Kuolemaaasti

Anonyymi-ap

Marin on Antin hempukka keulakuva et unohtuu Vappusatanen Lentokenttä korona sekoilu niin autontappoVero siitähän Ei ylemafia puhu ja hallintoarmeijasta kun itse ovat sitä. vie kaikki verot. Velka tuplasi 70mljr140mljr mihin vielä pystytte.Lapsennekin korvissa on Veromerkit kuolemaan asti ei Rauhaa kiinteistö jäte autoilu verot Ym seuraa asu mis vain . Hautaanasti.

3

290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Supermarin ja hallitus tehnyt näissä kriiseissä hyvää työtä!!
      Onse vaan kova likka !!

• Anonyymi

Vappusatanenhan toteutui (tosin huomaamatta). Rinne antoi silloin aikoinaan lupauksen eläkeläisten ”vappusatasesta”. Kyse ei kuitenkaan ollut siitä, että summa annetaan kerralla kaikille eläkeläisille, vaikka useat ovat jostain syystä niin tulkinneet.

Tarkoitus oli korjata Juha Sipilän hallituksen tekemiä leikkauksia ja antaa vappusatanen vähitellen kaikista pienituloisimmille, eli käytännössä siis korottaa pienimpiä eläkkeitä satasella. Tämä on toteutunut. Heille jäi vuodessa satanen enemmän käyttöön, kuin ilman niitä muutoksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      63
      2136
    2. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      83
      1410
    3. La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta

La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt
      Tv-sarjat
      13
      1199
    4. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      106
      1067
    5. Paljonko meidän ikäero on?

Ois kiva tietää.
      Ikävä
      96
      989
    6. Nainen onko kaikki

Onko sinulla nainen kaikki hyvin? mies
      Ikävä
      107
      812
    7. Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa

Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko
      Ikävä
      51
      678
    8. Mies onko sinulla

Kaikki hyvin? 🌞 -nainen
      Ikävä
      38
      574
    9. Työttömät risusavottaan

Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus
      Maailman menoa
      257
      564
    10. Toivotetaanko toisillemme

Juhannuksia vai ollaanko vihoissa
      Ikävä
      58
      564
    Aihe