu olet itse.

• Anonyymi

Tahdon sut enkä luovuta, ennen kuin on pakko. Eli pakota mut jos pystyt.

• Anonyymi

Kenelle tämä viesti? ❤️🥺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenelle tämä viesti? ❤️🥺

Naiselle joka tietää minun haluavan hänet. Kaikesta huolimatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä kaikesta huolimatta?
        Ja Miksi tämä kysymys poistettiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenelle tämä viesti? ❤️🥺

Tahtoisit varmaan kovasti berberiin?

• Anonyymi

Ollos hyvä vaan🔥🥰

• Anonyymi

😄❤❤❤❤❤😘😘😘😘😘😘😍😍😍😘😘😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘😘💙💜

• Anonyymi

Nää on positiivisia ominaisuuksia jos esiintyvät tekoina ja ovat hyväksyttyjä.

Toisen pakottaminen vasten tahtoaan on taas turn off.

T: Karoliina

• Anonyymi

No niin on, mutta niinhän kaksoisliekin tulee ollakin - päättäväinen sekä rohkea. Muuten ei asiat etene ja onnistu. Joten tää liekki on valmis nujertamaan kaikki haasteet ja pääsemään yli kaikista esteistä. ❤❤🔥🔥💥

• Anonyymi

Kauan on jo liekki odottanu pariaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauan on jo liekki odottanu pariaan?

Liian kauan. Useita useita vuosia. Nyt me liekit kyllä yhdistytään, nyt on meidän aika tullut, eiks vaan? 🔥🔥❤❤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liian kauan. Useita useita vuosia. Nyt me liekit kyllä yhdistytään, nyt on meidän aika tullut, eiks vaan? 🔥🔥❤❤

Ei se sitten kovin
        Päättäväinen ole
        Kun mitään ei tapahdu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se sitten kovin
        Päättäväinen ole
        Kun mitään ei tapahdu

Oot ihana, oot rakas, oot hurmaava, oot söpö, oot ovelan hauska ja saat mut useasti hymyilemään. Kiitos siitä🥰

Hyvää yötä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot ihana, oot rakas, oot hurmaava, oot söpö, oot ovelan hauska ja saat mut useasti hymyilemään. Kiitos siitä🥰

Hyvää yötä.

Haluaisin omia🥰 mutta en taida uskaltaa. Mulla on ihan hölmöt jutut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mustiksi tulen yllä poltettuja sydämiä, mit?🤨

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluaisin omia🥰 mutta en taida uskaltaa. Mulla on ihan hölmöt jutut.

Jos nimestäsi löytyy H😘

• Anonyymi

Päätin huomenna korjata autoa jesarilla. Mahtaakohan pysyä?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kjoo, meidän ero on siinä että minä teen oikein ja en vie muilta, elän harmoniassa. Te ajatte omaa pahaa visiotanne ja kärsitte koko ajan lisää, joka lopulta tuhoaa teidät. Kyllähän siitä pahamieli tulee, mutta en voi kieltää että odotan aikaa ilman teidän kiusaa, vainoa ja mitä hirveimpiä tekoja.

• Anonyymi

Täytyy siis olla sinussa itsessä jotain joka laittaa niin pistoksiin, sitäkö ajat takaa.

• Anonyymi

Olet ilmeiisestikin saanut värähtelytasosi sillä tapaa nyt kohdilleen että resistanssi sinun ja halusi välillä alkaa lähetä olematonta, minkä seurauksena itse vetovoiman laki alkaa toimia milloin taas selustan alkaa turvata jo universumi, ja síllointaas sinua kohtaan ei voi olla muuta kuin päättäväinen koska vedät puoleesi lopputulemia jotka värähtelyllisesti vastaavat omia tuntemuksiasi. Näin se varmaan jollain tapaa on, siinä kaikessa yksinkertaisuudessaan mitä ei tietenkään sopine yhtään vähätellä.

• Anonyymi

Mutta onkohan värähtelytaajuus kohdallaan?

• Anonyymi

😆...🙈

• Anonyymi

Sää se kuuma oot, jos oot SE nainen.🔥
      Tiesit naisena, ja opetit mulle, että mun piti rauhoittua, ja mä tajusin sen, ja rauhotuin.
      Vika oli täysin mussa.
      Nyt mä ootan sua🔥❤️

• Anonyymi

Etunimen eka?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etunimen eka?

Etunimen eka on A

• Anonyymi

Sä oot mies kuuma 🔥 Tietty jos jostakin tykkää paljon niin kaikkensa ainakin yrittää 😘

• Anonyymi

Onko ruma?

