Marin on Antin hempukka keulakuva et unohtuu Vappusatanen Lentokenttä korona sekoilu niin autontappoVero siitähän Ei ylemafia puhu ja hallintoarmeijasta kun itse ovat sitä. vie kaikki verot. Velka tuplasi 70mljr140mljr mihin vielä pystytte.Lapsennekin korvissa on Veromerkit kuolemaan asti ei Rauhaa kiinteistö jäte autoilu verot Ym seuraa asu mis vain . Hautaanasti.
Vastaukset 3
- Anonyymi
Supermarin ja hallitus tehnyt näissä kriiseissä hyvää työtä!!
Onse vaan kova likka !! - Anonyymi
Vappusatanenhan toteutui (tosin huomaamatta). Rinne antoi silloin aikoinaan lupauksen eläkeläisten ”vappusatasesta”. Kyse ei kuitenkaan ollut siitä, että summa annetaan kerralla kaikille eläkeläisille, vaikka useat ovat jostain syystä niin tulkinneet.
Tarkoitus oli korjata Juha Sipilän hallituksen tekemiä leikkauksia ja antaa vappusatanen vähitellen kaikista pienituloisimmille, eli käytännössä siis korottaa pienimpiä eläkkeitä satasella. Tämä on toteutunut. Heille jäi vuodessa satanen enemmän käyttöön, kuin ilman niitä muutoksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi4041585- 71808
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et38747Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri29704- 54669
- 44635
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht417634- 63553
- 88527
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle21484