Jos translaki menee läpi, niin voiko iltamatansseissa sitten vaihtaa sukupuolta sen mukaan onko naisten- vai miestenhaku?
Kuinka nopeita vaihtoja?
24
118
Vastaukset
- Anonyymi
Voit ensalkuun mennä ostamaan hamekangasta
- Anonyymi
Saddamilla näytti olevan rintaliivit nappipaidan alla huumorielokuvassa tällä viikolla. Joten tuttujuttu
- Anonyymi
Sinähän sen tiedät kun äitis liivejä lainaat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän sen tiedät kun äitis liivejä lainaat
Sellaistako teillä oli Syyriassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaistako teillä oli Syyriassa?
Osui ja upposi kjäh kjäh 😆😅
- Anonyymi
Mikä lisä naiskuoroihin! Baritoni vain ilmoittaa olevansa nainen.
- Anonyymi
Viinatyyppien huuruissa aukoilla ei juuri ole väliä.
- Anonyymi
Sinähän sen tiedät holisti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän sen tiedät holisti
Irakilainen kamelinmaitofani kilahti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Irakilainen kamelinmaitofani kilahti.
Osui ja upposi kjäh kjäh 😅🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osui ja upposi kjäh kjäh 😅🤣
Hyvin servasit trollin
- Anonyymi
Jos on jalkojen välissä killuttimet niin silloin voi hakea miesten vuorolla, ei ole väliä on tissitvai ei. Monella ylipainoisilla miehellä on tisulit.
- Anonyymi
Kiinnostavatko ne sinua, irakilainen?
- Anonyymi
Jos miesten huussi on täynnä, niin pikainen soitto vain maistraattiin ja istumapissille.
- Anonyymi
Hyvä Persu, olet älykäs.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä Persu, olet älykäs.
Vain unelmissas onneton
- Anonyymi
Olen joutunut Naisten WC käyttämään.Olen siinä huutoa saanut!
Asia on yleensä kuittautunut,kun olen sanonut olevan Nainen/Miehen ulkonäöllä.
Istuessani pytyllä jotkut saattavat tarkastaa.Miellenkiintoinen uudistuva Translaki. - Anonyymi
Kyllä olet ymmärtänyt ihan oikein, voit olla koska vaan kumpaa sukupuolta hyvänsä ja vaihtaa vaikka joka tunti sukupuolta.
- Anonyymi
Sinähän sen tiedät "justiina"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän sen tiedät "justiina"
Katsoitteko Syyriassakin Pekkaa ja Pätkää?
- Anonyymi
Karvajalkaisen ja viiksekkään matunaisen on helppo vaihtaa mieheksi. Matuäijän vielä helpompi, vetää vain mustakaavun niskaan ja alkaa kimittää "rasistit rasistit."
- Anonyymi
Minä tykkäsin tanssia hitaita kauniin transun kanssa jolla on hyvät boobsit ja etumus pullottaa kutsuvasti.
- Anonyymi
Olen samoilla linjoilla. Siinä olisi kontrastia mukavasti. Kiihoittaisi kovemmin kuin pelkkä tavallinen nainen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15110984
- 525240
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452463- 302153
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131721Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421574Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311260Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351196Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317902