Kuolemaaasti

Anonyymi-ap

Marin on Antin hempukka keulakuva et unohtuu Vappusatanen Lentokenttä korona sekoilu niin autontappoVero siitähän Ei ylemafia puhu ja hallintoarmeijasta kun itse ovat sitä. vie kaikki verot. Velka tuplasi 70mljr140mljr mihin vielä pystytte.Lapsennekin korvissa on Veromerkit kuolemaan asti ei Rauhaa kiinteistö jäte autoilu verot Ym seuraa asu mis vain . Hautaanasti.

3

290

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Supermarin ja hallitus tehnyt näissä kriiseissä hyvää työtä!!
      Onse vaan kova likka !!

• Anonyymi

Vappusatanenhan toteutui (tosin huomaamatta). Rinne antoi silloin aikoinaan lupauksen eläkeläisten ”vappusatasesta”. Kyse ei kuitenkaan ollut siitä, että summa annetaan kerralla kaikille eläkeläisille, vaikka useat ovat jostain syystä niin tulkinneet.

Tarkoitus oli korjata Juha Sipilän hallituksen tekemiä leikkauksia ja antaa vappusatanen vähitellen kaikista pienituloisimmille, eli käytännössä siis korottaa pienimpiä eläkkeitä satasella. Tämä on toteutunut. Heille jäi vuodessa satanen enemmän käyttöön, kuin ilman niitä muutoksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      101
      1246
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      86
      746
    3. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      681
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      47
      657
    5. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      116
      537
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      30
      531
    7. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      506
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      181
      489
    9. Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!

Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi
      Viihde ja kulttuuri
      23
      477
    10. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      59
      463
    Aihe