Jos Ukraina olisi ollut Naton jäsen, Venäjä ei olisi hyökännyt. Jos Suomessa olisi toisenlainen hallitus, taloutemme olisi paljon paremmalla tolalla. Jos ilmaisen rahan jakaminen lopetettaisiin tai ei olisi koskaan aloitettukaan, ihmiset voisivat paljon paremmin. Jos huumekauppiaat ja murhamiehet pidettäisiin kuritushuoneessa, yhteiskuntamme olisi turvallisempi. Marin on käynnistänyt "toiveiden tynnyri"-ohjelman. Miksi et ole toiminut kuten toivot? Tässä maassa olisi ollut ja on jatkossa tulevilla päättäjillä entistä suurempi mahdollisuus laatia "toivelistoja", paitsi jos saadaan hallitus ja kansanedustajat jotka ryhtyvät vihdoin hoitamaan Suomen asioita.
Jos täti olisi setä, sillä olisi m.....
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jospa Suomen johto ei olisi langennut rähmälleen Usan juoksupojaksi,Suomen tuhoksi!
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17709355X
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Jos Suomessa olis parempi hallitus/pääministeri, Kiinasta ei olis levinnyt koronavirus, Putin ei olis aloittanut Ukrainan hyökkäyssotaansa ja sen seurauksena ei Euroopassa olisi energiakriisiä eikä sähkön hinta pompannut taivaisiin jne...
- Anonyymi
Luin jostakin arabimaassa tapahtuneesta kolarista, jossa paikallinen oli ajanut turistin ohjaaman auton nokkaan. Asia ratkaistiin poliisiasemalla niin, että mikäli turisti ei olisi tullut ko. maahan, onnettomuutta ei olisi tapahtunut ja onnettomuus näin ollen oli turistin syytä. Tähän suuntaanko Marin on menosssa. Viime päivien lausunnot alkavat viitata siihen?
- Anonyymi
Voisitko kertoa sitten onko Venäjä hyökännyt johonkin Nato maahan (esim Afganistan ei ollut Nato maa) ja milloinka? Oliko se Marinin Nato-Ukraina lausunto sitten ihan tyhjästä tempaistu!!!
- Anonyymi
Onko Sanna vaihtamassa sukupuolta, kun se on laillista? Käyttääkö jauhoja, kun ne tulevat laillisiksi?
- Anonyymi
Kaiken pahan alku ja juuri on liittyminen EU:hun.
Siitä alkoi Suomen alamäki.
Itsenäisyys meni.
Ei itsemääräämisoikeutta eikä omaa valuuttaa.
Juostaan talutusnarussa poukkoillen direktiivistä toiseen.
Hallituskaan ilmeisesti ei tiedä, että asumme pohjoismaissa eikä välimeren ilmastossa.
Jos ymmärtäisi olisi ainakin sähkön sekä polttoaineiden hintoihin puututtu. Suomen turve myös on uusiutuvaa kuten ruotsissa. Ei taida Italiassa ja Kreikassa olla turvemaita.
Paljonko se EU:n jäsenmaksu on tänä vuonna?
Sekin on duunarin tilipussista pois.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232315- 821225
- 491095
- 1151066
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r721019KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.16979Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57977Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31930Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55918Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53916