• Anonyymi

Jopas täällä ny liekitetään. Hyvä.
      Polttaa/rinnassani rakkaus sun polttaa... Meneekö enää hyvin jos alkaa Lauri Tähkä soimaan päässä, epäilen :D

• Anonyymi

Phyi, humppa-Laurin musa ei kiihota

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Phyi, humppa-Laurin musa ei kiihota

Hei ei sen ole tarkoituskaan :D sopi vaan tähän ketjuun ja tänne humppaikäisten keskustelun lisäkkeeksi kuin hiustupee pälvikaljulle :D.

• Anonyymi
    • Anonyymi

koodilla 3SNMXD5 4,00 € Wolt-krediittejä jokaista 3 ensimmäistä tilaustasi kohden kannattaa hyödyntää

• Anonyymi

Ootko niitä jotka kiihottuu torjunnasta?

• Anonyymi

Joillekkin ei-sana on vain hidaste.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joillekkin ei-sana on vain hidaste.

Ei se torunta kiihota vaan se torjuja. Joskus se on vain hidaste, jos torjuja ei käske painua hiiteen. Epämääräiset sanat ja lauseet hidastavat, mutta eivät vie toivoa.

• Anonyymi

Ei ole torjuttu varsinaisesti, enkä kiihotu torjumisesta, vaan kyse oli siitä, että painostin liikaa, ja vaadin liikaa vastauksia heti.
        Näinhän sen ei pidä mennä. Käytökseni oli paskaa.

• Anonyymi

Joskus ihan silkka mahdottomuus saattaa herättää pirullisenkin halun todistaa se vääräksi.

• Anonyymi

Mitäpä muutakaan tassä tilanteessa voisi, unelmat on tehty jahdattaviksi eikö vain.

• Anonyymi

Kyllä.

• Anonyymi

Päättäväisyyttä vai se, kun viimein tämäkin tuuliviiri täysin varma ettei enää halua jatkaa kanssasi, vaikka yleensä tuntenut voimakasta vetoa sinua kohtaan ja palannut takaisin, mutta ollut vähän turhankin yksipuolista ja nytkö viimein alkoi sieltäkin päästä syttyä intohimon liekki?

Valitettavasti liian myöhäistä, koska päätös on ja pysyy, enkä enempää anna tunteillani leikittävän.

• Anonyymi

Kukaan ei ole leikkinyt tunteillasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei ole leikkinyt tunteillasi.

Siltä tuntuu. Miksi kannat kaunaa loputtomiin? Tiedätkö miten hel*etin pahalta se tuntuu? Jos sua sattui niin mua on sattunut jokaikinen päivä monta kuukautta. Se tuntuu kiusaamiselta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siltä tuntuu. Miksi kannat kaunaa loputtomiin? Tiedätkö miten hel*etin pahalta se tuntuu? Jos sua sattui niin mua on sattunut jokaikinen päivä monta kuukautta. Se tuntuu kiusaamiselta.

Ei ole kaunaa harteilla, mutta mikäs se sinua sattunut kuukausia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole kaunaa harteilla, mutta mikäs se sinua sattunut kuukausia?

No jotain muuta on harteilla? Yksipuolisesti tullut otettua yhteyttä. Oon ollut niin rikki siitä kylmästä vastaanotosta. Ihan kun sinua ei kiinnostaisi pätkän vertaa miltä tuo tuntuu. Ihan kun oisit leikkinyt mun kanssa kaikki vuodet. Eikai sydä kestä loputtomiin. Säikähditkö minun tunteita vai mikä? No enää ei tarvii säikkyä kun mahdollisuus meni.

• Anonyymi

Eipä siitä apua ole ollut. Päinvastoin. 🙁

• Anonyymi

Taitaa olla väärä hlö sulla

• Anonyymi

Olisi vaikeaa vain kävellä pois aloittamastaan jonka ajatellut olevan jotain erityistä, Se kävisi luonnon päälle kun en odota yleensäkn minkään tippuvan syliini. minkään tavoittelemisen arvoisen.

• Anonyymi

No mä en ole tosiaanka mikään tuuliviiri😠lopeta nyt jo toi kiukuttelu iso mies

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      555
      4798
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      3831
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      284
      2362
    4. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      488
      2254
    5. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      122
      1650
    6. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      89
      1598
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      157
      1423
    8. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      75
      1411
    9. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      86
      1374
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      84
      1174
    Aihe