Marin on Antin hempukka keulakuva et unohtuu Vappusatanen Lentokenttä korona sekoilu niin autontappoVero siitähän Ei ylemafia puhu ja hallintoarmeijasta kun itse ovat sitä. vie kaikki verot. Velka tuplasi 70mljr140mljr mihin vielä pystytte.Lapsennekin korvissa on Veromerkit kuolemaan asti ei Rauhaa kiinteistö jäte autoilu verot Ym seuraa asu mis vain . Hautaanasti.
Kuolemaaasti
3
264
Vastaukset
- Anonyymi
Supermarin ja hallitus tehnyt näissä kriiseissä hyvää työtä!!
Onse vaan kova likka !! - Anonyymi
Vappusatanenhan toteutui (tosin huomaamatta). Rinne antoi silloin aikoinaan lupauksen eläkeläisten ”vappusatasesta”. Kyse ei kuitenkaan ollut siitä, että summa annetaan kerralla kaikille eläkeläisille, vaikka useat ovat jostain syystä niin tulkinneet.
Tarkoitus oli korjata Juha Sipilän hallituksen tekemiä leikkauksia ja antaa vappusatanen vähitellen kaikista pienituloisimmille, eli käytännössä siis korottaa pienimpiä eläkkeitä satasella. Tämä on toteutunut. Heille jäi vuodessa satanen enemmän käyttöön, kuin ilman niitä muutoksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333004Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.431511Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19961Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32939Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22918- 56914
Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37830Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36793Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173783- 48699